Ik geloof je, maar het is niet wat ik gehoord heb. Ik zal het nog eens navragen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar als je een screenshot maakt en een paar minuten wacht, geeft de scanner-app na een paar minuten echt een rood scherm.
Ik ben het as we speak aan het testenquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar het is niet wat ik gehoord heb. Ik zal het nog eens navragen.
Onder welke namen kennen wij de Alfa, Beta en Gamma variant?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
Deltavariant in 1 week tijd een stijging van meer dan 200%
[ afbeelding ]
Alfa, Beta en Gamma. Landennamen doen we ff niet hequote:Op woensdag 30 juni 2021 23:10 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Onder welke namen kennen wij de Alfa, Beta en Gamma variant?
Mijn screenshot van 23:07 geeft nu een rood scherm.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben het as we speak aan het testen
Dus 4 a 5 minuten is ie geldig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mijn screenshot van 23:07 geeft nu een rood scherm.
Ok, I stand corrected.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook die print gebruiken, niet de app. Die is wel langer geldig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja of Marokkanen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze weigeren ook mensen die te jong zijn toch?
Nee, veel korter, het gaat over minuten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij echt iets in de orde van grootte van 2 weken ofzo.
Kansloos.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:03 schreef Janneke141 het volgende:
Feest-organisator had op basis van de versoepelingen besloten om alsnog een evenement tijdens de week van de Nijmeegse Vierdaagse te organiseren. Vanmorgen heeft burgemeester Bruls besloten geen vergunning te verlenen, want de politie moet verlofuren opmaken.
Top, jongens. Lekker gewerkt.
2 minuten is de gegenereerde QR code geldig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Dan heb je ook dus nog die controle met het identiteitsbewijs.
Trouwens, enig idee hoe lang die beperkte tijd is?
Even tot drie tellen tot Europese unie in gaat grijpen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:01 schreef THEFXR het volgende:
Buitenlandse toeristen moeten vanaf 7 juli betalen voor coronatest in Frankrijk
Buitenlandse toeristen in Frankrijk moeten vanaf 7 juli gaan betalen voor een coronatest. Dat zegt een woordvoerder van de regering. Voor de Franse bevolking blijft het gratis.
Na 7 juli moeten mensen uit het buitenland 49 euro betalen voor een PCR-test en 29 euro voor een antigeentest.
Iets langer heb ik zojuist empirisch vastgesteldquote:Op donderdag 1 juli 2021 00:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
2 minuten is de gegenereerde QR code geldig.
Ik kan met mijn coronacheckapp toch gewoon Frankrijk binnen?quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:01 schreef THEFXR het volgende:
Buitenlandse toeristen moeten vanaf 7 juli betalen voor coronatest in Frankrijk
Buitenlandse toeristen in Frankrijk moeten vanaf 7 juli gaan betalen voor een coronatest. Dat zegt een woordvoerder van de regering. Voor de Franse bevolking blijft het gratis.
Na 7 juli moeten mensen uit het buitenland 49 euro betalen voor een PCR-test en 29 euro voor een antigeentest.
Okquote:Op donderdag 1 juli 2021 00:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iets langer heb ik zojuist empirisch vastgesteld
Ik vermoed dat dit om buitenlandse toeristen gaat die niet uit een van deelnemende EU landen komen want anders gaat er iets niet goed qua afspraken.quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:15 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik kan met mijn coronacheckapp toch gewoon Frankrijk binnen?
Waarom zou ik me in godsnaam in Frankrijk laten testen
Ja precies. Raar bericht weer dit..quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dit om buitenlandse toeristen gaat die niet uit een van deelnemende EU landen komen want anders gaat er iets niet goed qua afspraken.
Ik denk wat we een beetje context missen van dit bericht.quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:17 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja precies. Raar bericht weer dit..
erg strengquote:Op donderdag 1 juli 2021 00:17 schreef DonDruiper het volgende:
Wij zitten trouwens te kijken voor een autovakantie naar Frankrijk/Italie/Kroatie.
In Frankrijk moet mijn zoon van 7 een mondkapje dragen.. no fucking way dus. Hoe streng wordt daar op gecontroleerd?
Als ik je lijstje zo zag denk dat je Italië ook kan afstrepen. Volgens mij zijn ze daar ook redelijk streng. Kroatië durf ik echt niks over te zeggen.quote:
Kroatië is een beetje hetzelfde als hier. Buiten alleen mondkapje als je geen 1,5 meter afstand kunt houden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:47 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Als ik je lijstje zo zag denk dat je Italië ook kan afstrepen. Volgens mij zijn ze daar ook redelijk streng. Kroatië durf ik echt niks over te zeggen.
In Italië je kind boven de 6 verplicht een negatieve test.quote:Op donderdag 1 juli 2021 00:17 schreef DonDruiper het volgende:
Wij zitten trouwens te kijken voor een autovakantie naar Frankrijk/Italie/Kroatie.
In Frankrijk moet mijn zoon van 7 een mondkapje dragen.. no fucking way dus. Hoe streng wordt daar op gecontroleerd?
Oke..quote:Op donderdag 1 juli 2021 01:34 schreef capricia het volgende:
[..]
In Italië je kind boven de 6 verplicht een negatieve test.
COR / Zomervakantie #9 Vanaf 1 juli wellicht mogelijk???
Geen idee.quote:Op donderdag 1 juli 2021 01:35 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Oke..
Ook als je er doorheen rijdt?
Wordt een zooitje straks in de zomervakantie in Europaquote:Op donderdag 1 juli 2021 01:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Geen idee.
Vind het nogal onduidelijk en veranderlijk overal.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 01:45 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Wordt een zooitje straks in de zomervakantie in Europa
Ah ja. Daarom was een tweestromensamenleving ook taboe. Tot dat de boomers hun prikje kregen. Toen moesten er met stoom en kokend water bewijsjes komen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 01:54 schreef aTypisch het volgende:
dat paspoort gaat echt wel weer weg hoor, snap niet dat iedereen zich zo druk maakt
we doen het voor elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |