SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Geliked maar verder laat ik mij hier niet over uit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:06 schreef Oriente het volgende:
Ik word gedemonstreerd
@:coco @:scrummie @:onlogisch
Ik was hem ook weer even aan het kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Lekker gekeept @ 48 sec @:Chevycaprice
Je hoeft niet na iedere goal een geluidseffect te doen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik was hem ook weer even aan het kijken.
Blijft toch een heerlijke video.
Klopt, had er wat minder in moeten gooien zodat er ook nog genoten kon worden van de altijd lekkere muziek van Sia.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hoeft niet na iedere goal een geluidseffect te doen.
Geen flauw idee, ik zie het straks wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je de host en je beste maat eigenlijk al zo ver gekregen dan?
Ik heb zo het gevoel dat je de spreekwoordelijke tering kunt krijgen maatquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik zie het straks wel.
Hallo wat doe ik nou weerquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
@:oriente spant @:scrummie voor zijn karretje
Meh, ik zag zijn post pas nadat ik gepost had.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
@:oriente spant @:scrummie voor zijn karretje
quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, ik zag zijn post pas nadat ik gepost had.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Indien animo, even de afwas nog inruimen.
Even checkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Indien animo, even de afwas nog inruimen.
FAquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:17 schreef Oriente het volgende:
waarom voelt het alsof ik een hele actieve speler vergeet, en zo ja, sorry
Host maar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Even checken
@:-jos- @:3rr0r @:JR-style-93 @:firefox1 @:dj_day-v @:t3htommay @:mc-m @:Wazaaaaa @:mcmoker @:chevycaprice @:ggmm @:scrummie @:muskusboktor57 @:max23 @:tralalala @:penispomp69
Nee dank jequote:Op woensdag 30 juni 2021 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als jullie me nodig hebben, zal ik er zijn.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=N_hAc1mbtK8quote:
Oh jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:42 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM @:chevycaprice komen er nog gifjes?
Eens. Neem nou dit gifjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hoe dom @GGMM de bal panklaar legt voor rood om in te tikken
En hij gaf mij de schuld
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Neem nou dit gifjeJe liep ook 3 kwartier te laat naar boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hoe dom @:ggmm de bal panklaar legt voor rood om in te tikken
En hij gaf mij de schuld
Megadom
Ja uiteindelijk wel, nadat je die bal dacht te moeten klaarleggenquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je liep ook 3 kwartier te laat naar boven.
Megadom
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Neem nou dit gifjeJoden lopen altijd wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hoe dom @:ggmm de bal panklaar legt voor rood om in te tikken
En hij gaf mij de schuld
De bal ging daar altijd al in de buurt komenquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel, nadat je die bal dacht te moeten klaarleggen
Graag een gifje van mijn goal. Was jouw fout volgens mij, sorryquote:
Heb jij bij mij gescoordquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Graag een gifje van mijn goal. Was jouw fout volgens mij, sorryIk scoor niet vaak, maar ik sla ze graag op.
Was zo'n momentje dat je naar voren ging en niemand je dekte, viel me erg tegen van je team!quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb jij bij mij gescoordSerieus
Kan zijn dat ik die vergeten ben op te slaan
Dan was het dus een fout van het team (en niet van mijquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Was zo'n momentje dat je naar voren ging en niemand je dekte, viel me erg tegen van je team!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij er niet had aangezeten was de bal onder toto terechtgekomen waardoor die nooit meteen had kunnen schieten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
De bal ging daar altijd al in de buurt komen
Maar blijkbaar had je dat pas op dat moment door.
Erg verontrustend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE
Nee maar gelukkig voor hem duurde het nog 3 kwartier voordat jij doorhad wat er zou gebeurenquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als jij er niet had aangezeten was de bal onder toto terechtgekomen waardoor die nooit meteen had kunnen schieten.
Kijk maar even goed hoe de bal bij @Toto terecht was gekomenquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig voor hem duurde het nog 3 kwartier voordat jij doorhad wat er zou gebeuren
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:20 schreef GGMM het volgende:
Holy shit van een traptechniek van @CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIEGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ja want hij had onmogelijk kunnen draaien en de andere hoek kunnen kiezen (lol)quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk maar even goed hoe de bal bij @:toto terecht was gekomen
Vervolgens had hij de bal naar @:coco gespeeld
En die had een schot gelost die ik feilloos uit het doel had weten te houden
[ afbeelding ]
Daar gaat natuurlijk genoeg tijd overheen voor mij om me voor te bereiden wat gaat komen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want hij had onmogelijk kunnen draaien en de andere hoek kunnen kiezen (lol)
Dat vind ik nogal een aannamequote:Op donderdag 1 juli 2021 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar gaat natuurlijk genoeg tijd overheen voor mij om me voor te bereiden wat gaat komen.
Klopt, ik had namelijk een hogere verwachting van jequote:Op donderdag 1 juli 2021 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een aanname
Je had niet eens door dat die bal daar zou komen
Ik verveel mequote:Op donderdag 1 juli 2021 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd
Je wacht maar tot morgen.
Raar hoe je je kan vervelen met mijn analyse binnen handbereik.quote:
Niet gelezenquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Raar hoe je je kan vervelen met mijn analyse binnen handbereik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er wat mee zou ik zeggen![]()
![]()
Gifje #3 kijkt niet te werkenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
Hier een aantal beelden van het potje waarin ik jou zo slecht vond @:coco en jij bijzonder verontwaardigd deed alsof ik uit m'n nek luldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat iets mis bij spoiler 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er wat mee zou ik zeggen![]()
Hier een aantal beelden van het potje waarin ik jou zo slecht vond @:coco en jij bijzonder verontwaardigd deed alsof ik uit m'n nek luldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, even over die Gif nummer drieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er wat mee zou ik zeggen
Waarom is er een deel van het beeld niet meegenomen? Volgens mij wil GGMM even onder het tapijt vegen dat hij de oorzaak was van die bal terug in de hoek
Moderator DIG
Nee is een foutje in mijn gifquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Trouwens, even over die Gif nummer drie
Waarom is er een deel van het beeld niet meegenomen? Volgens mij wil GGMM even onder het tapijt vegen dat hij de oorzaak was van die bal terug in de hoek
Nou ga ik godverdomme opnieuw opzoek om een betere te maken dit pik ik niet![]()
Wat vond je van mijn analyse maat?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
![]()
Hij moet die bal gewoon langs de lijn recht meegeven, nu via de muur belandt hij precies achter me, en ik kan zijn kutpass niet corrigeren omdat killerjos daar staat.
Nee, dit was gewoon kut van coco![]()
Hier een aantal beelden van het potje waarin ik jou zo slecht vond @:coco en jij bijzonder verontwaardigd deed alsof ik uit m'n nek luldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt reuze mee, was ook niet anders dan andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er wat mee zou ik zeggen
Conclusie : je was aan het zeiken om nietsWhat can change the nature of a man?![]()
Hij had dat voortwaartse momentum niet zo moeten doordrukken, dan had hij de bal in bezit kunnen houden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet die bal gewoon langs de lijn recht meegeven, nu via de muur belandt hij precies achter me, en ik kan zijn kutpass niet corrigeren omdat killerjos daar staat.
Nee, dit was gewoon kut van coco
En inderdaad, er moet wat mij betreft ook meer in een RECHTE lijn worden gepasst.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja dat altijd via de muur willen is erg irritantquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had dat voortwaartse momentum niet zo moeten doordrukken, dan had hij de bal in bezit kunnen houden.
En inderdaad, er moet wat mij betreft ook meer in een RECHTE lijn worden gepasst.
Ik noem verder geen namen![]()
![]()
Kieft ben jij dat?quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had dat voortwaartse momentum niet zo moeten doordrukken, dan had hij de bal in bezit kunnen houden.
En inderdaad, er moet wat mij betreft ook meer in een RECHTE lijn worden gepasst.![]()
Nee nee, je ziet dat ik zelf in de aanval ga omdat ik 9/10 duels daarbovenin win en Jos aftroef.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit was gewoon kut van coco
Echter verzaak jij door niet error te blokkeren/af te troeven. Die de bal zou gekregen hebben als ik recht langs de muur had gespeeld.What can change the nature of a man?![]()
Dat doe ik juist wel omdat daarmee jos weggezet is en er volle kracht naar voren is. Echter staat daar error vrij.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had dat voortwaartse momentum niet zo moeten doordrukken, dan had hij de bal in bezit kunnen houden.What can change the nature of a man?![]()
Oh ja als je recht via de muur gespeeld had dan had error dat duel met mij wel gewonnen jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee nee, je ziet dat ik zelf in de aanval ga omdat ik 9/10 duels daarbovenin win en Jos aftroef.
Echter verzaak jij door niet error te blokkeren/af te troeven. Die de bal zou gekregen hebben als ik recht langs de muur had gespeeld.
Dan het error een duel met mij gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan het error een duel met mij gewonnenOk daar is wel een puntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
Jullie stonden 3v2 op de bovenste flank, daar begin je weinig tegen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat doe ik juist wel omdat daarmee jos weggezet is en er volle kracht naar voren is. Echter staat daar error vrij.
En inderdaad, daar stond error dus was het je nooit gelukt om een succesvolle uitbraak te maken op die manier.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja als je recht via de muur gespeeld had dan had error dat duel met mij wel gewonnen ja
Dan het error een duel met mij gewonnenhetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch
Moderator DIG
Serieus, zoek hulp.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:46 schreef Oriente het volgende:
Maar gaan we nog spelen @:Coco ?
Anders ga ik maar eten.![]()
Nee, je wacht maar tot morgen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:46 schreef Oriente het volgende:
Maar gaan we nog spelen @:Coco ?
Anders ga ik maar eten.What can change the nature of a man?![]()
Waarom vraag je er dan steeds omquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:47 schreef Oriente het volgende:
Al die 'analyses' zijn nog een heel stuk kanslozer trouwens![]()
Oh oh ok ja dan gaan we speciaal zo voor jou hosten!quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:48 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dan ben ik op pad.
Denk ik.
Weet ik niet zeker meer.
What can change the nature of a man?![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh oh ok ja dan gaan we speciaal zo voor jou hosten!
![]()
![]()
ik geniet na met je moe...quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:50 schreef GGMM het volgende:
Geen zorgen oriente ik zorg dat je kan nagenieten met wat gifjes
nee, ik ga dit niet eens doen ook!![]()
wtfquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:47 schreef Oriente het volgende:
Al die 'analyses' zijn nog een heel stuk kanslozer trouwens
DIT NEEM JE TERUGGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Wat zal m'n moeder nu teleurgesteld zijnquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:51 schreef Oriente het volgende:
[..]
ik geniet na met je moe...
nee, ik ga dit niet eens doen ook!![]()
![]()
Wanneer is de aftrapquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Oh oh ok ja dan gaan we speciaal zo voor jou hosten!
Moderator DIG
Jammer, dacht even dat we vandaag nog los gingenquote:
Echt even een klotemomentje ditGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee, de host heeft geen zin.quote:Op donderdag 1 juli 2021 23:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jammer, dacht even dat we vandaag nog los gingen
Echt even een klotemomentje dit
Dus ik ga maar naar bed![]()
![]()
https://www.haxball.com/play?c=T1B0ytdxtxUquote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Link staat bovenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Sorry maat, er kwam bijna niemandquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja, je gelooft het niet, maar met die post ging echt van alles mis.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ Bericht 94% gewijzigd door Scrummie op 01-07-2021 23:30:13 ]![]()
Kan gebeuren maatje.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, je gelooft het niet, maar met die post ging echt van alles mis.
Bij Harry Mens gaat ook altijd alles mis.![]()
Zeg je nou dat bij alles mis gaat ipv alleen die ene post? Wtf.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kan gebeuren maatje.
Bij Harry Mens gaat ook altijd alles mis.![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2021 16:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zeg je nou dat bij alles mis gaat ipv alleen die ene post? Wtf.![]()
![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=16bj8VNeipoquote:What can change the nature of a man?![]()
Mij ook maatquote:Op zaterdag 3 juli 2021 01:56 schreef Oriente het volgende:
Ik ben erg verdrietig over het feit dat @:GGMM en ik vandaag zo'n hevige ruzie hadden
Het spijt mij
Soms lopen de emoties hoog op en dan zeg je wel eens iets wat je achteraf beter niet had kunnen zeggen. Hopelijk beschadigt dit onze vriendschap niet.
Veel succes op je date morgen![]()
![]()
Lekkere redding maat@T3hTommay
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....gelukkig stond je er een minuut later nog over op te scheppen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Complimenten @Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente 5 minuten nadat hij kritiek kreeg dat hij nooit meeverdedigde
Toen begrepen we het opeens wel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit deed je wel goed @OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente @ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg knap afgerond @-jos-SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je stond dat ene potje echt waanzinnig te keepen @ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r deze moet de hoek in, nooooooit door het midden uitverdedigen, zeker niet als je recht tegen je tegenstander aanschiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier was je weer lekker bezig @Oriente(en waz ook door chevy te blokken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit deed je wel uitstekend @3rr0r doorzettingsvermogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie @Dj_Day-V![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet een vrouwennaam en springt er meteen op hoorquote:![]()
Dat is gewoon een dude (helaas)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nou ziet het er van mij ook niet grandioos uit maar als die gast dan toch uitkomt en iets meer naar links uitkomt kan ie 'm zo de hoek intikken.quote:![]()
Had hem gewoon naar de overkant geschoptquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou ziet het er van mij ook niet grandioos uit maar als die gast dan toch uitkomt en iets meer naar links uitkomt kan ie 'm zo de hoek intikken.
In dat hoekje zitten kloten word je ook niet beter vanGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zie nu overigens dat 3rr0r vond dat dit niet zijn schuld was.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 02:10 schreef GGMM het volgende:
@3rr0r deze moet de hoek in, nooooooit door het midden uitverdedigen, zeker niet als je recht tegen je tegenstander aanschiet.
Dit ter info![]()
![]()
Dat leer je in de F'jes.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu overigens dat 3rr0r vond dat dit niet zijn schuld was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ter info
Maar goed, ik wil best de schuld op mij nemen!![]()
Hij lijkt wel of deze speler nooit de schuld op zich neemtquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie nu overigens dat 3rr0r vond dat dit niet zijn schuld was.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit ter info
verdedeigen
Moderator DIG
De 1-2 met @-jos- mislukt
(aan wie die lag laat ik in het midden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks de mooie pass gaat de bal niet in het goal
(aan wie die lag laat ik in het midden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3v1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie(met een klein beetje hulp van @Coco)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn mooie pass werd door chevy verpestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij het duo @Dj_Day-V - @Oriente zat gisteren wat zand in de motor! ( jullie hebben toch geen ruzie?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@T3hTommay bezwijkt niet onder de drukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@onlogisch
JazekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik moet eerlijk toegeven dat het een pass was op davy, maar dankzij Coco een aardige goal.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:15 schreef GGMM het volgende:
@Scrummie (met een klein beetje hulp van @Coco)
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2021 14:26:12 ]![]()
Ik wou dat je zelf dit doorzettingsvermogen hadquote:Op zaterdag 3 juli 2021 02:10 schreef GGMM het volgende:
Dit deed je wel uitstekend @3rr0r doorzettingsvermogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wou dat je zelf dit doorzettingsvermogen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat blijf ik doen en is stom
Maar je pass kon beter geef toe (en dan is het een 100% goal)![]()
Ik had hem misschien eerder moeten geven, maar ik stond tussen 2 man in dus vandaar was die niet perfect op maatquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat blijf ik doen en is stom
Maar je pass kon beter geef toe (en dan is het een 100% goal)
Alleen het scheelde echt maar 3 pixelsGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je hem direct had gegeven was hij goed, doordat je wacht kom je in een lastige situatie.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had hem misschien eerder moeten geven, maar ik stond tussen 2 man in dus vandaar was die niet perfect op maat
Alleen het scheelde echt maar 3 pixels
Maar ik had door moeten lopen ja![]()
![]()
@ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- @WazaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:26 schreef Coco het volgende:
@:ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-Jos- @:WazaaaaaDom van mij die laatste. Of eerder instappen of de hoek afdekken. Nu doe ik beide half.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ggmm en kuyt ookquote:Op zaterdag 3 juli 2021 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dom van mij die laatste. Of eerder instappen of de hoek afdekken. Nu doe ik beide half.![]()
Nee, Gert dekt prima de korte hoek af, GGMM zou ook in kunnen stappen eventueel maar fout ligt voornamelijk bij mij.quote:![]()
Inlopen doe ik juist niet omdat ik het de verdedigers dan lastig maak met uitverdedigen. Uiteindelijk moet de bal naar rechts niet naar links.
Misschien had ik iets dichter bij Aimee moeten blijven al voordat die pass gegeven werd, maar dat is een koe in de kont kijken!![]()
Of je schiet hem gewoon niet zo tegen mij aan als ik uit komquote:Op zaterdag 3 juli 2021 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou ziet het er van mij ook niet grandioos uit maar als die gast dan toch uitkomt en iets meer naar links uitkomt kan ie 'm zo de hoek intikken.![]()
![]()
Als jij niet als een debiel uitkomt kán ik hem niet tegen je aanschietenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of je schiet hem gewoon niet zo tegen mij aan als ik uit kom.
![]()
Waarom zou je die bal tegen mij aanschieten en niet mij gewoon laten schieten?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij niet als een debiel uitkomt kán ik hem niet tegen je aanschieten.
![]()
Waarom kom je uit?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zou je die bal tegen mij aanschieten en niet mij gewoon laten schieten?![]()
Oke 3rr0r.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 18:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat je in gevaar was. Dan help je mee.![]()
Notabene in de eerste post over deze goal zeg ik dat ik niet vrijuit ga.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Scrummie blijft maar volhouden dat het niet aan hem lag
Degene die iets vol blijft houden ben jij. Echt, ik had meer van je verwacht.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2021 19:46:34 ]![]()
Niet mee in discussie gaan, heeft geen enkel inzicht die kerel.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Scrummie blijft maar volhouden dat het niet aan hem lagGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Als je het niet wil zien laat het dan maar. Kan gebeurenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Notabene in de eerste post over deze goal zeg ik dat ik niet vrijuit ga.
Degene die iets vol blijft houden ben jij. Echt, ik had meer van je verwacht.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als je het niet wil zien laat het dan maar. Kan gebeuren![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=AboM9h2-8SUquote:What can change the nature of a man?![]()
Even de hele bende teruggelezen.
De zelfkritiek van @Scrummie is een verademing tov users die nooit hun fouten toegeven.
Dat siert je, Scrummie, en wordt gewaardeerd. Niemand is namelijk perfect maar niet iedereen is mans genoeg om dat toe te geven, jij wel.![]()
![]()
Hier wordt niet geroddeldquote:Op zondag 4 juli 2021 01:19 schreef MC-M het volgende:
De zelfkritiek van @Scrummie is een verademing tov users die nooit hun fouten toegeven.
@3rr0r![]()
Heerlijk dit sarcasme, maatquote:Op zondag 4 juli 2021 01:19 schreef MC-M het volgende:
Even de hele bende teruggelezen.
De zelfkritiek van @:scrummie is een verademing tov users die nooit hun fouten toegeven.
Dat siert je, Scrummie, en wordt gewaardeerd. Niemand is namelijk perfect maar niet iedereen is mans genoeg om dat toe te geven, jij wel.
Moderator DIG
Was je ook de hei op?quote:Op zondag 4 juli 2021 01:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat denk ik ook maat
Ik heb het ook gemist, dus gezellig kan het niet geweest zijn!![]()
https://www.haxball.com/play?c=mXYdE5R2Nn4quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:Link staat bovenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Niemand kwam?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
https://www.haxball.com/play?c=mXYdE5R2Nn4
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Link staat bovenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Alleen Olga en GGMMquote:
Maar die gingen na 1 potje weer wegGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
#geen @Coco geen haxball, of zo, toch? @GGMMquote:Op zondag 4 juli 2021 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen Olga en GGMM
Maar die gingen na 1 potje weer weg![]()
https://www.haxball.com/play?c=8-X_YQVBtw4quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Niet gezien.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:35 schreef GGMM het volgende:
Helemaal niemand?
Ook niet iemand met een zeer duidelijke boodschap als naam?![]()
![]()
Moderator DIG
@ChevyCaprice
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
@Scrummie @GGMM @Coco @Zipportal![]()
Dit is de eerste keer dat ik om jou moet lachen.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:12 schreef Oriente het volgende:
@:ChevyCaprice
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
@:Scrummie @:GGMM @:coco @:zipportal
Een dikverdiende like uitgedeeld.![]()
Ik kon er niet om lachen omdat deze meme al vaak gebruikt is vandaag.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik om jou moet lachen.
Een dikverdiende like uitgedeeld.What can change the nature of a man?![]()
dikverdiende, lolquote:Op maandag 5 juli 2021 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik om jou moet lachen.
Een dikverdiende like uitgedeeld.![]()
@Coco zin om te hosten vanavond (rond een uur of 10 ofzo)? Geen zin is ook geen probleem (voor mij dan).quote:![]()
Ik ben niet zo online geweest dus dit is voor mij de eerste keer.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kon er niet om lachen omdat deze meme al vaak gebruikt is vandaag.
Maar ik respecteer jouw keuze natuurlijk.![]()
![]()
Graag wat eerder @Cocoquote:Op maandag 5 juli 2021 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Coco zin om te hosten vanavond (rond een uur of 10 ofzo)? Geen zin is ook geen probleem (voor mij dan).What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ik kijk het nog even aan, dramaandag vandaag en ben daardoor een beetje moe/lui.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
@:Coco zin om te hosten vanavond (rond een uur of 10 ofzo)? Geen zin is ook geen probleem (voor mij dan).What can change the nature of a man?![]()
Wel fijn dat je het op een normale manier vraagt @Scrummie
In plaats van een zekere andere gezette user die via passief-agressieve opmerkingen om een host vraagt.What can change the nature of a man?![]()
Prima! We zien het wel straks. Als het maar niet te vroeg is want ik wil niet zoveel op FOK! aanwezig zijn. Mocht je wél zin hebben straks wil ik voorstellen dat we om 23:00 ook gewoon stoppen.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan, dramaandag vandaag en ben daardoor een beetje moe/lui.![]()
Anders host ik wel
Moderator DIG
Dat laat ik niet bepalen door een zolderkamernerdje.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat laat ik niet bepalen door een zolderkamernerdje.![]()
Netquote:Op maandag 5 juli 2021 20:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.![]()
Wat is infantiel dan, janken om Coco als host en anders geen haxball![]()
Triest die plaat voor je kop. Maar zo ken ik je inmiddels welGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Volgens bepaalde users was het vandaag helemaal geen dramaandag (quote:Op maandag 5 juli 2021 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kijk het nog even aan, dramaandag vandaag en ben daardoor een beetje moe/lui.) dus je stelt je maar niet zo aan.
![]()
Chevy, hij quote een andere user, dit was niet letterlijk naar jou toequote:Op maandag 5 juli 2021 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Net![]()
Triest die plaat voor je kop. Maar zo ken ik je inmiddels wel
(nou ja scrummie kennende wel een beetje maar toch)![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 20:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Net![]()
Triest die plaat voor je kop. Maar zo ken ik je inmiddels wel
What can change the nature of a man?![]()
Oh ja vandaag haxball
Maar ik wil ook sporten
Eigenlijk over een kwartiertje/half uurtje, maar dan ben ik pas rond 22:00 klaar dan wil ik nog even rustig thee drinken en dan naar bed
Dus geen haxball vandaag graag!![]()
De tour wacht op niemand.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
Oh ja vandaag haxball
Maar ik wil ook sporten
Eigenlijk over een kwartiertje/half uurtje, maar dan ben ik pas rond 22:00 klaar dan wil ik nog even rustig thee drinken en dan naar bed
Dus geen haxball vandaag graag!
@MC-M![]()
Vroeg me al af waarom die gast likes kreeg op die postquote:Op maandag 5 juli 2021 20:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Chevy, hij quote een andere user, dit was niet letterlijk naar jou toe
(nou ja scrummie kennende wel een beetje maar toch)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je zorgt maar dat je om 22:00 klaar zit.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:27 schreef GGMM het volgende:
Oh ja vandaag haxball
Maar ik wil ook sporten
Dus geen haxball vandaag graag!
Als Coco zin heeft dan, zo niet kan jij gewoon je thee drinken.![]()
Aldus Chevy, iemand met 63.842 posts en maar liefst 1.056 likes. Je staat niet eens in de buurt van de top 25quote:Op maandag 5 juli 2021 20:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vroeg me al af waarom die gast likes kreeg op die post
Groetjes iemand met 30.735 posts en 6.151 likes.![]()
Kijk hem trots zijn op zijn VBL circlejerkquote:Op maandag 5 juli 2021 20:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Aldus Chevy, iemand met 63.842 posts en maar liefst 1.056 likes. Je staat niet eens in de buurt van de top 25
Groetjes iemand met 30.735 posts en 6.151 likes.
Moderator DIG
Daar krijg ik nauwelijks likes van hoor.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk hem trots zijn op zijn VBL circlejerk![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 20:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daar krijg ik nauwelijks likes van hoor.
Moderator DIG
Je denkt maar wat beter na over je posts in het vervolg, je post/like ratio mag wel wat omhoog!quote:![]()
Ja erg boeiend allemaalquote:![]()
Ik wil haxxen!What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:
WEB / [HaxBall #64] Jos is God
Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics.![]()
Als jij niet heel snel ophoudt met @Coco te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=Rat94uM56gIquote:What can change the nature of a man?![]()
Nee dit wordt oud nuquote:Op maandag 5 juli 2021 22:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met @:coco te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
(ik moet nog even douchen trouwens)![]()
kom terug aubquote:Op maandag 5 juli 2021 23:01 schreef Scrummie het volgende:
#bedanktvoorhethostenCoco
Jammer van de laatste 15 minuten, daarvoor was het reuze gezellig.
![]()
Bedankt dat je de room even verliet, het was erg gezellig toen je weg wasquote:Op maandag 5 juli 2021 23:01 schreef Scrummie het volgende:
#bedanktvoorhethostenCoco
Jammer van de laatste 15 minuten, daarvoor was het reuze gezellig.
Moderator DIG
Laat @Scrummie met rust.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bedankt dat je de room even verliet, het was erg gezellig toen je weg was![]()
Het was zeer gezellig inderdaad. Ik heb me kapot gelachen toen jij joinde en het eerste berichtje wat je zag die van @3rr0r was.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:45 schreef GGMM het volgende:
Ik heb deze sessie als zeer gezellig ervaren.Vond zelfs @:3rr0r niet slecht spelen!
![]()
Moet ik weten.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Oh jaquote:Op maandag 5 juli 2021 23:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het was zeer gezellig inderdaad. Ik heb me kapot gelachen toen jij joinde en het eerste berichtje wat je zag die van @:3rr0r was.
Tegen wie had hij dat eigenlijk![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog even dat misverstand tussen @Oriente en @3rr0r
Denk dat Toto die bal had moeten 'opeisen', maar het is vooral ongelukkig!![]()
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:48 schreef GGMM het volgende:
Nee kk jadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier nog even dat misverstand tussen @:oriente en @:3rr0r
Denk dat Toto die bal had moeten 'opeisen', maar het is vooral ongelukkig!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gezien @FireFox1![]()
![]()
quote:![]()
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
WatjeGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker @Scrummie hier had je me tuk!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@waz verlaat zijn man om mij vervolgens de schuld te geven van deze goal(waarbij ik ook niet geheel vrijuit ga overigens)
![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:52 schreef GGMM het volgende:
Werd ook wel een keertje tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker @:scrummie hier had je me tuk!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protip: als je geen medespeler ziet die kan scoren schiet dan de bal richting @3rr0r![]()
![]()
Hoezo ligt dit nou weer aan mij? Gast je hebt zelf een grote smoel op FOK! maar uiteindelijk ga je toch weer als een watje balletjes afwachten voorin (veilig en zonder risicoquote:)
Dat vind ik gewoon grappig.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 lekker afgerond maat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93 lekker afgerond maat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93
@-jos-![]()
![]()
Iets met doorslaan.quote:Op maandag 5 juli 2021 23:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoezo ligt dit nou weer aan mij? Gast je hebt zelf een grote smoel op FOK! maar uiteindelijk ga je toch weer als een watje balletjes afwachten voorin (veilig en zonder risico)
Dat vind ik gewoon grappig.![]()
quote:Op maandag 5 juli 2021 23:54 schreef GGMM het volgende:
Je deed gewoon een mislukt trucje en je betaalt de prijs ervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:waz verlaat zijn man om mij vervolgens de schuld te geven van deze goal(waarbij ik ook niet geheel vrijuit ga overigens)
Moderator DIG
Ik probeer uit te verdedigen jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je deed gewoon een mislukt trucje en je betaalt de prijs ervoor
Goed gezien chevy![]()
![]()
Dit is geen doorslaan, ik zie die post na de sessie en ik kan mijn lol erover niet inhoudenquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Met nadruk op "probeer" jaquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik probeer uit te verdedigen ja
Goed gezien chevy
Daar bleef het helaas (voor jou) dus ook bij
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protip: als je geen medespeler ziet die kan scoren schiet dan de bal richting @-jos-![]()
![]()
Ja ik zei al dat ik niet vrijuit gingquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met nadruk op "probeer" ja
Daar bleef het helaas (voor jou) dus ook bij
Wat probeer je nu precies?![]()
![]()
Oh ik had die disclaimer niet gelezenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik zei al dat ik niet vrijuit ging
Wat probeer je nu precies?
Sorry, even gemist
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:09 schreef GGMM het volgende:
JezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]![]()
Moderator DIG
Bijna dichtGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: