Staat wel op FR12.nl ja, maar kon 'm nergens anders vinden. Ook niet op website FC Zurich.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgens mij spelen we in ieder geval 7 juli tegen Zürich.
Yup, helaas ook liever die van het Portugees elftal gehad.quote:Op maandag 5 juli 2021 15:19 schreef Caland het volgende:
Bernardo Silva is toch die ondervoede Portugees?
We hebben nu een vleugelspeler van PSG op proefquote:Op maandag 5 juli 2021 16:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Yup, helaas ook liever die van het Portugees elftal gehad.
Moet wel een spits bij.quote:
een Nesta moet wel kunnen verdedigenquote:Op maandag 5 juli 2021 16:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben nu een vleugelspeler van PSG op proef
Helaas niet Neymar
[ twitter ]
Als Kökcü vertrekt is hij misschien wel 1e keus dus. Vind ik ook jammer, zal niet goedkoop zijn en ook nog iets te onzeker voor een speler die op z'n 22e nog bij Heerenveen zit. Scoort hoog op de Sam Larsson schaal imo.quote:
Hm, zelfs als Kokcu wordt verkocht vraag ik me af of dit dan je prioriteit moet zijn.quote:
Ik vind het echt een fijne voetballer om te zien hoor, maar lijkt me te duur en ik betwijfel toch wel een beetje zijn kwaliteiten wanneer er wat beter op hem wordt gelet.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als het geld er is zou ik het direct doen.
Laatste zou natuurlijk kunnen en qua prijs.. 6/7 miljoen zou ik nog mee kunnen leven maar las net al dat ie 10 miljoen moet opleveren. Dat is, ook al is er genoeg, net wat teveel.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het echt een fijne voetballer om te zien hoor, maar lijkt me te duur en ik betwijfel toch wel een beetje zijn kwaliteiten wanneer er wat beter op hem wordt gelet.
Mwah. Op zich is Veerman technisch een heel goede voetballer maar bij Feyenoord gaat er meer druk op hem gezet worden dan bij Heerenveen (waar hij al niet bijster goed speelde als hij goed gedekt werd). Voor het geld dat ie moet kosten zou het in principe de speler moeten zijn om wie het spel draait en daar komt hij iets tekort voor denk ikquote:
Ik zou vooral Kokcu willen zien onder Slot ja. Die heeft toch wat meer weg van een moderne middenvelder. Maar ben een beetje bang dat Feyenoord eventuele miljoenen voor hem wel gaat aanpakken.quote:Op maandag 5 juli 2021 18:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah. Op zich is Veerman technisch een heel goede voetballer maar bij Feyenoord gaat er meer druk op hem gezet worden dan bij Heerenveen (waar hij al niet bijster goed speelde als hij goed gedekt werd). Voor het geld dat ie moet kosten zou het in principe de speler moeten zijn om wie het spel draait en daar komt hij iets tekort voor denk ik
Ik hou dan liever Kökcü.
Wat betreft zo’n Hartjes is het wel leuk dat we nu geen trainer hebben die roept ‘niet goed genoeg’ en er echt mee aan de slag gaat. Zeker nu we de aankomende periode een gebrek aan spelers meer intern gaan moeten oplossen. Anders haal je vaak maar weer kutoplossingen als Diemers en Teixeira waar je eigenlijk niks aan hebt.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef fetX het volgende:
Ik hou ook liever Kökcü dan dat we Veerman halen eigenlijk. Zou liever een echte 6 zien voor erbij.
Met Til, Kokcu, Toornstra, El Bouchataoui, Antonucci en een aankoop voor de 6 heb je dan best een prima middenveld staan. Kun je Hartjes er wellicht bij roepen indien nodig (mocht hij zo blijven presteren).
Liefst Diemers, Teixeira en Burger lozen, maar zie dat niet zo snel gebeuren (wie wil die eerste 2 nou).
Diemers en Teixeira voegen echt niets toe inderdaad. En van Diemers ga je niet snel meer af komen. Teixeira loopt volgend jaar uit contract.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat betreft zo’n Hartjes is het wel leuk dat we nu geen trainer hebben die roept ‘niet goed genoeg’ en er echt mee aan de slag gaat. Zeker nu we de aankomende periode een gebrek aan spelers meer intern gaan moeten oplossen. Anders haal je vaak maar weer kutoplossingen als Diemers en Teixeira waar je eigenlijk niks aan hebt.
Ik zie wel liever Burger dan AEB blijven, hij is wel iets beter, (veel) meer wedstrijdervaring en is bovendien nog een jaar jonger. Die laatste gaat het fysiek sowieso niet redden op ons niveau denk ik. Maar als je Burger voor een miljoen ofzo kan wegdoen is dat ook prima.
Kuyt heeft toch ook bij de jeugd rondgelopen.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:48 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Dit is ook wel lekker hoor. 🐐
Als zo’n Kuyt nou ook gewoon zo’n traject zou volgen ipv dealtjes maken dat ie direct hoofdtrainer moet worden zou het al veel schelen.
Mwah, Burger heeft een tegenvallende verhuurperiode gehad bij Sparta, maar AEB zit nu qua ervaring op zijn 21e pas op het punt waar Burger ongeveer twee jaar terug op zijn 18e zat. Das wel echt een flinke achterstand, een heel seizoen fungeren als reservespeler lijkt mij dan slecht voor zijn ontwikkeling. AEB moet gewoon naar een club waar hij een seizoen lang kan spelen. Het liefste dus verhuur in de Eredivisie. Dan kun je daarna oordelen of het iets voor ons is want hij toonde zeker enige potentie.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Diemers en Teixeira voegen echt niets toe inderdaad. En van Diemers ga je niet snel meer af komen. Teixeira loopt volgend jaar uit contract.
Ik hou eigenlijk liever AEB. Die heeft mij wat meer kunnen bekoren dan Burger. Hoe dan ook lijkt het me goed om nog 2/3 middenvelders te lozen en er een echte 6 voor terug te halen. Fer kan daar echt niet meer. Die mag zich lekker richten op de rcv.
Ja dat klopt, maar dat zegt mij niet zoveel. Goed genoeg is goed genoeg en wat ik bij AEB zag was heel aardig al weet ik ook wel dat we niet te hard van stapel moeten lopen. Ik weet nog dat Burger een uitstekende voorbereiding had en daarna gigantisch tegenviel (al werd hij toen opeens op 6 gezet en dat is dus totaal niet zijn positie).quote:Op maandag 5 juli 2021 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Burger heeft een tegenvallende verhuurperiode gehad bij Sparta, maar AEB zit nu qua ervaring op zijn 21e pas op het punt waar Burger ongeveer twee jaar terug op zijn 18e zat. Das wel echt een flinke achterstand, een heel seizoen fungeren als reservespeler lijkt mij dan slecht voor zijn ontwikkeling. AEB moet gewoon naar een club waar hij een seizoen lang kan spelen. Het liefste dus verhuur in de Eredivisie. Dan kun je daarna oordelen of het iets voor ons is want hij toonde zeker enige potentie.
Burger is qua ervaring en fysiek verder dus die kan je wel de concurrentiestrijd laten aangaan. Hij lijkt mij beter dan Diemers en Teixeira dus vooralsnog is er wel plek op de bank. Maar als er een leuk bod komt zoals dat van Basel of een goede kans voor verhuur is dat ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |