Das eigenlijk wat ik ook wel wou zeggen, op basis van een leuke wedstrijd tegen een zwak RKC en wat potjes bij de O21/Dordrecht verwacht ik niet dat AEB klaar is om een heel seizoen veel minuten te gaan maken bij Feyenoord en veel minuten is wel wat hij wel nodig heeft. Tenzij Slot echt in hem een potentiële basisspeler ziet lijkt verhuur mij het beste. Anders kan je hem wel afschrijven.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:35 schreef fetX het volgende:
Wel eens dat, mits AEB en/of Burger blijven, je ze wel minuten moet geven. Anders kun je ze beter verhuren of verkopen.
Oja.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Kuyt heeft toch ook bij de jeugd rondgelopen.
Njah, ik vind hem in zijn voetbaltechnische analyses eigenlijk heel erg meevallen. Ik hoop ergens wel dat hij met een goede carrièreplanning ooit een prima hoofdtrainer voor Feyenoord wordtquote:
Heb hem nog nooit gezien als analist dus kan niet oordelen daarover, en dat laatste zou best kunnen ja. Ooitquote:Op maandag 5 juli 2021 23:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah, ik vind hem in zijn voetbaltechnische analyses eigenlijk heel erg meevallen. Ik hoop ergens wel dat hij met een goede carrièreplanning ooit een prima hoofdtrainer voor Feyenoord wordt
Kokcu nu al terug van vakantie zie ik.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:40 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er vervelend uit daar zeg.
Ja, alle internationals zijn terug. Bozenik dus ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kokcu nu al terug van vakantie zie ik.
uit NL of buitenland?quote:Op maandag 5 juli 2021 23:14 schreef Scrummie het volgende:
Volgens woerts willen investeerders 80 miljoen investeren.
NL, Rotterdammers geloof ik zelfs.quote:
die man krijgt ook wat teveel zendtijdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
NL, Rotterdammers geloof ik zelfs.
Hij zei het gister bij Oranje Zomer, dat Arnesen afgelopen zaterdag een afspraak met ze had, en dat dat van die 80 miljoen de intentie is maar dat ze om 1 of andere reden eerst willen dat er spelers weg zijn zoals Berghuis, Jorgensen, de grootverdieners. Vond het maar een raar verhaal eigenlijk.
*Helder koud schoon beekjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef Mansjester het volgende:
Staat wel echt symbool voor dit Feyenoord ja. Waar de meeste clubs geavanceerde ijsbakken enzo hebben moeten de Feyenoorders in een smerige lauwe sloot zitten
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef Mansjester het volgende:
Staat wel echt symbool voor dit Feyenoord ja. Waar de meeste clubs geavanceerde ijsbakken enzo hebben moeten de Feyenoorders in een smerige lauwe sloot zitten
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:38 schreef Mansjester het volgende:
De grappen liggen wel voor het oprapen zoquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Investeerders moeten snel instappen. Geen geld voor een douche.
Orders van Arne Slootquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De grappen liggen wel voor het oprapen zo
Zonder Berghuis is het een warm bad bij Feyenoord en dit bewijst het.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:34 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Investeerders moeten snel instappen. Geen geld voor een douche.
Dit krijgt géén like.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Berghuis is het een warm bad bij Feyenoord en dit bewijst het.
Berghuis is er gewoon bij in Oostenrijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder Berghuis is het een warm bad bij Feyenoord en dit bewijst het.
En jij ook. Dit kan niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis is er gewoon bij in Oostenrijk
[ afbeelding ]
Ik heb je likes niet nodig.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee je doet maar wat beter je best in het vervolg met je grapjes.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb je likes niet nodig.
Enkel de likes van @:oriente, @:fetx en @:hhh38 maken mij blij, de rest is opvulling.
Godverdommequote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die had Kazim er zelfs ingekopt.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt geen reet van, EC1 was pisvee, EC2 neuzen, Jaarbeurs Utreg.quote:
Volgens Michel zijn we ook al jarenlang als eerste geëindigd in de Eredivisie.quote:
Gunstig voor ons wel.quote:Teams mogen ook komend seizoen vijf keer wisselen in een wedstrijd. Dat maakte de KNVB dinsdag bekend. De regel geldt voor teams uit de Eredivisie, de Keuken Kampioen Divisie, de TOTO KNVB Beker en de Pure Energie Eredivisie Vrouwen. De voetbalbond gaat met deze beslissing mee met de tijdelijke wijziging van de spelregels door de internationale spelregelcommissie (IFAB) om spelers tijdens het drukke voetbalseizoen te ontlasten.
De eerste die aan allemaal heeft deelgenomen slimmenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Klopt geen reet van, EC1 was pisvee, EC2 neuzen, Jaarbeurs Utreg.
https://nl.wikipedia.org/(...)toernooien_Nederland
Dan moet Michiel maar duidelijkere tweets opschrijvenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De eerste die aan allemaal heeft deelgenomen slimmen
Gaat om de eerste club die aan al deze bekers heeft meegedaan. @Tarado heeft gewoon een probleem met begrijpend lezenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:28 schreef Scrummie het volgende:
@:hhh38 veegt de vloer aan met @:Tarado, @:TweedeKlum, @:FetX en @:Gurley
Boomerkwaaltje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat om de eerste club die aan al deze bekers heeft meegedaan. @:tarado heeft gewoon een probleem met begrijpend lezen
Michel maakt zelden fouten, dus als je een fout denkt te zien ligt het vaak toch aan jouquote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan moet Michiel maar duidelijkere tweets opschrijven
Je kan zijn zin echter op twee manieren opvatten. Michael had toch duidelijker te zijn in de communicatie, want nu is het onduidelijk of 'als eerste' op de cups individueel of gezamenlijk slaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Michel maakt zelden fouten, dus als je een fout denkt te zien ligt het vaak toch aan jou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |