SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Geliked maar verder laat ik mij hier niet over uit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:06 schreef Oriente het volgende:
Ik word gedemonstreerd
@:coco @:scrummie @:onlogisch
Ik was hem ook weer even aan het kijken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:15 schreef onlogisch het volgende:
Lekker gekeept @ 48 sec @:Chevycaprice
Je hoeft niet na iedere goal een geluidseffect te doen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik was hem ook weer even aan het kijken.
Blijft toch een heerlijke video.
Klopt, had er wat minder in moeten gooien zodat er ook nog genoten kon worden van de altijd lekkere muziek van Sia.quote:Op woensdag 30 juni 2021 18:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hoeft niet na iedere goal een geluidseffect te doen.
Geen flauw idee, ik zie het straks wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 20:59 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb je de host en je beste maat eigenlijk al zo ver gekregen dan?
Ik heb zo het gevoel dat je de spreekwoordelijke tering kunt krijgen maatquote:Op woensdag 30 juni 2021 21:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik zie het straks wel.
Hallo wat doe ik nou weerquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
@:oriente spant @:scrummie voor zijn karretje
Meh, ik zag zijn post pas nadat ik gepost had.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:12 schreef GGMM het volgende:
@:oriente spant @:scrummie voor zijn karretje
quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, ik zag zijn post pas nadat ik gepost had.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Indien animo, even de afwas nog inruimen.
Even checkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Indien animo, even de afwas nog inruimen.
FAquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:17 schreef Oriente het volgende:
waarom voelt het alsof ik een hele actieve speler vergeet, en zo ja, sorry
Host maar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:16 schreef Oriente het volgende:
[..]
Even checken
@:-jos- @:3rr0r @:JR-style-93 @:firefox1 @:dj_day-v @:t3htommay @:mc-m @:Wazaaaaa @:mcmoker @:chevycaprice @:ggmm @:scrummie @:muskusboktor57 @:max23 @:tralalala @:penispomp69
Nee dank jequote:Op woensdag 30 juni 2021 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als jullie me nodig hebben, zal ik er zijn.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=N_hAc1mbtK8quote:
Oh jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:42 schreef Oriente het volgende:
@:GGMM @:chevycaprice komen er nog gifjes?
Eens. Neem nou dit gifjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hoe dom @GGMM de bal panklaar legt voor rood om in te tikken
En hij gaf mij de schuld
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Neem nou dit gifjeJe liep ook 3 kwartier te laat naar boven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hoe dom @:ggmm de bal panklaar legt voor rood om in te tikken
En hij gaf mij de schuld
Megadom
Ja uiteindelijk wel, nadat je die bal dacht te moeten klaarleggenquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je liep ook 3 kwartier te laat naar boven.
Megadom
quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Neem nou dit gifjeJoden lopen altijd wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk hoe dom @:ggmm de bal panklaar legt voor rood om in te tikken
En hij gaf mij de schuld
De bal ging daar altijd al in de buurt komenquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel, nadat je die bal dacht te moeten klaarleggen
Graag een gifje van mijn goal. Was jouw fout volgens mij, sorryquote:
Heb jij bij mij gescoordquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:02 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Graag een gifje van mijn goal. Was jouw fout volgens mij, sorryIk scoor niet vaak, maar ik sla ze graag op.
Was zo'n momentje dat je naar voren ging en niemand je dekte, viel me erg tegen van je team!quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb jij bij mij gescoordSerieus
Kan zijn dat ik die vergeten ben op te slaan
Dan was het dus een fout van het team (en niet van mijquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Was zo'n momentje dat je naar voren ging en niemand je dekte, viel me erg tegen van je team!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij er niet had aangezeten was de bal onder toto terechtgekomen waardoor die nooit meteen had kunnen schieten.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
De bal ging daar altijd al in de buurt komen
Maar blijkbaar had je dat pas op dat moment door.
Erg verontrustend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE
Nee maar gelukkig voor hem duurde het nog 3 kwartier voordat jij doorhad wat er zou gebeurenquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als jij er niet had aangezeten was de bal onder toto terechtgekomen waardoor die nooit meteen had kunnen schieten.
Kijk maar even goed hoe de bal bij @Toto terecht was gekomenquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee maar gelukkig voor hem duurde het nog 3 kwartier voordat jij doorhad wat er zou gebeuren
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:20 schreef GGMM het volgende:
Holy shit van een traptechniek van @CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIE DUMMIEGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ja want hij had onmogelijk kunnen draaien en de andere hoek kunnen kiezen (lol)quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kijk maar even goed hoe de bal bij @:toto terecht was gekomen
Vervolgens had hij de bal naar @:coco gespeeld
En die had een schot gelost die ik feilloos uit het doel had weten te houden
[ afbeelding ]
Daar gaat natuurlijk genoeg tijd overheen voor mij om me voor te bereiden wat gaat komen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja want hij had onmogelijk kunnen draaien en de andere hoek kunnen kiezen (lol)
Dat vind ik nogal een aannamequote:Op donderdag 1 juli 2021 22:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar gaat natuurlijk genoeg tijd overheen voor mij om me voor te bereiden wat gaat komen.
Klopt, ik had namelijk een hogere verwachting van jequote:Op donderdag 1 juli 2021 22:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een aanname
Je had niet eens door dat die bal daar zou komen
Ik verveel mequote:Op donderdag 1 juli 2021 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo verslaafd
Je wacht maar tot morgen.
Raar hoe je je kan vervelen met mijn analyse binnen handbereik.quote:
Niet gelezenquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Raar hoe je je kan vervelen met mijn analyse binnen handbereik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er wat mee zou ik zeggen![]()
![]()
Gifje #3 kijkt niet te werkenGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
Hier een aantal beelden van het potje waarin ik jou zo slecht vond @:coco en jij bijzonder verontwaardigd deed alsof ik uit m'n nek luldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er gaat iets mis bij spoiler 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er wat mee zou ik zeggen![]()
Hier een aantal beelden van het potje waarin ik jou zo slecht vond @:coco en jij bijzonder verontwaardigd deed alsof ik uit m'n nek luldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens, even over die Gif nummer drieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er wat mee zou ik zeggen
Waarom is er een deel van het beeld niet meegenomen? Volgens mij wil GGMM even onder het tapijt vegen dat hij de oorzaak was van die bal terug in de hoek
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nee is een foutje in mijn gifquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Trouwens, even over die Gif nummer drie
Waarom is er een deel van het beeld niet meegenomen? Volgens mij wil GGMM even onder het tapijt vegen dat hij de oorzaak was van die bal terug in de hoek
Nou ga ik godverdomme opnieuw opzoek om een betere te maken dit pik ik niet![]()
Wat vond je van mijn analyse maat?quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
![]()
Hij moet die bal gewoon langs de lijn recht meegeven, nu via de muur belandt hij precies achter me, en ik kan zijn kutpass niet corrigeren omdat killerjos daar staat.
Nee, dit was gewoon kut van coco![]()
Hier een aantal beelden van het potje waarin ik jou zo slecht vond @:coco en jij bijzonder verontwaardigd deed alsof ik uit m'n nek luldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt reuze mee, was ook niet anders dan andere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe er wat mee zou ik zeggen
Conclusie : je was aan het zeiken om nietsWhat can change the nature of a man?![]()
Hij had dat voortwaartse momentum niet zo moeten doordrukken, dan had hij de bal in bezit kunnen houden.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hij moet die bal gewoon langs de lijn recht meegeven, nu via de muur belandt hij precies achter me, en ik kan zijn kutpass niet corrigeren omdat killerjos daar staat.
Nee, dit was gewoon kut van coco
En inderdaad, er moet wat mij betreft ook meer in een RECHTE lijn worden gepasst.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ja dat altijd via de muur willen is erg irritantquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had dat voortwaartse momentum niet zo moeten doordrukken, dan had hij de bal in bezit kunnen houden.
En inderdaad, er moet wat mij betreft ook meer in een RECHTE lijn worden gepasst.
Ik noem verder geen namen![]()
![]()
Kieft ben jij dat?quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had dat voortwaartse momentum niet zo moeten doordrukken, dan had hij de bal in bezit kunnen houden.
En inderdaad, er moet wat mij betreft ook meer in een RECHTE lijn worden gepasst.![]()
Nee nee, je ziet dat ik zelf in de aanval ga omdat ik 9/10 duels daarbovenin win en Jos aftroef.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:35 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, dit was gewoon kut van coco
Echter verzaak jij door niet error te blokkeren/af te troeven. Die de bal zou gekregen hebben als ik recht langs de muur had gespeeld.What can change the nature of a man?![]()
Dat doe ik juist wel omdat daarmee jos weggezet is en er volle kracht naar voren is. Echter staat daar error vrij.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij had dat voortwaartse momentum niet zo moeten doordrukken, dan had hij de bal in bezit kunnen houden.What can change the nature of a man?![]()
Oh ja als je recht via de muur gespeeld had dan had error dat duel met mij wel gewonnen jaquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee nee, je ziet dat ik zelf in de aanval ga omdat ik 9/10 duels daarbovenin win en Jos aftroef.
Echter verzaak jij door niet error te blokkeren/af te troeven. Die de bal zou gekregen hebben als ik recht langs de muur had gespeeld.
Dan het error een duel met mij gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan het error een duel met mij gewonnenOk daar is wel een puntje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: