SPOILER: @OrienteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Coco op 01-07-2021 17:03:18 ]What can change the nature of a man?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:45 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
@:onlogisch @:wereldgozer
[ link | afbeelding ]
"Ik denk dat iedereen vroeger als kind wel eens een hondenbrokje heeft gegeten"quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef Zipportal het volgende:
@:Oriente @:Caland @:GGMM
We gaan nu eten met de boomerradio aan. @:Coco @:Onlogisch
Aparte jongenquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Ik denk dat iedereen vroeger als kind wel eens een hondenbrokje heeft gegeten"
wtf
Zonder boter of niets erop, droge hap manquote:Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef Zipportal het volgende:
ga wegquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zonder boter of niets erop, droge hap man![]()
Boter is voor kinderen en vrouwen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke doeiquote:
Die heeft gewoon nog niet het echte geluk gevondenquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Smerig wijf trouwens @:mch @:capricia @:flippiee
Ik volg wat users hier die likes uitdelen aan teringdebielen. Vervolgens krijg ik het dan te zien.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:45 schreef Coco het volgende:
Waar halen jullie die random lui vandaan op twitter?
quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik volg wat users hier die likes uitdelen aan teringdebielen. Vervolgens krijg ik het dan te zien.
@:kingroland @:paul
In b4 scrummie: laat me met rust idootquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:55 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je bestelling. We gaan direct voor je aan de slag.
@:onlogisch @:lenny_leonard (bij Amazon was ik minder geld kwijt geweest) @:maxi-mus @:kingroland @:scrummie (Dit ga je nu nooit geloven natuurlijk, maar m'n moeder is jarig binnenkort en die heeft een mooie lamp gevraagd voor haar verjaardag)
quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:45 schreef Coco het volgende:
Waar halen jullie die random lui vandaan op twitter?
Oh ja bedankt, ik moet ook nog even wat voor haar halen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:55 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor je bestelling. We gaan direct voor je aan de slag.
@:onlogisch @:lenny_leonard (bij Amazon was ik minder geld kwijt geweest) @:maxi-mus @:kingroland @:scrummie (Dit ga je nu nooit geloven natuurlijk, maar m'n moeder is jarig binnenkort en die heeft een mooie lamp gevraagd voor haar verjaardag)
Voor de moeder van @GGMM of je eigen moeder?quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh ja bedankt, ik moet ook nog even wat voor haar halen.
Ja.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Voor de moeder van @:GGMM of je eigen moeder?
Ja eens. Wat een hoerenzooi!quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben woedend dat er vanavond weer geen voetbal is.
@:wateropmars
MLM op FOK!quote:Geen idee, je moet gewoon connecties hebben volgens mij. Op die manier hebben we in VC rondes van coins kunnen investeren, maar momenteel alleen in Bumper Finance. De listing prijs van die coin wordt sowieso al zo'n 12.5x de prijs die wij er voor betaald hebben en dat is nog zònder de listing pump. Mocht hij daarna nog x10 gaan na launch dan cash je direct een x125 met de tokens die dan vrij komen. Inleg + winst haal je er uit met de tokens die direct beschikbaar komen en de rest van de tokens staan vast tot bepaalde unlock periodes. Of dat levert nog meer winst op, of de coin wordt waardeloos en we hebben alleen onze intial winst. Beide prima, geld gaat waarschijnlijk direct weer in een volgend project.
Boter bij je vleeswarenquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze zelf geen ene moer gedaan, maar wel allemaal eisen en verwachtingen bij de ander neerleggenquote:
Super weer. Hondenbrokken eten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 11:49 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat verdient een extra pizza om te vieren!
https://twitter.com/HumbertoRTLquote:
quote:Account opgeschort
Twitter schort accounts op die in strijd zijn met de Twitter-regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |