Nee hoor, is maar een paar minuten. Heb het gisteren nog getest bij mijn eigen code.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij echt iets in de orde van grootte van 2 weken ofzo.
Kijk. Deze info heb ik wat aan. Het is dus best duidelijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Code is maar enkele minuten geldig inderdaad. Het vergt dus wel goede timing van de fraudeur om een recent gegenereerde code te tonen. Onder in beeld is ook een animatie te zien van een bewegende fietser, als de portier een statisch plaatje te zien krijgt is al duidelijk dat hij/zij naar een screenshot zit te kijken.
Hij genereert iedere paar minuten een nieuwe QR-code. Dat is iets anders, volgens mij.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee hoor, is maar een paar minuten. Heb het gisteren nog getest bij mijn eigen code.
Uiteindelijk wel ja. Of ze het gaan doen voor klein bier als dit is wel wat anders natuurlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar geldt dezelfde vraag voor. Krijgt justitie daar zomaar toegang toe?
Download die scanner even en test het voor onsquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij genereert iedere paar minuten een nieuwe QR-code. Dat is iets anders.
Hoe bedoel je veiligstellen? Dat een derde partij dat whatsappje ergens opslaat? Nee, dat kan niet (tenzij de uitbater een foto maakt van het scherm met de QR code)quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt het Whatsappje met het screenshot wel veiligstellen toch?
Moet je even tot na de zomervakantie wachten, dan krijgen wij 'm waarschijnlijk ook wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Download die scanner even en test het voor ons
Maar als je een screenshot maakt en een paar minuten wacht, geeft de scanner-app na een paar minuten echt een rood scherm.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij genereert iedere paar minuten een nieuwe QR-code. Dat is iets anders, volgens mij.
heb ik gisteren al gedaan.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Download die scanner even en test het voor ons
Ik geloof je, maar het is niet wat ik gehoord heb. Ik zal het nog eens navragen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Maar als je een screenshot maakt en een paar minuten wacht, geeft de scanner-app na een paar minuten echt een rood scherm.
Ik ben het as we speak aan het testenquote:Op woensdag 30 juni 2021 23:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar het is niet wat ik gehoord heb. Ik zal het nog eens navragen.
Onder welke namen kennen wij de Alfa, Beta en Gamma variant?quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:08 schreef Mikeytt het volgende:
Deltavariant in 1 week tijd een stijging van meer dan 200%
[ afbeelding ]
Alfa, Beta en Gamma. Landennamen doen we ff niet hequote:Op woensdag 30 juni 2021 23:10 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Onder welke namen kennen wij de Alfa, Beta en Gamma variant?
Mijn screenshot van 23:07 geeft nu een rood scherm.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik ben het as we speak aan het testen
Dus 4 a 5 minuten is ie geldig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mijn screenshot van 23:07 geeft nu een rood scherm.
Ok, I stand corrected.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook die print gebruiken, niet de app. Die is wel langer geldig.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja of Marokkanen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:03 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze weigeren ook mensen die te jong zijn toch?
Nee, veel korter, het gaat over minuten.quote:Op woensdag 30 juni 2021 23:02 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij echt iets in de orde van grootte van 2 weken ofzo.
Kansloos.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:03 schreef Janneke141 het volgende:
Feest-organisator had op basis van de versoepelingen besloten om alsnog een evenement tijdens de week van de Nijmeegse Vierdaagse te organiseren. Vanmorgen heeft burgemeester Bruls besloten geen vergunning te verlenen, want de politie moet verlofuren opmaken.
Top, jongens. Lekker gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |