Wat wil je ermee doen Ludolf?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik viel net even mijn stoel.
https://www.indi.nl/nl-nl/p/Combirol-123x37-CR4062AP4
Als ik inlog kost ie nog maar ¤205 ex.
Een soort lift maken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat wil je ermee doen Ludolf?
Goeiemorgen Allen.
quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ooit, lang geleden, was bedienen in de Horeca een vak, waar je voor werd opgeleid.
Een rollenbaan die in tweequote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK. Personen- goederen- garage bruglift -de televisie ? lift.
Is 200 euro dan heel goedkoop? Of is de normale prijs ook al prima?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:01 schreef derLudolf het volgende:
Ik viel net even mijn stoel.
https://www.indi.nl/nl-nl/p/Combirol-123x37-CR4062AP4
Als ik inlog kost ie nog maar ¤205 ex.
Geen idee of het er nog is, maar hier in de buurt was tot voor 10-15 jaar een soort LTS maar dan voor oa horeca. Kookopleiding, maar ook bediening etc. En daar kon je dan 1 of 2 keer per week eten. Werd ook als gast van je verwacht alsof je naar een toprestaurant zou gaan. Dus geen oude spijkerbroek maar echt "op netjes". Paar keer gedaan, heerlijk gegeten, perfecte bediening.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:17 schreef derLudolf het volgende:
Ik keek gisteren andere tijden, over internationale treinreizen.
Oud medewerker vertelde over TEE, dat er kelners, een hoofdkelner, chef koks en nog meer keukenpersoneel aan boord was.
Moest even hier aan denken.
[..]
Geen idee, heb nog twee andere offertes aangevraagd.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is 200 euro dan heel goedkoop? Of is de normale prijs ook al prima?
Anders trek je niet echt mensen aan als je zulke prijzen pas na inloggen laat zien.
Rijn-IJssel? Volgens mij hadden ze in Wageningen ook zoietsquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee of het er nog is, maar hier in de buurt was tot voor 10-15 jaar een soort LTS maar dan voor oa horeca. Kookopleiding, maar ook bediening etc. En daar kon je dan 1 of 2 keer per week eten. Werd ook als gast van je verwacht alsof je naar een toprestaurant zou gaan. Dus geen oude spijkerbroek maar echt "op netjes". Paar keer gedaan, heerlijk gegeten, perfecte bediening.
Ik denk dat dat nu is opgegaan in Rijn-IJssel. Maar eigenlijk geen idee of die opleiding überhaupt nog bestaatquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:28 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Rijn-IJssel? Volgens mij hadden ze in Wageningen ook zoiets
Als in hun tekst staat "Deze online cursus sluit je af een test." heb ik geen hoge pet op van het niveauquote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh my, zou je daar wat aan hebben online?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 van de 4 acties nu afgerond. Ik zit klaar voor de derde en ik ga iets uit de buurt lunchen, dus daar heenlopen (en terug) wordt nummer 4.
Vermoeiend man, het levenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dat is wel stom. 'Een van mijn dode ex'en' klinkt trouwens wel apart.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Een van mijn dode ex'en ging naar een middelbare hotelschool omdat hij kok wilde worden. Op de hogere Hotelschool kon dat niet. Op de middelbare kreeg je ook opleiding voor kelner.
Het is al definitiefquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ergens heenlopen gaat 'm hier niet worden. Dikke regen hier.
Ik zit tegen het tekenen van de VSO aan te hikken. Advocaat liet weten dat het helemaal in orde is. Maar dan is het helemaal zo definitief.
Weet niet wat VSO is maar wat DP zegt. Het is alleen nog maar het tekenen zelf want het gaat al doorquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ergens heenlopen gaat 'm hier niet worden. Dikke regen hier.
Ik zit tegen het tekenen van de VSO aan te hikken. Advocaat liet weten dat het helemaal in orde is. Maar dan is het helemaal zo definitief.
wist ik ook niet maar het is een vaststellingsovereenkomst. Daar staat van alles in wat we overeen zijn gekomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet niet wat VSO is maar wat DP zegt. Het is alleen nog maar het tekenen zelf want het gaat al door
Vaststellingsovereenkomst. De vaststellingsovereenkomst is de overeenkomst (contract), waarbij twee of meer partijen een bindende regeling treffen (Wiki).quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Weet niet wat VSO is maar wat DP zegt. Het is alleen nog maar het tekenen zelf want het gaat al door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even afgezien het feit dat de mevrouw hier natuurlijk een zeer strak figuurtje heeft zonder putjes, vlekjes etc. en ligt te poseren in perfect licht, zou ik denk ik heel gracius omtyfen. Of m'n knie tegen m'n neus beuken ofzo. Of daarna m'n nek niet meer kunnen bewegen.
Oh zelfs die van mij kunnen nog rammelen. Vergeefs.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben de eftelinggangers rammelende eierstokken
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik krijg net reclame op mijn FB tijdlijn (zoals wel vaker natuurlijk). En toen vroeg ik mij af; dames (en/of de heren hier); liggen jullie er 's avonds ook zo bij om jullie partner te verleiden?
NopeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even afgezien het feit dat de mevrouw hier natuurlijk een zeer strak figuurtje heeft zonder putjes, vlekjes etc. en ligt te poseren in perfect licht, zou ik denk ik heel gracius omtyfen. Of m'n knie tegen m'n neus beuken ofzo. Of daarna m'n nek niet meer kunnen bewegen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Goed dat je het gedaan hebt. Duiken heeft geen zin.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:sigme dat jullie uitstel met een extra lesmoment hebben. En dat je ook niet de enige was met dit gevoel.
Zo, spullen verstuurd. Raar, heel raar idee/gevoel
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb een rijtje selfcare to do's waarvan ik moet proberen zo hoog mogelijk te scoren nu ik x weken gemopperd en gehuild heb, om te voorkomen dat ik nog meer weken blijf mopperen en huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 van de 4 acties nu afgerond. Ik zit klaar voor de derde en ik ga iets uit de buurt lunchen, dus daar heenlopen (en terug) wordt nummer 4.
Vermoeiend man, het levenAh mijn teacherSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Selfcare. Mooie term, ik pik m voor in mijn hoofd.
* Blues veegt voorhoofd van sigme afquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:23 schreef sigme het volgende:
Hmm. Ik lag vannacht wakker, met stress over de eindopdracht van de data-analyse-opleiding.
Misschien had ik beter op m'n kop kunnen gaan staan.
Maar ik ben opgestaan en heb 2 uurtjes achter de laptop gezeten en toen kon ik wat beter slapen.
Zit nu in de klas. Ik begon met tegen de andere leerlingen zeggen dat ik er wakker van gelegen had en een zucht van verlichting ging door de zaal: we vinden allemaal het vreselijk moeilijk.
Volgende week zouden we elk onze eindopdracht moeten presenteren en de meeste van ons zitten nog in de krabbel-fase met lichte paniek of er wel iets van te maken zou kunnen zijn.
Gelukkig had ook de juf (tevens beoordelaar van ons eindopdrachtstuk) ook bedacht dat dit wel wat errug ambitieus was voor ons en gaan we volgende week gewoon nog een keer les/feedback/begeleiding hebben en dan een paar weken daarna allemaal wat inleveren.
Pfew.
Yep. Lastig.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij morgen. Dan zou ik de mijne ook krijgen. Sarabi Mini en ik (vergeet ik natuurlijk weer iemand want zo ben ik) zouden m de 30e krijgenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Is het vandaag al Efteling dag? Ik dacht ergens volgende maand ofzo
Ik hoop zo dat het overwegend droog blijft bij jullie.
Dan heb jij de - ik mag het woord niet noemen - vandaag toch @:minilot? Heel veel succes, komt echt goed!!
Of geschrokkenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:23 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh! Ik deed een soort van uitslaap. Even wakker toen vriend weg ging, en daarna lichtjes doorgeslapen tot een uur of half 10. Avonddiensten hebben voordelen, zoals warme broodjes als ontbijt (normaal de tijd niet voor)![]()
Ook nadelen; ik geloof dat de pakketbezorger net geweest is, maar om nu poedelnaakt de deur open te doen...en tussen de tijd dat ik de dekens van me af had geslagen en een kimono had gevonden, was 'ie al weg. Vast bij de buren afgeleverd.
Je wil mij op dat gebied niet als voorbeeldquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Ah mijn teacherSelfcare. Mooie term, ik pik m voor in mijn hoofd.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik krijg net reclame op mijn FB tijdlijn (zoals wel vaker natuurlijk). En toen vroeg ik mij af; dames (en/of de heren hier); liggen jullie er 's avonds ook zo bij om jullie partner te verleiden?
Ja hoor, no problem!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even afgezien het feit dat de mevrouw hier natuurlijk een zeer strak figuurtje heeft zonder putjes, vlekjes etc. en ligt te poseren in perfect licht, zou ik denk ik heel gracius omtyfen. Of m'n knie tegen m'n neus beuken ofzo. Of daarna m'n nek niet meer kunnen bewegen.![]()
Zo snel was ik niet, dat ik zeg maar zo 'hops' mijn kimono had open kunnen laten vallen. Hij was al wegquote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:56 schreef Blues het volgende:
[..]
Of geschrokken![]()
Lekker he? Avonddiensten! Ik vond ze heerlijk.. helemaal mijn bioritme. Uitslapen, rond 14 uur werken tot 23.. nog ff lekker thuis een borrel en een leuk tvprogramma of zo en dan rond 1 uur naar bed.
Zou wel 4ever avonddiensten willen hebben.
Helaas draait onze poli ze nog niet.
Ja die body is best leuk, zoverre ik het kan zien dan. (Ik ben alleen dan meer van de kousen dan van dit soort laarzen, maar vooruit).quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:58 schreef Syrena het volgende:
Wat ze aanheeft zou hier wel in goede aarde vallende houding, mm, nee. Vast fotosjop!
Knuf voor Kaatje
Die reistijd is wel een ding natuurlijk..quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zo snel was ik niet, dat ik zeg maar zo 'hops' mijn kimono had open kunnen laten vallen. Hij was al weg![]()
Ja, ik vind ze geloof ik best prettig! Ik ben heel niet zo'n ochtendmens dus ik heb doordeweeks echt wel moeite met voor 6en de wekker.
Onze avonddienst duurt alleen wel tot half 1 (vorige 2 keren werd dat beide 2 uur 's nachts...) en dan lig ik dus wel pas een uur later in mijn bed doordat ik nog 45 min. moet reizen. Dus dan is het alsnog een halve nachtdienst.
Ja, dat is wel de bedoeling ja. We moeten weer eens verder met dat huizenplan van ons, ik krijg nu weer wat ruimte in mijn hoofd voor andere dingen merk ikquote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:03 schreef Blues het volgende:
[..]
Die reistijd is wel een ding natuurlijk..
Ik werkte in het Voorhoevehuis (Kanaleneiland) en woonde daar een tijdje in de zusterflat.. 4 stappen.
Heerlijk! Maar ja dat was ook niet ideaal want ik woonde toen (na scheiding) in een bezemkastje
Daarna weer een huisje ter hoogte van de Vleutenseweg gevonden, dus dat was ook 3x vallen met de fiets.
Toen ik eenmaal in B'daal woonde heb ik nog 3 jaar lang 3x in de week getreind naar Utrecht. Pfoe dat was ook niet leuk. Nu is het 30 minuten van deur tot deur.
45 min is wel de max!
Maar jullie willen in de buurt gaan wonen toch?
Getekend en verstuurd. Geen idee wat ik nu moet doen, denk contact opnemen met het UWV.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Yep. Lastig.
Als te eenmaal getekend heb ga dan iets helemaal leuks doen! Iets waar je ff blij van wordt.
Nadat ik vanochtend met een noodgang m'n bed uitsprong (en dat ging niet helemaal goed met de knie) omdat Elin aan het braken was, heb ik me vandaag even een dagje vrij gegeven. Net wel even een rondje om de flat gelopen om te zien of dat lukte (gelukkig wel)quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:59 schreef Blues het volgende:
Samen NLiB?
Duco zei net, kijk even naar je achterste voet, die moet naar voren wijzen.. dan voel je de rek in je kuit... (achterste been gestrekt, voorste been gebogen met de cooling down;
Ja jonguh ik stond nou net stabiel...![]()
ze waren bij jullie vast heel blij met de laatste actie van willem engel?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
Vergader ochtend overleefd, nu voor het eerst in 2 weken weer eens tijd om iets te -doen-
Geen idee, heeft ie een danscentrum geopend in Leeuwarden?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
ze waren bij jullie vast heel blij met de laatste actie van willem engel?
Nee, op twitter een (nep) foto met een aankondiging van het LMC dat er hooguit 4 ongevaccineerden in een ruimte mogen. LMC reageerde daar ook weer op dat het onzin was, maar dat laat hij natuurlijk niet zienquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen idee, heeft ie een danscentrum geopend in Leeuwarden?
Omdat ik volgens de forumregels mijn mening over deze meneer niet mag posten zal ik dat niet doen hier.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, op twitter een (nep) foto met een aankondiging van het LMC dat er hooguit 4 ongevaccineerden in een ruimte mogen. LMC reageerde daar ook weer op dat het onzin was, maar dat laat hij natuurlijk niet zien
je bent luid en duidelijkquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat ik volgens de forumregels mijn mening over deze meneer niet mag posten zal ik dat niet doen hier.
Bah vreselijk dagen met voornamelijk vergaderingenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
Vergader ochtend overleefd, nu voor het eerst in 2 weken weer eens tijd om iets te -doen-
Tegenwoordig zitten de maandag, dinsdag en donderdag eigenlijk structureel van 8:30 - 16:30 volgemetseld met kop-aan-kont geplande meetings van 30 en 60 minuten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bah vreselijk dagen met voornamelijk vergaderingen
Sterkte, ik had allang bij het meeste afgehaaktquote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:45 schreef fietsie het volgende:
[..]
Tegenwoordig zitten de maandag, dinsdag en donderdag eigenlijk structureel van 8:30 - 16:30 volgemetseld met kop-aan-kont geplande meetings van 30 en 60 minuten.
Ik vind die overleggen die een voorbereiding zijn op iets wat ik extern ga communiceren ofzo wel leuk (zo mag ik volgende week maandag en donderdag avond weer twee avondsessies spreken) maar al dat gescheidsrechter over uren en geld..quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Sterkte, ik had allang bij het meeste afgehaakt
Vind 1 vergadering van een half uur in 2 weken al kut
Wat? Is dat beleid? Waarom mag je geen mening posten?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:42 schreef fietsie het volgende:
[..]
Omdat ik volgens de forumregels mijn mening over deze meneer niet mag posten zal ik dat niet doen hier.
Ik denk dat 'ie 'm een spoedig en mogelijk niet al te vredig uiteinde wenst.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat? Is dat beleid? Waarom mag je geen mening posten?
Huisje op de Veluwe of op een eiland?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Heeft er hier iemand nog een goed idee om vooral niet in ons eigen huis oud & nieuw te vieren maar ergens waar het vuurwerkarm of vuurwerkvrij is?
Ze verhuren vuurwerkvrije bungalows en vakantiehuisjes, her en der door Nederland.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Heeft er hier iemand nog een goed idee om vooral niet in ons eigen huis oud & nieuw te vieren maar ergens waar het vuurwerkarm of vuurwerkvrij is?
Dat is geen garantiequote:
Dat klinkt echt als de hemel.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat is geen garantie. Hier is het ook niet volledig vuurwerk vrij. Maar meestal wel over na 15 minuten.
Ja, en die zijn allemaal vol.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze verhuren vuurwerkvrije bungalows en vakantiehuisjes, her en der door Nederland.
Deze doen er o.a. Aan mee (net onder Apeldoorn, in de bossen):
https://www.bungalowparkoverzicht.nl/vakantiepark/miggelenberg/
Natuurhuisje.nl had afgelopen O&N in de regio Ommen nog best wat opties.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Ervaring met specifieke huisjes? Heb er al wel wat rond zitten neuzen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Natuurhuisje.nl had afgelopen O&N in de regio Ommen nog best wat opties.
Niet voor wat betreft vuurwerk, het is daar relatief rustige regio maar ook euh, trekker - country, dus er wordt wel ongenuanceerd O&N gevierd, alleen niet zo massief als in de stad..quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ervaring met specifieke huisjes? Heb er al wel wat rond zitten neuzen.
Mja, carbid in de verte is ook niet zo'n probleem, als het maar niet in het weiland ernaast is, zeg maar.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet voor wat betreft vuurwerk, het is daar relatief rustige regio maar ook euh, trekker - country, dus er wordt wel ongenuanceerd O&N gevierd, alleen niet zo massief als in de stad..
Landal kost ook gewoon 800 euro voor een week in zo'n uitgeleefde bungalow.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
De eilanden zijn wel echt katzduur hoor op zulke dagen. Dat is niet grappig meer![]()
En in december ga je ook niet in een tentje.
Ja, geen idee. Had ook al topic geopend in F&F met o.a. die vraag.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat moet dat een enorm verdrietige dag zijn voor iedereen.
@:Lonaa, is er ook op de eilanden geen plek meer? En ik heb geen idee of ze in Duitsland ook zo'n idiote vuurwerk traditie hebben, misschien is daar nog iets?
Er is ergens een FB pagina "vuurwerk nee". Misschien staan daar wel vuurwerkvrije tips opquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Landal kost ook gewoon 800 euro voor een week in zo'n uitgeleefde bungalow.Dat mijn leven ooit nog zo zou worden hey.
![]()
Also, moeten de katten dan ook naar een pension, ofzo. Lekker 1200 euro betalen omdat vUuRwErK hEbBeN wE rEcHt Op!
Wat erg, voor zijn vriendin/vrouw helemaalquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:03 schreef fietsie het volgende:
Mijn broertje is ondertussen zijn 2 schoonouders tegelijk aan het begraven. Vreemde dag.
Als je wilt, kan ik het vragen aan iemand, die een ‘keurig’ huisje op de Veluwe heeft.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Landal kost ook gewoon 800 euro voor een week in zo'n uitgeleefde bungalow.Dat mijn leven ooit nog zo zou worden hey.
![]()
Also, moeten de katten dan ook naar een pension, ofzo. Lekker 1200 euro betalen omdat vUuRwErK hEbBeN wE rEcHt Op!
Ik sta open voor bijna alles, als het maar rustig is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:35 schreef AnneX het volgende:
[..]
Als je wilt, kan ik het vragen aan iemand, die een ‘keurig’ huisje op de Veluwe heeft.
En betaalbaar volgens mij. Want keurige mensen.
Geen idee of het rustig is, maar heel lang geleden, wanneer je een kamer boekte in Huis ter Duin en zei dat je met hond kwam, moest je 25 euro extra voor hond betalen, maar kreeg je wel een suite omdat die aan het einde van de gangen lagen. Maar ja, of ze dat nog doen, en of ze geen vuurwerk hebben weet ik dus nietquote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik sta open voor bijna alles, als het maar rustig is.
Morgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Is het vandaag al Efteling dag? Ik dacht ergens volgende maand ofzo
Ik hoop zo dat het overwegend droog blijft bij jullie.
Dan heb jij de - ik mag het woord niet noemen - vandaag toch @:minilot? Heel veel succes, komt echt goed!!
Och arme jullie twee. Zou het met liefde van je overnemen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 16:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Morgen.En dankjewel
![]()
Ik zat vanmorgen op de bank naast mijn buurman die fobisch is voor de tandarts maar morgen toch echt moet. Allebei zwaar trillende handen![]()
![]()
En dan had hij nog kalmeringsshizzle voorgeschreven gekregen, de valsspeler!
Inmiddels vást niet meerquote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hebben de eftelinggangers rammelende eierstokken
Antwoord:quote:Seriously, something needs to be done about the dog poop scattered throughout Zaanenpark. I can't tell you how many times my 2 year old son has stepped in it and now I just stepped in a huge pile of it. Owners who are not responsible enough to pick up after their dog or watch them the entire time should lose the privilege of using this beautiful park as a toilet.
quote:Let the owner eat that shit
Antwoord:quote:Vreemd konijntje in de tuin. Beste buurtbewoners, er loopt een klein konijntje in de tuinen van de hofjes van Enschedé en Bakenes. Iemand zijn of haar konijn kwijt?
quote:Als hij het dak op gaat, is het een dakhaas.
In aansluiting een ikje in nrc:quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:46 schreef Blues het volgende:
Rondje nextdoor weer gedaan
[..]
Antwoord:
[..]
[..]
Antwoord:
[..]
Het was de eerste keer, ja. En hij heeft zich zo goed gedragen als je mag verwachten van een kind van 2,5 jr.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:54 schreef AnneX het volgende:
A. heeft zich toch wel gedragen? Of wou hij nergens in.
Was het de 1x Efteling voor hem?
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
In aansluiting een ikje in nrc:
“ Als vaccinatiearts vroeg ik een stoere aantrekkelijke man die hielp op de vaccinatiestraat met het begeleiden van de bezoekers, of hij al gevaccineerd was. „Nee, ik ben te jong om erg ziek te worden.” Ik vertelde hem dat ik gehoord had dat binnenkort jonge vrouwen geen seks meer willen hebben met mannen die niet gevaccineerd zijn. Aan het einde van de middag kwam hij vragen of hij in aanmerking mocht komen voor eventueel overgebleven vaccin.” 🤪
…sprak de liefhebbende moeder…😉quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was de eerste keer, ja. En hij heeft zich zo goed gedragen als je mag verwachten van een kind van 2,5 jr.
Dan schat ik in dat hij een vrolijk blij ei was en nu gevloerd in z'n bed ligt?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het was de eerste keer, ja. En hij heeft zich zo goed gedragen als je mag verwachten van een kind van 2,5 jr.
Hij heeft in de auto geslapen, net een bord chili con carne op. Nu gaan we douchen om Efteling-vijverwater en kaneelsuiker (van de donuts) af te spoelen. En dan linea recta het bed inquote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Dan schat ik in dat hij een vrolijk blij ei was en nu gevloerd in z'n bed ligt?![]()
En dat je dan later als puber tegen A. kunt zeggen : “ja, tante was erbij voor de eerste x in de Efteling,”quote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij heeft in de auto geslapen, net een bord chili con carne op. Nu gaan we douchen om Efteling-vijverwater en kaneelsuiker (van de donuts) af te spoelen. En dan linea recta het bed in
Ben aan het teruglezen dus weet niet welke tips je hebt gehad.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:56 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ervaring met specifieke huisjes? Heb er al wel wat rond zitten neuzen.
Ik heb geen foto'squote:Op dinsdag 29 juni 2021 18:49 schreef AnneX het volgende:
En dat je dan later als puber tegen A. kunt zeggen : “ja, tante was erbij voor de eerste x in de Efteling,”
Heb je een groepsfoto voor het archief? En om te delen in pm.
# brutaal
Wat is dat voor coupe?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet wat ik er van vind dat nineties haar voor mannen weer terug is.
Hm. Wel goede tip. Misschien iets te spartaans voor 4 dagen in december, maar ik duik er wel even in. Thanks.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ben aan het teruglezen dus weet niet welke tips je hebt gehad.
Maar wij waren afgelopen oudjaar kamperen bij de boswachter in Borger, daar was echt niks. Daar komt iedereen voor rust. En wel heel gezellig ook.
Campertje huren ofzo dan is het goed te doen.
Ja je moet ervan houden. Wij gingen toen ook 3 nachten, afhankelijk van het weer natuurlijk. Maar wij waren met tent en dat was echt goed te doen. En gezellig ook. Vuurtjes maken, oliebollen etenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hm. Wel goede tip. Misschien iets te spartaans voor 4 dagen in december, maar ik duik er wel even in. Thanks.
Hier, hele middag zon nu niet meer maar de deur staat nog opequote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Mensen.
Waar hebben jullie mijn zomer verstopt.
Ja, dat is inderdaad niet zo erg, in de verte.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja je moet ervan houden. Wij gingen toen ook 3 nachten, afhankelijk van het weer natuurlijk. Maar wij waren met tent en dat was echt goed te doen. En gezellig ook. Vuurtjes maken, oliebollen eten![]()
Oh ja wel karbid in de verte, sowieso niet ernaast want daar is het bos
Ja klopt maar wij kamperen dus meestal. Dus verder geen ervaring of er ergens echt weinig vuurwerk is.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad niet zo erg, in de verte.
Ik vind er aan de ene kant wel wat voor te zeggen, zo...kneuterig.Ik hou er wel van, maar F. is een koukleum en ik denk niet dat ik m z over krijg.
Heb je nog andere goede tips? Jullie zijn wel echt van de natuur, toch?
quote:
Matjes? Of opgeschoren nek?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik weet niet wat ik er van vind dat nineties haar voor mannen weer terug is.
Laatste wens van de man van het stel; alleen kinderen erbij. In IJsselmonde, de oude begraafplaats aan de rivier.quote:
Ahja, pfff.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laatste wens van de man van het stel; alleen kinderen erbij. In IJsselmonde, de oude begraafplaats aan de rivier.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Laatste wens van de man van het stel; alleen kinderen erbij. In IJsselmonde, de oude begraafplaats aan de rivier.
Wacht, waarvan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 12:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja die body is best leuk, zoverre ik het kan zien dan. (Ik ben alleen dan meer van de kousen dan van dit soort laarzen, maar vooruit).
@:Tele6 : Pics!
Wat naargeestigquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Werklocatie de hele dag fatsoenlijk weer met geregeld zon. Thuis bleek daar de zondvloed over gekomen te zijn.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier, hele middag zon nu niet meer maar de deur staat nog ope
Niet van nu maar ik heb een filmpje gezien van de aantrekkingskracht van A op water (ik geef gewoon water de schuld, die is helemaal weg van A.)quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben gedoucht, eindelijk. Wat een ontzettend vies plakweer vandaag.
Maar de rest van de dag was heerlijk. 3 Keer Vogelrok![]()
Die A van Lein heeft echt een obsessie met waterHij heeft drie sets kleren aan gehad en een vierde was geen overbodige luxe geweest
Lang niet geweest en geen idee of ze nu een nieuwe tentoonstelling hebben, maar Pierson?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:21 schreef borisz het volgende:
Morgen de toerist uithangen in Amsterdam...
Slavernijtentoonstelling in het Rijks is al vol... Gouden Koets komt een andere keer![]()
Smorgens iig naar het Joods Historisch... Maar wat zal het smiddags gaan worden? Iemand nog tips?
Ons'Lieve heer op solder en dan zuipen op het terrasquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:21 schreef borisz het volgende:
Slavernijtentoonstelling in het Rijks is al vol... Gouden Koets komt een andere keer![]()
Smorgens iig naar het Joods Historisch... Maar wat zal het smiddags gaan worden? Iemand nog tips?
En de houten achtbaan?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die A van Lein heeft echt een obsessie met waterHij heeft drie sets kleren aan gehad en een vierde was geen overbodige luxe geweest
Hij woont pal aan het waterquote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zuipen op de Oude Zeedijk.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:21 schreef borisz het volgende:
Ik vond het ook een komische reactie, ze zal wel geen foto van jou bedoelen in desbetreffende k ook kledij en houding.quote:
Mijn ouders brachten de hond destijds ook altijd naar een afgelegen pension. Ik wil de mijne eigen niet naar een pension doenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 23:11 schreef derLudolf het volgende:
@:Lonaaaa hier zit een dierenpension midden in het veld. Afgezien van wat carbidschieten in de verte zul je weinig horen.
Misschien kun je bij jullie in de buurt ook een afgelegen pension vinden?
Yesss prikdagquote:Op woensdag 30 juni 2021 08:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ontbijten, douchen en dan de prik halenIk moet nog wel een stukje lopen, hopelijk is het een beetje droog.
Dit.quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Yesss prikdag
Ik was echt helemaal blij toen ik daarheen ging
quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:47 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ontbijten, douchen en dan de prik halenIk moet nog wel een stukje lopen, hopelijk is het een beetje droog.
Ik ook!quote:Op woensdag 30 juni 2021 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Yesss prikdag
Herkenbaarquote:Op woensdag 30 juni 2021 08:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Yesss prikdag
Schijnt gewoon te kunnen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Herkenbaarik wil eigenlijk nu ook gewoon al gaan. Maar zal braaf nog even wachten.
Niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 22:49 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vond het ook een komische reactie, ze zal wel geen foto van jou bedoelen in desbetreffende k ook kledij en houding.
Ja, dat hoorde ik ook al van een kennis die prikken zetquote:Op woensdag 30 juni 2021 09:41 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Schijnt gewoon te kunnen.
Vriendje heeft laatst zijn tweede prik via de GGD telefoonlijn kunnen vervroegen van 14.00 naar 10.00 ivm vakantie.
Maar nu hoorde ik van een collega die rode kruis diensten draait op de prikstraten dat je ook gewoon eerder kan komen, die tijden zijn puur om drukte te verdelen. (ook als je bijvoorbeeld je afspraak vergeet of verkeerd in je agenda hebt gezet, gewoon gaan als je er dezelfde dag nog achter komt)
Dus hij gaat proberen om 9 uur al binnen te komen die dag
Och nee, geen zorgen. Misschien dat het opvalt wanneer je in plaats van 's avonds al 's ochtends komt, maar eigenlijk gaat het vooral om de datum. Die is heilig. De rest is hooguit wat meer drukte, maar ook al mèt planning zijn het steeds van die golfbewegingen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook al van een kennis die prikken zet
Dus ik ga straks ook wel ietsje eerder, 15 min eerder aanwezig ipv 5 min. Dat zal sowieso niet voor problemen zorgen lijkt me.
Nou echt!quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik had eigenlijk nog een dienst staan om vaccins voor te bereiden, maar toch maar geweigerd want dat zou dan a.s. zaterdag zijn en dan om kwart over 7 ('s ochtends) beginnen. Terwijl ik vrijdag tot 00:30 uur (minimaal) moet werken. Foutje van mijn kant.
Wat is dat toch met honden en het opvreten van rondslingerende spullen? Gisteren hebben we een satéprikker (goed, met kip, dus niet heel onlogisch), een vishaak, een naald en een sok uit honden gehaald.
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 10:47 schreef AnneX het volgende:
Moet opeens denken aan A. , die met allemaal nieuwe tantes op stap is met rammelende eierstokjes. In de Efteling. 🙃
Jeuhquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:20 schreef Sarabi het volgende:
Hij zitSuper geregeld en inderdaad geen probleem als je iets eerder bent.
Oh, ik denk dat ik het wel zou kunnen ja. Het is de schouderstand van yoga en dan je benen wat anders steken. Maar ik snap niet waarom ze het een charmante houding vonden. Over het algemeen is het niet handig om je bovenlijf in die richting krom te doen voor een foto.quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Niet?![]()
@:Tele6 : Nee ik was gewoon benieuwd naar hoe iemand die houding fysiek voor elkaar krijgt (zonder Photoshop)
Nope. Geen zin om anderhalf uur te wachten. Het was echt best wel heel erg druk in de Eftelingquote:
Oh ja dat is niks!quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:41 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nope. Geen zin om anderhalf uur te wachten. Het was echt best wel heel erg druk in de Efteling![]()
Ik ga nog wel een keer in februari als het de hele dag hagelt of zo, en dan de hele dag achtbaan in, achtbaan uit.
Het was echt verrassend mooi weerquote:Op woensdag 30 juni 2021 08:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij hebben de Efteling gangers het droog gehoudenHier was het in ieder geval droog.
Vanavond weer lekker zwemmen.
Hoe haal je die eruit? Is dat een ingewikkelde operatie of valt het wel mee?quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik had eigenlijk nog een dienst staan om vaccins voor te bereiden, maar toch maar geweigerd want dat zou dan a.s. zaterdag zijn en dan om kwart over 7 ('s ochtends) beginnen. Terwijl ik vrijdag tot 00:30 uur (minimaal) moet werken. Foutje van mijn kant.
Wat is dat toch met honden en het opvreten van rondslingerende spullen? Gisteren hebben we een satéprikker (goed, met kip, dus niet heel onlogisch), een vishaak, een naald en een sok uit honden gehaald.
Gut, nu je het zegtquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:43 schreef Tele6 het volgende:
Het was echt verrassend mooi weerer waren meerdere buien voorspeld, maar we hebben in de zon geluncht en in de zon in de rij gestaan voor Vogel Rok.
Geen enkele bui gehad.
Schijnbaar zijn alle echte buien in Limburg blijven steken. Gisteravond werd in de trein omgeroepen dat tussen Heerlen en Herzogenrath en tussen Sittard en Maastricht niks reed omdat het spoor onder water stond
Ja, het stond tot over het perron heenquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gut, nu je het zegtWe hebben idd geen enkele regenbui gehad.
Heb je de beelden gezien van die ondergelopen stations en treinspoor?Ik snap wel dat die treinen niet meer reden.
Ouch, dat klinkt héél akeligquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:44 schreef Tele6 het volgende:
Hoe haal je die eruit? Is dat een ingewikkelde operatie of valt het wel mee?
En wat een sukkels.
Ik weet nog wel dat de Deense dog van vrienden een blikje tonijn met (open) blik en al had proberen op te eten, dat was echt verschrikkelijk.die heeft het maar net gehaald door de snijwonden van het blik
Ik heb het zelf nog niet gezien, maar er scheen ook eens een hond te zijn die een vol condoom had opgegeten (quote:Op woensdag 30 juni 2021 09:51 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou echt!
Onze hond eet dus geen dingen die gewoon op de grond 'horen'
Schoenen enzo doet ze niks mee.
Maar gister bijvoorbeeld een onderzetter (voor onder je glas drinken zeg maar) op de grond gevallen zonder het te zien. Zit ze dat ding te kauwen.
Laatst ook al een labello, vrat ze gelukkig alleen de labello zelf en niet de rest.
Of een rol schilderstape als je die even neerlegt tijdens het schilderen
Scopie. Dus slang in de slokdarm, daar zit dan een camera/licht bij in, en zodra je het voorwerp gevonden heb ergens in de maag, gaat er een speciaal grijpertje door die sonde en dan is het een soort kermis-grijp-attractie. Hopen dat je hem goed beet hebt en terugtrekken maar.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hoe haal je die eruit? Is dat een ingewikkelde operatie of valt het wel mee?
En wat een sukkels.
Ik weet nog wel dat de Deense dog van vrienden een blikje tonijn met (open) blik en al had proberen op te eten, dat was echt verschrikkelijk.die heeft het maar net gehaald door de snijwonden van het blik
Wat goed dat dat zo kan. Dat zal al een boel beesten gered hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Scopie. Dus slang in de slokdarm, daar zit dan een camera/licht bij in, en zodra je het voorwerp gevonden heb ergens in de maag, gaat er een speciaal grijpertje door die sonde en dan is het een soort kermis-grijp-attractie. Hopen dat je hem goed beet hebt en terugtrekken maar.
Ja, zeker!quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:49 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat goed dat dat zo kan. Dat zal al een boel beesten gered hebben.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Misschien moet je dat wat minder doenquote:Op woensdag 30 juni 2021 10:53 schreef Candaasje het volgende:
Brrr!
Ik ga Cas even in z'n mandje gooien. Vandaag gaat ie eens op de foto. Ik wil weten wat er in die rug speelt, misschien lukt dat zo. Morgen weer naar de fysio.
Dat ben ik ook nooit meer vergeten. Elke keer als ik zo'n bakje in huis heb, denk ik er aan. En dus ook extra goed wegstoppen in de vuilniszak.quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ouch, dat klinkt héél akeligIemand hier op FOK had een poes die zo'n 'matje' dat onder je vlees/kip in een plastic bakje ligt opgegeten. Heeft het niet gehaald.
(En ik ken een soortgelijk verhaal met een mensenman, maar vanwege eventuele herkenbaarheid maar niet online zetten. Dus ook mensen eten rare dingen op)
quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Misschien moet je dat wat minder doen
Jij ook al? Ik gooi het ook direct goed weg; staat nooit meer even iets te lang op het aanrecht of zo.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Dat ben ik ook nooit meer vergeten. Elke keer als ik zo'n bakje in huis heb, denk ik er aan. En dus ook extra goed wegstoppen in de vuilniszak.
Dit. Heeft hier ook indruk gemaakt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik gooi het ook direct goed weg; staat nooit meer even iets te lang op het aanrecht of zo.
Zal per leeftijdsgroep anders zijn. Onder de vijf jaar gok ik de slokdarm.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraag me af en welke kant er bij mensen het vaakst objecten zoek raken in het spijsverteringkanaal...
En er op vallen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zal per leeftijdsgroep anders zijn. Onder de vijf jaar gok ik de slokdarm.
Vanaf een jaar of 20 gaat het de andere kant uit.
Het is verbazend hoe vaak mensen vanaf die leeftijd per ongeluk gaan zitten op komkommers, aubergines, aardappels, flessen en andere ‘puntige’ voorwerpen.
Wat kan ermee gebeuren dan? Zie het niet helemaal voor mequote:Op woensdag 30 juni 2021 11:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik gooi het ook direct goed weg; staat nooit meer even iets te lang op het aanrecht of zo.
De kat van iemand op FOK had het stukje plastic dat onder op een plastic bakje voor vlees/kip lag (voor absorptie van vocht?) opgegeten. Is kort daarna helaas overleden. Was nog wel bij de dierenarts geweest, maar daar weet ik de details verder niet van. Zo'n dingetje is stug, maar rook en smaakte natuurlijk heerlijk naar vlees/kipquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:33 schreef gcjoel het volgende:
Wat kan ermee gebeuren dan? Zie het niet helemaal voor me
Nu weet je in ieder geval wat de oorzaak van de pijn is. Is er ook een prognose hoe lang deze fase duurt bij konijntjes?quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:03 schreef Candaasje het volgende:
Op af en toe een grasaar in een vulva na, valt dat bij dieren dan wel weer mee![]()
![]()
We hebben de oorzaak gevonden. Cas is echt een oud mannetje; spondylose.
Dit is slijtage van de ruggenwervel, waarbij haken ontstaan aan de wervels. Zodra het aan elkaar gegroeid is (en daardoor rigide is geworden) schijnt de pijn weg te zijn, de fase ervoor is dus wel vervelend/pijnlijk.
Groen = normale wervels, rood = spondylose. Sommigen zijn dus al helemaal aan elkaar vergroeid.
(Van sommigen kan ik het zelf niet zo goed beoordelen hoor, ik ben geen radioloog)
[ link | afbeelding ]
Dus dit neem ik mee naar de fysio morgen, en ik heb de tip gekregen om eens te onderzoeken of we een middel van Pfizer Zoetis kunnen gaan inzetten als pijnstilling. Dat is namelijk maar 1 injectie per maand, in plaats van elke dag de strijd om medicatie waarvan ik toch al betwijfel hoe goed 'ie werkt.
Hopen dat het gaat helpen voor m!quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:03 schreef Candaasje het volgende:
Op af en toe een grasaar in een vulva na, valt dat bij dieren dan wel weer mee![]()
![]()
We hebben de oorzaak gevonden. Cas is echt een oud mannetje; spondylose.
Dit is slijtage van de ruggenwervel, waarbij haken ontstaan aan de wervels. Zodra het aan elkaar gegroeid is (en daardoor rigide is geworden) schijnt de pijn weg te zijn, de fase ervoor is dus wel vervelend/pijnlijk.
Groen = normale wervels, rood = spondylose. Sommigen zijn dus al helemaal aan elkaar vergroeid.
(Van sommigen kan ik het zelf niet zo goed beoordelen hoor, ik ben geen radioloog)
[ link | afbeelding ]
Dus dit neem ik mee naar de fysio morgen, en ik heb de tip gekregen om eens te onderzoeken of we een middel van Pfizer Zoetis kunnen gaan inzetten als pijnstilling. Dat is namelijk maar 1 injectie per maand, in plaats van elke dag de strijd om medicatie waarvan ik toch al betwijfel hoe goed 'ie werkt.
Ookquote:
Ohhh zo. Bahquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De kat van iemand op FOK had het stukje plastic dat onder op een plastic bakje voor vlees/kip lag (voor absorptie van vocht?) opgegeten. Is kort daarna helaas overleden. Was nog wel bij de dierenarts geweest, maar daar weet ik de details verder niet van. Zo'n dingetje is stug, maar rook en smaakte natuurlijk heerlijk naar vlees/kip
quote:Op woensdag 30 juni 2021 11:00 schreef fietsie het volgende:
[..]In mijn vorige zkh in Utreg, hadden ze een trofeeënkast op de spoed voor dit soort zakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goede tip die ik eens van iemand kreeg: "verplicht" jezelf dagelijks iig 10 blz te lezen. Als je eenmaal de rust hebt gevonden voor die 10 bladzijden, je lekker zit/ligt zit je er meestal wel in en lees je zo een paar hoofdstukken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:50 schreef Blues het volgende:
Oh en het is rustig hier op de poliEn in mijn hoofd
En ik ga voor ik ga slapen nu lezen. In een boek. Geen schermpjes! Mss slaap ik beter/sneller in dan een uur/anderhalf uur/2 uur![]()
#inzicht
#probeersel
Hoe veel marge zit daar op eigenlijk? Gezelschapsdieren schijn je met dit soort dingen leuk op te kunnen cashen?quote:Op woensdag 30 juni 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:
Wij hebben een 'scoop', dus veel honden komen uiteindelijk bij ons terecht. Vaak ook in de spoed. Maar dat is wel een prijzig geintje hoor (voor een kleine hond ga je zo richting de 600-700 euro). Weliswaar zit daar de anesthesie enzo bij in, maar toch.
Behalve als je de apparatuur nog even terug moet betalen. Wat een behoorlijke investering is. En alles dat er nog eens bij komt kijken (personeel, opleidingen, etc). Zo'n vetpot is het niet.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe veel marge zit daar op eigenlijk? Gezelschapsdieren schijn je met dit soort dingen leuk op te kunnen cashen?
Omg wat? is dat een mogelijkheid?quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ach, ouwe CasHopelijk kun je hem pijnvrij(er) krijgen.
Hier had poes weer eens last van te volle anaalklieren. Gebeurt zo eens in de twee maanden. Deze keer over mijn tafel, op mij (waar mevroi was gaan zitten). En dan boos op me zijn als ik haar smerige kont ga poetsen
En de tafel. En mezelf *schoon shirtje aandoet*
???? katten ook?quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
Hier had poes weer eens last van te volle anaalklieren. Gebeurt zo eens in de twee maanden. Deze keer over mijn tafel, op mij (waar mevroi was gaan zitten). En dan boos op me zijn als ik haar smerige kont ga poetsen
Dit!!quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:08 schreef gcjoel het volgende:
Omg wat? is dat een mogelijkheid?
Volgens mij nog nooit gehad bij mijn kat.
Wist mijn dierenarts niet (ik denk niet dat konijnen vaak echt opgevolgd wordenquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu weet je in ieder geval wat de oorzaak van de pijn is. Is er ook een prognose hoe lang deze fase duurt bij konijntjes?
En ik zou ook voor 1 prik per maand gaan ipv dagelijks gemartel met een tabletje oid.
Waarom doen ze dat....quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Hele mooie baby gezien. En hij sliep lekker (moeder zou willen dat hij dat 's avonds ook zou doen)
Wat een dierenhorror verhalen. En arme Cas. Hopelijk is 1 injectie per maand genoeg, zoveel prettiger voor hem en jou. Hier een kat die graag aan plastic eet, met name stevig spul zoals een kattenborstel.
Er zijn sowieso niet zoveel dierenartsen bekwaam met konijnen, helaas. De dierenartsen met specialisatie gezelschapsdieren zijn toch meer gericht op kat en hond. Ik denk ook dat de meeste mensen niet met hun hamster, cavia of konijn naar een dierenarts gaan, want kost veel geld en die dieren leven toch al niet zo lang (wat een enorme misvatting is bij vooral konijnen). Dus dat er ook niet zoveel medicatie specifiek voor konijnen is verbaast me niets. Off-label werkt vaak prima, alleen de dosering moet dan andersquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:17 schreef Candaasje het volgende:
Wist mijn dierenarts niet (ik denk niet dat konijnen vaak echt opgevolgd worden) maar ik ga het ook even navragen bij de exotenarts op mijn werk. Misschien dat zij daar meer ervaring mee heeft. Ik heb daarom de foto's meegekregen.
![]()
En ja, zeker. Ik moet alleen even navragen of het een optie is, want het is een middel enkel geregistreerd is voor honden. (maar we gebruiken wel meer middelen off-label voor konijnen, want zoveel is er niet geregistreerd.)
Maar daar moet ik ook even de exotenarts en/of onze anesthesisten voor aan hun jasje trekken, of Zoetis zelf even mailen.
Ik heb geen idee, maar dat is echt niet zoveel. Er draait een heel (spoed)ziekenhuis, 24/7, met stikdure apparatuur, specialisten (dat wordt je als dierenarts ook niet zomaar), en voortdurend nageschoolde dierenartsen/paravets. Met opnamemogelijkheid (daar is ook 24/7 personeel aanwezig).quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:02 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoe veel marge zit daar op eigenlijk? Gezelschapsdieren schijn je met dit soort dingen leuk op te kunnen cashen?
Oh bah, sterktequote:Op woensdag 30 juni 2021 13:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
JaKomt minder vaak voor dan bij honden en ze heeft er nooit last van. Ik wel.
Net alsof er opeens een luikje ontspant en als ze dan gaat zitten… splut. Het zijn geen grote hoeveelheden, maar STINKEN
Kater komt net kijken. Snuffelsnuffelsnuffel. Ik ben vast wat druppels vergeten.
Klopt, en dan is deze dierenarts nog wel heel geïnteresseerd er in. Dus die vraagt en zoekt best vaak nog dingen naquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er zijn sowieso niet zoveel dierenartsen bekwaam met konijnen, helaas. De dierenartsen met specialisatie gezelschapsdieren zijn toch meer gericht op kat en hond. Ik denk ook dat de meeste mensen niet met hun hamster, cavia of konijn naar een dierenarts gaan, want kost veel geld en die dieren leven toch al niet zo lang (wat een enorme misvatting is bij vooral konijnen). Dus dat er ook niet zoveel medicatie specifiek voor konijnen is verbaast me niets. Off-label werkt vaak prima, alleen de dosering moet dan anders![]()
Wat is Zoetis?
Ik lees enorm veel en vaak boeken!quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Goede tip die ik eens van iemand kreeg: "verplicht" jezelf dagelijks iig 10 blz te lezen. Als je eenmaal de rust hebt gevonden voor die 10 bladzijden, je lekker zit/ligt zit je er meestal wel in en lees je zo een paar hoofdstukken.
Ik zei toch dat je niet maar moest luisteren iz self carequote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik lees enorm veel en vaak boeken!
Alleen nooit voor t slapen gaan.
Ah ok!quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:26 schreef Candaasje het volgende:
Klopt, en dan is deze dierenarts nog wel heel geïnteresseerd er in. Dus die vraagt en zoekt best vaak nog dingen na. Maar veel dierenartsen vinden konijnen ook niet zo leuk; je leert er weinig over, je weet er weinig over, en ze komen altijd binnen met gas en piepen er heel sneaky tussenuit.
Zoetis is een farmaceut.
Ik lees ze vaak in de trein en daarom vind ik heel lange treinreizen ook niet zo heel ergquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Blues het volgende:
Ik lees enorm veel en vaak boeken!
Alleen nooit voor t slapen gaan.
Hmmm lijkt op iets wat onze kat ook heel soms heeft. Ik had er nog nooit van gehoord. Het stinkt wel behoorlijkquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:29 schreef Sarabi het volgende:
Hmmm lijkt op iets wat onze kat ook heel soms heeft. Ik had er nog nooit van gehoord. Het stinkt wel behoorlijk
Ja denk ik ook welquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah ok!
Aan een konijn is vaak niet zoveel eer te behalen als ze heel ziek zijnMaar volgens mij moet het bij Cas wel lukken zijn kwaliteit van leven met pijnstilling te verhogen
Zo leren we nog eens ietsquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]onze kat stinkt soms ook eventjes ongelofelijk erg. Zat ook al te denken: zou dit het zijn? Ik heb nog nooit druppels gezien oid.
Goed mogelijk hoor, ze kunnen ze ook legen om te markeren. Het is een vrij specifieke geur wel.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]onze kat stinkt soms ook eventjes ongelofelijk erg. Zat ook al te denken: zou dit het zijn? Ik heb nog nooit druppels gezien oid.
Vies?quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:33 schreef Candaasje het volgende:
Goed mogelijk hoor, ze kunnen ze ook legen om te markeren. Het is een vrij specifieke geur wel.
(Geen idee hoe ik die moet omschrijven alleen..)
Dat zag ik Nika laatst ook doen. Ik dacht eigenlijk dat ze last had van een natte kont want lang harig en ze deed dat op het kleedquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:35 schreef gcjoel het volgende:
Mijn kat doet dan weer wel soms graag met dr kont over de grond slepen
ook zo goor.
Wel eens gelezen dat het door wormen kan komen dus ben nu strikter met die pilletjes maar ze doet het nog steeds soms. Geen idee dus.
Ja kan ook, of een plak kakje.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zag ik Nika laatst ook doen. Ik dacht eigenlijk dat ze last had van een natte kont want lang harig en ze deed dat op het kleed
Veearts was niet echt een vetpot wat ik hoorde van de zoon van iemand die een praktijk heeft. Met het spalken van een konijnenpoot of een operatie aan een kat werd een stuk meer verdiend. Maar daar had de eigenaar zelf geen zin in, dus daarvoor had ie maar iemand in dienst genomen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Behalve als je de apparatuur nog even terug moet betalen. Wat een behoorlijke investering is. En alles dat er nog eens bij komt kijken (personeel, opleidingen, etc). Zo'n vetpot is het niet.
Ik zit ook te denken… een mix van kots en diarree? Maar dat is vooral om de mate van stank te omschrijven, doet de werkelijke geur geen rechtquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:33 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Goed mogelijk hoor, ze kunnen ze ook legen om te markeren. Het is een vrij specifieke geur wel.
(Geen idee hoe ik die moet omschrijven alleen..)
Om mijn verhaal?quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik ben zelfs aan het overwegen of wij wel een poes willen nu....
Heel wat jaren katten gehad. Ik herken dit niet, maar goed, onze katten mochten altijd buiten zijn en de bak werd amper gebruiktquote:Op woensdag 30 juni 2021 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het was een grapje, maar dat komt natuurlijk moeilijk over door gebrek aan smileys.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Om mijn verhaal?
Het komt niet vaak voor, het is een keer in de twee maanden en na een mopper en een poets zijn we weer goed voor twee maanden. Ik zou diverse redenen kunnen bedenken geen kat te willen, dit zou er niet eentje van zijn.
Kan je best doen, ik heb al ik weet niet hoe lang katten, thuis hadden we zo ook, heel veel vrienden hebben ze en dit is de eerste keer dat ik er van hoorde.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Dat kwam niet over, eigenlijk.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:54 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Het was een grapje, maar dat komt natuurlijk moeilijk over door gebrek aan smileys.
Veeartsen hebben zichzelf een beetje de markt uit geprijsd, met hun sectio's bij runderen in een half uurtje voor een habbekrats. In die tijd zullen gezelschapsdierenartsen wel meer verdiend hebben, maar de eenmanspraktijkjes raken steeds meer uit de mode en gezelschapsdierenartsen in loondienst verdienen ook geen vetpot. Geen slecht salaris, zeker niet, maar gekeken naar de verhouding opleiding en alle uren/diensten/consignaties die ze moeten draaien, is het een van de slechtst betaalde universitair geschoolde beroepen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:41 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Veearts was niet echt een vetpot wat ik hoorde van de zoon van iemand die een praktijk heeft. Met het spalken van een konijnenpoot of een operatie aan een kat werd een stuk meer verdiend. Maar daar had de eigenaar zelf geen zin in, dus daarvoor had ie maar iemand in dienst genomen.
Dit is voor het eerst dat ik mijn kat af en toe zo vind stinken. Huiskat. Hiervoor altijd katten gehad die buiten liepen, nooit iets raars geroken.quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:53 schreef derLudolf het volgende:
Heel wat jaren katten gehad. Ik herken dit niet, maar goed, onze katten mochten altijd buiten zijn en de bak werd amper gebruikt
quote:
Ik heb net een rondje gewandeld, in de miezer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:17 schreef Tuindier het volgende:
De stink-katten verhalen sla ik even over.
Supergoed @:minilot!
Ik heb voor de lunch gejogd, en zit nu echt grondig in te kakken. Gelukkig een thuiswerkdag, dus lekker zachte joggingbroek en goede koffie.
Laatste werkdag vandaagquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, net denk ik de laatste call (hoop ik gehad). Of ik nog een gezellig etentje wil met de afdeling en de directie wanneer ze in Nederland zijn. Nou nee...
Neem je nog je vrije uren op...nou nee (alleen mijn verjaardag maar dat zien ze vanzelf in het overzicht)
Maf is dat he? Nou had ik wat complicerende factoren om de de zwerende vinger echt alleen op het vaccineren te leggen, maar hier was het ook echt de hele week 'feest' qua vermoeidheid.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:47 schreef Lonaa het volgende:
Afgemeld voor sporten vanavond. Had uit voorzorg vanochtend al overgeslagen maar holy hell moe.
Ik ben weer begonnen met de pil zondag, ongesteld en al een week of wat 6 a 7 keer per week aan het trainen dus ik heb ook wel wat extra factoren. Geen halve dooie familie though.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maf is dat he? Nou had ik wat complicerende factoren om de de zwerende vinger echt alleen op het vaccineren te leggen, maar hier was het ook echt de hele week 'feest' qua vermoeidheid.
Ahja vast zo'n baasjes wiens hond een lading schapen doodbijt "want dat is nu eenmaal zijn jachtinstinct"quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:12 schreef Lonaa het volgende:
Ik vroeg in een feestboekgroep om plekken waar ik vuurwerkarm kan verblijven.
Dus er zegt iemand dat ik gewoon moet trainen. Want aan het geluid moeten ze gewoon wennen maar hij voelt zich gewoon niet veilig genoeg bij me.
![]()
En ik weet wel dathet enige antwoord is maar pffffffffffffffrt.
Iedere hond is hetzelfde! dat snap je toch wel?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:12 schreef Lonaa het volgende:
Dus er zegt iemand dat ik gewoon moet trainen. Want aan het geluid moeten ze gewoon wennen maar hij voelt zich gewoon niet veilig genoeg bij me.
![]()
Sodemieter op, denk ik dan. Men vraagt vermoedelijk rustig of je het dan wil organiseren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, net denk ik de laatste call (hoop ik gehad). Of ik nog een gezellig etentje wil met de afdeling en de directie wanneer ze in Nederland zijn. Nou nee...
Neem je nog je vrije uren op...nou nee (alleen mijn verjaardag maar dat zien ze vanzelf in het overzicht)
Nee, ik moet nog tot en met eind juli. Maar ga in ieder geval wel de boel hier anders inrichten. Niet meer het grote scherm op de tafelquote:
Nou ja, wat stom.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:12 schreef Lonaa het volgende:
![]()
Maar waarom neem je je dagen dan niet op om nog eerder te kunnen stoppen?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog tot en met eind juli. Maar ga in ieder geval wel de boel hier anders inrichten. Niet meer het grote scherm op de tafel
Ja, of zo'n hond die NIKS MAG, maar alleen met zn neus in de knieholte van de baas mag lopen en dat dan ook braaf doet uit angst.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja vast zo'n baasjes wiens hond een lading schapen doodbijt "want dat is nu eenmaal zijn jachtinstinct"
Er gaan zoveel dingen bij zoveel honden fout door dit soort adviezenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Iedere hond is hetzelfde! dat snap je toch wel?
Gewoon paar rotjes in de woonkamer en klaar
haha...dan zou ik als enige mogelijkheid "De Kromme Dissel" nemen. Allerduurst hier in de omgeving.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Sodemieter op, denk ik dan. Men vraagt vermoedelijk rustig of je het dan wil organiseren.![]()
Míjn tijd.![]()
@:mini Goed zo! 👍🏼 Blijft het bij eentje?
Leuk klanken geoefend.
Ah, ik dacht al dat ik het verkeerd onthouden had.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nee, ik moet nog tot en met eind juli. Maar ga in ieder geval wel de boel hier anders inrichten. Niet meer het grote scherm op de tafel
Ja logisch, wordt er echt niet beter op met zulke dingen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Er gaan zoveel dingen bij zoveel honden fout door dit soort adviezen
Dat had ik wel gedaan als ik naar kantoor had gemoeten. Maar ik heb nauwelijks werk en dat doe ik gewoon. Verder zit ik hier, lees wat, lees de krant etc. En nu moeten ze straks de uren (en da's nog best een leuk aantal) uitbetalen en da's voor mij gunstiger.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:16 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar waarom neem je je dagen dan niet op om nog eerder te kunnen stoppen?
Zou echt de kracht niet hebben om nog hele tijd te doen alsof.
Doet me denken aan onze laatste Rotty, die liep keurig aan de voet met wandelen, en als ie dan los wilde dan remde ie iets, versnelde ie zodra ie tussen je benen door kon, en kiepte dan zijn kop achterover om je tussen je benen door omhoog aan te kijken, of ie weg mocht.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, of zo'n hond die NIKS MAG, maar alleen met zn neus in de knieholte van de baas mag lopen en dat dan ook braaf doet uit angst.
Goed dat je de beste optie voor jezelf kiest in ieder gevalquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik wel gedaan als ik naar kantoor had gemoeten. Maar ik heb nauwelijks werk en dat doe ik gewoon. Verder zit ik hier, lees wat, lees de krant etc. En nu moeten ze straks de uren (en da's nog best een leuk aantal) uitbetalen en da's voor mij gunstiger.
Hij vroeg ook nog of ik nog wilde gaan werken of ging stoppen...man ik moet nog 7 jaar.
Ja, ik moet nog veel weggooien, ook van de laptop. De telefoon wil ik ook leegmaken. En nog eea aan papierwerk uitzoeken. Zal er echt niet moe van worden.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:22 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Goed dat je de beste optie voor jezelf kiest in ieder geval
quote:
Bah das niks nee.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik heb net een rondje gewandeld, in de miezer.
En ik ben niet thuis dus ik zit nu met een klamme gewone broek
Vraag of je 7 jaar salaris krijgt, dan ga je wel stoppenquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat had ik wel gedaan als ik naar kantoor had gemoeten. Maar ik heb nauwelijks werk en dat doe ik gewoon. Verder zit ik hier, lees wat, lees de krant etc. En nu moeten ze straks de uren (en da's nog best een leuk aantal) uitbetalen en da's voor mij gunstiger.
Hij vroeg ook nog of ik nog wilde gaan werken of ging stoppen...man ik moet nog 7 jaar.
welke had je? Moderna of Pfizer?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Een beetje spierpijn en sinds een paar uur ook een vrij lage rusthartslag.
Hopelijk is dat laatste weer snel normaal.
Pfizerquote:Op woensdag 30 juni 2021 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
welke had je? Moderna of Pfizer?
Iedereen reageert natuurlijk anders, maar (2x in de avond geprikt) ik had maar 1 dag last
Lage rusthartslag is toch juist prima?quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Een beetje spierpijn en sinds een paar uur ook een vrij lage rusthartslag.
Hopelijk is dat laatste weer snel normaal.
Mwah volgend mij kan het ook te laag zijn.quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Lage rusthartslag is toch juist prima?
Succesquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga zo, na 3 weken pauze, weer naar fysiofitness. Waarschijnlijk maar kort, maar weer beginnen met opbouwen.
7 - minstens 2quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wacht morgen even af voordat ik zeg "fijn".quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Succesfijn dat je weer kan gaan opbouwen.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik wacht morgen even af voordat ik zeg "fijn".
Als ze daar dan maar blijven lopen Tijdens mijn rondjes kom ik genoeg eigenaars tegen die niet de baas zijn... (En dus achter mij aan willen)quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, of zo'n hond die NIKS MAG, maar alleen met zn neus in de knieholte van de baas mag lopen en dat dan ook braaf doet uit angst.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ahja vast zo'n baasjes wiens hond een lading schapen doodbijt "want dat is nu eenmaal zijn jachtinstinct"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je niet maar moest luisteren iz self care
Pffft.quote:Op woensdag 30 juni 2021 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Omdat jij het zegt.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:52 schreef Blues het volgende:
Jullie mogen gewoon posten hoor.
Echt
Ik eet raapstelenstamppot met spekjes en mosterdsaus.
Nu jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |