SPOILER: @OrienteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Coco op 01-07-2021 17:03:18 ]What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer
[ link | afbeelding ]
"Ik denk dat iedereen vroeger als kind wel eens een hondenbrokje heeft gegeten"quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef Zipportal het volgende:
@:Oriente @:Caland @:GGMM
We gaan nu eten met de boomerradio aan. @:Coco @:Onlogisch
Aparte jongenquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Ik denk dat iedereen vroeger als kind wel eens een hondenbrokje heeft gegeten"
wtf
Zonder boter of niets erop, droge hap manquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef Zipportal het volgende:
ga wegquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zonder boter of niets erop, droge hap man![]()
Boter is voor kinderen en vrouwen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke doeiquote:
Die heeft gewoon nog niet het echte geluk gevondenquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Smerig wijf trouwens @:mch @:capricia @:flippiee
Ik volg wat users hier die likes uitdelen aan teringdebielen. Vervolgens krijg ik het dan te zien.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:45 schreef Coco het volgende:
Waar halen jullie die random lui vandaan op twitter?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik volg wat users hier die likes uitdelen aan teringdebielen. Vervolgens krijg ik het dan te zien.
@:kingroland @:paul
In b4 scrummie: laat me met rust idootquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:55 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je bestelling. We gaan direct voor je aan de slag.
@:onlogisch @:lenny_leonard (bij Amazon was ik minder geld kwijt geweest) @:maxi-mus @:kingroland @:scrummie (Dit ga je nu nooit geloven natuurlijk, maar m'n moeder is jarig binnenkort en die heeft een mooie lamp gevraagd voor haar verjaardag)
quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:45 schreef Coco het volgende:
Waar halen jullie die random lui vandaan op twitter?
Oh ja bedankt, ik moet ook nog even wat voor haar halen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:55 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je bestelling. We gaan direct voor je aan de slag.
@:onlogisch @:lenny_leonard (bij Amazon was ik minder geld kwijt geweest) @:maxi-mus @:kingroland @:scrummie (Dit ga je nu nooit geloven natuurlijk, maar m'n moeder is jarig binnenkort en die heeft een mooie lamp gevraagd voor haar verjaardag)
Voor de moeder van @GGMM of je eigen moeder?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja bedankt, ik moet ook nog even wat voor haar halen.
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor de moeder van @:GGMM of je eigen moeder?
Ja eens. Wat een hoerenzooi!quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben woedend dat er vanavond weer geen voetbal is.
@:wateropmars
MLM op FOK!quote:Geen idee, je moet gewoon connecties hebben volgens mij. Op die manier hebben we in VC rondes van coins kunnen investeren, maar momenteel alleen in Bumper Finance. De listing prijs van die coin wordt sowieso al zo'n 12.5x de prijs die wij er voor betaald hebben en dat is nog zònder de listing pump. Mocht hij daarna nog x10 gaan na launch dan cash je direct een x125 met de tokens die dan vrij komen. Inleg + winst haal je er uit met de tokens die direct beschikbaar komen en de rest van de tokens staan vast tot bepaalde unlock periodes. Of dat levert nog meer winst op, of de coin wordt waardeloos en we hebben alleen onze intial winst. Beide prima, geld gaat waarschijnlijk direct weer in een volgend project.
Boter bij je vleeswarenquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze zelf geen ene moer gedaan, maar wel allemaal eisen en verwachtingen bij de ander neerleggenquote:
Super weer. Hondenbrokken eten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat verdient een extra pizza om te vieren!
https://twitter.com/HumbertoRTLquote:
quote:Account opgeschort
Twitter schort accounts op die in strijd zijn met de Twitter-regels.
Ik ook maat. Maar die @Coco en @GGMM hebben regelmatig de vrijdag vrijquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier niet iig
Morgen gewoon werken voor m'n kankergeld.
Mooie damequote:
Bij de big 4 hebben ze zulke lui ni nodigquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik ook maat. Maar die @:Coco en @:GGMM hebben regelmatig de vrijdag vrij
Al info over de step?quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Aan de ketting leggenquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je hem los staan of kan je zoiets ook nog aan de ketting leggen?
simpel hangslotje, dus dat stelt weinig voor, en het ding weegt net iets meer dan 10 kgquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had je hem los staan of kan je zoiets ook nog aan de ketting leggen?
Ik heb één keer vrijgenomen omdat ik uren overhadquote:Op donderdag 1 juli 2021 16:21 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hij vergist zich met @Calandquote:Op donderdag 1 juli 2021 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb één keer vrijgenomen omdat ik uren overhad
'regelmatig'
👍🏿👍🏿👍🏿quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:03 schreef Zipportal het volgende:
V-v-v-v-v-v-vier op een rij!!! @:lange_lans
Hij mag wel eens wat nieuwe shirts halen. Of wacht hij daarmee tot ie 40-45 kilo is afgevallen?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:46 schreef onlogisch het volgende:
Uurtje gesport.
@:Caland @:TheBradgeTV @:GGMM @:Coco
Geen mention gehadquote:
Je kan hem ook een nieuwe toesturen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij mag wel eens wat nieuwe shirts halen. Of wacht hij daarmee tot ie 40-45 kilo is afgevallen?
Okquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
Net op Netflix gezien : Ronnie Coleman : The King
Mijn review : Wat een beest. Hoge prijs betaald voor zijn fame. Goat.
7/10
Sorry voor deze zéér lange review. (Ik snap het als je het niet allemaal leest)
Light weight baby!quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
7/10
Wat een verhaal.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
7/10
Werk je voor de krant ofzo?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
7/10
Wat een epistel, gestopt na het woordje netquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
7/10
Stevige review maat. Lijkt meer op een column.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:33 schreef onlogisch het volgende:
7/10
Vandaar de 5,5.quote:
Nee, lees mijn review maar voor meer info.quote:
Terecht wel. Ik ruim de dump van Adolf altijd netjes op. Paarden zijn wel kut.quote:
Je bent gewoon bang voor ze.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:48 schreef GGMM het volgende:
Honden zijn voor tokkies
(behalve die van @:lange_lans en @:yvonne)
Wow, dit verdient een like.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Terecht wel. Ik ruim de dump van Adolf altijd netjes op. Paarden zijn wel kut.
En je moet buiten komen om ze uit te laten met een bijkomende kans op sociale interactie.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je moet buiten komen om ze uit te laten met een bijkomende kans op sociale interactie.
Fok forum admin @:ggmm
nee manquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:48 schreef GGMM het volgende:
Honden zijn voor tokkies
Jij houdt er maar rare meningen op naquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:48 schreef GGMM het volgende:
Honden zijn voor tokkies
Vind ik ook altijd erg chanantquote:Op donderdag 1 juli 2021 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Al ben ik wel zeer blij dat hij geen "honten" typte. Dat soort fok "grappen" maken mij razend
@GGMM en ik vinden dat soort “grappen” ook niet grappigquote:Op donderdag 1 juli 2021 23:04 schreef Littlerabbit het volgende:
Al ben ik wel zeer blij dat hij geen "honten" typte. Dat soort fok "grappen" maken mij razend
Wat vind jij ervan dat ze in jouw geliefde landen de hondjes allemaal in pakjes stoppen, nep wenkbrauwen opdoen, etc.?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 00:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:ggmm en ik vinden dat soort “grappen” ook niet grappig
Of ze verorberen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat ze in jouw geliefde landen de hondjes allemaal in pakjes stoppen, nep wenkbrauwen opdoen, etc.?
sadquote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:57 schreef Scrummie het volgende:
Onze rijdende ijscoboer is kapot:
[ afbeelding ]
@:Caland
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg sad ja.
Dit was 'm:
[ afbeelding ]
VERS SCHEP YSquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erg sad ja.
Dit was 'm:
[ afbeelding ]
Regionale spreektaal.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VERS SCHEP YS
Dan vraag je er ook wel om.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ziet er wel erg lekker uit!
[ afbeelding ]
Ken jij de mensen op deze foto?
Leuk idee voor the bradge, keronatestje reviewquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:03 schreef Caland het volgende:
Boys
Straks weer caronatestje. Stuk staaf in de neus.
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Hij houdt zijn buik nog in hè.quote:
Ik mag maandag weerquote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:03 schreef Caland het volgende:
Boys
Straks weer caronatestje. Stuk staaf in de neus.
MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Die kun je beter missen dan de wedstrijd van 21:00 uur. Waar ga je uiteten?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:03 schreef GGMM het volgende:
Ik heb vanavond een etentje
Hierdoor mis ik Zwitserland - Spanje
Ik ben woedend
Erg mooi. Ik verwacht vanavond een warm bad in EK.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend
Heb je vrij vandaag?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Broodjes
Ik heb aardbeien gekocht gisteren dus die ga ik lekker oppeuzelen!
#zininquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kun je beter missen dan de wedstrijd van 21:00 uur. Waar ga je uiteten?
Utrechtquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kun je beter missen dan de wedstrijd van 21:00 uur. Waar ga je uiteten?
Nou ja zegquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Erg mooi. Ik verwacht vanavond een warm bad in EK.
Neequote:
Laat het smaken dan.quote:
Ik heb mijn pooltjes al in de prullenbak gegooid.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
#zinin
Ik heb Italië als winnaar van het EK dus ik juich voor Italië.
Hier ook ja. Mensen die bovenaan staan kan ik op geen enkele manier serieus nemen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb mijn pooltjes al in de prullenbak gegooid.
Ik sta volgens mij helemaal onderaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik sta volgens mij helemaal onderaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier ook ja. Mensen die bovenaan staan kan ik op geen enkele manier serieus nemen.
Dit stelt me teleur. Ik ga wel oké. Maar wel slechter dan verwacht.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@Taradoquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:11 schreef GGMM het volgende:
Leuk feitje: ik sta bovenaan in m'n werk
Dat is het pooltje waarbij ik uitslagen van @:scrummie @:onlogisch @:slobeend @:donraja @:lange_lans en nog iemand geloof ik heb gepakt.
KOEKOEK. Werk jij bij een multinational of zo?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die
Ik kan hier 10 euro winnen dus ik neem het uiterst serieus
Je bent altijd zo streng tegen @Poepz0r . Die jongen voelt zich niet thuis in EK door jouw gemodereer.quote:
Met vrienden? @KingRolandquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:03 schreef GGMM het volgende:
Ik ben woedend
Dat lijkt me gewoon zweet.quote:
Als je leuke pics presenteert is het wel leuk om erbij te zetten dat je het presenteert en uit welke random pics van de dag deze komt.quote:
Het was die van vandaag. Ik neem aan dat iedereen die al had gezien. Ik post hem hier alleen om de mening van L_L over deze foto te krijgen. En die heb ik nu gekregen, dus daar ben ik tevreden mee.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je leuke pics presenteert is het wel leuk om erbij te zetten dat je het presenteert en uit welke random pics van de dag deze komt.
Erg magertjes dit.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:27 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Prik gehad boys. Moderna.
We gaan nu lunchen.
ik had het vrij snelquote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Nog steeds NIKS in de Coronacheck hier.
Ik wil mijn vaccinatiebewijs
[ afbeelding ]
Moeten die honden zelf weten tochquote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat vind jij ervan dat ze in jouw geliefde landen de hondjes allemaal in pakjes stoppen, nep wenkbrauwen opdoen, etc.?
Ergens onderaan, debiel.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 12:25 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk staan @:scrummie en @:onlogisch ook bovenaan in hun pooltjes
Pics.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:16 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 13:30 en 15:30 uur.
@:maxi-mus @:lenny_leonard @:scrummie (2 lampen voor m'n moeder) @:kingroland @:caland
Tyfuszooi ik kon ze niet in laten pakken dus dat moet ik ook nog doen dit weekend.quote:
Cadeaus inpakken heb je toch een vriendin vo.. ahahahahahquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tyfuszooi ik kon ze niet in laten pakken dus dat moet ik ook nog doen dit weekend.
Maar daarvoor stuur ik je wel een pics via dm!
wtfquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Cadeaus inpakken heb je toch een vriendin vo.. ahahahahah
Oh leukquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:16 schreef GGMM het volgende:
De bezorger komt langs tussen 13:30 en 15:30 uur.
@:maxi-mus @:lenny_leonard @:scrummie (2 lampen voor m'n moeder) @:kingroland @:caland
Wat gezelligquote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oh leukover moeders gesproken.. ik ga vanavond bij mijn moeder eten
Link?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij heb ik een nieuw persoonlijk record te pakken met 198 likes op een tweet.
@KingRoland's leven is een spelfout.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weer dezelfde spelfout van user @:kingroland .
Gaat dit een nieuwe act worden? [ afbeelding ]
2x een COR note gekregen voor dezelfde post.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weer dezelfde spelfout van user @:kingroland .
Gaat dit een nieuwe act worden? [ afbeelding ]
Bekeken. Lol, ook nog eens door dezelfde mod.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2x een COR note gekregen voor dezelfde post.
Ter info.
Dit is de laatste keer dat ik je geloof!quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:47 schreef GGMM het volgende:
M'n lampen zijn binnen
@:scrummie ze zitten al in een mooie doos dus geen foto's helaas!
Heb je onlangs nog goed uitgehaald naar de erg irritante Pieter van Rossum?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
Volgens mij heb ik een nieuw persoonlijk record te pakken met 198 likes op een tweet.
Nee, die hype is gaan liggen geloof ik.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb je onlangs nog goed uitgehaald naar de erg irritante Pieter van Rossum?
Wat leuk zeg.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:18 schreef Scrummie het volgende:
Kan je niet gewoon een niggerkapper bellen?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:03 schreef GGMM het volgende:
Er was dit weekend geen plek meer dus ik kan pas volgend weekend naar de kapper
Ik ben woedend
Wie was die mod?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bekeken. Lol, ook nog eens door dezelfde mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |