Waardig opvolger van Jan Dirk Stouten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Godver, ik helemaal aan de slag met mijn CV op Adobe InDesign.
Dan stuur ik hem naar door naar Radio Rijnmond, ook goed.
Ik zou regelmatig feitjes en meningen van FOK!kers hier citeren.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waardig opvolger van Jan Dirk Stouten.
Hm, tijd voor een FOK! podcast die maandelijks alle roddels doorneemt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:17 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik zou regelmatig feitjes en meningen van FOK!kers hier citeren.
"User @:Caland vindt dat inteelthoofd Diemers moet oprotten, en ik kan niet zeggen dat hij niet geheel onjuist is."
Ik moet ook wennen aan dit Feyenoord. Ben de snelle opbouw niet gewend, het was vooral spelen met balbezit en hopen op de juiste voorzet de afgelopen seizoenen. Sinds Gio na het kampioenschap, eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel lastig om niet enthousiast te worden van het type spel. Hoog druk zetten, snel naar voren toe, veel voetballende oplossingen. Maar ja, dat is na een helftje in de tweede oefenwedstrijd
Niet enthousiast over Til tot nu toe, Sinisterra erg matig, blijf erbij dat Bannis nog steeds wat kracht mist.
Onder Fredsj was dat een tijdje structureel zo.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:37 schreef De_Kraam het volgende:
Wanneer speelde Feyenoord voor het laatst echt leuk voetbal? Voelt als een eeuwigheid geleden.
Wel 2/3 hele maanden inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:39 schreef H.FR het volgende:
[..]
Onder Fredsj was dat een tijdje structureel zo.
Eerste halfjaar toch. Zelfs de eerste periode dat de resultaten er niet meer waren was het voetbal nog wel leuk om te zien. Daarna nooit meer dan 2 aardige potjes achter elkaar gezien.quote:
Dan heb je niet veel gekekenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:45 schreef H.FR het volgende:
[..]
Eerste halfjaar toch. Zelfs de eerste periode dat de resultaten er niet meer waren was het voetbal nog wel leuk om te zien. Daarna nooit meer dan 2 aardige potjes achter elkaar gezien.
Elke wedstrijd. Weinig leuk voetbal gezien.quote:
Als je dan zelfs in het kampioensjaar niet twee leuke potjes achter elkaar heb gezien zou ik toch wat beter kijken.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:49 schreef H.FR het volgende:
[..]
Elke wedstrijd. Weinig leuk voetbal gezien.
Ben bang dat die pas gaat als z'n contract afloopt. Schijnt, voor zo'n speler, belachelijk veel te verdienen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vente ruilen voor Harraoui van die junkies uit Spangen.
Ja dat was aardig. Het blinde wat erop volgde wat minder.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:21 schreef hhh38 het volgende:
Geenvoor de Raketenmann? Toch twee leuke dribbels gezien
Afleggen op Vente was prima. Maar goed, hij raakt toch wel weer geblesseerd.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja dat was aardig. Het blinde wat erop volgde wat minder.
Ben wel erg benieuwd wie er op rechtsbuiten en en rechts centraal bij gaan komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 15:38 schreef Erasmus het volgende:
Heb meer vertrouwen in Slot gekregen door het typische anti-Feyenoord voetbal van vandaag. Snelle opbouw, lekker vlot over de flanken, gebruik maken van de snelheden en dribbeltechnieken van bepaalde spelers.
Ik vind dit leuk.
Hoe was die nieuwe back?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:17 schreef Scrummie het volgende:
Het is wel lastig om niet enthousiast te worden van het type spel. Hoog druk zetten, snel naar voren toe, veel voetballende oplossingen. Maar ja, dat is na een helftje in de tweede oefenwedstrijd
Niet enthousiast over Til tot nu toe, Sinisterra erg matig, blijf erbij dat Bannis nog steeds wat kracht mist.
Speelde best wel prima. Vooral aanvallend.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |