Dat van school zou nog een ding kunnen zijn. Dochter gaat na de zomervakantie naar VO. We gaan het zien. Ik wil haar niet daarom verplichten te vaccineren als ze niet wil. We zien wel hoe we dat tegen die tijd oplossen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hpv heeft mijn dochter dit jaar meegedaan aan de veegronde. Wilde ze eerst niet, maar nu toch wel. Dat betekent 3 prikken voor hpv en 2 voor corona, in 1 jaar.
Mijn dochter zit in de uitgaansleeftijd dus die ziet het voordeel van een groen vinkje wel. En ze wil graag een normaal schooljaar.
Ja. Als je ouder bent dan 15 krijg je 3 ipv 2 prikken. De tweede na 4 weken en de derde na een halfjaar.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat van school zou nog een ding kunnen zijn. Dochter gaat na de zomervakantie naar VO. We gaan het zien. Ik wil haar niet daarom verplichten te vaccineren als ze niet wil. We zien wel hoe we dat tegen die tijd oplossen.
Vallen al die prikken in 1 jaar? Moet er bij die tegen HPV niet wat langer zitten?
Huh? Nul?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, de kans dat jij nooit besmet gaat worden met corona door je omgeving is nul.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 11:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
misschien omdat ik vrijwel alleen maar verstandige mensen in mijn omgeving heb.
Maar voel verder geen dwang...quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:06 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik weet van een aantal familieleden dat ze zich niet laten vaccineren. Het is mijn zaak verder niet: het is hun lijf, hun keuze. Maar hoop wel dat ze beseffen wat voor consequenties dat kan hebben. Reizen, om maar wat te noemen. En ik ken mensen die geen ongevaccineerde personen over de vloer willen hebben, of 't nu familie is of niet. 't Is een afweging die ieder voor zich moet maken.
Maar besmet worden kan ook door een gevaccineerde. Dus dat zegt dan ook niks.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is het niet, natuurlijk. Hoeveel jij overgemaakt krijgt, heeft voor mij persoonlijk geen enkele consequentie. Of je gevaccineerd bent of niet, kan dat wel hebben. Jij weet immers niet waarom ik wil weten of je gevaccineerd bent. Wellicht kan ik niet gevaccineerd worden, of heb ik een geliefde die niet gevaccineerd kan worden, en is het daarom voor mij nog steeds van belang om niet besmet te worden.
Hoe meer mensen er gevaccineerd zijn, hoe kleiner die kans natuurlijk wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Maar besmet worden kan ook door een gevaccineerde. Dus dat zegt dan ook niks.
Dat wordt niet gezegd, maar het is wel een beetje vragen om problemen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat ook
Maar vaccineren is nooit een garantie voor bescherming
Ook niet 3 weken na de laatste prik
Lekker snel ook!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:00 schreef Arizona het volgende:
Zaterdag 10 juli heeft mijn 2004- nageslacht haar eerste vaccinatie!
Dus iedereen op de hele wereld gaat een keer besmet worden? Dat geloof ik niet.quote:
Zeker! Ze had ook al donderdag gekund maar dan veel verder weg.quote:
Alles hangt af hoe het straks gaat circuleren, er wordt gesteld dat iedereen die niet gevaccineerd is straks een verhoogde kans maakt op een besmetting door o.a. mutaties. Bij een lage circulatie geloof ik niet echt dat iedereen zomaar besmet raakt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dus iedereen op de hele wereld gaat een keer besmet worden? Dat geloof ik niet.
Je vergelijkt dat ook nog eens met griep. Ik ken genoeg mensen die werkelijk nooit griep hebben gehad. Ik zelf ook maar 1 keer 20 jaar geleden.
De gemiddelde persoon krijgt om de vijf jaar griep. Je hele leven lang geen griep krijgen is een behoorlijke statistische outlier, denk je niet?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:24 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dus iedereen op de hele wereld gaat een keer besmet worden? Dat geloof ik niet.
Je vergelijkt dat ook nog eens met griep. Ik ken genoeg mensen die werkelijk nooit griep hebben gehad. Ik zelf ook maar 1 keer 20 jaar geleden.
quote:Dat heeft alles te maken met de besmettelijkere deltavariant, en met de vele familiebezoeken tijdens het Suikerfeest eind mei. Maar ook met het beleid van president Widodo, die de waarschuwingen van virologen lange tijd negeerde.
Maar hij had het over iedereen, niet alleen over niet-gevaccineerden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:27 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Alles hangt af hoe het straks gaat circuleren, er wordt gesteld dat iedereen die niet gevaccineerd is straks een verhoogde kans maakt op een besmetting door o.a. mutaties. Bij een lage circulatie geloof ik niet echt dat iedereen zomaar besmet raakt.
Niet alles is Hugo zn schuld hequote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hé jongens! Storing!
Misschien kan Hugo voortaan tweetjes uitdoen als alles wel werkt, is ie snel klaar.
Kirsten is een proleet.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:24 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hé jongens! Storing!
Misschien kan Hugo voortaan tweetjes uitdoen als alles wel werkt, is ie snel klaar.
Volgens mij zit je hier totale onzin uit te kramen. Zoals zo vaak.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:28 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
De gemiddelde persoon krijgt om de vijf jaar griep. Je hele leven lang geen griep krijgen is een behoorlijke statistische outlier, denk je niet?
En dan hebben we het ook nog eens over mensen waarbij het zich uit in symptomen. Nog niet eens over mensen die wel het virus bij zich dragen maar er niet of nauwelijks last van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |