quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Nee niet echt dus, maar zeven goals en zes assists. Beduidend minder dan Jørg, Kuyt, Toornstra en Elia.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:14 schreef Elan het volgende: [..] In het kampioensjaar was hij toch ook gewoon een van de sterkhouders qua goals en assists? Dat is nooit punt van discussie geweest bij mij, zijn gedrag werd inderdaad wel steeds discutabeler zoals je terecht opmerkt.
Was ook het eerste half jaar oid geblesseerd geloof ik.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee niet echt dus, maar zeven goals en zes assists. Beduidend minder dan Jørg, Kuyt, Toornstra en Elia.
Hij was ook pas na de winterstop echt fit, kwam met een blessure binnen. Eigenlijk is het vanaf toen onophoudelijk gaan draaien bij hem.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee niet echt dus, maar zeven goals en zes assists. Beduidend minder dan Jørg, Kuyt, Toornstra en Elia.
Was eigenlijk pas na de 16e speelronde (AZ-uit) dat hij substantieel iets ging bijdragen.
Maar drie goals na de winterstop. Maar hij was in de eerste seizoenshelft inderdaad niet helemaal fit. In de tweede seizoenshelft draaide het wel veel beter, de discussie ging ook meer over Toornstra of Kuyt in de basis dan over hem. Maar één van de sterkhouders was hij ook nog niet echt, dat kwam pas later.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij was ook pas na de winterstop echt fit, kwam met een blessure binnen. Eigenlijk is het vanaf toen onophoudelijk gaan draaien bij hem.
Hmm dat valt inderdaad wat tegen. Weet je uit je hoofd hoeveel Elia er maakte en assistsquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was eigenlijk pas na de 16e speelronde (AZ-uit) dat hij substantieel iets ging bijdragen.
deze manquote:Op woensdag 30 juni 2021 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar drie goals na de winterstop. Maar hij was in de eerste seizoenshelft inderdaad niet helemaal fit. In de tweede seizoenshelft draaide het wel veel beter, de discussie ging ook meer over Toornstra of Kuyt in de basis dan over hem. Maar één van de sterkhouders was hij ook nog niet echt, dat kwam pas later.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
deze man
wringt zich in allerlei bochten om gasten als Burger op te hypen, maar de bijdrages van Berghuis downplayen gaat hem ook goed af
Permanente meltdown. Het gaat slecht met de bitcoins.quote:Op woensdag 30 juni 2021 19:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gurley geeft gewoon feitelijk weer wat er dat seizoen gebeurde, maar volgens Typisch is het downplayen
Goed ventje heeft zich ook prima weten te ontwikkelen onder Advocaat.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:00 schreef Scrummie het volgende:
Toch een stukje Andy/Malacia gekeken, wat kan Malacia heerlijk lachen zegMooi mannetje.
En Andy die toch wel baalt dat ie ouder blijkt te zijn dan Malacia's pa
Zeker, hopelijk verkopen we Hapsie.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Goed ventje heeft zich ook prima weten te ontwikkelen onder Advocaat.
Ik vind vooral zijn obsessie met mij een beetje eng.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Permanente meltdown. Het gaat slecht met de bitcoins.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
CIDI en een niet-negatieve tweet over Feyenoord, dat moet ook voor het eerst zijnIk denk dat ze gewoon alle informatie over Joden documenteren. En het is tenslotte een Jood.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
Ik ken nog wel een groepering die dat heel fanatiek deed.quote:Op donderdag 1 juli 2021 09:37 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon alle informatie over Joden documenteren.
Eindelijk, weg die middelmaatquote:e_feyenoord
Vandaag nemen wij afscheid van 3️⃣ spelers. @batteryan_ @yimmiehd en @jensvdakker_ ontzettend bedankt voor jullie inzet voor onze club! Heel veel succes in de toekomst, we houden jullie in de gaten. Het gaat jullie goed! ❤️🤍🖤 #Feyenoord #Bedankt
quote:
quote:
Hopelijk kunnen we er nog een aardig centje aan verdienen. Een jaar geleden was ie misschien wel 8-10 miljoen waardquote:
Dat maakt het ook best ironisch.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een groepering die dat heel fanatiek deed.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 21:23 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
CIDI en een niet-negatieve tweet over Feyenoord, dat moet ook voor het eerst zijn
Heb ik niet gelezen. Alleen dat Feyenoord anticipeert op mogelijk vertrek van hem of Malacia door de Noor te halen.quote:
Het stond er wat cryptisch, maar het zandlopertje en de deur doen vermoeden dat er een vertrek op komst isquote:Op donderdag 1 juli 2021 12:14 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Heb ik niet gelezen. Alleen dat Feyenoord anticipeert op mogelijk vertrek van hem of Malacia door de Noor te halen.
Ik interpreteerde het zandlopertje voor de komst van de Noor.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het stond er wat cryptisch, maar het zandlopertje en de deur doen vermoeden dat er een vertrek op komst is
Staat toch niet voor niks een deurtje naast. Haps is gone dus. Wat zullen we ervoor krijgen? Allicht minder dan dat ervoor betaald is.quote:Op donderdag 1 juli 2021 12:26 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het zandlopertje voor de komst van de Noor.
Hij maakt het te moelijk voor ons.
quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bewijs dan ook. Dat soort 1 +1 shit kan iedereen bedenken.
NRC hep sinds deze week dark mode. Erg mooi. @Calandquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:29 schreef Elan het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-eind-2021-a4049465
[ afbeelding ]
Schoonpapa heeft een stuk of 1000 panden in z’n portefeuille gok ik.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Bewijs dan ook. Dat soort 1 +1 shit kan iedereen bedenken.
Huisjesmelker genot.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Schoonpapa heeft een stuk of 1000 panden in z’n portefeuille gok ik.
meer in de winkel en kantoor markt maar zal vast ook wel wat woningen hebbenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Het enige goede dat uit Rotterdam komt, fantastische krant.quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
NRC hep sinds deze week dark mode. Erg mooi. @:Caland
Niet afgekeken maar zo raar is dat niet toch? Snap best dat hij dan een keer gaat kijken voor een stapje naar het buitenland.quote:Op donderdag 1 juli 2021 14:43 schreef Elan het volgende:
Interviewtje met Malacia en Andy gekeken, prima show.
@:Scrummie wtf wil Malacia nou weg volgend jaar?? Met z'n er spelen wel dingen.
Maar hij zei dat er nu al wat speelt en zijn contract loopt nog maar tot 2023 en als je goed genoeg bent komen er vanzelf clubs.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet afgekeken maar zo raar is dat niet toch? Snap best dat hij dan een keer gaat kijken voor een stapje naar het buitenland.
mwa en ze zitten in Amsterdam trouwensquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:03 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het enige goede dat uit Rotterdam komt, fantastische krant.
Tsja, maar toch denk ik dat de Nieuwe Rotterdamsche Courant uit Rotterdam komt.quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa en ze zitten in Amsterdam trouwens
quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, maar toch denk ik dat de Nieuwe Rotterdamsche Courant uit Rotterdam komt.
quote:De hoofdredactie zetelt sinds 2012 in Amsterdam, voorheen was Rotterdam de thuisbasis
Ben je thuis ook zo vermoeiend?quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:37 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat daar nu het hoofdkantoor zit, wilt niet zeggen dat het daar ook vandaan komt
Fusie ooit met het algemeen handelsblad uit Amsterdamquote:Op donderdag 1 juli 2021 15:38 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Tsja, maar toch denk ik dat de Nieuwe Rotterdamsche Courant uit Rotterdam komt.
Je begreep zelf ook wel dat ik dat bedoelde met mijn eerste post. Het vermoeiende is juist dat jij daar op reageerde met "Uhhh nee ze zitten nu in Amsterdam"quote:
Berghuis gewoon een lul vinden is wel een stuk makkelijker dan hem verdedigenquote:Op donderdag 1 juli 2021 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
huisjesmelker zou ik z'n schoonvader toch niet durven noemen, is toch wel van een andere dimensie wat hij doet.quote:Op donderdag 1 juli 2021 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Berghuis gewoon een lul vinden is wel een stuk makkelijker dan hem verdedigen
quote:Op donderdag 1 juli 2021 13:29 schreef Elan het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)t-eind-2021-a4049465
[ afbeelding ]
Hier spreekt wel veel vertrouwen uit zegquote:Hebben de drie raadsleden zelf nog vertrouwen in het nieuwe stadionplan?
Postma: „Het is nu aan Feyenoord om het te laten zien. En het kan beide kanten opvallen.”
Simons: „De directie van Feyenoord heeft mij nog niet overtuigd dat ze er echt voor willen gaan. De gemeenteraad heeft geen nieuw stadion besteld, dat is de club.”
Tak: „De droom blijft een nieuw stadion, met een unieke gebiedsontwikkeling. Maar de gemeenteraad heeft geen invloed op de staalprijzen of krapte op de arbeidsmarkt. Het wordt de vingers kruisen.”
Het heeft vooral wat weg van een stare down waarbij de club en de gemeente wachten wie er het eerst met de ogen gaat knipperen om zo de ander de schuld te kunnen geven voor het eventuele mislukken van het plan.quote:Op donderdag 1 juli 2021 19:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hier spreekt wel veel vertrouwen uit zeg
Laat hem maar gauw gaan, er is toch geen weg terug. Dan kan iedereen zich weer op Feyenoord richten.quote:
Ze moeten toch wachten op de raad van state, alleen maar logisch om die tijdlijnen wat meer recht te trekken met elkaar.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:57 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Het heeft vooral wat weg van een stare down waarbij de club en de gemeente wachten wie er het eerst met de ogen gaat knipperen om zo de ander de schuld te kunnen geven voor het eventuele mislukken van het plan.
zal eens tijd worden, de stad heeft ook gewoon baat bij zo'n groot project (het stadion zelf, en de omgeving die je er dan omheen kunt bouwen)quote:
Ik hoop niet dat je denkt dat hier een 2% hypotheek op afgesloten gaat worden. Dat gaat gewoon nog om hoge risico opslagen en dan kom je al snel richting de 6% verwacht ik. En met die 444mln gaan we het gezien de stijgende kosten van bouwmaterialen ook niet meer redden, dat wordt al snel 500mln of je moet nog meer concessies doen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zal eens tijd worden, de stad heeft ook gewoon baat bij zo'n groot project (het stadion zelf, en de omgeving die je er dan omheen kunt bouwen)
het geld is nagenoeg gratis, dus voor de maandlasten hoeven ze het niet te laten
Voor de gemeente niet hoor.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je denkt dat hier een 2% hypotheek op afgesloten gaat worden. Dat gaat gewoon nog om hoge risico opslagen en dan kom je al snel richting de 6% verwacht ik.
oh ik bedoel vanuit de gemeente hequote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:52 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je denkt dat hier een 2% hypotheek op afgesloten gaat worden. Dat gaat gewoon nog om hoge risico opslagen en dan kom je al snel richting de 6% verwacht ik. En met die 444mln gaan we het gezien de stijgende kosten van bouwmaterialen ook niet meer redden, dat wordt al snel 500mln of je moet nog meer concessies doen.
De gemeente wil het blijkbaar zo graag dat ze steeds extra uitstel geven om de gaten die toch telkens in de business case blijken te zitten te verklaren/in te vullen.
Ahh, zo. Verkeerd begrepen. Die lenen voor een schijntje inderdaad.quote:
En begrijpelijk. Er valt met Feyenoord geen droog brood te verdienen. In ieder geval niet als je niet alle macht hebt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 08:52 schreef Scrummie het volgende:
Ergens wel blij dat dat verhaal (volgens Krabby) met Amerikanen van de baan is.
Stukje azijn genot.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
En begrijpelijk. Er valt met Feyenoord geen droog brood te verdienen. In ieder geval niet als je niet alle macht hebt.
Dat zal ook wel het struikelblok zijn: dat je als investeerder niet alle macht krijgt maar figuren over jouw geld beslissen in wie je misschien helemaal geen vertrouwen hebt. Wie betaalt, bepaalt, maar Feyenoord wil alleen de lusten. Wat niet wegneemt dat Amerikaanse investeerders niet de oplossing zijn, ben er ook niet rouwig om dat dat niet doorgaat. Als investeerder zou ik ook niet snel in Feyenoord stappen, gezien het trackrecord van lage transferopbrengsten en wanprestaties in Europa.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
En begrijpelijk. Er valt met Feyenoord geen droog brood te verdienen. In ieder geval niet als je niet alle macht hebt.
Ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Een never-ending story.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 07:17 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zal eens tijd worden, de stad heeft ook gewoon baat bij zo'n groot project (het stadion zelf, en de omgeving die je er dan omheen kunt bouwen)
het geld is nagenoeg gratis, dus voor de maandlasten hoeven ze het niet te laten
Jij zou wel 50mln investeren in de club met het idee dat er jaarlijks wel minstens 5-10% rendement uit komt?quote:
Blijkbaar zijn er toch genoeg investeerders die dat wel doen. Die investeren trouwens niet eens zo zeer in de club natuurlijk, maar meer in het stadion. Gok dat dit signaal van de gemeente wel genoeg is om die laatste 10 miljoen (?) ook binnen te halen. Kan dus snel gaan. Heetste hangijzer lijkt me nu de bouwkosten rond krijgen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jij zou wel 50mln investeren in de club met het idee dat er jaarlijks wel minstens 5-10% rendement uit komt?
Dit ging juist over een investering in de club en niet het stadion. Als je kijkt naar het trackrecord, dan is elke pot geld die we hebben (CL gelden na het kampioenschap bijvoorbeeld) heel snel op. In plaats van dat het vermeerderd wordt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er toch genoeg investeerders die dat wel doen. Die investeren trouwens niet eens zo zeer in de club natuurlijk, maar meer in het stadion. Gok dat dit signaal van de gemeente wel genoeg is om die laatste 10 miljoen (?) ook binnen te halen. Kan dus snel gaan. Heetste hangijzer lijkt me nu de bouwkosten rond krijgen.
Club Brugge is het wel gelukt. 50 miljoen binnengehaaldquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Jij zou wel 50mln investeren in de club met het idee dat er jaarlijks wel minstens 5-10% rendement uit komt?
quote:Na de mislukte beursgang heeft Club Brugge dus toch een nieuwe inkomstenbron gevonden. „Orkila Capital is een investeringsfonds met meer dan 15 jaar ervaring in sport, media, entertainment en B2C markten in Europa en de VS”, valt er te lezen op de website van Brugge. De club laten weten dat Orkila Capital de Belgische landskampioen verder zal helpen te ontwikkelen op het gebied van digitale marketing, intellectueel eigendom, content en direct-to-consumerstrategieën.
Voorzitter Bart Verhaeghe laat weten blij te zijn met de transitie: „Ik ben zeer trots om vandaag een zeer duidelijke, stabiele en mooie toekomst voor Club Brugge te kunnen aankondigen. Ik ben ervan overtuigd dat onze ervaring in het internationale voetbal, gecombineerd met de uitvoerige expertise van Orkila met hun uitgebreid portfolio, een stabiele basis vormen om onze groei te consolideren in een snel veranderende voetbal- en businesswereld.”
Ook Jesse Du Bey, Managing Partner van Orkila Capital, kijkt uit naar de samenwerking.„We zijn vereerd om een minderheidsaandeelhouder te worden in Club Brugge, waarvan we geloven dat het één van de topmerken in de Europese sportwereld is.”
Valt wel mee, schijnbaar hebben we de middelen om met zes miljoen granen te handelen, daarmee kan je wel wat brood makenquote:Op vrijdag 2 juli 2021 09:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Oh ik snap het uitstel wel, maar zoals eerder gesteld laat het enthousiasme nog allemaal te wensen over, ook vanuit de club overigens. Ik ben vooral benieuwd in hoeverre men binnen budget kan blijven zonder verdere consessies te moeten doen aan het ontwerp.quote:Op donderdag 1 juli 2021 23:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze moeten toch wachten op de raad van state, alleen maar logisch om die tijdlijnen wat meer recht te trekken met elkaar.
Verschil is wel dat Brugge de afgelopen zes jaar vier keer kampioen is geworden en geregeld Champions League speelt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 10:41 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Club Brugge is het wel gelukt. 50 miljoen binnengehaald
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 19:33 schreef damsco het volgende:
Zoals een groot denker ooit eens zeiPrachtige poëzieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals een groot denker ooit eens zeiZeer goede opinie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weinig tegen in te brengen.
Zoals een groot denker ooit eens zeiUitstekende column.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Zoals een groot denker ooit eens zeiGoed geschreven en dit vat het gevoel denk ik van veel Feyenoorders mooi samen. Tikje emotioneel maar dat maakt het juist zo rauw. Ben best wel geraakt eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Denk dat je al heel blij mag zijn met 2 á 3 miljoen. 5 mil lijkt me veel te hoog gegrepen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hapsie kan dus naar Turkije volgens FeyenoordTM
Benieuwd wat we daar nog voor gaan vangen. 5 mil?
Denk wel minder dan 2 miljoen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:19 schreef Binge-watch het volgende:
Heeft nog maar een eenjarig contract dus veel meer dan 2/3 miljoen gaat er inderdaad niet in zitten vrees ik.
Botteghin had tegen een lager salaris bijgetekend en Haps zit niet in de salaristop. Berghuis is 2,2 miljoen en Jurk 1,7 miljoen volgens mij (de twee hoogste salarissen bij Feyenoord ooit overigens)quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:31 schreef Haringkop het volgende:
De winst zit vooral in de dalende salarispost. Wat zouden Berghuis, Haps, Jorgensen en Botteghin bij elkaar al verdienen?
Berghuis 2,5, Jorgensen bijna 2, Botteghin toen hij kwam tegen het miljoen aan, zal er nu ook wel boven hebben gezeten, Haps gok ik ook wel een miljoen. Alles volgens de media uiteraard.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:31 schreef Haringkop het volgende:
De winst zit vooral in de dalende salarispost. Wat zouden Berghuis, Haps, Jorgensen en Botteghin bij elkaar al verdienen?
Zou goed kunnen inderdaad. Ben benieuwd of het bedrag dat vervolgens opnieuw geïnvesteerd kan worden voldoende is om z'n opvolger vast te leggen. Wat blijkbaar weer een Noor gaat worden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Denk wel minder dan 2 miljoen.
Zonde dat je er niet meer voor vangt maar onvervangbaar is Hapsie in ieder geval niet.
Die mag nog een Britse amateurclub vinden waar hij 25k verdient en Feyenoord stort nog de overige 625k op zijn rekeningquote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:43 schreef Caland het volgende:
Alleen salaris Kelly moet nog doorbetaald worden
Jaapgod
Volgende stap is zeker die twee grote kansen in de Arena die hij normaal altijd maakt maar toen niet als opzettelijk gemist zien?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:25 schreef Obiekulu het volgende:
Is mijn theorie dat Berghuis vorig seizoen bewust rode kaarten pakte om niet tegen Ajax te spelen al eens uitgewerkt of moet ik dat zelf doen?
Ik vond het erg obvious, met de kennis van nu alleen maar meer.
Bekerwedstrijd Heerenveen: bij een 1-3 voorsprong lonkt een wedstrijd tegen Ajax in de volgende ronde.
Uit het niets schoffelt Suske een tegenstander neer om zijn 2e gele kaart te pakken.
Competitiewedstrijd tegen Vitesse: bij een 1-1 stand in De Kuip heeft Feyenoord nog kans om de strijd om plek 4 spannend te maken.
Uit het niets laat Berghuis iets zien wat Vierchowod en Materazzi niet eens in hun arsenaal hadden.
Onvermijdelijk resultaat: een schorsing voor de wedstrijd tegen Ajax.
Bij de mentaal uitgedaagde Berghuis sluit ik niets uit.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:40 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Volgende stap is zeker die twee grote kansen in de Arena die hij normaal altijd maakt maar toen niet als opzettelijk gemist zien?
Persoonlijk vind ik zijn bezetting van de Gazastrook ook ver gaan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:42 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Bij de mentaal uitgedaagde Berghuis sluit ik niets uit.
Bij Feyenoord iedere week op de training iemand in elkaar trappen en bij Oranje de brave sociale vlinder. Spoort niet.
Of misschien is Berghuis gewoon een teringtokkie die mensen gaat neertrappen omdat ie niet tegen zijn verlies kanquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:25 schreef Obiekulu het volgende:
Is mijn theorie dat Berghuis vorig seizoen bewust rode kaarten pakte om niet tegen Ajax te spelen al eens uitgewerkt of moet ik dat zelf doen?
Ik vond het erg obvious, met de kennis van nu alleen maar meer.
Bekerwedstrijd Heerenveen: bij een 1-3 voorsprong lonkt een wedstrijd tegen Ajax in de volgende ronde.
Uit het niets schoffelt Suske een tegenstander neer om zijn 2e gele kaart te pakken.
Competitiewedstrijd tegen Vitesse: bij een 1-1 stand in De Kuip heeft Feyenoord nog kans om de strijd om plek 4 spannend te maken.
Uit het niets laat Berghuis iets zien wat Vierchowod en Materazzi niet eens in hun arsenaal hadden.
Onvermijdelijk resultaat: een schorsing voor de wedstrijd tegen Ajax.
Transfer afronden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 12:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom is Hendriks er niet bij? #dtv
Dit zal wel zo'n beetje de beoogde basis zijn.quote:
Meh, ik mis Geertruida, ik zie ze wel een vervanger voor Berghuis halen dus dan is Linssen ook weg, ik zie ook geen basisplek voor Bannis straks en Diemers gaat ook niet basis spelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:08 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dit zal wel zo'n beetje de beoogde basis zijn.
Ja, maar voorlopig verwacht ik eigenlijk dat we het hier mee moeten doen. Misschien Bozenik voor Bannis. Geertruida is wel langdurig uit de roulatie en directe aanwinsten zal je niet snel kopen zolang er nog geen spelers weg zijn. Ik was trouwens ook vergeten dat we Kokcu nog hebben, neem aan dat die speelt in plaats van Diemers. Mits hij blijft natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:10 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, ik mis Geertruida, ik zie ze wel een vervanger voor Berghuis halen dus dan is Linssen ook weg, ik zie ook geen basisplek voor Bannis straks en Diemers gaat ook niet basis spelen.
Oja, Kokcu heeft ook nog vakantie natuurlijk. Maar ja, die gaat denk ik wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, maar voorlopig verwacht ik eigenlijk dat we het hier mee moeten doen. Misschien Bozenik voor Bannis. Geertruida is wel langdurig uit de roulatie en directe aanwinsten zal je niet snel kopen zolang er nog geen spelers weg zijn. Ik was trouwens ook vergeten dat we Kokcu nog hebben, neem aan dat die speelt in plaats van Diemers. Mits hij blijft natuurlijk.
Sjaak Troost had de Narsingh van PSV nog in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Narsingh zijn salaris komt overigens ook vrij, ook nog een gestoord salaris van tijdperk Troost.
Van de actieve spelers ontvangt eigenlijk alleen de GOAT Toornstra nog een veel te hoog salaris.
Nu wel!!!!!quote:
Was het ook hoor ik nu, zag 't niet goed.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:08 schreef Erasmus het volgende:
SINI!!!!
Ik dacht eerst dat het een eigen doelpunt was btw.
Toch geen eigen goalquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:09 schreef Erasmus het volgende:
Oh, ik had toch gelijk.
Maak mij maar commentator bij Feyenoord dan, doe zijn werk beter dan hemzelf.
Kan alleen niet beloven dat ik niet te uitbundig juich bij een kool en dat ik niet scheld bij een tegendoelpunt.
Godver, ik helemaal aan de slag met mijn CV op Adobe InDesign.quote:
Waardig opvolger van Jan Dirk Stouten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Godver, ik helemaal aan de slag met mijn CV op Adobe InDesign.
Dan stuur ik hem naar door naar Radio Rijnmond, ook goed.
Ik zou regelmatig feitjes en meningen van FOK!kers hier citeren.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waardig opvolger van Jan Dirk Stouten.
Hm, tijd voor een FOK! podcast die maandelijks alle roddels doorneemt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou regelmatig feitjes en meningen van FOK!kers hier citeren.
"User @:Caland vindt dat inteelthoofd Diemers moet oprotten, en ik kan niet zeggen dat hij niet geheel onjuist is."
Ik moet ook wennen aan dit Feyenoord. Ben de snelle opbouw niet gewend, het was vooral spelen met balbezit en hopen op de juiste voorzet de afgelopen seizoenen. Sinds Gio na het kampioenschap, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel lastig om niet enthousiast te worden van het type spel. Hoog druk zetten, snel naar voren toe, veel voetballende oplossingen. Maar ja, dat is na een helftje in de tweede oefenwedstrijd
Niet enthousiast over Til tot nu toe, Sinisterra erg matig, blijf erbij dat Bannis nog steeds wat kracht mist.
Onder Fredsj was dat een tijdje structureel zo.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:37 schreef De_Kraam het volgende:
Wanneer speelde Feyenoord voor het laatst echt leuk voetbal? Voelt als een eeuwigheid geleden.
Wel 2/3 hele maanden inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Onder Fredsj was dat een tijdje structureel zo.
Eerste halfjaar toch. Zelfs de eerste periode dat de resultaten er niet meer waren was het voetbal nog wel leuk om te zien. Daarna nooit meer dan 2 aardige potjes achter elkaar gezien.quote:
Dan heb je niet veel gekekenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerste halfjaar toch. Zelfs de eerste periode dat de resultaten er niet meer waren was het voetbal nog wel leuk om te zien. Daarna nooit meer dan 2 aardige potjes achter elkaar gezien.
Elke wedstrijd. Weinig leuk voetbal gezien.quote:
Als je dan zelfs in het kampioensjaar niet twee leuke potjes achter elkaar heb gezien zou ik toch wat beter kijken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. Weinig leuk voetbal gezien.
Ben bang dat die pas gaat als z'n contract afloopt. Schijnt, voor zo'n speler, belachelijk veel te verdienen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vente ruilen voor Harraoui van die junkies uit Spangen.
Ja dat was aardig. Het blinde wat erop volgde wat minder.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
Geenvoor de Raketenmann? Toch twee leuke dribbels gezien
Afleggen op Vente was prima. Maar goed, hij raakt toch wel weer geblesseerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat was aardig. Het blinde wat erop volgde wat minder.
Ben wel erg benieuwd wie er op rechtsbuiten en en rechts centraal bij gaan komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:38 schreef Erasmus het volgende:
Heb meer vertrouwen in Slot gekregen door het typische anti-Feyenoord voetbal van vandaag. Snelle opbouw, lekker vlot over de flanken, gebruik maken van de snelheden en dribbeltechnieken van bepaalde spelers.
Ik vind dit leuk.
Hoe was die nieuwe back?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel lastig om niet enthousiast te worden van het type spel. Hoog druk zetten, snel naar voren toe, veel voetballende oplossingen. Maar ja, dat is na een helftje in de tweede oefenwedstrijd
Niet enthousiast over Til tot nu toe, Sinisterra erg matig, blijf erbij dat Bannis nog steeds wat kracht mist.
Speelde best wel prima. Vooral aanvallend.quote:
Oh lol, idd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:54 schreef fetX het volgende:
Haps is wel weg lijkt me. Niet gespeeld vandaag ook.
Ik miste hem vorig jaar al niet meer. Malacia ontwikkelt zich echt sterk en ik merkte dat ik me vooral aan Haps stoorde juist (ook omdat hij op een gegeven moment veel linksbuiten stond natuurlijk).quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh lol, idd.
Ik heb 'm niet eens gemist. Zelfs niet toen Burger (heel erg slecht) 10 minuten linksback speelde.
Eens hoor. Maar ook als linksback eigenlijk. Maar goed, sowieso geen fan van Haps.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik miste hem vorig jaar al niet meer. Malacia ontwikkelt zich echt sterk en ik merkte dat ik me vooral aan Haps stoorde juist (ook omdat hij op een gegeven moment veel linksbuiten stond natuurlijk).
Toch bijzonder dat we blij worden van zulke spelprincipes. Met ruim de derde begroting van NL zou het toch de standaard opvatting moeten zijn. Ik hoop echt dat Slot en Arnesen dat kunnen veranderen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:38 schreef Erasmus het volgende:
Heb meer vertrouwen in Slot gekregen door het typische anti-Feyenoord voetbal van vandaag. Snelle opbouw, lekker vlot over de flanken, gebruik maken van de snelheden en dribbeltechnieken van bepaalde spelers.
Ik vind dit leuk.
Denken jullie dat Dick wel eens jeugdwedstrijden van Feyenoord heeft teruggekeken?quote:Slot neemt Milambo (16) en Hartjes (18) mee met trainingskamp Feyenoord
Arne Slot neemt na het weekeinde de jeugdspelers Antoni Milambo en Lennard Hartjes mee op trainingskamp in het Oostenrijkse Schruns. Hartjes (18) en Milambo (16) kregen in de eerste twee oefenwedstrijden van Feyenoord van Slot volop speeltijd.
Milambo werd door de jeugdopleiding van Feyenoord naar voren geschoven toen Slot over spelers begon die in een voorbereiding op het seizoen een kans verdienden. Spijkenisser Hartjes, door Feyenoord ooit als jeugdspeler weggeplukt bij Sparta, was Slot zelf opgevallen. ,,Ik had beelden van jeugdwedstrijden bekeken en Hartjes viel mij op omdat hij zo makkelijk bewoog en vaardig was aan de bal”, zegt Slot.
Milambo kwam via amateurclub De Musschen uit Rotterdam bij Feyenoord terecht. De aanvallende middenvelder is pas 16 jaar, maar fysiek al erg sterk. ,,Ik neem ze allebei mee op trainingskamp naar Oostenrijk”, zegt Slot. ,,Er gaan 23 plus één speler mee. Die ene speler is João Teixeira.”
De Portugees heeft nog een conditionele achterstand omdat hij op de weg terug is na een gebroken teen, een blessure die hij vorig seizoen opliep.
Ook Christian Conteh gaat mee naar Oostenrijk. De Duitser, die vorige zomer werd overgenomen van St. Pauli, kwam afgelopen seizoen alleen uit en thuis tegen RKC Waalwijk in actie. Conteh was verder vooral geblesseerd of aan het revalideren. Tegen AEK Athene viel hij een halfuur in en liet hij met een paar acties goede dingen zien. ,,Hij heeft tot nu toe één of tweemaal niet meegetraind maar verder is hij de eerste weken prima doorgekomen. Je ziet dat hij een individualist is, maar datgene dat hij doet is soms best bijzonder. Bovendien is hij extreem snel. Dergelijke spelers hebben nog weleens last van blessures, maar voorlopig is hij heel gebleven. En tegen AEK liet hij zeker aardige dingen zien”, zegt Slot.
Ziedendquote:Op zondag 4 juli 2021 14:47 schreef Scrummie het volgende:
Oh ik dacht dat we van het Advocaatgezeik af waren maar ik was vergeten dat we bij elke scheet nu 'zou Advocaat dit ook gedaan hebben!?!?!?!' krijgen.
André Silva is weg daar, dus die hadden een flinke duit over. Wel jammer voor ons.quote:Op zondag 4 juli 2021 19:49 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Weet niet of we nog achter die Santos Borré aanzaten, maar die heeft bij Frankfurt getekend.
Niet dat ik het verschil niet zie hoor (in de praktijk dus eens met SlotGodquote:
Eens hoor, zeker als je oneindig vaak mag wisselen, maar het is wel een mooie uitdrukking van het verschil in speelstijl.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik het verschil niet zie hoor (in de praktijk dus eens met SlotGod), maar hoe eerlijk is het om een heel seizoen te vergelijken met 1 oefenpotje?
Ik begin KuipTalk alweer vreselijk vermoeiend te vinden.
Eerlijk is het niet maar volgens mij zet hij niet heel vorig seizoen af tegen dit oefenpotje maar meer andersom, en dat is wel oké. Wel een duidelijke afspiegeling van de intenties, en op zich valt het te respecteren dat Slot niet voorzichtig is en direct vanuit een duidelijke visie werkt en dat de jongens dat direct laten zien (maar dat ben je met mij eens natuurlijk). Daar mogen wel flink wat nuances bij geplaatst worden zoals @Caland al zegt.quote:Op maandag 5 juli 2021 13:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet dat ik het verschil niet zie hoor (in de praktijk dus eens met SlotGod), maar hoe eerlijk is het om een heel seizoen te vergelijken met 1 oefenpotje?
Ik begin KuipTalk alweer vreselijk vermoeiend te vinden.
Dus het is niet eerlijk om het gemiddelde van vorig seizoen af te zetten tegen dit oefenpotje, maar wel om dit oefenpotje af te zetten tegen het gemiddelde van vorig seizoen?quote:Op maandag 5 juli 2021 14:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerlijk is het niet maar volgens mij zet hij niet heel vorig seizoen af tegen dit oefenpotje maar meer andersom, en dat is wel oké. Wel een duidelijke afspiegeling van de intenties, en op zich valt het te respecteren dat Slot niet voorzichtig is en direct vanuit een duidelijke visie werkt en dat de jongens dat direct laten zien (maar dat ben je met mij eens natuurlijk). Daar mogen wel flink wat nuances bij geplaatst worden zoals @:caland al zegt.
De helft zijn middenvelders (lol)quote:
Overigens komen we dit seizoen hoogstens een paar tegenstanders tegen die beter zijn dan AEK denk ik. In de Eredivisie zijn dat denk ik alleen Ajax, PSV en AZ en in de Conference League is het nog maar afwachten.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:00 schreef Caland het volgende:
Nouja de intenties waren goed, maar een iets betere tegenstander staat ook gewoon een keer of 3-4 alleen voor Bijlow de eerste helft. Daar moet wel een balans in gevonden worden, maar heb er wel alle vertrouwen in dat Slot dat iets beter gaat aanpakken dan Stam.
Yep, en ook dat die twee jeugdspelers die mee mogen ook nog middenvelders zijn natuurlijk, Fer nu een centrale verdediger is eigenlijk, dat maakt het lijstje middenvelders wel erg lang.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De helft zijn middenvelders (lol)
Muv de geblesseerden en spelers die vanwege toernooien niet beschikbaar zijn / vertrekken (Jörgensen, Haps en Berghuis) weten we dus ook wie in beeld zijn om aan te sluiten bij het eerste team en wie sowieso naar O21 gaan (met name Troost en Bernardo Silva)
Ja in principe. De bedoeling van deze oefenwedstrijd was om te oefenen met een speelstijl waarbij Feyenoord meer druk zet en dat lukt dus duidelijk tov eerdere cijfers, en het is interessant om te zien hoe Feyenoord dit gaat doorzetten.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus het is niet eerlijk om het gemiddelde van vorig seizoen af te zetten tegen dit oefenpotje, maar wel om dit oefenpotje af te zetten tegen het gemiddelde van vorig seizoen?
Hoe bevalt Bernardo Silva? Nog steeds geen Feyenoord 1 (bank) materiaal?quote:Op maandag 5 juli 2021 14:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De helft zijn middenvelders (lol)
Muv de geblesseerden en spelers die vanwege toernooien niet beschikbaar zijn / vertrekken (Jörgensen, Haps en Berghuis) weten we dus ook wie in beeld zijn om aan te sluiten bij het eerste team en wie sowieso naar O21 gaan (met name Troost en Bernardo Silva)
Ik volg je totaal niet maar ik neem dat wel op mij, dan kunnen we deze compleet nutteloze 'discussie' afsluiten.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja in principe. De bedoeling van deze oefenwedstrijd was om te oefenen met een speelstijl waarbij Feyenoord meer druk zet en dat lukt dus duidelijk tov eerdere cijfers, en het is interessant om te zien hoe Feyenoord dit gaat doorzetten.Wat je kan concluderen, in een oefensetting gaat het snel.
Heel vorig seizoen tegenover een oefenpotje afzetten is natuurlijk minder eerlijk, compleet andere intenties en belangen.
Ik kan Gurley normaal prima volgen, maar dit snap ik ook nietquote:Op maandag 5 juli 2021 15:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik volg je totaal niet maar ik neem dat wel op mij, dan kunnen we deze compleet nutteloze 'discussie' afsluiten.
Ah gelukkigquote:Op maandag 5 juli 2021 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan Gurley normaal prima volgen, maar dit snap ik ook niet
Ik heb volgens mij die post drie keer herschreven omdat ik mezelf te onduidelijk vond, maar schijnbaar ben ik niet op mijn best vandaagquote:Op maandag 5 juli 2021 15:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan Gurley normaal prima volgen, maar dit snap ik ook niet
Momenteel geen, eerstvolgende oefenpot is 17 juli pas weer (in de Kuip).quote:Op maandag 5 juli 2021 15:03 schreef hhh38 het volgende:
Tegen wie en wanneer spelen we eigenlijk tijdens dat oefentripje?
Kan er volgens mij helemaal niks van.quote:Op maandag 5 juli 2021 14:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoe bevalt Bernardo Silva? Nog steeds geen Feyenoord 1 (bank) materiaal?
Ohja, ze zullen wel willen voorkomen dat mensen er massaal op af komenquote:Op maandag 5 juli 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Momenteel geen, eerstvolgende oefenpot is 17 juli pas weer (in de Kuip).
Maar ik gok dat we zaterdag gewoon een oefenwedstrijdje spelen tegen een tegenstander die daar ook op trainingskamp is.
Denk dat we Fer nu echt als CV moeten gaan beschouwen. Slot zal net als wij wel geconcludeerd hebben dat Fer als CVM echt geen optie meer is.quote:
10 pace genot Fer.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat we Fer nu echt als CV moeten gaan beschouwen. Slot zal net als wij wel geconcludeerd hebben dat Fer als CVM echt geen optie meer is.
Ik krijg altijd zonder goede reden hoge verwachtingen van voetballers met die gekke Latijnse/Romaanse namen. Antonucci, Bernardo Silva.. bij dat laatste onterecht zo blijkt.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan er volgens mij helemaal niks van.
Zo'n trage verdediger past eigenlijk niet in het systeem wat Slot graag speelt. Bij AZ viel hij daar regelmatig mee door de mand in de omschakeling.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Denk dat we Fer nu echt als CV moeten gaan beschouwen. Slot zal net als wij wel geconcludeerd hebben dat Fer als CVM echt geen optie meer is.
Volgens mij spelen we in ieder geval 7 juli tegen Zürich.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Momenteel geen, eerstvolgende oefenpot is 17 juli pas weer (in de Kuip).
Maar ik gok dat we zaterdag gewoon een oefenwedstrijdje spelen tegen een tegenstander die daar ook op trainingskamp is.
Staat wel op FR12.nl ja, maar kon 'm nergens anders vinden. Ook niet op website FC Zurich.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij spelen we in ieder geval 7 juli tegen Zürich.
Yup, helaas ook liever die van het Portugees elftal gehad.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
Bernardo Silva is toch die ondervoede Portugees?
We hebben nu een vleugelspeler van PSG op proefquote:Op maandag 5 juli 2021 16:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Yup, helaas ook liever die van het Portugees elftal gehad.
Moet wel een spits bij.quote:
een Nesta moet wel kunnen verdedigenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben nu een vleugelspeler van PSG op proef
Helaas niet Neymar
[ twitter ]
Als Kökcü vertrekt is hij misschien wel 1e keus dus. Vind ik ook jammer, zal niet goedkoop zijn en ook nog iets te onzeker voor een speler die op z'n 22e nog bij Heerenveen zit. Scoort hoog op de Sam Larsson schaal imo.quote:
Hm, zelfs als Kokcu wordt verkocht vraag ik me af of dit dan je prioriteit moet zijn.quote:
Ik vind het echt een fijne voetballer om te zien hoor, maar lijkt me te duur en ik betwijfel toch wel een beetje zijn kwaliteiten wanneer er wat beter op hem wordt gelet.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het geld er is zou ik het direct doen.
Laatste zou natuurlijk kunnen en qua prijs.. 6/7 miljoen zou ik nog mee kunnen leven maar las net al dat ie 10 miljoen moet opleveren. Dat is, ook al is er genoeg, net wat teveel.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het echt een fijne voetballer om te zien hoor, maar lijkt me te duur en ik betwijfel toch wel een beetje zijn kwaliteiten wanneer er wat beter op hem wordt gelet.
Mwah. Op zich is Veerman technisch een heel goede voetballer maar bij Feyenoord gaat er meer druk op hem gezet worden dan bij Heerenveen (waar hij al niet bijster goed speelde als hij goed gedekt werd). Voor het geld dat ie moet kosten zou het in principe de speler moeten zijn om wie het spel draait en daar komt hij iets tekort voor denk ikquote:
Ik zou vooral Kokcu willen zien onder Slot ja. Die heeft toch wat meer weg van een moderne middenvelder. Maar ben een beetje bang dat Feyenoord eventuele miljoenen voor hem wel gaat aanpakken.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Op zich is Veerman technisch een heel goede voetballer maar bij Feyenoord gaat er meer druk op hem gezet worden dan bij Heerenveen (waar hij al niet bijster goed speelde als hij goed gedekt werd). Voor het geld dat ie moet kosten zou het in principe de speler moeten zijn om wie het spel draait en daar komt hij iets tekort voor denk ik
Ik hou dan liever Kökcü.
Wat betreft zo’n Hartjes is het wel leuk dat we nu geen trainer hebben die roept ‘niet goed genoeg’ en er echt mee aan de slag gaat. Zeker nu we de aankomende periode een gebrek aan spelers meer intern gaan moeten oplossen. Anders haal je vaak maar weer kutoplossingen als Diemers en Teixeira waar je eigenlijk niks aan hebt.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef fetX het volgende:
Ik hou ook liever Kökcü dan dat we Veerman halen eigenlijk. Zou liever een echte 6 zien voor erbij.
Met Til, Kokcu, Toornstra, El Bouchataoui, Antonucci en een aankoop voor de 6 heb je dan best een prima middenveld staan. Kun je Hartjes er wellicht bij roepen indien nodig (mocht hij zo blijven presteren).
Liefst Diemers, Teixeira en Burger lozen, maar zie dat niet zo snel gebeuren (wie wil die eerste 2 nou).
Diemers en Teixeira voegen echt niets toe inderdaad. En van Diemers ga je niet snel meer af komen. Teixeira loopt volgend jaar uit contract.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat betreft zo’n Hartjes is het wel leuk dat we nu geen trainer hebben die roept ‘niet goed genoeg’ en er echt mee aan de slag gaat. Zeker nu we de aankomende periode een gebrek aan spelers meer intern gaan moeten oplossen. Anders haal je vaak maar weer kutoplossingen als Diemers en Teixeira waar je eigenlijk niks aan hebt.
Ik zie wel liever Burger dan AEB blijven, hij is wel iets beter, (veel) meer wedstrijdervaring en is bovendien nog een jaar jonger. Die laatste gaat het fysiek sowieso niet redden op ons niveau denk ik. Maar als je Burger voor een miljoen ofzo kan wegdoen is dat ook prima.
Kuyt heeft toch ook bij de jeugd rondgelopen.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook wel lekker hoor. 🐐
Als zo’n Kuyt nou ook gewoon zo’n traject zou volgen ipv dealtjes maken dat ie direct hoofdtrainer moet worden zou het al veel schelen.
Mwah, Burger heeft een tegenvallende verhuurperiode gehad bij Sparta, maar AEB zit nu qua ervaring op zijn 21e pas op het punt waar Burger ongeveer twee jaar terug op zijn 18e zat. Das wel echt een flinke achterstand, een heel seizoen fungeren als reservespeler lijkt mij dan slecht voor zijn ontwikkeling. AEB moet gewoon naar een club waar hij een seizoen lang kan spelen. Het liefste dus verhuur in de Eredivisie. Dan kun je daarna oordelen of het iets voor ons is want hij toonde zeker enige potentie.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Diemers en Teixeira voegen echt niets toe inderdaad. En van Diemers ga je niet snel meer af komen. Teixeira loopt volgend jaar uit contract.
Ik hou eigenlijk liever AEB. Die heeft mij wat meer kunnen bekoren dan Burger. Hoe dan ook lijkt het me goed om nog 2/3 middenvelders te lozen en er een echte 6 voor terug te halen. Fer kan daar echt niet meer. Die mag zich lekker richten op de rcv.
Ja dat klopt, maar dat zegt mij niet zoveel. Goed genoeg is goed genoeg en wat ik bij AEB zag was heel aardig al weet ik ook wel dat we niet te hard van stapel moeten lopen. Ik weet nog dat Burger een uitstekende voorbereiding had en daarna gigantisch tegenviel (al werd hij toen opeens op 6 gezet en dat is dus totaal niet zijn positie).quote:Op maandag 5 juli 2021 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Burger heeft een tegenvallende verhuurperiode gehad bij Sparta, maar AEB zit nu qua ervaring op zijn 21e pas op het punt waar Burger ongeveer twee jaar terug op zijn 18e zat. Das wel echt een flinke achterstand, een heel seizoen fungeren als reservespeler lijkt mij dan slecht voor zijn ontwikkeling. AEB moet gewoon naar een club waar hij een seizoen lang kan spelen. Het liefste dus verhuur in de Eredivisie. Dan kun je daarna oordelen of het iets voor ons is want hij toonde zeker enige potentie.
Burger is qua ervaring en fysiek verder dus die kan je wel de concurrentiestrijd laten aangaan. Hij lijkt mij beter dan Diemers en Teixeira dus vooralsnog is er wel plek op de bank. Maar als er een leuk bod komt zoals dat van Basel of een goede kans voor verhuur is dat ook prima.
Das eigenlijk wat ik ook wel wou zeggen, op basis van een leuke wedstrijd tegen een zwak RKC en wat potjes bij de O21/Dordrecht verwacht ik niet dat AEB klaar is om een heel seizoen veel minuten te gaan maken bij Feyenoord en veel minuten is wel wat hij wel nodig heeft. Tenzij Slot echt in hem een potentiële basisspeler ziet lijkt verhuur mij het beste. Anders kan je hem wel afschrijven.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:35 schreef fetX het volgende:
Wel eens dat, mits AEB en/of Burger blijven, je ze wel minuten moet geven. Anders kun je ze beter verhuren of verkopen.
Oja.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt heeft toch ook bij de jeugd rondgelopen.
Njah, ik vind hem in zijn voetbaltechnische analyses eigenlijk heel erg meevallen. Ik hoop ergens wel dat hij met een goede carrièreplanning ooit een prima hoofdtrainer voor Feyenoord wordtquote:
Heb hem nog nooit gezien als analist dus kan niet oordelen daarover, en dat laatste zou best kunnen ja. Ooitquote:Op maandag 5 juli 2021 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, ik vind hem in zijn voetbaltechnische analyses eigenlijk heel erg meevallen. Ik hoop ergens wel dat hij met een goede carrièreplanning ooit een prima hoofdtrainer voor Feyenoord wordt
Kokcu nu al terug van vakantie zie ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:40 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er vervelend uit daar zeg.
Ja, alle internationals zijn terug. Bozenik dus ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kokcu nu al terug van vakantie zie ik.
uit NL of buitenland?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Volgens woerts willen investeerders 80 miljoen investeren.
NL, Rotterdammers geloof ik zelfs.quote:
die man krijgt ook wat teveel zendtijdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
NL, Rotterdammers geloof ik zelfs.
Hij zei het gister bij Oranje Zomer, dat Arnesen afgelopen zaterdag een afspraak met ze had, en dat dat van die 80 miljoen de intentie is maar dat ze om 1 of andere reden eerst willen dat er spelers weg zijn zoals Berghuis, Jorgensen, de grootverdieners. Vond het maar een raar verhaal eigenlijk.
*Helder koud schoon beekjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef Mansjester het volgende:
Staat wel echt symbool voor dit Feyenoord ja. Waar de meeste clubs geavanceerde ijsbakken enzo hebben moeten de Feyenoorders in een smerige lauwe sloot zitten
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef Mansjester het volgende:
Staat wel echt symbool voor dit Feyenoord ja. Waar de meeste clubs geavanceerde ijsbakken enzo hebben moeten de Feyenoorders in een smerige lauwe sloot zitten
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef Mansjester het volgende:
De grappen liggen wel voor het oprapen zoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Investeerders moeten snel instappen. Geen geld voor een douche.
Orders van Arne Slootquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De grappen liggen wel voor het oprapen zo
Zonder Berghuis is het een warm bad bij Feyenoord en dit bewijst het.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Investeerders moeten snel instappen. Geen geld voor een douche.
Dit krijgt géén like.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Berghuis is het een warm bad bij Feyenoord en dit bewijst het.
Berghuis is er gewoon bij in Oostenrijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Berghuis is het een warm bad bij Feyenoord en dit bewijst het.
En jij ook. Dit kan niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis is er gewoon bij in Oostenrijk
[ afbeelding ]
Ik heb je likes niet nodig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee je doet maar wat beter je best in het vervolg met je grapjes.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb je likes niet nodig.
Enkel de likes van @:oriente, @:fetx en @:hhh38 maken mij blij, de rest is opvulling.
Godverdommequote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had Kazim er zelfs ingekopt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt geen reet van, EC1 was pisvee, EC2 neuzen, Jaarbeurs Utreg.quote:
Volgens Michel zijn we ook al jarenlang als eerste geëindigd in de Eredivisie.quote:
Gunstig voor ons wel.quote:Teams mogen ook komend seizoen vijf keer wisselen in een wedstrijd. Dat maakte de KNVB dinsdag bekend. De regel geldt voor teams uit de Eredivisie, de Keuken Kampioen Divisie, de TOTO KNVB Beker en de Pure Energie Eredivisie Vrouwen. De voetbalbond gaat met deze beslissing mee met de tijdelijke wijziging van de spelregels door de internationale spelregelcommissie (IFAB) om spelers tijdens het drukke voetbalseizoen te ontlasten.
De eerste die aan allemaal heeft deelgenomen slimmenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt geen reet van, EC1 was pisvee, EC2 neuzen, Jaarbeurs Utreg.
https://nl.wikipedia.org/(...)toernooien_Nederland
Dan moet Michiel maar duidelijkere tweets opschrijvenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eerste die aan allemaal heeft deelgenomen slimmen
Gaat om de eerste club die aan al deze bekers heeft meegedaan. @Tarado heeft gewoon een probleem met begrijpend lezenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:28 schreef Scrummie het volgende:
@:hhh38 veegt de vloer aan met @:Tarado, @:TweedeKlum, @:FetX en @:Gurley
Boomerkwaaltje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat om de eerste club die aan al deze bekers heeft meegedaan. @:tarado heeft gewoon een probleem met begrijpend lezen
Michel maakt zelden fouten, dus als je een fout denkt te zien ligt het vaak toch aan jouquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet Michiel maar duidelijkere tweets opschrijven
Je kan zijn zin echter op twee manieren opvatten. Michael had toch duidelijker te zijn in de communicatie, want nu is het onduidelijk of 'als eerste' op de cups individueel of gezamenlijk slaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Michel maakt zelden fouten, dus als je een fout denkt te zien ligt het vaak toch aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |