abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 08:50:21 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200121920

[ Bericht 68% gewijzigd door derLudolf op 29-06-2021 08:59:32 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 08:50:57 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200121931
Heel veel sterkte iedereen die vandaag in de Efteling loopt.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:01:13 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122039
Ik viel net even mijn stoel.
https://www.indi.nl/nl-nl/p/Combirol-123x37-CR4062AP4

Als ik inlog kost ie nog maar ¤205 ex. 8)7
pi_200122131
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:01 schreef derLudolf het volgende:

Wat wil je ermee doen Ludolf?

Goeiemorgen Allen.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:13:00 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122142
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:11 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat wil je ermee doen Ludolf?

Goeiemorgen Allen.
Een soort lift maken.
pi_200122156
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een soort lift maken.
OK. Personen- goederen- garage bruglift -de televisie ? lift.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:17:19 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122169
Ik keek gisteren andere tijden, over internationale treinreizen.

Oud medewerker vertelde over TEE, dat er kelners, een hoofdkelner, chef koks en nog meer keukenpersoneel aan boord was.

Moest even hier aan denken.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

Ooit, lang geleden, was bedienen in de Horeca een vak, waar je voor werd opgeleid.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:19:25 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122191
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

OK. Personen- goederen- garage bruglift -de televisie ? lift.
Een rollenbaan die in twee
hefmastprofielen
op en neer gaat.
pi_200122192
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:01 schreef derLudolf het volgende:

Is 200 euro dan heel goedkoop? Of is de normale prijs ook al prima?

Anders trek je niet echt mensen aan als je zulke prijzen pas na inloggen laat zien. :')
pi_200122199
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:17 schreef derLudolf het volgende:
Ik keek gisteren andere tijden, over internationale treinreizen.

Oud medewerker vertelde over TEE, dat er kelners, een hoofdkelner, chef koks en nog meer keukenpersoneel aan boord was.

Moest even hier aan denken.
[..]

Geen idee of het er nog is, maar hier in de buurt was tot voor 10-15 jaar een soort LTS maar dan voor oa horeca. Kookopleiding, maar ook bediening etc. En daar kon je dan 1 of 2 keer per week eten. Werd ook als gast van je verwacht alsof je naar een toprestaurant zou gaan. Dus geen oude spijkerbroek maar echt "op netjes". Paar keer gedaan, heerlijk gegeten, perfecte bediening.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200122225
In Rotterdam hebben we een aantal van dat soort restaurants! Kost je geen drol en vaak heerlijk eten! Jammer dat er soms ook wel eens een missertje tussen zit, maar dat heeft ook weer zn charme.

:r Een keer had ik iets panna cotta achtigs, en dat was korrelig/zanderig... Dan hoop je toch dat iemand nog even wat extra huiswerk gaat voor die de echte wereld in gestuurd wordt :r

Aan de andere kant betaal je in genoeg schimmige rotterdamse restaurants de volle mep voor matige gerechten, dus kun je beter daar iets matig gelukts eten *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200122246
Hier zijn ook wel restaurants/eethuisjes met personeel "met afstand op de arbeidsmarkt".

Maar deze mensen werden echt opgeleid voor het hogere segment.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:27:32 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is 200 euro dan heel goedkoop? Of is de normale prijs ook al prima?

Anders trek je niet echt mensen aan als je zulke prijzen pas na inloggen laat zien. :')
Geen idee, heb nog twee andere offertes aangevraagd.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:28:43 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122275
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee of het er nog is, maar hier in de buurt was tot voor 10-15 jaar een soort LTS maar dan voor oa horeca. Kookopleiding, maar ook bediening etc. En daar kon je dan 1 of 2 keer per week eten. Werd ook als gast van je verwacht alsof je naar een toprestaurant zou gaan. Dus geen oude spijkerbroek maar echt "op netjes". Paar keer gedaan, heerlijk gegeten, perfecte bediening.
Rijn-IJssel? Volgens mij hadden ze in Wageningen ook zoiets
pi_200122388
Een van mijn dode ex'en ging naar een middelbare hotelschool omdat hij kok wilde worden. Op de hogere Hotelschool kon dat niet. Op de middelbare kreeg je ook opleiding voor kelner.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200122394
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Rijn-IJssel? Volgens mij hadden ze in Wageningen ook zoiets
Ik denk dat dat nu is opgegaan in Rijn-IJssel. Maar eigenlijk geen idee of die opleiding überhaupt nog bestaat
pi_200122514
Bij de mbo koksopleiding in Rotterdam heb je (als je niet duaal leert) ook les in het restaurant aan de school, gecombineerd met de opleiding gastheer/vrouw. Ben er nog nooit gaan eten. Ze hebben overigens ook een prima bakkerswinkel waar je de baksels van de bakkersopleiding kunt kopen. :D
pi_200122594
Vraag me ook wel af hoeveel jaar die opleidingen waren/zijn en hoever het bedienend personeel was wat er was toen ik daar at. Ze hadden nog een lange weg te gaan zeg maar :D

Aan de andere kant werden ze ook echt opgeleid met manieren die je in 99% van de horeca niet nodig hebt en waren ze 12 ofzo...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200122608
pi_200122637
quote:
Als in hun tekst staat "Deze online cursus sluit je af een test." heb ik geen hoge pet op van het niveau _O-
pi_200122703
Ik heb een rijtje selfcare to do's waarvan ik moet proberen zo hoog mogelijk te scoren nu ik x weken gemopperd en gehuild heb, om te voorkomen dat ik nog meer weken blijf mopperen en huilen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 van de 4 acties nu afgerond. Ik zit klaar voor de derde en ik ga iets uit de buurt lunchen, dus daar heenlopen (en terug) wordt nummer 4.

Vermoeiend man, het leven :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200122813
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Een van mijn dode ex'en ging naar een middelbare hotelschool omdat hij kok wilde worden. Op de hogere Hotelschool kon dat niet. Op de middelbare kreeg je ook opleiding voor kelner.
Dat is wel stom. 'Een van mijn dode ex'en' klinkt trouwens wel apart.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200122816
Ergens heenlopen gaat 'm hier niet worden. Dikke regen hier.

Ik zit tegen het tekenen van de VSO aan te hikken. Advocaat liet weten dat het helemaal in orde is. Maar dan is het helemaal zo definitief.
pi_200122835
Net thuis van een wandeling, maar wat is het vies plakkerig weer zeg -O-
pi_200122841
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:14 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik zit tegen het tekenen van de VSO aan te hikken. Advocaat liet weten dat het helemaal in orde is. Maar dan is het helemaal zo definitief.
Het is al definitief -O-
pi_200122844
Is het vandaag al Efteling dag? Ik dacht ergens volgende maand ofzo :D
Ik hoop zo dat het overwegend droog blijft bij jullie.

Dan heb jij de - ik mag het woord niet noemen - vandaag toch @minilot? Heel veel succes, komt echt goed!! O+
pi_200122853
quote:

Weet niet wat VSO is maar wat DP zegt. Het is alleen nog maar het tekenen zelf want het gaat al door :*
pi_200122933
Mogguh! Ik deed een soort van uitslaap. Even wakker toen vriend weg ging, en daarna lichtjes doorgeslapen tot een uur of half 10. Avonddiensten hebben voordelen, zoals warme broodjes als ontbijt (normaal de tijd niet voor) :9

Ook nadelen; ik geloof dat de pakketbezorger net geweest is, maar om nu poedelnaakt de deur open te doen...en tussen de tijd dat ik de dekens van me af had geslagen en een kimono had gevonden, was 'ie al weg. Vast bij de buren afgeleverd.

Veel plezier aan alle Eftelgangers! *O* Zwaaien jullie vanmiddag even?

En @PdeHoog wat fijn dat G zo snel een nieuwe baan, en lekker dichtbij huis, heeft gevonden! Wat voor winkel is het?

@Myraela : staat je goed! Lekker flaneren dus vandaag! O+
pi_200122942
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Weet niet wat VSO is maar wat DP zegt. Het is alleen nog maar het tekenen zelf want het gaat al door :*
wist ik ook niet maar het is een vaststellingsovereenkomst. Daar staat van alles in wat we overeen zijn gekomen.
pi_200122949
Ah en :* voor jou @Kaatje1 . Ik snap dat het gevoelsmatig echt wel 'echt' definitief voelt. Maar hak hem af, die kop. Dan kun je weer een beetje vrijer ademen!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 juni 2021 @ 10:25:30 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200122968
quote:

[..]

Vaststellingsovereenkomst. De vaststellingsovereenkomst is de overeenkomst (contract), waarbij twee of meer partijen een bindende regeling treffen (Wiki). ;)

Heb het meegemaakt toen ik begon met werken. De reorganisatie was nog in volle gang. Dus in die tijd zijn veel VSO's afgesproken met vertrekkende medewerkers.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200123177
Oei kaatje …we hebben allemaal je hand vast en een schouder vrij.
Virtueel voorlopig.
Hoppa, wat men zegt hiervoor: doorhakken en doorademen.
Good riddance. ^p^
pi_200123248
Moet opeens denken aan A. , die met allemaal nieuwe tantes op stap is met rammelende eierstokjes. In de Efteling. 🙃
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 juni 2021 @ 10:51:26 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200123300
Gesport *vink*.
Ik probeer deze week iedere dag een flinke inspanning te doen. 16km wandelen telt ook :+
Eens kijken of ik een goede start kan maken om er toch nog een aantal kilo af te krijgen. :7. om te beginnen -3 in twee maanden. Naar de 75. Eigenlijk zou ik weer naar de 70 willen. Dat zou perfect zijn.
pi_200123321
Hebben de eftelinggangers rammelende eierstokken :?
pi_200123406
@AnneX jouw link is het niet. De plotselinge pijn zit net onder de pink, denk aan een vastzittende zenuw, maar wanneer ik daar aan kom is het ook pijnlijk. Kan dus ook weer een beginnende peesontsteking zijn. Heb ik daar nog nooit eerder gehad.

Ach de A ja, maar hij zal vast heel veel lol hebben met de tantes

Goed voornemen @borisz

Zo, getekend! Nu even scannen en versturen. Nu maar duimen dat er tussen nu en 1/8 niemand uitvalt waarbij men denkt "mooi plekje voor Kaatje"
pi_200123428
Ik krijg net reclame op mijn FB tijdlijn (zoals wel vaker natuurlijk). En toen vroeg ik mij af; dames (en/of de heren hier); liggen jullie er 's avonds ook zo bij om jullie partner te verleiden? :D

SPOILER
Even afgezien het feit dat de mevrouw hier natuurlijk een zeer strak figuurtje heeft zonder putjes, vlekjes etc. en ligt te poseren in perfect licht, zou ik denk ik heel gracius omtyfen. Of m'n knie tegen m'n neus beuken ofzo. Of daarna m'n nek niet meer kunnen bewegen.
pi_200123460
Dit is niet goed voor je nek hoor.wtf
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200123482
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh zelfs die van mij kunnen nog rammelen. Vergeefs. B-)

@Candaasje waar heb je mijn stockfoto gevonden? ~O>
pi_200123489
Geloof dat, wanneer ik dit zou uitproberen, ik maar eerst even een ambulance bel. In mijn hoofd hoor ik al gekraak
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:07:19 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200123492
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik krijg net reclame op mijn FB tijdlijn (zoals wel vaker natuurlijk). En toen vroeg ik mij af; dames (en/of de heren hier); liggen jullie er 's avonds ook zo bij om jullie partner te verleiden? :D

SPOILER
Even afgezien het feit dat de mevrouw hier natuurlijk een zeer strak figuurtje heeft zonder putjes, vlekjes etc. en ligt te poseren in perfect licht, zou ik denk ik heel gracius omtyfen. Of m'n knie tegen m'n neus beuken ofzo. Of daarna m'n nek niet meer kunnen bewegen.
Nope _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200123599
Nou ja, al zou ik er zo bij gaan liggen, wat ga je dan doen? Welk prettig standje kan hiermee?
pi_200123735
Hmm. Ik lag vannacht wakker, met stress over de eindopdracht van de data-analyse-opleiding.
Misschien had ik beter op m'n kop kunnen gaan staan.

Maar ik ben opgestaan en heb 2 uurtjes achter de laptop gezeten en toen kon ik wat beter slapen.
Zit nu in de klas. Ik begon met tegen de andere leerlingen zeggen dat ik er wakker van gelegen had en een zucht van verlichting ging door de zaal: we vinden allemaal het vreselijk moeilijk.

Volgende week zouden we elk onze eindopdracht moeten presenteren en de meeste van ons zitten nog in de krabbel-fase met lichte paniek of er wel iets van te maken zou kunnen zijn.

Gelukkig had ook de juf (tevens beoordelaar van ons eindopdrachtstuk) ook bedacht dat dit wel wat errug ambitieus was voor ons en gaan we volgende week gewoon nog een keer les/feedback/begeleiding hebben en dan een paar weken daarna allemaal wat inleveren.

Pfew.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200123893
Wat fijn @sigme dat jullie uitstel met een extra lesmoment hebben. En dat je ook niet de enige was met dit gevoel.

Zo, spullen verstuurd. Raar, heel raar idee/gevoel
pi_200123903
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:sigme dat jullie uitstel met een extra lesmoment hebben. En dat je ook niet de enige was met dit gevoel.

Zo, spullen verstuurd. Raar, heel raar idee/gevoel
Goed dat je het gedaan hebt. Duiken heeft geen zin.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200124018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb een rijtje selfcare to do's waarvan ik moet proberen zo hoog mogelijk te scoren nu ik x weken gemopperd en gehuild heb, om te voorkomen dat ik nog meer weken blijf mopperen en huilen
SPOILER
2 van de 4 acties nu afgerond. Ik zit klaar voor de derde en ik ga iets uit de buurt lunchen, dus daar heenlopen (en terug) wordt nummer 4.

Vermoeiend man, het leven :')

SPOILER
Ah mijn teacher ^O^ Selfcare. Mooie term, ik pik m voor in mijn hoofd.
pi_200124033
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:23 schreef sigme het volgende:
Hmm. Ik lag vannacht wakker, met stress over de eindopdracht van de data-analyse-opleiding.
Misschien had ik beter op m'n kop kunnen gaan staan.

Maar ik ben opgestaan en heb 2 uurtjes achter de laptop gezeten en toen kon ik wat beter slapen.
Zit nu in de klas. Ik begon met tegen de andere leerlingen zeggen dat ik er wakker van gelegen had en een zucht van verlichting ging door de zaal: we vinden allemaal het vreselijk moeilijk.

Volgende week zouden we elk onze eindopdracht moeten presenteren en de meeste van ons zitten nog in de krabbel-fase met lichte paniek of er wel iets van te maken zou kunnen zijn.

Gelukkig had ook de juf (tevens beoordelaar van ons eindopdrachtstuk) ook bedacht dat dit wel wat errug ambitieus was voor ons en gaan we volgende week gewoon nog een keer les/feedback/begeleiding hebben en dan een paar weken daarna allemaal wat inleveren.

Pfew.
* Blues veegt voorhoofd van sigme af
pi_200124058
quote:

Yep. Lastig.

Als te eenmaal getekend heb ga dan iets helemaal leuks doen! Iets waar je ff blij van wordt.
pi_200124071
quote:

Dan heb jij de - ik mag het woord niet noemen - vandaag toch @:minilot? Heel veel succes, komt echt goed!! O+
Volgens mij morgen. Dan zou ik de mijne ook krijgen. Sarabi Mini en ik (vergeet ik natuurlijk weer iemand want zo ben ik) zouden m de 30e krijgen
Alleen ga ik nu donderdag.
pi_200124090
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:23 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh! Ik deed een soort van uitslaap. Even wakker toen vriend weg ging, en daarna lichtjes doorgeslapen tot een uur of half 10. Avonddiensten hebben voordelen, zoals warme broodjes als ontbijt (normaal de tijd niet voor) :9

Ook nadelen; ik geloof dat de pakketbezorger net geweest is, maar om nu poedelnaakt de deur open te doen...en tussen de tijd dat ik de dekens van me af had geslagen en een kimono had gevonden, was 'ie al weg. Vast bij de buren afgeleverd.

Of geschrokken :o :+

Lekker he? Avonddiensten! Ik vond ze heerlijk.. helemaal mijn bioritme. Uitslapen, rond 14 uur werken tot 23.. nog ff lekker thuis een borrel en een leuk tvprogramma of zo en dan rond 1 uur naar bed.
Zou wel 4ever avonddiensten willen hebben.
Helaas draait onze poli ze nog niet.
pi_200124116
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Ah mijn teacher ^O^ Selfcare. Mooie term, ik pik m voor in mijn hoofd.
Je wil mij op dat gebied niet als voorbeeld :D
pi_200124117
Wat ze aanheeft zou hier wel in goede aarde vallen :+ de houding, mm, nee. Vast fotosjop!

Knuf voor Kaatje :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_200124120
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:02 schreef Candaasje het volgende:

SPOILER
Ja hoor, no problem!

_O-
pi_200124128
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Of geschrokken :o :+

Lekker he? Avonddiensten! Ik vond ze heerlijk.. helemaal mijn bioritme. Uitslapen, rond 14 uur werken tot 23.. nog ff lekker thuis een borrel en een leuk tvprogramma of zo en dan rond 1 uur naar bed.
Zou wel 4ever avonddiensten willen hebben.
Helaas draait onze poli ze nog niet.
Zo snel was ik niet, dat ik zeg maar zo 'hops' mijn kimono had open kunnen laten vallen. Hij was al weg :P

Ja, ik vind ze geloof ik best prettig! Ik ben heel niet zo'n ochtendmens dus ik heb doordeweeks echt wel moeite met voor 6en de wekker.
Onze avonddienst duurt alleen wel tot half 1 (vorige 2 keren werd dat beide 2 uur 's nachts...) en dan lig ik dus wel pas een uur later in mijn bed doordat ik nog 45 min. moet reizen. Dus dan is het alsnog een halve nachtdienst :') .
pi_200124143
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:58 schreef Syrena het volgende:
Wat ze aanheeft zou hier wel in goede aarde vallen :+ de houding, mm, nee. Vast fotosjop!

Knuf voor Kaatje :*
Ja die body is best leuk, zoverre ik het kan zien dan. (Ik ben alleen dan meer van de kousen dan van dit soort laarzen, maar vooruit).

@Tele6 : Pics! O-)
pi_200124170
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zo snel was ik niet, dat ik zeg maar zo 'hops' mijn kimono had open kunnen laten vallen. Hij was al weg :P

Ja, ik vind ze geloof ik best prettig! Ik ben heel niet zo'n ochtendmens dus ik heb doordeweeks echt wel moeite met voor 6en de wekker.
Onze avonddienst duurt alleen wel tot half 1 (vorige 2 keren werd dat beide 2 uur 's nachts...) en dan lig ik dus wel pas een uur later in mijn bed doordat ik nog 45 min. moet reizen. Dus dan is het alsnog een halve nachtdienst :') .
Die reistijd is wel een ding natuurlijk..

Ik werkte in het Voorhoevehuis (Kanaleneiland) en woonde daar een tijdje in de zusterflat.. 4 stappen.
Heerlijk! Maar ja dat was ook niet ideaal want ik woonde toen (na scheiding) in een bezemkastje :P
Daarna weer een huisje ter hoogte van de Vleutenseweg gevonden, dus dat was ook 3x vallen met de fiets.

Toen ik eenmaal in B'daal woonde heb ik nog 3 jaar lang 3x in de week getreind naar Utrecht. Pfoe dat was ook niet leuk. Nu is het 30 minuten van deur tot deur.
45 min is wel de max!
Maar jullie willen in de buurt gaan wonen toch?
pi_200124204
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:03 schreef Blues het volgende:

[..]

Die reistijd is wel een ding natuurlijk..

Ik werkte in het Voorhoevehuis (Kanaleneiland) en woonde daar een tijdje in de zusterflat.. 4 stappen.
Heerlijk! Maar ja dat was ook niet ideaal want ik woonde toen (na scheiding) in een bezemkastje :P
Daarna weer een huisje ter hoogte van de Vleutenseweg gevonden, dus dat was ook 3x vallen met de fiets.

Toen ik eenmaal in B'daal woonde heb ik nog 3 jaar lang 3x in de week getreind naar Utrecht. Pfoe dat was ook niet leuk. Nu is het 30 minuten van deur tot deur.
45 min is wel de max!
Maar jullie willen in de buurt gaan wonen toch?
Ja, dat is wel de bedoeling ja. We moeten weer eens verder met dat huizenplan van ons, ik krijg nu weer wat ruimte in mijn hoofd voor andere dingen merk ik :D

Het scheelt wel dat ik met de auto reis. Het is bijna letterlijk de A2 en A59 op en af rijden, en je bent er. Dat is wel een verschil met mijn vorige baantjes waar ik zo 1 tot 1,5 uur reistijd kwijt was (fiets of OV), en dan werkte ik nog wel in Utrecht :')
pi_200124350
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]

Yep. Lastig.

Als te eenmaal getekend heb ga dan iets helemaal leuks doen! Iets waar je ff blij van wordt.
Getekend en verstuurd. Geen idee wat ik nu moet doen, denk contact opnemen met het UWV.

Wel een goed idee om iets leuks te doen, alleen...watte? Ik ga eind van de middag even naar Intratuin met een vriend om nieuwe balkonkleden te halen. Komend najaar die dingen toch maar binnenhalen, want ze vallen nu helemaal uit elkaar.
Misschien dat ik een hele lekkere maaltijd ga bestellen voor vanavond.
pi_200124851
Samen NLiB? *G*

Duco zei net, kijk even naar je achterste voet, die moet naar voren wijzen.. dan voel je de rek in je kuit... (achterste been gestrekt, voorste been gebogen met de cooling down;
Ja jonguh ik stond nou net stabiel... :wtf: _O-
pi_200124944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:59 schreef Blues het volgende:
Samen NLiB? *G*

Duco zei net, kijk even naar je achterste voet, die moet naar voren wijzen.. dan voel je de rek in je kuit... (achterste been gestrekt, voorste been gebogen met de cooling down;
Ja jonguh ik stond nou net stabiel... :wtf: _O-
Nadat ik vanochtend met een noodgang m'n bed uitsprong (en dat ging niet helemaal goed met de knie) omdat Elin aan het braken was, heb ik me vandaag even een dagje vrij gegeven. Net wel even een rondje om de flat gelopen om te zien of dat lukte (gelukkig wel)
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:32:52 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200125335
Vergader ochtend overleefd, nu voor het eerst in 2 weken weer eens tijd om iets te -doen-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200125403
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
Vergader ochtend overleefd, nu voor het eerst in 2 weken weer eens tijd om iets te -doen-
ze waren bij jullie vast heel blij met de laatste actie van willem engel?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:38:15 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200125409
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ze waren bij jullie vast heel blij met de laatste actie van willem engel?
Geen idee, heeft ie een danscentrum geopend in Leeuwarden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200125444
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Geen idee, heeft ie een danscentrum geopend in Leeuwarden?
Nee, op twitter een (nep) foto met een aankondiging van het LMC dat er hooguit 4 ongevaccineerden in een ruimte mogen. LMC reageerde daar ook weer op dat het onzin was, maar dat laat hij natuurlijk niet zien
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:42:04 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200125463
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, op twitter een (nep) foto met een aankondiging van het LMC dat er hooguit 4 ongevaccineerden in een ruimte mogen. LMC reageerde daar ook weer op dat het onzin was, maar dat laat hij natuurlijk niet zien
Omdat ik volgens de forumregels mijn mening over deze meneer niet mag posten zal ik dat niet doen hier.
pi_200125469
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Omdat ik volgens de forumregels mijn mening over deze meneer niet mag posten zal ik dat niet doen hier.
je bent luid en duidelijk
pi_200125494
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
Bah vreselijk dagen met voornamelijk vergaderingen :X
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:45:05 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200125507
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bah vreselijk dagen met voornamelijk vergaderingen :X
Tegenwoordig zitten de maandag, dinsdag en donderdag eigenlijk structureel van 8:30 - 16:30 volgemetseld met kop-aan-kont geplande meetings van 30 en 60 minuten.
pi_200125525
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Tegenwoordig zitten de maandag, dinsdag en donderdag eigenlijk structureel van 8:30 - 16:30 volgemetseld met kop-aan-kont geplande meetings van 30 en 60 minuten.
Sterkte, ik had allang bij het meeste afgehaakt :')
Vind 1 vergadering van een half uur in 2 weken al kut :')
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:49:31 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200125573
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Sterkte, ik had allang bij het meeste afgehaakt :')
Vind 1 vergadering van een half uur in 2 weken al kut :')
Ik vind die overleggen die een voorbereiding zijn op iets wat ik extern ga communiceren ofzo wel leuk (zo mag ik volgende week maandag en donderdag avond weer twee avondsessies spreken) maar al dat gescheidsrechter over uren en geld..
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:50:11 #71
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_200125587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat? Is dat beleid? Waarom mag je geen mening posten?
pi_200125979
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat? Is dat beleid? Waarom mag je geen mening posten?
Ik denk dat 'ie 'm een spoedig en mogelijk niet al te vredig uiteinde wenst.
pi_200126323
Heeft er hier iemand nog een goed idee om vooral niet in ons eigen huis oud & nieuw te vieren maar ergens waar het vuurwerkarm of vuurwerkvrij is?
pi_200126357
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Heeft er hier iemand nog een goed idee om vooral niet in ons eigen huis oud & nieuw te vieren maar ergens waar het vuurwerkarm of vuurwerkvrij is?
Huisje op de Veluwe of op een eiland?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:49:16 #75
13783 Anthraxx
pi_200126364
quote:
Ze verhuren vuurwerkvrije bungalows en vakantiehuisjes, her en der door Nederland.

Deze doen er o.a. Aan mee (net onder Apeldoorn, in de bossen):
https://www.bungalowparkoverzicht.nl/vakantiepark/miggelenberg/
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:50:05 #76
13783 Anthraxx
pi_200126379
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

Huisje op de Veluwe of op een eiland?
Dat is geen garantie :P. Hier is het ook niet volledig vuurwerk vrij. Maar meestal wel over na 15 minuten.
pi_200126388
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat is geen garantie :P. Hier is het ook niet volledig vuurwerk vrij. Maar meestal wel over na 15 minuten.
Dat klinkt echt als de hemel. :{
pi_200126400
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ze verhuren vuurwerkvrije bungalows en vakantiehuisjes, her en der door Nederland.

Deze doen er o.a. Aan mee (net onder Apeldoorn, in de bossen):
https://www.bungalowparkoverzicht.nl/vakantiepark/miggelenberg/
Ja, en die zijn allemaal vol. :X
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:52:31 #79
13783 Anthraxx
pi_200126416
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, en die zijn allemaal vol. :X
Zo, dat gaat snel :o. Dat wist ik ook niet.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:53:03 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200126422
quote:
Natuurhuisje.nl had afgelopen O&N in de regio Ommen nog best wat opties.
pi_200126460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Natuurhuisje.nl had afgelopen O&N in de regio Ommen nog best wat opties.
Ervaring met specifieke huisjes? Heb er al wel wat rond zitten neuzen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 15:01:38 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200126521
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Niet voor wat betreft vuurwerk, het is daar relatief rustige regio maar ook euh, trekker - country, dus er wordt wel ongenuanceerd O&N gevierd, alleen niet zo massief als in de stad..
  dinsdag 29 juni 2021 @ 15:03:48 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200126551
Mijn broertje is ondertussen zijn 2 schoonouders tegelijk aan het begraven. Vreemde dag.
pi_200126572
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niet voor wat betreft vuurwerk, het is daar relatief rustige regio maar ook euh, trekker - country, dus er wordt wel ongenuanceerd O&N gevierd, alleen niet zo massief als in de stad..
Mja, carbid in de verte is ook niet zo'n probleem, als het maar niet in het weiland ernaast is, zeg maar.

Sterkte vandaag :*
pi_200126585
Wat moet dat een enorm verdrietige dag zijn voor iedereen.

@Lonaa, is er ook op de eilanden geen plek meer? En ik heb geen idee of ze in Duitsland ook zo'n idiote vuurwerk traditie hebben, misschien is daar nog iets?
pi_200126604
De eilanden zijn wel echt katzduur hoor op zulke dagen. Dat is niet grappig meer :N

En in december ga je ook niet in een tentje.
pi_200126636
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
De eilanden zijn wel echt katzduur hoor op zulke dagen. Dat is niet grappig meer :N

En in december ga je ook niet in een tentje.
Landal kost ook gewoon 800 euro voor een week in zo'n uitgeleefde bungalow. ;( Dat mijn leven ooit nog zo zou worden hey. :X

Also, moeten de katten dan ook naar een pension, ofzo. Lekker 1200 euro betalen omdat vUuRwErK hEbBeN wE rEcHt Op!
pi_200126640
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat moet dat een enorm verdrietige dag zijn voor iedereen.

@:Lonaa, is er ook op de eilanden geen plek meer? En ik heb geen idee of ze in Duitsland ook zo'n idiote vuurwerk traditie hebben, misschien is daar nog iets?
Ja, geen idee. Had ook al topic geopend in F&F met o.a. die vraag.
pi_200126656
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Landal kost ook gewoon 800 euro voor een week in zo'n uitgeleefde bungalow. ;( Dat mijn leven ooit nog zo zou worden hey. :X

Also, moeten de katten dan ook naar een pension, ofzo. Lekker 1200 euro betalen omdat vUuRwErK hEbBeN wE rEcHt Op!
Er is ergens een FB pagina "vuurwerk nee". Misschien staan daar wel vuurwerkvrije tips op
pi_200126695
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:03 schreef fietsie het volgende:
Mijn broertje is ondertussen zijn 2 schoonouders tegelijk aan het begraven. Vreemde dag.
Wat erg, voor zijn vriendin/vrouw helemaal ;(
Jij straks ook ;(
pi_200127000
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als je wilt, kan ik het vragen aan iemand, die een ‘keurig’ huisje op de Veluwe heeft.
En betaalbaar volgens mij. Want keurige mensen.
pi_200127025
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:35 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als je wilt, kan ik het vragen aan iemand, die een ‘keurig’ huisje op de Veluwe heeft.
En betaalbaar volgens mij. Want keurige mensen.
Ik sta open voor bijna alles, als het maar rustig is.
pi_200127058
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik sta open voor bijna alles, als het maar rustig is.
Geen idee of het rustig is, maar heel lang geleden, wanneer je een kamer boekte in Huis ter Duin en zei dat je met hond kwam, moest je 25 euro extra voor hond betalen, maar kreeg je wel een suite omdat die aan het einde van de gangen lagen. Maar ja, of ze dat nog doen, en of ze geen vuurwerk hebben weet ik dus niet
pi_200127514
quote:

Dan heb jij de - ik mag het woord niet noemen - vandaag toch @:minilot? Heel veel succes, komt echt goed!! O+
Morgen. :X En dankjewel O+

Ik zat vanmorgen op de bank naast mijn buurman die fobisch is voor de tandarts maar morgen toch echt moet. Allebei zwaar trillende handen :') *;
En dan had hij nog kalmeringsshizzle voorgeschreven gekregen, de valsspeler! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_200127521
Kus voor Kaatje! :*
pi_200127599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Morgen. :X En dankjewel O+

Ik zat vanmorgen op de bank naast mijn buurman die fobisch is voor de tandarts maar morgen toch echt moet. Allebei zwaar trillende handen :') *;
En dan had hij nog kalmeringsshizzle voorgeschreven gekregen, de valsspeler! :7
Och arme jullie twee. Zou het met liefde van je overnemen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 juni 2021 @ 17:13:46 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200128392
Een stem sprak mij toe... Of ik aan de Gatesfoundation wilde doneren....
Prik 1 zit.
pi_200128501
Wat een dag voor fietsbroer en fam zeg... bizar moet dat zijn. En hoe onwerkelijk is die euthanasie geweest ook zeg pfoe :{ ;(
pi_200128768
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Inmiddels vást niet meer
pi_200128808
Rondje nextdoor weer gedaan _O-

quote:
Seriously, something needs to be done about the dog poop scattered throughout Zaanenpark. I can't tell you how many times my 2 year old son has stepped in it and now I just stepped in a huge pile of it. Owners who are not responsible enough to pick up after their dog or watch them the entire time should lose the privilege of using this beautiful park as a toilet.
Antwoord:
quote:
Let the owner eat that shit
quote:
Vreemd konijntje in de tuin. Beste buurtbewoners, er loopt een klein konijntje in de tuinen van de hofjes van Enschedé en Bakenes. Iemand zijn of haar konijn kwijt?
Antwoord:
quote:
Als hij het dak op gaat, is het een dakhaas.
:')
pi_200128966
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Inmiddels vást niet meer
A. heeft zich toch wel gedragen? Of wou hij nergens in.
Was het de 1x Efteling voor hem?
pi_200128985
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:46 schreef Blues het volgende:
Rondje nextdoor weer gedaan _O-
[..]

Antwoord:
[..]

[..]

Antwoord:
[..]

:')
In aansluiting een ikje in nrc:
“ Als vaccinatiearts vroeg ik een stoere aantrekkelijke man die hielp op de vaccinatiestraat met het begeleiden van de bezoekers, of hij al gevaccineerd was. „Nee, ik ben te jong om erg ziek te worden.” Ik vertelde hem dat ik gehoord had dat binnenkort jonge vrouwen geen seks meer willen hebben met mannen die niet gevaccineerd zijn. Aan het einde van de middag kwam hij vragen of hij in aanmerking mocht komen voor eventueel overgebleven vaccin.” 🤪
pi_200128995
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:54 schreef AnneX het volgende:
A. heeft zich toch wel gedragen? Of wou hij nergens in.
Was het de 1x Efteling voor hem?
Het was de eerste keer, ja. En hij heeft zich zo goed gedragen als je mag verwachten van een kind van 2,5 jr.
pi_200129037
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:55 schreef AnneX het volgende:

[..]

In aansluiting een ikje in nrc:
“ Als vaccinatiearts vroeg ik een stoere aantrekkelijke man die hielp op de vaccinatiestraat met het begeleiden van de bezoekers, of hij al gevaccineerd was. „Nee, ik ben te jong om erg ziek te worden.” Ik vertelde hem dat ik gehoord had dat binnenkort jonge vrouwen geen seks meer willen hebben met mannen die niet gevaccineerd zijn. Aan het einde van de middag kwam hij vragen of hij in aanmerking mocht komen voor eventueel overgebleven vaccin.” 🤪
_O-
Al zijn er vrouwen die geen seks willen met gevaccineerden _O-
pi_200129038
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het was de eerste keer, ja. En hij heeft zich zo goed gedragen als je mag verwachten van een kind van 2,5 jr.
…sprak de liefhebbende moeder…😉
pi_200129124
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:56 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Dan schat ik in dat hij een vrolijk blij ei was en nu gevloerd in z'n bed ligt? ;)

[ Bericht 7% gewijzigd door Kaatje1 op 29-06-2021 18:25:56 ]
pi_200129605
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 18:03 schreef Kaatje1 het volgende:

Dan schat ik in dat hij een vrolijk blij ei was en nu gevloerd in z'n bed ligt? ;)
Hij heeft in de auto geslapen, net een bord chili con carne op. Nu gaan we douchen om Efteling-vijverwater en kaneelsuiker (van de donuts) af te spoelen. En dan linea recta het bed in
pi_200129688
Fiets was je niet bij de uitvaart?
pi_200130018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 18:30 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hij heeft in de auto geslapen, net een bord chili con carne op. Nu gaan we douchen om Efteling-vijverwater en kaneelsuiker (van de donuts) af te spoelen. En dan linea recta het bed in
En dat je dan later als puber tegen A. kunt zeggen : “ja, tante was erbij voor de eerste x in de Efteling,”
Heb je een groepsfoto voor het archief? En om te delen in pm.
# brutaal
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:16:55 #110
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200130512
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ben aan het teruglezen dus weet niet welke tips je hebt gehad.
Maar wij waren afgelopen oudjaar kamperen bij de boswachter in Borger, daar was echt niks. Daar komt iedereen voor rust. En wel heel gezellig ook.
Campertje huren ofzo dan is het goed te doen.
pi_200130542
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 18:49 schreef AnneX het volgende:

En dat je dan later als puber tegen A. kunt zeggen : “ja, tante was erbij voor de eerste x in de Efteling,”
Heb je een groepsfoto voor het archief? En om te delen in pm.
# brutaal
Ik heb geen foto's :D
pi_200130587
Ik weet niet wat ik er van vind dat nineties haar voor mannen weer terug is.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:27:49 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200130715
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat is dat voor coupe?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:31:30 #114
217702 Lonaa
Honger!
pi_200130780
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ben aan het teruglezen dus weet niet welke tips je hebt gehad.
Maar wij waren afgelopen oudjaar kamperen bij de boswachter in Borger, daar was echt niks. Daar komt iedereen voor rust. En wel heel gezellig ook.
Campertje huren ofzo dan is het goed te doen.
Hm. Wel goede tip. Misschien iets te spartaans voor 4 dagen in december, maar ik duik er wel even in. Thanks. :7
pi_200130817
Mensen.
Waar hebben jullie mijn zomer verstopt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:37:31 #116
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200130956
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:31 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Hm. Wel goede tip. Misschien iets te spartaans voor 4 dagen in december, maar ik duik er wel even in. Thanks. :7
Ja je moet ervan houden. Wij gingen toen ook 3 nachten, afhankelijk van het weer natuurlijk. Maar wij waren met tent en dat was echt goed te doen. En gezellig ook. Vuurtjes maken, oliebollen eten O+

Oh ja wel karbid in de verte, sowieso niet ernaast want daar is het bos O+
pi_200130992
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:32 schreef Vanyel het volgende:
Mensen.
Waar hebben jullie mijn zomer verstopt.
Hier, hele middag zon nu niet meer maar de deur staat nog ope
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:40:57 #118
217702 Lonaa
Honger!
pi_200131091
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:37 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Ja je moet ervan houden. Wij gingen toen ook 3 nachten, afhankelijk van het weer natuurlijk. Maar wij waren met tent en dat was echt goed te doen. En gezellig ook. Vuurtjes maken, oliebollen eten O+

Oh ja wel karbid in de verte, sowieso niet ernaast want daar is het bos O+
Ja, dat is inderdaad niet zo erg, in de verte.

Ik vind er aan de ene kant wel wat voor te zeggen, zo...kneuterig. O+ Ik hou er wel van, maar F. is een koukleum en ik denk niet dat ik m z over krijg. :')

Heb je nog andere goede tips? Jullie zijn wel echt van de natuur, toch?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:42:29 #119
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200131120
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad niet zo erg, in de verte.

Ik vind er aan de ene kant wel wat voor te zeggen, zo...kneuterig. O+ Ik hou er wel van, maar F. is een koukleum en ik denk niet dat ik m z over krijg. :')

Heb je nog andere goede tips? Jullie zijn wel echt van de natuur, toch?
Ja klopt maar wij kamperen dus meestal. Dus verder geen ervaring of er ergens echt weinig vuurwerk is.
pi_200131142
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb geen foto's :D
-O- niet eens van A.? in een Efteling attractie of in het Sprookjesbos?
#ontaarde moeder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
Matjes? Of opgeschoren nek?
pi_200131221
Ik ben ook wel heel benieuwd hoe Oud en Nieuw hier gaat zijn met de nieuwe buren. Als ze een beetje zijn zoals onze Poolse vrienden en familie dan gaat het er heftig aan toe.
Wel jammer dat onze katten niet de types zijn die je even naar een andere plek meeneemt.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 19:48:23 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200131310
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fiets was je niet bij de uitvaart?
Laatste wens van de man van het stel; alleen kinderen erbij. In IJsselmonde, de oude begraafplaats aan de rivier.
pi_200131575
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:48 schreef fietsie het volgende:

[..]

Laatste wens van de man van het stel; alleen kinderen erbij. In IJsselmonde, de oude begraafplaats aan de rivier.
Ahja, pfff.
pi_200131727
quote:

[..]

-O-

Nogmaals sterkte
pi_200131750
2 eitjes van een merel gevonden in de tuin. Dan moet bijna wel in een van de bomen een nestje zitten.
Hopelijk komt het met de rest wel goed.

[ Bericht 25% gewijzigd door Sarabi op 29-06-2021 20:26:16 ]
pi_200132340
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:01 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja die body is best leuk, zoverre ik het kan zien dan. (Ik ben alleen dan meer van de kousen dan van dit soort laarzen, maar vooruit).

@:Tele6 : Pics! O-)
Wacht, waarvan? :@
pi_200132476
Ik zit in de trein naar huis. Lucky, Isa en ik zijn tot sluitingstijd gebleven. Ik ben vandaag drie keer in Vogel Rok geweest O+
We hebben een laatste rondje Monsieur Cannibale gedaan.
Avondeten was broodjes en soep van het La Place restaurant in de Efteling, want dat ging pas om 19:00 dicht en alle andere om 18:00.
A was een schatje maar wel vermoeiend. Hij is bewonderenswaardig goed in in vijvers vallen. _O_
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:44:07 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200132477
quote:

[..]

Wat naargeestig :{
  dinsdag 29 juni 2021 @ 20:51:35 #129
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200132588
Jup; ook nu het beiden betrof, dat maakte het extra zwaar voor de betrokkenen.
Zit nu met mn broer de dag door te nemen …
  dinsdag 29 juni 2021 @ 21:01:29 #130
63722 z80
I fink you freaky
pi_200132776
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hier, hele middag zon nu niet meer maar de deur staat nog ope
Werklocatie de hele dag fatsoenlijk weer met geregeld zon. Thuis bleek daar de zondvloed over gekomen te zijn.
Wel weer droog en buiten kunnen sporten.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 21:05:06 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_200132852
Ik ben gedoucht, eindelijk. Wat een ontzettend vies plakweer vandaag.
Maar de rest van de dag was heerlijk. 3 Keer Vogelrok *O*

Die A van Lein heeft echt een obsessie met water _O- Hij heeft drie sets kleren aan gehad en een vierde was geen overbodige luxe geweest O+
Spoilers!
pi_200132920
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

Die A van Lein heeft echt een obsessie met water _O- Hij heeft drie sets kleren aan gehad en een vierde was geen overbodige luxe geweest O+
Niet van nu maar ik heb een filmpje gezien van de aantrekkingskracht van A op water (ik geef gewoon water de schuld, die is helemaal weg van A.)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 juni 2021 @ 21:21:52 #133
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200133198
Morgen de toerist uithangen in Amsterdam...
Slavernijtentoonstelling in het Rijks is al vol... Gouden Koets komt een andere keer :s)
Smorgens iig naar het Joods Historisch... Maar wat zal het smiddags gaan worden? Iemand nog tips?
pi_200133243
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 21:21 schreef borisz het volgende:
Slavernijtentoonstelling in het Rijks is al vol... Gouden Koets komt een andere keer :s)
Smorgens iig naar het Joods Historisch... Maar wat zal het smiddags gaan worden? Iemand nog tips?
Lang niet geweest en geen idee of ze nu een nieuwe tentoonstelling hebben, maar Pierson?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 21:41:43 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_200133581
quote:
Ons'Lieve heer op solder en dan zuipen op het terras
  dinsdag 29 juni 2021 @ 22:22:17 #136
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200134378
quote:

En de houten achtbaan? O+
pi_200134509
quote:

Hij woont pal aan het water w/
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 22:44:06 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200134779
Voor de liefhebbers van reeën (dus niet van herten }:| )

Een witte ree, weer eens wat anders dan een toch best regelmatig voorkomende zwarte ree.

https://fb.watch/6rfQpvArl4/
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 22:46:08 #139
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200134825
quote:
Zuipen op de Oude Zeedijk.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 22:49:16 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200134894
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 20:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wacht, waarvan? :@
Ik vond het ook een komische reactie, ze zal wel geen foto van jou bedoelen in desbetreffende k ook kledij en houding.
pi_200135192
En @minilot :* en bibberende buurman.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 23:11:52 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200135361
@Lonaaaa hier zit een dierenpension midden in het veld. Afgezien van wat carbidschieten in de verte zul je weinig horen.

Misschien kun je bij jullie in de buurt ook een afgelegen pension vinden?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 juni 2021 @ 07:29:50 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200137106
Moggel :W
Nog wel wat spierpijn in mijn rechter arm.
pi_200137124
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 23:11 schreef derLudolf het volgende:
@:Lonaaaa hier zit een dierenpension midden in het veld. Afgezien van wat carbidschieten in de verte zul je weinig horen.

Misschien kun je bij jullie in de buurt ook een afgelegen pension vinden?
Mijn ouders brachten de hond destijds ook altijd naar een afgelegen pension. Ik wil de mijne eigen niet naar een pension doen :@ Denk ook niet dat ze daar gelukkig van wordt. Dan liever paar daagjes weg met z'n alle. :+

Poes en poes moeten optioneel wel naar pension. Die zijn niet bang voor vuurwerk maar ik wil ze niet alleen laten met O&N. Dus dat of oppas. Wordt nog wel uitdaging want Abby niest.
pi_200137369
Volgens mij hebben de Efteling gangers het droog gehouden :) Hier was het in ieder geval droog.
Vanavond weer lekker zwemmen.
pi_200137479
Ik heb ook zo'n zin om te zwemmen, maar het natuurbuitenbad hier is vanwege discussies over het beheer al het hele jaar dicht. Zo achterlijk
pi_200137488
Goedemorgen :W
Ontbijten, douchen en dan de prik halen *O* Ik moet nog wel een stukje lopen, hopelijk is het een beetje droog.
pi_200137521
Mogge!

Succes voor alle "te prikken" mensen.

Straks even op kraambezoek hier in de flat, vanmiddag een (korte) call over "hoe nu verder" op het werk
pi_200137561
Sarabi en mini; (heeeel veeeel) succes! Mooi dat jullie nu ook mogen :)
Borisz; fijne toeristische dag in A'dam gewenst!
  woensdag 30 juni 2021 @ 08:58:54 #150
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200137564
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 08:47 schreef Sarabi het volgende:
Ontbijten, douchen en dan de prik halen *O* Ik moet nog wel een stukje lopen, hopelijk is het een beetje droog.
Yesss prikdag *O*
Ik was echt helemaal blij toen ik daarheen ging _O-
pi_200137678
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 08:58 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Yesss prikdag *O*
Dit. :D
pi_200137682
Gisteren wel last van de arm, gisterennacht ook. Vandaag nog amper *O*

Also, ik heb 4 avocado's die op moeten.
pi_200137755
Ik heb loopable watervallen en regen ontdekt op Spotify. Geweldig voor mijn concentratie.
  woensdag 30 juni 2021 @ 09:19:44 #154
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200137791
Goedemorgen.
pi_200137834
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 08:47 schreef Sarabi het volgende:
*G*
pi_200137843
quote:

[..]

Yesss prikdag *O*
Ik ook!
En blij dat ik morgen EINDELIJK! de 2e mag! *G*
pi_200137855
quote:

[..]

Yesss prikdag *O*
Herkenbaar :D ik wil eigenlijk nu ook gewoon al gaan. Maar zal braaf nog even wachten.
pi_200137966
Ik vind het ook een heel "vrij" gevoel om nu ruim na de 2e prik te zijn. En gisteren werd er bekend gemaakt dat het waarschijnlijk een flinke tijd bescherming gaat bieden *O*

Gezelligheid in huize Kaat, er lopen momenteel 2 schilders in en uit. Gezellige heren met een gortdroog gevoel voor humor. Heerlijk
  woensdag 30 juni 2021 @ 09:41:43 #159
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200137981
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 09:25 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Herkenbaar :D ik wil eigenlijk nu ook gewoon al gaan. Maar zal braaf nog even wachten.
Schijnt gewoon te kunnen.
Vriendje heeft laatst zijn tweede prik via de GGD telefoonlijn kunnen vervroegen van 14.00 naar 10.00 ivm vakantie.
Maar nu hoorde ik van een collega die rode kruis diensten draait op de prikstraten dat je ook gewoon eerder kan komen, die tijden zijn puur om drukte te verdelen. (ook als je bijvoorbeeld je afspraak vergeet of verkeerd in je agenda hebt gezet, gewoon gaan als je er dezelfde dag nog achter komt)
Dus hij gaat proberen om 9 uur al binnen te komen die dag })
  woensdag 30 juni 2021 @ 09:41:45 #160
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200137984
Overigens hier vandaag pas het gevoel dat mijn lijf weer in standje 'normaal' functioneert, de prik van vorige week woensdag.
pi_200137999
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 22:49 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik vond het ook een komische reactie, ze zal wel geen foto van jou bedoelen in desbetreffende k ook kledij en houding.
Niet? :{

@Tele6 : Nee ik was gewoon benieuwd naar hoe iemand die houding fysiek voor elkaar krijgt (zonder Photoshop) :D
pi_200138020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 09:41 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Schijnt gewoon te kunnen.
Vriendje heeft laatst zijn tweede prik via de GGD telefoonlijn kunnen vervroegen van 14.00 naar 10.00 ivm vakantie.
Maar nu hoorde ik van een collega die rode kruis diensten draait op de prikstraten dat je ook gewoon eerder kan komen, die tijden zijn puur om drukte te verdelen. (ook als je bijvoorbeeld je afspraak vergeet of verkeerd in je agenda hebt gezet, gewoon gaan als je er dezelfde dag nog achter komt)
Dus hij gaat proberen om 9 uur al binnen te komen die dag })
Ja, dat hoorde ik ook al van een kennis die prikken zet :D
Dus ik ga straks ook wel ietsje eerder, 15 min eerder aanwezig ipv 5 min. Dat zal sowieso niet voor problemen zorgen lijkt me.
pi_200138038
Ik had eigenlijk nog een dienst staan om vaccins voor te bereiden, maar toch maar geweigerd want dat zou dan a.s. zaterdag zijn en dan om kwart over 7 ('s ochtends) beginnen. Terwijl ik vrijdag tot 00:30 uur (minimaal) moet werken. Foutje van mijn kant :P .

Wat is dat toch met honden en het opvreten van rondslingerende spullen? Gisteren hebben we een satéprikker (goed, met kip, dus niet heel onlogisch), een vishaak, een naald en een sok uit honden gehaald. :')
pi_200138043
Ik was beide keren veel te vroeg, maar kon gewoon doorlopen. Beide keren was ik al weer onderweg naar huis op het moment dat de prikafspraak stond, dus maar gewoon gaan @Sarabi
pi_200138049
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 09:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja, dat hoorde ik ook al van een kennis die prikken zet :D
Dus ik ga straks ook wel ietsje eerder, 15 min eerder aanwezig ipv 5 min. Dat zal sowieso niet voor problemen zorgen lijkt me.
Och nee, geen zorgen. Misschien dat het opvalt wanneer je in plaats van 's avonds al 's ochtends komt, maar eigenlijk gaat het vooral om de datum. Die is heilig. De rest is hooguit wat meer drukte, maar ook al mèt planning zijn het steeds van die golfbewegingen.
  woensdag 30 juni 2021 @ 09:51:33 #166
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200138112
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 09:46 schreef Candaasje het volgende:
Ik had eigenlijk nog een dienst staan om vaccins voor te bereiden, maar toch maar geweigerd want dat zou dan a.s. zaterdag zijn en dan om kwart over 7 ('s ochtends) beginnen. Terwijl ik vrijdag tot 00:30 uur (minimaal) moet werken. Foutje van mijn kant :P .

Wat is dat toch met honden en het opvreten van rondslingerende spullen? Gisteren hebben we een satéprikker (goed, met kip, dus niet heel onlogisch), een vishaak, een naald en een sok uit honden gehaald. :')
Nou echt!
Onze hond eet dus geen dingen die gewoon op de grond 'horen'

Schoenen enzo doet ze niks mee.
Maar gister bijvoorbeeld een onderzetter (voor onder je glas drinken zeg maar) op de grond gevallen zonder het te zien. Zit ze dat ding te kauwen.

Laatst ook al een labello, vrat ze gelukkig alleen de labello zelf en niet de rest.
Of een rol schilderstape als je die even neerlegt tijdens het schilderen _O-
pi_200138440
Hij zit *O* Super geregeld en inderdaad geen probleem als je iets eerder bent.
pi_200138500
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:47 schreef AnneX het volgende:
Moet opeens denken aan A. , die met allemaal nieuwe tantes op stap is met rammelende eierstokjes. In de Efteling. 🙃
_O- ik krijg ab-so-luut geen rammelende eierstokjes van een kind. Dit is dan wel een erg leuk kind, maar nee. A. heeft zich ook prima gedragen in de Efteling, of zoals Lein al zei: zoals je van een peuter kan verwachten. Het was allemaal alleen veel te interessant en leuk om op te geven voor een middagdutje :+ Snap ik.

@Lonaa ik ken mensen met een B&B in the middle of nowhere in Drenthe en daar komen dus elk jaar mensen met honden om het vuurwerk te mijden. Dat zit dus ook vol. Maar er zijn vast meer van dat soort plekjes in afgelaten gebieden. Je kan altijd rondbellen en vragen hoe het zit met de hoeveelheid vuurwerk in de omgeving van de BnB (en of de hond welkom is natuurlijk).

@minilot :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200138509
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:20 schreef Sarabi het volgende:
Hij zit *O* Super geregeld en inderdaad geen probleem als je iets eerder bent.
Jeuh *O*
pi_200138664
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 09:43 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Niet? :{

@:Tele6 : Nee ik was gewoon benieuwd naar hoe iemand die houding fysiek voor elkaar krijgt (zonder Photoshop) :D
Oh, ik denk dat ik het wel zou kunnen ja. Het is de schouderstand van yoga en dan je benen wat anders steken. Maar ik snap niet waarom ze het een charmante houding vonden. Over het algemeen is het niet handig om je bovenlijf in die richting krom te doen voor een foto. :')
De outfit: nee. :X
pi_200138693
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 22:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

En de houten achtbaan? O+
Nope. Geen zin om anderhalf uur te wachten. Het was echt best wel heel erg druk in de Efteling :o

Ik ga nog wel een keer in februari als het de hele dag hagelt of zo, en dan de hele dag achtbaan in, achtbaan uit. O+
  woensdag 30 juni 2021 @ 10:43:04 #172
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200138705
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Nope. Geen zin om anderhalf uur te wachten. Het was echt best wel heel erg druk in de Efteling :o

Ik ga nog wel een keer in februari als het de hele dag hagelt of zo, en dan de hele dag achtbaan in, achtbaan uit. O+
Oh ja dat is niks!

wij waren vorig jaar op 1 januari, aanrader!
Alleen toen was de houten achtbaan stuk ;(
Maar echt nog nooit zo vaak in alle achtbanen kunnen gaan als toen O+
pi_200138707
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 08:31 schreef FutureFairytale het volgende:
Volgens mij hebben de Efteling gangers het droog gehouden :) Hier was het in ieder geval droog.
Vanavond weer lekker zwemmen.
Het was echt verrassend mooi weer :o er waren meerdere buien voorspeld, maar we hebben in de zon geluncht en in de zon in de rij gestaan voor Vogel Rok. :o Geen enkele bui gehad.

Schijnbaar zijn alle echte buien in Limburg blijven steken. Gisteravond werd in de trein omgeroepen dat tussen Heerlen en Herzogenrath en tussen Sittard en Maastricht niks reed omdat het spoor onder water stond :o
pi_200138722
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 09:46 schreef Candaasje het volgende:

Hoe haal je die eruit? Is dat een ingewikkelde operatie of valt het wel mee?

En wat een sukkels.

Ik weet nog wel dat de Deense dog van vrienden een blikje tonijn met (open) blik en al had proberen op te eten, dat was echt verschrikkelijk. :X die heeft het maar net gehaald door de snijwonden van het blik :X
pi_200138723
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:43 schreef Tele6 het volgende:

Het was echt verrassend mooi weer :o er waren meerdere buien voorspeld, maar we hebben in de zon geluncht en in de zon in de rij gestaan voor Vogel Rok. :o Geen enkele bui gehad.

Schijnbaar zijn alle echte buien in Limburg blijven steken. Gisteravond werd in de trein omgeroepen dat tussen Heerlen en Herzogenrath en tussen Sittard en Maastricht niks reed omdat het spoor onder water stond :o
Gut, nu je het zegt :o We hebben idd geen enkele regenbui gehad.

Heb je de beelden gezien van die ondergelopen stations en treinspoor? _O- Ik snap wel dat die treinen niet meer reden.
pi_200138745
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:44 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gut, nu je het zegt :o We hebben idd geen enkele regenbui gehad.

Heb je de beelden gezien van die ondergelopen stations en treinspoor? _O- Ik snap wel dat die treinen niet meer reden.
Ja, het stond tot over het perron heen 8)7
Ik hoop dat de treinen ergens veilig droog stonden, want ik kan me niet voorstellen dat zoveel water goed voor ze is.
pi_200138754
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:44 schreef Tele6 het volgende:

En wat een sukkels.

Ik weet nog wel dat de Deense dog van vrienden een blikje tonijn met (open) blik en al had proberen op te eten, dat was echt verschrikkelijk. :X die heeft het maar net gehaald door de snijwonden van het blik :X
Ouch, dat klinkt héél akelig :X Iemand hier op FOK had een poes die zo'n 'matje' dat onder je vlees/kip in een plastic bakje ligt opgegeten. Heeft het niet gehaald.

(En ik ken een soortgelijk verhaal met een mensenman, maar vanwege eventuele herkenbaarheid maar niet online zetten. Dus ook mensen eten rare dingen op :X )
pi_200138758
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 09:51 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Nou echt!
Onze hond eet dus geen dingen die gewoon op de grond 'horen'

Schoenen enzo doet ze niks mee.
Maar gister bijvoorbeeld een onderzetter (voor onder je glas drinken zeg maar) op de grond gevallen zonder het te zien. Zit ze dat ding te kauwen.

Laatst ook al een labello, vrat ze gelukkig alleen de labello zelf en niet de rest.
Of een rol schilderstape als je die even neerlegt tijdens het schilderen _O-
Ik heb het zelf nog niet gezien, maar er scheen ook eens een hond te zijn die een vol condoom had opgegeten ( :X ) en een dierenarts vertelde dat ze in een andere kliniek ooit eens een string uit een maag hadden gevist. De eigenaresse herkende die niet...... :D

Wij hebben een 'scoop', dus veel honden komen uiteindelijk bij ons terecht. Vaak ook in de spoed. Maar dat is wel een prijzig geintje hoor (voor een kleine hond ga je zo richting de 600-700 euro). Weliswaar zit daar de anesthesie enzo bij in, maar toch.

Mijn vriend keek vanmorgen rond in de slaapkamer (explosie) en stelde dat wij voorlopig maar geen hond moeten nemen :+
(Ho wacht, ik doelde op sokken en haarklemmetjes en goed, misschien een verdwaalde onderbroek. Niet op volle condooms :P )
pi_200138774
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]

En wat een sukkels.

Scopie. Dus slang in de slokdarm, daar zit dan een camera/licht bij in, en zodra je het voorwerp gevonden heb ergens in de maag, gaat er een speciaal grijpertje door die sonde en dan is het een soort kermis-grijp-attractie. Hopen dat je hem goed beet hebt en terugtrekken maar.
pi_200138786
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Scopie. Dus slang in de slokdarm, daar zit dan een camera/licht bij in, en zodra je het voorwerp gevonden heb ergens in de maag, gaat er een speciaal grijpertje door die sonde en dan is het een soort kermis-grijp-attractie. Hopen dat je hem goed beet hebt en terugtrekken maar.
Wat goed dat dat zo kan. Dat zal al een boel beesten gered hebben. :)
pi_200138806
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:49 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Wat goed dat dat zo kan. Dat zal al een boel beesten gered hebben. :)
Ja, zeker! :Y Soms is operatief verwijderen alsnog nodig hoor. Maar als je een buikwond kan voorkomen, is dat wel zo prettig.

CA noemen we het, Corpus Alienum
Klinkt chiquer :+
pi_200138812
Voorbeeldje mens met gek iets doorslikken: https://imgur.com/gallery/RELyift
(zo'n metalen bbqkwast/borstel 'haar')
pi_200138839
Brrr!

Ik ga Cas even in z'n mandje gooien. Vandaag gaat ie eens op de foto. Ik wil weten wat er in die rug speelt, misschien lukt dat zo. Morgen weer naar de fysio.
  woensdag 30 juni 2021 @ 11:00:17 #184
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200138931
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:50 schreef Candaasje het volgende:
Corpus Alienum
SPOILER
pi_200138978
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:53 schreef Candaasje het volgende:
Brrr!

Ik ga Cas even in z'n mandje gooien. Vandaag gaat ie eens op de foto. Ik wil weten wat er in die rug speelt, misschien lukt dat zo. Morgen weer naar de fysio.
Misschien moet je dat wat minder doen :P

En serieus: naar dat hij nog steeds niet fit is, hopelijk toont de foto iets aan wat op te lossen is.

Ik heb mijn eerste thuiswerk- en thuisblijfdag sinds drie dagen. Heerlijk O+ Ben het ‘normale’ leven echt ontwend _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200139079
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ouch, dat klinkt héél akelig :X Iemand hier op FOK had een poes die zo'n 'matje' dat onder je vlees/kip in een plastic bakje ligt opgegeten. Heeft het niet gehaald.

(En ik ken een soortgelijk verhaal met een mensenman, maar vanwege eventuele herkenbaarheid maar niet online zetten. Dus ook mensen eten rare dingen op :X )
Dat ben ik ook nooit meer vergeten. Elke keer als ik zo'n bakje in huis heb, denk ik er aan. En dus ook extra goed wegstoppen in de vuilniszak.
pi_200139091
Vraag me af en welke kant er bij mensen het vaakst objecten zoek raken in het spijsverteringkanaal...
pi_200139099
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:04 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Misschien moet je dat wat minder doen :P

:D

Hopelijk vinden ze iets @Candaasje
pi_200139325
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:12 schreef Sarabi het volgende:

Dat ben ik ook nooit meer vergeten. Elke keer als ik zo'n bakje in huis heb, denk ik er aan. En dus ook extra goed wegstoppen in de vuilniszak.
Jij ook al? Ik gooi het ook direct goed weg; staat nooit meer even iets te lang op het aanrecht of zo.
pi_200139507
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Jij ook al? Ik gooi het ook direct goed weg; staat nooit meer even iets te lang op het aanrecht of zo.
Dit. Heeft hier ook indruk gemaakt.
pi_200139573
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vraag me af en welke kant er bij mensen het vaakst objecten zoek raken in het spijsverteringkanaal...
Zal per leeftijdsgroep anders zijn. Onder de vijf jaar gok ik de slokdarm.

Vanaf een jaar of 20 gaat het de andere kant uit.
Het is verbazend hoe vaak mensen vanaf die leeftijd per ongeluk gaan zitten op komkommers, aubergines, aardappels, flessen en andere ‘puntige’ voorwerpen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_200139605
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:54 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zal per leeftijdsgroep anders zijn. Onder de vijf jaar gok ik de slokdarm.

Vanaf een jaar of 20 gaat het de andere kant uit.
Het is verbazend hoe vaak mensen vanaf die leeftijd per ongeluk gaan zitten op komkommers, aubergines, aardappels, flessen en andere ‘puntige’ voorwerpen.
En er op vallen.
pi_200139675
Op af en toe een grasaar in een vulva na, valt dat bij dieren dan wel weer mee :D _O-

We hebben de oorzaak gevonden. Cas is echt een oud mannetje; spondylose.
Dit is slijtage van de ruggenwervel, waarbij haken ontstaan aan de wervels. Zodra het aan elkaar gegroeid is (en daardoor rigide is geworden) schijnt de pijn weg te zijn, de fase ervoor is dus wel vervelend/pijnlijk.
Groen = normale wervels, rood = spondylose. Sommigen zijn dus al helemaal aan elkaar vergroeid.
(Van sommigen kan ik het zelf niet zo goed beoordelen hoor, ik ben geen radioloog)

Dus dit neem ik mee naar de fysio morgen, en ik heb de tip gekregen om eens te onderzoeken of we een middel van Pfizer Zoetis kunnen gaan inzetten als pijnstilling. Dat is namelijk maar 1 injectie per maand, in plaats van elke dag de strijd om medicatie waarvan ik toch al betwijfel hoe goed 'ie werkt. :)
  woensdag 30 juni 2021 @ 12:33:12 #194
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200140096
quote:
14s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:33 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat kan ermee gebeuren dan? Zie het niet helemaal voor me :o
pi_200140181
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:33 schreef gcjoel het volgende:

Wat kan ermee gebeuren dan? Zie het niet helemaal voor me :o
De kat van iemand op FOK had het stukje plastic dat onder op een plastic bakje voor vlees/kip lag (voor absorptie van vocht?) opgegeten. Is kort daarna helaas overleden. Was nog wel bij de dierenarts geweest, maar daar weet ik de details verder niet van. Zo'n dingetje is stug, maar rook en smaakte natuurlijk heerlijk naar vlees/kip :{
pi_200140203
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:03 schreef Candaasje het volgende:
Op af en toe een grasaar in een vulva na, valt dat bij dieren dan wel weer mee :D _O-

Dit is slijtage van de ruggenwervel, waarbij haken ontstaan aan de wervels. Zodra het aan elkaar gegroeid is (en daardoor rigide is geworden) schijnt de pijn weg te zijn, de fase ervoor is dus wel vervelend/pijnlijk.
Groen = normale wervels, rood = spondylose. Sommigen zijn dus al helemaal aan elkaar vergroeid.
(Van sommigen kan ik het zelf niet zo goed beoordelen hoor, ik ben geen radioloog)

[ link | afbeelding ]

Dus dit neem ik mee naar de fysio morgen, en ik heb de tip gekregen om eens te onderzoeken of we een middel van Pfizer Zoetis kunnen gaan inzetten als pijnstilling. Dat is namelijk maar 1 injectie per maand, in plaats van elke dag de strijd om medicatie waarvan ik toch al betwijfel hoe goed 'ie werkt. :)
Nu weet je in ieder geval wat de oorzaak van de pijn is. Is er ook een prognose hoe lang deze fase duurt bij konijntjes?

En ik zou ook voor 1 prik per maand gaan ipv dagelijks gemartel met een tabletje oid.
pi_200140223
Mijn oude poes (ooit een topic hier geweest, Wiske de telefoonsnoerpoes) heeft ergens in 2002 of 3 tijdens een vakantie de (toen nog) draaisnoeren aan/opgevroten. Daar zitten ook scherpe deeltjes draad in.. met een flinke operatie uit slokdarm keeltje en darmpjes kunnen verwijderen.
Megadure maar geslaagd operatie *G*
2 maanden later is ze weggelopen o|O ;(
pi_200140231
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:03 schreef Candaasje het volgende:

[ link | afbeelding ]

Hopen dat het gaat helpen voor m!
pi_200140232
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:56 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

En er op vallen.
Ook :Y

Hop! Zomaar die blote bips in :D
  woensdag 30 juni 2021 @ 12:43:01 #200
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200140234
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:39 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De kat van iemand op FOK had het stukje plastic dat onder op een plastic bakje voor vlees/kip lag (voor absorptie van vocht?) opgegeten. Is kort daarna helaas overleden. Was nog wel bij de dierenarts geweest, maar daar weet ik de details verder niet van. Zo'n dingetje is stug, maar rook en smaakte natuurlijk heerlijk naar vlees/kip :{
Ohhh zo. Bah ;(

Gelukkig gebruiken wij bijna nooit supermarkt vlees maar zal het inderdaad meteen weggooien als ik dat al niet zo deed. ;(
pi_200140303
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 11:00 schreef fietsie het volgende:

[..]

SPOILER
In mijn vorige zkh in Utreg, hadden ze een trofeeënkast op de spoed voor dit soort zaken :+
pi_200140312
Oh en het is rustig hier op de poli O+ En in mijn hoofd O+
En ik ga voor ik ga slapen nu lezen. In een boek. Geen schermpjes! Mss slaap ik beter/sneller in dan een uur/anderhalf uur/2 uur :') :(
#inzicht
#probeersel
pi_200140398
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:50 schreef Blues het volgende:
Oh en het is rustig hier op de poli O+ En in mijn hoofd O+
En ik ga voor ik ga slapen nu lezen. In een boek. Geen schermpjes! Mss slaap ik beter/sneller in dan een uur/anderhalf uur/2 uur :') :(
#inzicht
#probeersel
Goede tip die ik eens van iemand kreeg: "verplicht" jezelf dagelijks iig 10 blz te lezen. Als je eenmaal de rust hebt gevonden voor die 10 bladzijden, je lekker zit/ligt zit je er meestal wel in en lees je zo een paar hoofdstukken.
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 13:02:30 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200140475
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 10:47 schreef Candaasje het volgende:

Wij hebben een 'scoop', dus veel honden komen uiteindelijk bij ons terecht. Vaak ook in de spoed. Maar dat is wel een prijzig geintje hoor (voor een kleine hond ga je zo richting de 600-700 euro). Weliswaar zit daar de anesthesie enzo bij in, maar toch.

Hoe veel marge zit daar op eigenlijk? Gezelschapsdieren schijn je met dit soort dingen leuk op te kunnen cashen?
pi_200140503
Hele mooie baby gezien. En hij sliep lekker (moeder zou willen dat hij dat 's avonds ook zou doen)

Wat een dierenhorror verhalen. En arme Cas. Hopelijk is 1 injectie per maand genoeg, zoveel prettiger voor hem en jou. Hier een kat die graag aan plastic eet, met name stevig spul zoals een kattenborstel.
  woensdag 30 juni 2021 @ 13:04:31 #206
13783 Anthraxx
pi_200140504
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Hoe veel marge zit daar op eigenlijk? Gezelschapsdieren schijn je met dit soort dingen leuk op te kunnen cashen?
Behalve als je de apparatuur nog even terug moet betalen. Wat een behoorlijke investering is. En alles dat er nog eens bij komt kijken (personeel, opleidingen, etc). Zo'n vetpot is het niet.
pi_200140534
Ach, ouwe Cas ;( Hopelijk kun je hem pijnvrij(er) krijgen.

Hier had poes weer eens last van te volle anaalklieren. Gebeurt zo eens in de twee maanden. Deze keer over mijn tafel, op mij (waar mevroi was gaan zitten :r ). En dan boos op me zijn als ik haar smerige kont ga poetsen :') En de tafel. En mezelf *schoon shirtje aandoet*
  woensdag 30 juni 2021 @ 13:08:38 #208
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200140560
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

Hier had poes weer eens last van te volle anaalklieren. Gebeurt zo eens in de twee maanden. Deze keer over mijn tafel, op mij (waar mevroi was gaan zitten :r ). En dan boos op me zijn als ik haar smerige kont ga poetsen :') En de tafel. En mezelf *schoon shirtje aandoet*
Omg wat? is dat een mogelijkheid? :r
Volgens mij nog nooit gehad bij mijn kat.
pi_200140581
quote:

???? katten ook?
pi_200140623
Ja ;( Komt minder vaak voor dan bij honden en ze heeft er nooit last van. Ik wel.
Net alsof er opeens een luikje ontspant en als ze dan gaat zitten… splut. Het zijn geen grote hoeveelheden, maar STINKEN :X

Kater komt net kijken. Snuffelsnuffelsnuffel. Ik ben vast wat druppels vergeten.
pi_200140624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:08 schreef gcjoel het volgende:

Omg wat? is dat een mogelijkheid? :r
Volgens mij nog nooit gehad bij mijn kat.
Dit!!

Ik zit hier ook van huuuuuuu :r
pi_200140672
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu weet je in ieder geval wat de oorzaak van de pijn is. Is er ook een prognose hoe lang deze fase duurt bij konijntjes?

En ik zou ook voor 1 prik per maand gaan ipv dagelijks gemartel met een tabletje oid.
Wist mijn dierenarts niet (ik denk niet dat konijnen vaak echt opgevolgd worden :P ) maar ik ga het ook even navragen bij de exotenarts op mijn werk. Misschien dat zij daar meer ervaring mee heeft. Ik heb daarom de foto's meegekregen. :)

En ja, zeker. Ik moet alleen even navragen of het een optie is, want het is een middel enkel geregistreerd is voor honden. (maar we gebruiken wel meer middelen off-label voor konijnen, want zoveel is er niet geregistreerd.)
Maar daar moet ik ook even de exotenarts en/of onze anesthesisten voor aan hun jasje trekken, of Zoetis zelf even mailen. :)
pi_200140686
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Hele mooie baby gezien. En hij sliep lekker (moeder zou willen dat hij dat 's avonds ook zou doen)

Wat een dierenhorror verhalen. En arme Cas. Hopelijk is 1 injectie per maand genoeg, zoveel prettiger voor hem en jou. Hier een kat die graag aan plastic eet, met name stevig spul zoals een kattenborstel.
Waarom doen ze dat....
Een van onze katten is ook zo. Leg iets van eten en iets van plastic naast elkaar voor zijn neus en dan gaat ie het plastic op eten. Raar beest.
pi_200140760
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:17 schreef Candaasje het volgende:

Wist mijn dierenarts niet (ik denk niet dat konijnen vaak echt opgevolgd worden :P ) maar ik ga het ook even navragen bij de exotenarts op mijn werk. Misschien dat zij daar meer ervaring mee heeft. Ik heb daarom de foto's meegekregen. :)

En ja, zeker. Ik moet alleen even navragen of het een optie is, want het is een middel enkel geregistreerd is voor honden. (maar we gebruiken wel meer middelen off-label voor konijnen, want zoveel is er niet geregistreerd.)
Maar daar moet ik ook even de exotenarts en/of onze anesthesisten voor aan hun jasje trekken, of Zoetis zelf even mailen. :)
Er zijn sowieso niet zoveel dierenartsen bekwaam met konijnen, helaas. De dierenartsen met specialisatie gezelschapsdieren zijn toch meer gericht op kat en hond. Ik denk ook dat de meeste mensen niet met hun hamster, cavia of konijn naar een dierenarts gaan, want kost veel geld en die dieren leven toch al niet zo lang (wat een enorme misvatting is bij vooral konijnen). Dus dat er ook niet zoveel medicatie specifiek voor konijnen is verbaast me niets. Off-label werkt vaak prima, alleen de dosering moet dan anders :+

Wat is Zoetis?
pi_200140780
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:02 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar dat is echt niet zoveel. Er draait een heel (spoed)ziekenhuis, 24/7, met stikdure apparatuur, specialisten (dat wordt je als dierenarts ook niet zomaar), en voortdurend nageschoolde dierenartsen/paravets. Met opnamemogelijkheid (daar is ook 24/7 personeel aanwezig).
We doen geen vaccinaties, sterilisaties of andere eerstelijns behandelingen verder, dus je moet het hebben van de tweedelijns zorg. Dan kom je al snel in complexere zorg terecht.

En als je dan na gaat dat mijn eigen rugoperatie meer dan 25.000 euro kostte, en we het hier voor pak hem beet 3-4.000 euro doen.. (hernia operaties e.d.). En dan is er vaak al heel wat meer anesthesie nodig, want voor een MRI of CT scan heb je dat ook al nodig, je kunt dieren niet vragen even stil te liggen. ;)
pi_200140795
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ja ;( Komt minder vaak voor dan bij honden en ze heeft er nooit last van. Ik wel.
Net alsof er opeens een luikje ontspant en als ze dan gaat zitten… splut. Het zijn geen grote hoeveelheden, maar STINKEN :X

Kater komt net kijken. Snuffelsnuffelsnuffel. Ik ben vast wat druppels vergeten.
Oh bah, sterkte ;(

(Ik ben redelijk immuun voor die geur. Dat is echt wel heel fijn :P )
pi_200140824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er zijn sowieso niet zoveel dierenartsen bekwaam met konijnen, helaas. De dierenartsen met specialisatie gezelschapsdieren zijn toch meer gericht op kat en hond. Ik denk ook dat de meeste mensen niet met hun hamster, cavia of konijn naar een dierenarts gaan, want kost veel geld en die dieren leven toch al niet zo lang (wat een enorme misvatting is bij vooral konijnen). Dus dat er ook niet zoveel medicatie specifiek voor konijnen is verbaast me niets. Off-label werkt vaak prima, alleen de dosering moet dan anders :+

Wat is Zoetis?
Klopt, en dan is deze dierenarts nog wel heel geïnteresseerd er in. Dus die vraagt en zoekt best vaak nog dingen na :Y . Maar veel dierenartsen vinden konijnen ook niet zo leuk; je leert er weinig over, je weet er weinig over, en ze komen altijd binnen met gas en piepen er heel sneaky tussenuit.

Zoetis is een farmaceut :) .
pi_200140843
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 12:57 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Goede tip die ik eens van iemand kreeg: "verplicht" jezelf dagelijks iig 10 blz te lezen. Als je eenmaal de rust hebt gevonden voor die 10 bladzijden, je lekker zit/ligt zit je er meestal wel in en lees je zo een paar hoofdstukken.
Ik lees enorm veel en vaak boeken!
Alleen nooit voor t slapen gaan. :D
pi_200140859
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Blues het volgende:

[..]

Ik zei toch dat je niet maar moest luisteren iz self care :D
pi_200140865
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:26 schreef Candaasje het volgende:

Klopt, en dan is deze dierenarts nog wel heel geïnteresseerd er in. Dus die vraagt en zoekt best vaak nog dingen na :Y . Maar veel dierenartsen vinden konijnen ook niet zo leuk; je leert er weinig over, je weet er weinig over, en ze komen altijd binnen met gas en piepen er heel sneaky tussenuit.

Zoetis is een farmaceut :) .
Ah ok!

Aan een konijn is vaak niet zoveel eer te behalen als ze heel ziek zijn :X Maar volgens mij moet het bij Cas wel lukken zijn kwaliteit van leven met pijnstilling te verhogen _O_
pi_200140889
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Blues het volgende:

Ik lees ze vaak in de trein en daarom vind ik heel lange treinreizen ook niet zo heel erg O+ Gisteren ook een half boek gelezen en twee boeiende podcasts geluisterd en ook nog wat muziek geluisterd.
pi_200140894
quote:

Hmmm lijkt op iets wat onze kat ook heel soms heeft. Ik had er nog nooit van gehoord. Het stinkt wel behoorlijk :+
pi_200140911
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:29 schreef Sarabi het volgende:

Hmmm lijkt op iets wat onze kat ook heel soms heeft. Ik had er nog nooit van gehoord. Het stinkt wel behoorlijk :+
:Y onze kat stinkt soms ook eventjes ongelofelijk erg. Zat ook al te denken: zou dit het zijn? Ik heb nog nooit druppels gezien oid.
pi_200140941
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ah ok!

Aan een konijn is vaak niet zoveel eer te behalen als ze heel ziek zijn :X Maar volgens mij moet het bij Cas wel lukken zijn kwaliteit van leven met pijnstilling te verhogen _O_
Ja denk ik ook wel :Y . En anders massages oid voor z'n spieren. Anders wordt 'ie helemaal zo stijf. Als die wervels eens aan elkaar groeien is het ongemak waarschijnlijk wel verholpen.
pi_200140942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y onze kat stinkt soms ook eventjes ongelofelijk erg. Zat ook al te denken: zou dit het zijn? Ik heb nog nooit druppels gezien oid.
Zo leren we nog eens iets :D
pi_200140956
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Goed mogelijk hoor, ze kunnen ze ook legen om te markeren. Het is een vrij specifieke geur wel.
(Geen idee hoe ik die moet omschrijven alleen..)
pi_200140960
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:33 schreef Candaasje het volgende:

Goed mogelijk hoor, ze kunnen ze ook legen om te markeren. Het is een vrij specifieke geur wel.
Vies? O-)
  woensdag 30 juni 2021 @ 13:35:18 #228
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200140974
Mijn kat doet dan weer wel soms graag met dr kont over de grond slepen :')
ook zo goor.

Wel eens gelezen dat het door wormen kan komen dus ben nu strikter met die pilletjes maar ze doet het nog steeds soms. Geen idee dus.
pi_200140997
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:35 schreef gcjoel het volgende:
Mijn kat doet dan weer wel soms graag met dr kont over de grond slepen :')
ook zo goor.

Wel eens gelezen dat het door wormen kan komen dus ben nu strikter met die pilletjes maar ze doet het nog steeds soms. Geen idee dus.
Dat zag ik Nika laatst ook doen. Ik dacht eigenlijk dat ze last had van een natte kont want lang harig en ze deed dat op het kleed
  woensdag 30 juni 2021 @ 13:38:37 #230
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200141020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zag ik Nika laatst ook doen. Ik dacht eigenlijk dat ze last had van een natte kont want lang harig en ze deed dat op het kleed
Ja kan ook, of een plak kakje.
Maar als ze dus niks heeft doet ze het soms ook.
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 13:41:18 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200141060
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:04 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Behalve als je de apparatuur nog even terug moet betalen. Wat een behoorlijke investering is. En alles dat er nog eens bij komt kijken (personeel, opleidingen, etc). Zo'n vetpot is het niet.
Veearts was niet echt een vetpot wat ik hoorde van de zoon van iemand die een praktijk heeft. Met het spalken van een konijnenpoot of een operatie aan een kat werd een stuk meer verdiend. Maar daar had de eigenaar zelf geen zin in, dus daarvoor had ie maar iemand in dienst genomen.
pi_200141191
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:14 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dit!!

Ik zit hier ook van huuuuuuu :r
Ik ben zelfs aan het overwegen of wij wel een poes willen nu....
pi_200141226
quote:
7s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:33 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik zit ook te denken… een mix van kots en diarree? Maar dat is vooral om de mate van stank te omschrijven, doet de werkelijke geur geen recht :')

Handjes wassen met zeep en kledingstukken in de was doen lost het gelukkig snel op. Alleen balen als er eens wat landt op de bank :X
pi_200141249
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:48 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Om mijn verhaal? :D

Het komt niet vaak voor, het is een keer in de twee maanden en na een mopper en een poets zijn we weer goed voor twee maanden. Ik zou diverse redenen kunnen bedenken geen kat te willen, dit zou er niet eentje van zijn.
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 13:53:25 #235
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200141272
quote:

[..]

Heel wat jaren katten gehad. Ik herken dit niet, maar goed, onze katten mochten altijd buiten zijn en de bak werd amper gebruikt ;)
pi_200141287
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:52 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Om mijn verhaal? :D

Het komt niet vaak voor, het is een keer in de twee maanden en na een mopper en een poets zijn we weer goed voor twee maanden. Ik zou diverse redenen kunnen bedenken geen kat te willen, dit zou er niet eentje van zijn.
Het was een grapje, maar dat komt natuurlijk moeilijk over door gebrek aan smileys.
pi_200141402
quote:

[..]

Kan je best doen, ik heb al ik weet niet hoe lang katten, thuis hadden we zo ook, heel veel vrienden hebben ze en dit is de eerste keer dat ik er van hoorde.

Edit Oh grapje :D Ja, lastig zonder smiley ;)
pi_200141456
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:54 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Het was een grapje, maar dat komt natuurlijk moeilijk over door gebrek aan smileys.
Dat kwam niet over, eigenlijk.

Smileys, gebruik ze }:|
pi_200141572
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Veearts was niet echt een vetpot wat ik hoorde van de zoon van iemand die een praktijk heeft. Met het spalken van een konijnenpoot of een operatie aan een kat werd een stuk meer verdiend. Maar daar had de eigenaar zelf geen zin in, dus daarvoor had ie maar iemand in dienst genomen.
Veeartsen hebben zichzelf een beetje de markt uit geprijsd, met hun sectio's bij runderen in een half uurtje voor een habbekrats. In die tijd zullen gezelschapsdierenartsen wel meer verdiend hebben, maar de eenmanspraktijkjes raken steeds meer uit de mode en gezelschapsdierenartsen in loondienst verdienen ook geen vetpot. Geen slecht salaris, zeker niet, maar gekeken naar de verhouding opleiding en alle uren/diensten/consignaties die ze moeten draaien, is het een van de slechtst betaalde universitair geschoolde beroepen.

Er wordt ook wel steeds meer verwacht van klinieken, qua mogelijkheden. In-huis bloedonderzoeken, digitale röntgen, liefst ook digitale tandheelkunde-röntgen, operaties van allerlei soorten (liefst ook laparoscopisch), .. nouja, dat moet allemaal wel terugverdiend worden. Naast de locatie, en daarin worden mensen ook steeds veeleisender (parkeergelegenheid, centraal gelegen, etc..). En dan heb ik het over eerstelijns. In de tweedelijns hebben we dus ook een MRI-scanner, CT en specialisten in dienst, 24/7 bewaakte opname, etc.....

Ik zal niet zeggen dat we op gelijke voet met de humane ziekenhuizen staan, maar we komen wel steeds dichter in de buurt. Probleem is alleen dat zorgverzekeringen nog geen algemeen goed zijn (en diegenen die er zijn een hoop al bij voorbaat uitsluiten waardoor het lang niet altijd voordeliger is) en dat we het moeten hebben van onze klanten, en niet zozeer van steun vanuit de overheid.
pi_200141591
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:53 schreef derLudolf het volgende:

Heel wat jaren katten gehad. Ik herken dit niet, maar goed, onze katten mochten altijd buiten zijn en de bak werd amper gebruikt ;)
Dit is voor het eerst dat ik mijn kat af en toe zo vind stinken. Huiskat. Hiervoor altijd katten gehad die buiten liepen, nooit iets raars geroken.
  woensdag 30 juni 2021 @ 14:14:38 #241
221912 minilot
Nancy boy
pi_200141602
Nouhijziterinhoor :X
pi_200141607
o
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:14 schreef minilot het volgende:
omg _O_ Heldin O+
pi_200141638
De stink-katten verhalen sla ik even over.

Supergoed @minilot!

Ik heb voor de lunch gejogd, en zit nu echt grondig in te kakken. Gelukkig een thuiswerkdag, dus lekker zachte joggingbroek en goede koffie O+.
pi_200141640
:* *O* voor @minilot !
  woensdag 30 juni 2021 @ 14:17:37 #245
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200141645
quote:
:B
pi_200141655
quote:
_O_ Wat fijn!! *O*
  woensdag 30 juni 2021 @ 14:19:39 #247
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200141671
quote:
Goed bezig jij! *O*
pi_200141693
quote:
*O*
pi_200141738
mini! *O*
pi_200141911
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:17 schreef Tuindier het volgende:
De stink-katten verhalen sla ik even over.

Supergoed @:minilot!

Ik heb voor de lunch gejogd, en zit nu echt grondig in te kakken. Gelukkig een thuiswerkdag, dus lekker zachte joggingbroek en goede koffie O+.
Ik heb net een rondje gewandeld, in de miezer. :r

En ik ben niet thuis dus ik zit nu met een klamme gewone broek :r
pi_200141966
_O_ *O* ^O^ @minilot
Hoe was het? Viel het mee? Tegen?
pi_200141974
Afgemeld voor sporten vanavond. Had uit voorzorg vanochtend al overgeslagen maar holy hell moe. :')
pi_200142311
Called it. Klaar met werkdag. Er komt niks uit mijn handen dus dan maar even me-time ipv werkgever-time.

Het helpt niet dat er geen deadlines zijn, dat schopt me meestal meer op gang dan dat ik dat zelf kan.
pi_200142322
Nou, net denk ik de laatste call (hoop ik gehad). Of ik nog een gezellig etentje wil met de afdeling en de directie wanneer ze in Nederland zijn. Nou nee...
Neem je nog je vrije uren op...nou nee (alleen mijn verjaardag maar dat zien ze vanzelf in het overzicht)
pi_200142344
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, net denk ik de laatste call (hoop ik gehad). Of ik nog een gezellig etentje wil met de afdeling en de directie wanneer ze in Nederland zijn. Nou nee...
Neem je nog je vrije uren op...nou nee (alleen mijn verjaardag maar dat zien ze vanzelf in het overzicht)
Laatste werkdag vandaag :o
pi_200142348
Ik vroeg in een feestboekgroep om plekken waar ik vuurwerkarm kan verblijven.
Dus er zegt iemand dat ik gewoon moet trainen. Want aan het geluid moeten ze gewoon wennen maar hij voelt zich gewoon niet veilig genoeg bij me.

:|W

En ik weet wel dat ^p^ het enige antwoord is maar pffffffffffffffrt.
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:13:39 #258
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200142375
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:47 schreef Lonaa het volgende:
Afgemeld voor sporten vanavond. Had uit voorzorg vanochtend al overgeslagen maar holy hell moe. :')
Maf is dat he? Nou had ik wat complicerende factoren om de de zwerende vinger echt alleen op het vaccineren te leggen, maar hier was het ook echt de hele week 'feest' qua vermoeidheid.
pi_200142394
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maf is dat he? Nou had ik wat complicerende factoren om de de zwerende vinger echt alleen op het vaccineren te leggen, maar hier was het ook echt de hele week 'feest' qua vermoeidheid.
Ik ben weer begonnen met de pil zondag, ongesteld en al een week of wat 6 a 7 keer per week aan het trainen dus ik heb ook wel wat extra factoren. Geen halve dooie familie though. :*
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:14:56 #260
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200142399
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:12 schreef Lonaa het volgende:
Dus er zegt iemand dat ik gewoon moet trainen. Want aan het geluid moeten ze gewoon wennen maar hij voelt zich gewoon niet veilig genoeg bij me.

Ahja vast zo'n baasjes wiens hond een lading schapen doodbijt "want dat is nu eenmaal zijn jachtinstinct"
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:15:10 #261
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200142407
quote:

Iedere hond is hetzelfde! dat snap je toch wel?
Gewoon paar rotjes in de woonkamer en klaar ^O^
pi_200142409
quote:
Sodemieter op, denk ik dan. Men vraagt vermoedelijk rustig of je het dan wil organiseren. ^p^
Míjn tijd. B-)

@mini Goed zo! 👍🏼 Blijft het bij eentje?

Leuk klanken geoefend. :muziek:
pi_200142414
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Laatste werkdag vandaag :o
Nee, ik moet nog tot en met eind juli. Maar ga in ieder geval wel de boel hier anders inrichten. Niet meer het grote scherm op de tafel
pi_200142431
quote:

Nou ja, wat stom.
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:16:21 #265
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200142434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, ik moet nog tot en met eind juli. Maar ga in ieder geval wel de boel hier anders inrichten. Niet meer het grote scherm op de tafel
Maar waarom neem je je dagen dan niet op om nog eerder te kunnen stoppen?
Zou echt de kracht niet hebben om nog hele tijd te doen alsof.
pi_200142460
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nou ja, wat stom.
Haha, prima samenvatting. :D O+
pi_200142486
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ahja vast zo'n baasjes wiens hond een lading schapen doodbijt "want dat is nu eenmaal zijn jachtinstinct"
Ja, of zo'n hond die NIKS MAG, maar alleen met zn neus in de knieholte van de baas mag lopen en dat dan ook braaf doet uit angst. ;(
pi_200142501
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:15 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Iedere hond is hetzelfde! dat snap je toch wel?
Gewoon paar rotjes in de woonkamer en klaar ^O^
Er gaan zoveel dingen bij zoveel honden fout door dit soort adviezen :X
pi_200142509
quote:
1s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

Sodemieter op, denk ik dan. Men vraagt vermoedelijk rustig of je het dan wil organiseren. ^p^
Míjn tijd. B-)

@:mini Goed zo! 👍🏼 Blijft het bij eentje?

Leuk klanken geoefend. :muziek:
haha...dan zou ik als enige mogelijkheid "De Kromme Dissel" nemen. Allerduurst hier in de omgeving.

Nee, ik zou niet weten wie ik wil uitnodigen daarvoor. Eén collega, maar die is niet van de afdeling, en daar hou ik toch contact mee. En de leidinggevenden? Waar ik, sinds het is aangemeld bij de OR niets/nauwelijks iets van gehoord heb (ze krijgen het vandaag officieel te horen)
pi_200142521
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ah, ik dacht al dat ik het verkeerd onthouden had.
Maar nu inderdaad afbouwen en het inrichten zoals het voor jou werkt.
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:20:34 #271
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200142541
quote:
2s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Er gaan zoveel dingen bij zoveel honden fout door dit soort adviezen :X
Ja logisch, wordt er echt niet beter op met zulke dingen.
pi_200142549
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:16 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Maar waarom neem je je dagen dan niet op om nog eerder te kunnen stoppen?
Zou echt de kracht niet hebben om nog hele tijd te doen alsof.
Dat had ik wel gedaan als ik naar kantoor had gemoeten. Maar ik heb nauwelijks werk en dat doe ik gewoon. Verder zit ik hier, lees wat, lees de krant etc. En nu moeten ze straks de uren (en da's nog best een leuk aantal) uitbetalen en da's voor mij gunstiger.
Hij vroeg ook nog of ik nog wilde gaan werken of ging stoppen...man ik moet nog 7 jaar.
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:21:07 #273
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200142553
quote:

[..]

Ja, of zo'n hond die NIKS MAG, maar alleen met zn neus in de knieholte van de baas mag lopen en dat dan ook braaf doet uit angst. ;(
Doet me denken aan onze laatste Rotty, die liep keurig aan de voet met wandelen, en als ie dan los wilde dan remde ie iets, versnelde ie zodra ie tussen je benen door kon, en kiepte dan zijn kop achterover om je tussen je benen door omhoog aan te kijken, of ie weg mocht.
Of, als de coördinatie niet goed was, ramde die betonnen schedel vol in je zak....
  woensdag 30 juni 2021 @ 15:22:50 #274
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_200142588
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat had ik wel gedaan als ik naar kantoor had gemoeten. Maar ik heb nauwelijks werk en dat doe ik gewoon. Verder zit ik hier, lees wat, lees de krant etc. En nu moeten ze straks de uren (en da's nog best een leuk aantal) uitbetalen en da's voor mij gunstiger.
Hij vroeg ook nog of ik nog wilde gaan werken of ging stoppen...man ik moet nog 7 jaar.
Goed dat je de beste optie voor jezelf kiest in ieder geval *O*
pi_200142642
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:22 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Goed dat je de beste optie voor jezelf kiest in ieder geval *O*
Ja, ik moet nog veel weggooien, ook van de laptop. De telefoon wil ik ook leegmaken. En nog eea aan papierwerk uitzoeken. Zal er echt niet moe van worden.
pi_200142817
quote:
*O* en je kunt het nog navertellen ook! Geeft hoop ik wat vertrouwen voor de 2e :)
pi_200142882
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 14:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik heb net een rondje gewandeld, in de miezer. :r

En ik ben niet thuis dus ik zit nu met een klamme gewone broek :r
Bah das niks nee.
quote:

[..]

Vraag of je 7 jaar salaris krijgt, dan ga je wel stoppen :P
Of in ieder geval het geld wat ze nu besparen op je etentje. Ik weet; dat gebeurt niet hoor. Maar toch...
pi_200143029
Een beetje spierpijn en sinds een paar uur ook een vrij lage rusthartslag.
Hopelijk is dat laatste weer snel normaal.
pi_200143165
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:46 schreef Sarabi het volgende:
welke had je? Moderna of Pfizer?
Iedereen reageert natuurlijk anders, maar (2x in de avond geprikt) ik had maar 1 dag last
pi_200143228
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:52 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

welke had je? Moderna of Pfizer?
Iedereen reageert natuurlijk anders, maar (2x in de avond geprikt) ik had maar 1 dag last
Pfizer :)
  woensdag 30 juni 2021 @ 16:11:33 #281
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200143508
Ik zal eens even inkopen gaan doen voor de maaltijd.
pi_200143539
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Lage rusthartslag is toch juist prima?
pi_200143547
Ik ga zo, na 3 weken pauze, weer naar fysiofitness. Waarschijnlijk maar kort, maar weer beginnen met opbouwen.
pi_200143568
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:13 schreef Tuindier het volgende:

[..]

Lage rusthartslag is toch juist prima?
Mwah volgend mij kan het ook te laag zijn.
Normaal zit ik tussen 58 en 68.
Nu zit ie tussen 50 en 55. Denk ook niet dat het schokkend is, maar toch graag terug naar het oude normaal ;)
pi_200143574
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:14 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ga zo, na 3 weken pauze, weer naar fysiofitness. Waarschijnlijk maar kort, maar weer beginnen met opbouwen.
Succes :) fijn dat je weer kan gaan opbouwen.
pi_200143681
quote:

[..]

7 - minstens 2 :6
pi_200143689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Succes :) fijn dat je weer kan gaan opbouwen.
Ik wacht morgen even af voordat ik zeg "fijn". ;)
pi_200143726
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 16:21 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik wacht morgen even af voordat ik zeg "fijn". ;)
:D snap ik
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 16:28:01 #289
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200143796
quote:

[..]

Als ze daar dan maar blijven lopen Tijdens mijn rondjes kom ik genoeg eigenaars tegen die niet de baas zijn... (En dus achter mij aan willen)
  Moderator woensdag 30 juni 2021 @ 16:35:19 #290
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200143907
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 15:14 schreef fietsie het volgende:

[..]

:r van dat volk dat al het gedrag van hun honten goed praat.
"Je ging ineens naar rechts, je had in een rechte lijn moeten lopen"
"Je kijkt in z'n ogen"
pi_200143931
Foutje :)
pi_200144143
quote:
SPOILER
pi_200144154
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 13:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik zei toch dat je niet maar moest luisteren iz self care :D
8)7 :D
pi_200144183
quote:
Pffft.
Doei dus.
pi_200145296
:W

Jullie mogen gewoon posten hoor.
Echt :Y

Ik eet raapstelenstamppot met spekjes en mosterdsaus.

Nu jullie *O*
pi_200145326
Mini *O* Hoe was het?

Godver ik allemaal kleren enzo aan en mezelf naar beneden gesleept op deze moeizame dag voor boodschappen en een rondje koffieshop, vergeet ik mn id :')
pi_200145329
Ik wil ook raapstelenstampot! Met oude kaas blokjes :9~
pi_200145436
Ik eet de aller-aller-ALLERlaatste verse asperges :'(

Wel voorraad in de vriezer :9

En ik heb weer een kitten blep in huis O+
pi_200145469
quote:
0s.gif Op woensdag 30 juni 2021 17:52 schreef Blues het volgende:
:W

Jullie mogen gewoon posten hoor.
Echt :Y

Ik eet raapstelenstamppot met spekjes en mosterdsaus.

Nu jullie *O*
Omdat jij het zegt.

Hier vanavond kunstkipblokjes in een bladerdeegpakketje met mexicaanse kruiden.
Anders werd het 3 x kerrie op een rij. Met sla met appelblokjes.
Alleen donder ik bijna om na drie slokken witte wijn en wat stukjes kaas. :wtf:
pi_200145542
Ik weet niet wat ik moet eten.
pi_200145563
Ik was vandaag in het piedaterre. Daar was het best fris. En terugfietsend regende het nogal. En onderweg ben ik nog even bij een klein winkeltje gestopt om daar druipend en met natte bril in hand te vragen aan de eigenaresse of ze misschien interesse heeft in mijn schapenvachten (ja). En nu ben ik thuis, en liefste heeft kachel gestookt, en ik heb een Chimay gehad en ik heb 1 poes op schoot en de ander ligt naast me en er liggen twee snurkende honden op de grond en mijn liefste zit lekker op de bank. Dus nu is alles goed.

@minilot braaf! Goed gedaan hoor :Y.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')