abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 08:50:21 #1
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200121920

[ Bericht 68% gewijzigd door derLudolf op 29-06-2021 08:59:32 ]
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 08:50:57 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200121931
Heel veel sterkte iedereen die vandaag in de Efteling loopt.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:01:13 #3
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122039
Ik viel net even mijn stoel.
https://www.indi.nl/nl-nl/p/Combirol-123x37-CR4062AP4

Als ik inlog kost ie nog maar ¤205 ex. 8)7
pi_200122131
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:01 schreef derLudolf het volgende:

Wat wil je ermee doen Ludolf?

Goeiemorgen Allen.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:13:00 #5
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122142
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:11 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat wil je ermee doen Ludolf?

Goeiemorgen Allen.
Een soort lift maken.
pi_200122156
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:13 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een soort lift maken.
OK. Personen- goederen- garage bruglift -de televisie ? lift.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:17:19 #7
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122169
Ik keek gisteren andere tijden, over internationale treinreizen.

Oud medewerker vertelde over TEE, dat er kelners, een hoofdkelner, chef koks en nog meer keukenpersoneel aan boord was.

Moest even hier aan denken.
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 17:05 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]

Ooit, lang geleden, was bedienen in de Horeca een vak, waar je voor werd opgeleid.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:19:25 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122191
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:15 schreef AnneX het volgende:

[..]

OK. Personen- goederen- garage bruglift -de televisie ? lift.
Een rollenbaan die in twee
hefmastprofielen
op en neer gaat.
pi_200122192
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:01 schreef derLudolf het volgende:

Is 200 euro dan heel goedkoop? Of is de normale prijs ook al prima?

Anders trek je niet echt mensen aan als je zulke prijzen pas na inloggen laat zien. :')
pi_200122199
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:17 schreef derLudolf het volgende:
Ik keek gisteren andere tijden, over internationale treinreizen.

Oud medewerker vertelde over TEE, dat er kelners, een hoofdkelner, chef koks en nog meer keukenpersoneel aan boord was.

Moest even hier aan denken.
[..]

Geen idee of het er nog is, maar hier in de buurt was tot voor 10-15 jaar een soort LTS maar dan voor oa horeca. Kookopleiding, maar ook bediening etc. En daar kon je dan 1 of 2 keer per week eten. Werd ook als gast van je verwacht alsof je naar een toprestaurant zou gaan. Dus geen oude spijkerbroek maar echt "op netjes". Paar keer gedaan, heerlijk gegeten, perfecte bediening.
We have far more in common than that which devides us..
pi_200122225
In Rotterdam hebben we een aantal van dat soort restaurants! Kost je geen drol en vaak heerlijk eten! Jammer dat er soms ook wel eens een missertje tussen zit, maar dat heeft ook weer zn charme.

:r Een keer had ik iets panna cotta achtigs, en dat was korrelig/zanderig... Dan hoop je toch dat iemand nog even wat extra huiswerk gaat voor die de echte wereld in gestuurd wordt :r

Aan de andere kant betaal je in genoeg schimmige rotterdamse restaurants de volle mep voor matige gerechten, dus kun je beter daar iets matig gelukts eten *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200122246
Hier zijn ook wel restaurants/eethuisjes met personeel "met afstand op de arbeidsmarkt".

Maar deze mensen werden echt opgeleid voor het hogere segment.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:27:32 #13
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122260
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:19 schreef Myraela het volgende:

[..]

Is 200 euro dan heel goedkoop? Of is de normale prijs ook al prima?

Anders trek je niet echt mensen aan als je zulke prijzen pas na inloggen laat zien. :')
Geen idee, heb nog twee andere offertes aangevraagd.
  Moderator dinsdag 29 juni 2021 @ 09:28:43 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_200122275
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Geen idee of het er nog is, maar hier in de buurt was tot voor 10-15 jaar een soort LTS maar dan voor oa horeca. Kookopleiding, maar ook bediening etc. En daar kon je dan 1 of 2 keer per week eten. Werd ook als gast van je verwacht alsof je naar een toprestaurant zou gaan. Dus geen oude spijkerbroek maar echt "op netjes". Paar keer gedaan, heerlijk gegeten, perfecte bediening.
Rijn-IJssel? Volgens mij hadden ze in Wageningen ook zoiets
pi_200122388
Een van mijn dode ex'en ging naar een middelbare hotelschool omdat hij kok wilde worden. Op de hogere Hotelschool kon dat niet. Op de middelbare kreeg je ook opleiding voor kelner.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_200122394
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Rijn-IJssel? Volgens mij hadden ze in Wageningen ook zoiets
Ik denk dat dat nu is opgegaan in Rijn-IJssel. Maar eigenlijk geen idee of die opleiding überhaupt nog bestaat
pi_200122514
Bij de mbo koksopleiding in Rotterdam heb je (als je niet duaal leert) ook les in het restaurant aan de school, gecombineerd met de opleiding gastheer/vrouw. Ben er nog nooit gaan eten. Ze hebben overigens ook een prima bakkerswinkel waar je de baksels van de bakkersopleiding kunt kopen. :D
pi_200122594
Vraag me ook wel af hoeveel jaar die opleidingen waren/zijn en hoever het bedienend personeel was wat er was toen ik daar at. Ze hadden nog een lange weg te gaan zeg maar :D

Aan de andere kant werden ze ook echt opgeleid met manieren die je in 99% van de horeca niet nodig hebt en waren ze 12 ofzo...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_200122608
pi_200122637
quote:
Als in hun tekst staat "Deze online cursus sluit je af een test." heb ik geen hoge pet op van het niveau _O-
pi_200122703
Ik heb een rijtje selfcare to do's waarvan ik moet proberen zo hoog mogelijk te scoren nu ik x weken gemopperd en gehuild heb, om te voorkomen dat ik nog meer weken blijf mopperen en huilen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 van de 4 acties nu afgerond. Ik zit klaar voor de derde en ik ga iets uit de buurt lunchen, dus daar heenlopen (en terug) wordt nummer 4.

Vermoeiend man, het leven :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_200122813
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Een van mijn dode ex'en ging naar een middelbare hotelschool omdat hij kok wilde worden. Op de hogere Hotelschool kon dat niet. Op de middelbare kreeg je ook opleiding voor kelner.
Dat is wel stom. 'Een van mijn dode ex'en' klinkt trouwens wel apart.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_200122816
Ergens heenlopen gaat 'm hier niet worden. Dikke regen hier.

Ik zit tegen het tekenen van de VSO aan te hikken. Advocaat liet weten dat het helemaal in orde is. Maar dan is het helemaal zo definitief.
pi_200122835
Net thuis van een wandeling, maar wat is het vies plakkerig weer zeg -O-
pi_200122841
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:14 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik zit tegen het tekenen van de VSO aan te hikken. Advocaat liet weten dat het helemaal in orde is. Maar dan is het helemaal zo definitief.
Het is al definitief -O-
pi_200122844
Is het vandaag al Efteling dag? Ik dacht ergens volgende maand ofzo :D
Ik hoop zo dat het overwegend droog blijft bij jullie.

Dan heb jij de - ik mag het woord niet noemen - vandaag toch @minilot? Heel veel succes, komt echt goed!! O+
pi_200122853
quote:

Weet niet wat VSO is maar wat DP zegt. Het is alleen nog maar het tekenen zelf want het gaat al door :*
pi_200122933
Mogguh! Ik deed een soort van uitslaap. Even wakker toen vriend weg ging, en daarna lichtjes doorgeslapen tot een uur of half 10. Avonddiensten hebben voordelen, zoals warme broodjes als ontbijt (normaal de tijd niet voor) :9

Ook nadelen; ik geloof dat de pakketbezorger net geweest is, maar om nu poedelnaakt de deur open te doen...en tussen de tijd dat ik de dekens van me af had geslagen en een kimono had gevonden, was 'ie al weg. Vast bij de buren afgeleverd.

Veel plezier aan alle Eftelgangers! *O* Zwaaien jullie vanmiddag even?

En @PdeHoog wat fijn dat G zo snel een nieuwe baan, en lekker dichtbij huis, heeft gevonden! Wat voor winkel is het?

@Myraela : staat je goed! Lekker flaneren dus vandaag! O+
pi_200122942
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Weet niet wat VSO is maar wat DP zegt. Het is alleen nog maar het tekenen zelf want het gaat al door :*
wist ik ook niet maar het is een vaststellingsovereenkomst. Daar staat van alles in wat we overeen zijn gekomen.
pi_200122949
Ah en :* voor jou @Kaatje1 . Ik snap dat het gevoelsmatig echt wel 'echt' definitief voelt. Maar hak hem af, die kop. Dan kun je weer een beetje vrijer ademen!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 juni 2021 @ 10:25:30 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200122968
quote:

[..]

Vaststellingsovereenkomst. De vaststellingsovereenkomst is de overeenkomst (contract), waarbij twee of meer partijen een bindende regeling treffen (Wiki). ;)

Heb het meegemaakt toen ik begon met werken. De reorganisatie was nog in volle gang. Dus in die tijd zijn veel VSO's afgesproken met vertrekkende medewerkers.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_200123177
Oei kaatje …we hebben allemaal je hand vast en een schouder vrij.
Virtueel voorlopig.
Hoppa, wat men zegt hiervoor: doorhakken en doorademen.
Good riddance. ^p^
pi_200123248
Moet opeens denken aan A. , die met allemaal nieuwe tantes op stap is met rammelende eierstokjes. In de Efteling. 🙃
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 juni 2021 @ 10:51:26 #34
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200123300
Gesport *vink*.
Ik probeer deze week iedere dag een flinke inspanning te doen. 16km wandelen telt ook :+
Eens kijken of ik een goede start kan maken om er toch nog een aantal kilo af te krijgen. :7. om te beginnen -3 in twee maanden. Naar de 75. Eigenlijk zou ik weer naar de 70 willen. Dat zou perfect zijn.
pi_200123321
Hebben de eftelinggangers rammelende eierstokken :?
pi_200123406
@AnneX jouw link is het niet. De plotselinge pijn zit net onder de pink, denk aan een vastzittende zenuw, maar wanneer ik daar aan kom is het ook pijnlijk. Kan dus ook weer een beginnende peesontsteking zijn. Heb ik daar nog nooit eerder gehad.

Ach de A ja, maar hij zal vast heel veel lol hebben met de tantes

Goed voornemen @borisz

Zo, getekend! Nu even scannen en versturen. Nu maar duimen dat er tussen nu en 1/8 niemand uitvalt waarbij men denkt "mooi plekje voor Kaatje"
pi_200123428
Ik krijg net reclame op mijn FB tijdlijn (zoals wel vaker natuurlijk). En toen vroeg ik mij af; dames (en/of de heren hier); liggen jullie er 's avonds ook zo bij om jullie partner te verleiden? :D

SPOILER
Even afgezien het feit dat de mevrouw hier natuurlijk een zeer strak figuurtje heeft zonder putjes, vlekjes etc. en ligt te poseren in perfect licht, zou ik denk ik heel gracius omtyfen. Of m'n knie tegen m'n neus beuken ofzo. Of daarna m'n nek niet meer kunnen bewegen.
pi_200123460
Dit is niet goed voor je nek hoor.wtf
Sterkheidsbaas van alles.
pi_200123482
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Oh zelfs die van mij kunnen nog rammelen. Vergeefs. B-)

@Candaasje waar heb je mijn stockfoto gevonden? ~O>
pi_200123489
Geloof dat, wanneer ik dit zou uitproberen, ik maar eerst even een ambulance bel. In mijn hoofd hoor ik al gekraak
  dinsdag 29 juni 2021 @ 11:07:19 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_200123492
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:02 schreef Candaasje het volgende:
Ik krijg net reclame op mijn FB tijdlijn (zoals wel vaker natuurlijk). En toen vroeg ik mij af; dames (en/of de heren hier); liggen jullie er 's avonds ook zo bij om jullie partner te verleiden? :D

SPOILER
Even afgezien het feit dat de mevrouw hier natuurlijk een zeer strak figuurtje heeft zonder putjes, vlekjes etc. en ligt te poseren in perfect licht, zou ik denk ik heel gracius omtyfen. Of m'n knie tegen m'n neus beuken ofzo. Of daarna m'n nek niet meer kunnen bewegen.
Nope _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_200123599
Nou ja, al zou ik er zo bij gaan liggen, wat ga je dan doen? Welk prettig standje kan hiermee?
pi_200123735
Hmm. Ik lag vannacht wakker, met stress over de eindopdracht van de data-analyse-opleiding.
Misschien had ik beter op m'n kop kunnen gaan staan.

Maar ik ben opgestaan en heb 2 uurtjes achter de laptop gezeten en toen kon ik wat beter slapen.
Zit nu in de klas. Ik begon met tegen de andere leerlingen zeggen dat ik er wakker van gelegen had en een zucht van verlichting ging door de zaal: we vinden allemaal het vreselijk moeilijk.

Volgende week zouden we elk onze eindopdracht moeten presenteren en de meeste van ons zitten nog in de krabbel-fase met lichte paniek of er wel iets van te maken zou kunnen zijn.

Gelukkig had ook de juf (tevens beoordelaar van ons eindopdrachtstuk) ook bedacht dat dit wel wat errug ambitieus was voor ons en gaan we volgende week gewoon nog een keer les/feedback/begeleiding hebben en dan een paar weken daarna allemaal wat inleveren.

Pfew.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200123893
Wat fijn @sigme dat jullie uitstel met een extra lesmoment hebben. En dat je ook niet de enige was met dit gevoel.

Zo, spullen verstuurd. Raar, heel raar idee/gevoel
pi_200123903
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:39 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat fijn @:sigme dat jullie uitstel met een extra lesmoment hebben. En dat je ook niet de enige was met dit gevoel.

Zo, spullen verstuurd. Raar, heel raar idee/gevoel
Goed dat je het gedaan hebt. Duiken heeft geen zin.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_200124018
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb een rijtje selfcare to do's waarvan ik moet proberen zo hoog mogelijk te scoren nu ik x weken gemopperd en gehuild heb, om te voorkomen dat ik nog meer weken blijf mopperen en huilen
SPOILER
2 van de 4 acties nu afgerond. Ik zit klaar voor de derde en ik ga iets uit de buurt lunchen, dus daar heenlopen (en terug) wordt nummer 4.

Vermoeiend man, het leven :')

SPOILER
Ah mijn teacher ^O^ Selfcare. Mooie term, ik pik m voor in mijn hoofd.
pi_200124033
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:23 schreef sigme het volgende:
Hmm. Ik lag vannacht wakker, met stress over de eindopdracht van de data-analyse-opleiding.
Misschien had ik beter op m'n kop kunnen gaan staan.

Maar ik ben opgestaan en heb 2 uurtjes achter de laptop gezeten en toen kon ik wat beter slapen.
Zit nu in de klas. Ik begon met tegen de andere leerlingen zeggen dat ik er wakker van gelegen had en een zucht van verlichting ging door de zaal: we vinden allemaal het vreselijk moeilijk.

Volgende week zouden we elk onze eindopdracht moeten presenteren en de meeste van ons zitten nog in de krabbel-fase met lichte paniek of er wel iets van te maken zou kunnen zijn.

Gelukkig had ook de juf (tevens beoordelaar van ons eindopdrachtstuk) ook bedacht dat dit wel wat errug ambitieus was voor ons en gaan we volgende week gewoon nog een keer les/feedback/begeleiding hebben en dan een paar weken daarna allemaal wat inleveren.

Pfew.
* Blues veegt voorhoofd van sigme af
pi_200124058
quote:

Yep. Lastig.

Als te eenmaal getekend heb ga dan iets helemaal leuks doen! Iets waar je ff blij van wordt.
pi_200124071
quote:

Dan heb jij de - ik mag het woord niet noemen - vandaag toch @:minilot? Heel veel succes, komt echt goed!! O+
Volgens mij morgen. Dan zou ik de mijne ook krijgen. Sarabi Mini en ik (vergeet ik natuurlijk weer iemand want zo ben ik) zouden m de 30e krijgen
Alleen ga ik nu donderdag.
pi_200124090
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:23 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh! Ik deed een soort van uitslaap. Even wakker toen vriend weg ging, en daarna lichtjes doorgeslapen tot een uur of half 10. Avonddiensten hebben voordelen, zoals warme broodjes als ontbijt (normaal de tijd niet voor) :9

Ook nadelen; ik geloof dat de pakketbezorger net geweest is, maar om nu poedelnaakt de deur open te doen...en tussen de tijd dat ik de dekens van me af had geslagen en een kimono had gevonden, was 'ie al weg. Vast bij de buren afgeleverd.

Of geschrokken :o :+

Lekker he? Avonddiensten! Ik vond ze heerlijk.. helemaal mijn bioritme. Uitslapen, rond 14 uur werken tot 23.. nog ff lekker thuis een borrel en een leuk tvprogramma of zo en dan rond 1 uur naar bed.
Zou wel 4ever avonddiensten willen hebben.
Helaas draait onze poli ze nog niet.
pi_200124116
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:49 schreef Blues het volgende:

[..]

Ah mijn teacher ^O^ Selfcare. Mooie term, ik pik m voor in mijn hoofd.
Je wil mij op dat gebied niet als voorbeeld :D
pi_200124117
Wat ze aanheeft zou hier wel in goede aarde vallen :+ de houding, mm, nee. Vast fotosjop!

Knuf voor Kaatje :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_200124120
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:02 schreef Candaasje het volgende:

SPOILER
Ja hoor, no problem!

_O-
pi_200124128
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:56 schreef Blues het volgende:

[..]

Of geschrokken :o :+

Lekker he? Avonddiensten! Ik vond ze heerlijk.. helemaal mijn bioritme. Uitslapen, rond 14 uur werken tot 23.. nog ff lekker thuis een borrel en een leuk tvprogramma of zo en dan rond 1 uur naar bed.
Zou wel 4ever avonddiensten willen hebben.
Helaas draait onze poli ze nog niet.
Zo snel was ik niet, dat ik zeg maar zo 'hops' mijn kimono had open kunnen laten vallen. Hij was al weg :P

Ja, ik vind ze geloof ik best prettig! Ik ben heel niet zo'n ochtendmens dus ik heb doordeweeks echt wel moeite met voor 6en de wekker.
Onze avonddienst duurt alleen wel tot half 1 (vorige 2 keren werd dat beide 2 uur 's nachts...) en dan lig ik dus wel pas een uur later in mijn bed doordat ik nog 45 min. moet reizen. Dus dan is het alsnog een halve nachtdienst :') .
pi_200124143
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:58 schreef Syrena het volgende:
Wat ze aanheeft zou hier wel in goede aarde vallen :+ de houding, mm, nee. Vast fotosjop!

Knuf voor Kaatje :*
Ja die body is best leuk, zoverre ik het kan zien dan. (Ik ben alleen dan meer van de kousen dan van dit soort laarzen, maar vooruit).

@Tele6 : Pics! O-)
pi_200124170
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zo snel was ik niet, dat ik zeg maar zo 'hops' mijn kimono had open kunnen laten vallen. Hij was al weg :P

Ja, ik vind ze geloof ik best prettig! Ik ben heel niet zo'n ochtendmens dus ik heb doordeweeks echt wel moeite met voor 6en de wekker.
Onze avonddienst duurt alleen wel tot half 1 (vorige 2 keren werd dat beide 2 uur 's nachts...) en dan lig ik dus wel pas een uur later in mijn bed doordat ik nog 45 min. moet reizen. Dus dan is het alsnog een halve nachtdienst :') .
Die reistijd is wel een ding natuurlijk..

Ik werkte in het Voorhoevehuis (Kanaleneiland) en woonde daar een tijdje in de zusterflat.. 4 stappen.
Heerlijk! Maar ja dat was ook niet ideaal want ik woonde toen (na scheiding) in een bezemkastje :P
Daarna weer een huisje ter hoogte van de Vleutenseweg gevonden, dus dat was ook 3x vallen met de fiets.

Toen ik eenmaal in B'daal woonde heb ik nog 3 jaar lang 3x in de week getreind naar Utrecht. Pfoe dat was ook niet leuk. Nu is het 30 minuten van deur tot deur.
45 min is wel de max!
Maar jullie willen in de buurt gaan wonen toch?
pi_200124204
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:03 schreef Blues het volgende:

[..]

Die reistijd is wel een ding natuurlijk..

Ik werkte in het Voorhoevehuis (Kanaleneiland) en woonde daar een tijdje in de zusterflat.. 4 stappen.
Heerlijk! Maar ja dat was ook niet ideaal want ik woonde toen (na scheiding) in een bezemkastje :P
Daarna weer een huisje ter hoogte van de Vleutenseweg gevonden, dus dat was ook 3x vallen met de fiets.

Toen ik eenmaal in B'daal woonde heb ik nog 3 jaar lang 3x in de week getreind naar Utrecht. Pfoe dat was ook niet leuk. Nu is het 30 minuten van deur tot deur.
45 min is wel de max!
Maar jullie willen in de buurt gaan wonen toch?
Ja, dat is wel de bedoeling ja. We moeten weer eens verder met dat huizenplan van ons, ik krijg nu weer wat ruimte in mijn hoofd voor andere dingen merk ik :D

Het scheelt wel dat ik met de auto reis. Het is bijna letterlijk de A2 en A59 op en af rijden, en je bent er. Dat is wel een verschil met mijn vorige baantjes waar ik zo 1 tot 1,5 uur reistijd kwijt was (fiets of OV), en dan werkte ik nog wel in Utrecht :')
pi_200124350
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 11:53 schreef Blues het volgende:

[..]

Yep. Lastig.

Als te eenmaal getekend heb ga dan iets helemaal leuks doen! Iets waar je ff blij van wordt.
Getekend en verstuurd. Geen idee wat ik nu moet doen, denk contact opnemen met het UWV.

Wel een goed idee om iets leuks te doen, alleen...watte? Ik ga eind van de middag even naar Intratuin met een vriend om nieuwe balkonkleden te halen. Komend najaar die dingen toch maar binnenhalen, want ze vallen nu helemaal uit elkaar.
Misschien dat ik een hele lekkere maaltijd ga bestellen voor vanavond.
pi_200124851
Samen NLiB? *G*

Duco zei net, kijk even naar je achterste voet, die moet naar voren wijzen.. dan voel je de rek in je kuit... (achterste been gestrekt, voorste been gebogen met de cooling down;
Ja jonguh ik stond nou net stabiel... :wtf: _O-
pi_200124944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 12:59 schreef Blues het volgende:
Samen NLiB? *G*

Duco zei net, kijk even naar je achterste voet, die moet naar voren wijzen.. dan voel je de rek in je kuit... (achterste been gestrekt, voorste been gebogen met de cooling down;
Ja jonguh ik stond nou net stabiel... :wtf: _O-
Nadat ik vanochtend met een noodgang m'n bed uitsprong (en dat ging niet helemaal goed met de knie) omdat Elin aan het braken was, heb ik me vandaag even een dagje vrij gegeven. Net wel even een rondje om de flat gelopen om te zien of dat lukte (gelukkig wel)
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:32:52 #61
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200125335
Vergader ochtend overleefd, nu voor het eerst in 2 weken weer eens tijd om iets te -doen-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200125403
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
Vergader ochtend overleefd, nu voor het eerst in 2 weken weer eens tijd om iets te -doen-
ze waren bij jullie vast heel blij met de laatste actie van willem engel?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:38:15 #63
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200125409
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:37 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

ze waren bij jullie vast heel blij met de laatste actie van willem engel?
Geen idee, heeft ie een danscentrum geopend in Leeuwarden?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_200125444
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:38 schreef fietsie het volgende:

[..]

Geen idee, heeft ie een danscentrum geopend in Leeuwarden?
Nee, op twitter een (nep) foto met een aankondiging van het LMC dat er hooguit 4 ongevaccineerden in een ruimte mogen. LMC reageerde daar ook weer op dat het onzin was, maar dat laat hij natuurlijk niet zien
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:42:04 #65
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200125463
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:40 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Nee, op twitter een (nep) foto met een aankondiging van het LMC dat er hooguit 4 ongevaccineerden in een ruimte mogen. LMC reageerde daar ook weer op dat het onzin was, maar dat laat hij natuurlijk niet zien
Omdat ik volgens de forumregels mijn mening over deze meneer niet mag posten zal ik dat niet doen hier.
pi_200125469
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Omdat ik volgens de forumregels mijn mening over deze meneer niet mag posten zal ik dat niet doen hier.
je bent luid en duidelijk
pi_200125494
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:32 schreef fietsie het volgende:
Bah vreselijk dagen met voornamelijk vergaderingen :X
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:45:05 #68
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200125507
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bah vreselijk dagen met voornamelijk vergaderingen :X
Tegenwoordig zitten de maandag, dinsdag en donderdag eigenlijk structureel van 8:30 - 16:30 volgemetseld met kop-aan-kont geplande meetings van 30 en 60 minuten.
pi_200125525
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:45 schreef fietsie het volgende:

[..]

Tegenwoordig zitten de maandag, dinsdag en donderdag eigenlijk structureel van 8:30 - 16:30 volgemetseld met kop-aan-kont geplande meetings van 30 en 60 minuten.
Sterkte, ik had allang bij het meeste afgehaakt :')
Vind 1 vergadering van een half uur in 2 weken al kut :')
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:49:31 #70
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200125573
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Sterkte, ik had allang bij het meeste afgehaakt :')
Vind 1 vergadering van een half uur in 2 weken al kut :')
Ik vind die overleggen die een voorbereiding zijn op iets wat ik extern ga communiceren ofzo wel leuk (zo mag ik volgende week maandag en donderdag avond weer twee avondsessies spreken) maar al dat gescheidsrechter over uren en geld..
  dinsdag 29 juni 2021 @ 13:50:11 #71
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_200125587
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:42 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wat? Is dat beleid? Waarom mag je geen mening posten?
pi_200125979
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 13:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Wat? Is dat beleid? Waarom mag je geen mening posten?
Ik denk dat 'ie 'm een spoedig en mogelijk niet al te vredig uiteinde wenst.
pi_200126323
Heeft er hier iemand nog een goed idee om vooral niet in ons eigen huis oud & nieuw te vieren maar ergens waar het vuurwerkarm of vuurwerkvrij is?
pi_200126357
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:46 schreef Lonaa het volgende:
Heeft er hier iemand nog een goed idee om vooral niet in ons eigen huis oud & nieuw te vieren maar ergens waar het vuurwerkarm of vuurwerkvrij is?
Huisje op de Veluwe of op een eiland?
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:49:16 #75
13783 Anthraxx
pi_200126364
quote:
Ze verhuren vuurwerkvrije bungalows en vakantiehuisjes, her en der door Nederland.

Deze doen er o.a. Aan mee (net onder Apeldoorn, in de bossen):
https://www.bungalowparkoverzicht.nl/vakantiepark/miggelenberg/
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:50:05 #76
13783 Anthraxx
pi_200126379
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:48 schreef AnneX het volgende:

[..]

Huisje op de Veluwe of op een eiland?
Dat is geen garantie :P. Hier is het ook niet volledig vuurwerk vrij. Maar meestal wel over na 15 minuten.
pi_200126388
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:50 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dat is geen garantie :P. Hier is het ook niet volledig vuurwerk vrij. Maar meestal wel over na 15 minuten.
Dat klinkt echt als de hemel. :{
pi_200126400
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:49 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ze verhuren vuurwerkvrije bungalows en vakantiehuisjes, her en der door Nederland.

Deze doen er o.a. Aan mee (net onder Apeldoorn, in de bossen):
https://www.bungalowparkoverzicht.nl/vakantiepark/miggelenberg/
Ja, en die zijn allemaal vol. :X
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:52:31 #79
13783 Anthraxx
pi_200126416
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, en die zijn allemaal vol. :X
Zo, dat gaat snel :o. Dat wist ik ook niet.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 14:53:03 #80
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200126422
quote:
Natuurhuisje.nl had afgelopen O&N in de regio Ommen nog best wat opties.
pi_200126460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:53 schreef fietsie het volgende:

[..]

Natuurhuisje.nl had afgelopen O&N in de regio Ommen nog best wat opties.
Ervaring met specifieke huisjes? Heb er al wel wat rond zitten neuzen.
  dinsdag 29 juni 2021 @ 15:01:38 #82
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200126521
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 14:56 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ervaring met specifieke huisjes? Heb er al wel wat rond zitten neuzen.
Niet voor wat betreft vuurwerk, het is daar relatief rustige regio maar ook euh, trekker - country, dus er wordt wel ongenuanceerd O&N gevierd, alleen niet zo massief als in de stad..
  dinsdag 29 juni 2021 @ 15:03:48 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_200126551
Mijn broertje is ondertussen zijn 2 schoonouders tegelijk aan het begraven. Vreemde dag.
pi_200126572
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:01 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niet voor wat betreft vuurwerk, het is daar relatief rustige regio maar ook euh, trekker - country, dus er wordt wel ongenuanceerd O&N gevierd, alleen niet zo massief als in de stad..
Mja, carbid in de verte is ook niet zo'n probleem, als het maar niet in het weiland ernaast is, zeg maar.

Sterkte vandaag :*
pi_200126585
Wat moet dat een enorm verdrietige dag zijn voor iedereen.

@Lonaa, is er ook op de eilanden geen plek meer? En ik heb geen idee of ze in Duitsland ook zo'n idiote vuurwerk traditie hebben, misschien is daar nog iets?
pi_200126604
De eilanden zijn wel echt katzduur hoor op zulke dagen. Dat is niet grappig meer :N

En in december ga je ook niet in een tentje.
pi_200126636
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
De eilanden zijn wel echt katzduur hoor op zulke dagen. Dat is niet grappig meer :N

En in december ga je ook niet in een tentje.
Landal kost ook gewoon 800 euro voor een week in zo'n uitgeleefde bungalow. ;( Dat mijn leven ooit nog zo zou worden hey. :X

Also, moeten de katten dan ook naar een pension, ofzo. Lekker 1200 euro betalen omdat vUuRwErK hEbBeN wE rEcHt Op!
pi_200126640
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat moet dat een enorm verdrietige dag zijn voor iedereen.

@:Lonaa, is er ook op de eilanden geen plek meer? En ik heb geen idee of ze in Duitsland ook zo'n idiote vuurwerk traditie hebben, misschien is daar nog iets?
Ja, geen idee. Had ook al topic geopend in F&F met o.a. die vraag.
pi_200126656
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Landal kost ook gewoon 800 euro voor een week in zo'n uitgeleefde bungalow. ;( Dat mijn leven ooit nog zo zou worden hey. :X

Also, moeten de katten dan ook naar een pension, ofzo. Lekker 1200 euro betalen omdat vUuRwErK hEbBeN wE rEcHt Op!
Er is ergens een FB pagina "vuurwerk nee". Misschien staan daar wel vuurwerkvrije tips op
pi_200126695
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:03 schreef fietsie het volgende:
Mijn broertje is ondertussen zijn 2 schoonouders tegelijk aan het begraven. Vreemde dag.
Wat erg, voor zijn vriendin/vrouw helemaal ;(
Jij straks ook ;(
pi_200127000
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Als je wilt, kan ik het vragen aan iemand, die een ‘keurig’ huisje op de Veluwe heeft.
En betaalbaar volgens mij. Want keurige mensen.
pi_200127025
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:35 schreef AnneX het volgende:

[..]

Als je wilt, kan ik het vragen aan iemand, die een ‘keurig’ huisje op de Veluwe heeft.
En betaalbaar volgens mij. Want keurige mensen.
Ik sta open voor bijna alles, als het maar rustig is.
pi_200127058
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 15:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik sta open voor bijna alles, als het maar rustig is.
Geen idee of het rustig is, maar heel lang geleden, wanneer je een kamer boekte in Huis ter Duin en zei dat je met hond kwam, moest je 25 euro extra voor hond betalen, maar kreeg je wel een suite omdat die aan het einde van de gangen lagen. Maar ja, of ze dat nog doen, en of ze geen vuurwerk hebben weet ik dus niet
pi_200127514
quote:

Dan heb jij de - ik mag het woord niet noemen - vandaag toch @:minilot? Heel veel succes, komt echt goed!! O+
Morgen. :X En dankjewel O+

Ik zat vanmorgen op de bank naast mijn buurman die fobisch is voor de tandarts maar morgen toch echt moet. Allebei zwaar trillende handen :') *;
En dan had hij nog kalmeringsshizzle voorgeschreven gekregen, de valsspeler! :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_200127521
Kus voor Kaatje! :*
Let me see you stripped down to the bone
pi_200127599
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 16:10 schreef minilot het volgende:

[..]

Morgen. :X En dankjewel O+

Ik zat vanmorgen op de bank naast mijn buurman die fobisch is voor de tandarts maar morgen toch echt moet. Allebei zwaar trillende handen :') *;
En dan had hij nog kalmeringsshizzle voorgeschreven gekregen, de valsspeler! :7
Och arme jullie twee. Zou het met liefde van je overnemen.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 juni 2021 @ 17:13:46 #97
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_200128392
Een stem sprak mij toe... Of ik aan de Gatesfoundation wilde doneren....
Prik 1 zit.
pi_200128501
Wat een dag voor fietsbroer en fam zeg... bizar moet dat zijn. En hoe onwerkelijk is die euthanasie geweest ook zeg pfoe :{ ;(
pi_200128768
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 10:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Inmiddels vást niet meer
pi_200128808
Rondje nextdoor weer gedaan _O-

quote:
Seriously, something needs to be done about the dog poop scattered throughout Zaanenpark. I can't tell you how many times my 2 year old son has stepped in it and now I just stepped in a huge pile of it. Owners who are not responsible enough to pick up after their dog or watch them the entire time should lose the privilege of using this beautiful park as a toilet.
Antwoord:
quote:
Let the owner eat that shit
quote:
Vreemd konijntje in de tuin. Beste buurtbewoners, er loopt een klein konijntje in de tuinen van de hofjes van Enschedé en Bakenes. Iemand zijn of haar konijn kwijt?
Antwoord:
quote:
Als hij het dak op gaat, is het een dakhaas.
:')
pi_200128966
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juni 2021 17:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Inmiddels vást niet meer
A. heeft zich toch wel gedragen? Of wou hij nergens in.
Was het de 1x Efteling voor hem?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')