SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
/ Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic![]()
Ja, dat snap ik ook niet, moet per se in dezelfde studio.quote:
Maar dat is nu niet zo.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet, moet per se in dezelfde studio.
Dan hadden ze het om 11 uur moeten doen.quote:
Ik vermoed ook dat ze dit eerder hebben opgenomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan hadden ze het om 11 uur moeten doen.
Die schakeling net in Studio Europa was dus nep?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik vermoed ook dat ze dit eerder hebben opgenomen.
Toen keek ik nog SBS6quote:Op dinsdag 29 juni 2021 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die schakeling net in Studio Europa was dus nep?
neequote:Op dinsdag 29 juni 2021 01:14 schreef skysherrif het volgende:
mijn stream houdt er mee op, bij jullie ook?
Nu al voor 2e keer op de bank in slaap gedonderdquote:
Henk (en Clement) zijn de lievelingsgasten van Dioon las ik.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 15:29 schreef Pino112 het volgende:
De altijd onvermijdelijke Henk Lubberding vanavond
(en Taco en Dikke Danny)
Gelukkig niet, je moet er toch niet aan denken dat een sprinter dit record afpakt van de Kannibaalquote:
Henk heeft al 40 jaar dit kapselquote:Op woensdag 30 juni 2021 00:24 schreef Pino112 het volgende:
Wij schrikken ook Henk.
Van jouw kapsel.
Leuk nummertje wel ja.quote:
Joop zal binnenkort ook nog wel aan tafel schuiven.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Ohja Peter Winnen, nog zo'n eentje in de categorie 'Lubberding'
Komt Jan Raas ook nog langs?quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:04 schreef Pino112 het volgende:
Ohja Peter Winnen, nog zo'n eentje in de categorie 'Lubberding'
Rob Harmeling heeft toch wel verreweg de grootste irritatiefactor. Joop kan ik nog goed hebben.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Rob Harmeling verwacht ik ook nog wel.
Joh. Lekker scoren.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Rob Harmeling verwacht ik ook nog wel.
Die aflevering met Bas Haring was nochtans legendarisch.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Rob Harmeling heeft toch wel verreweg de grootste irritatiefactor. Joop kan ik nog goed hebben.
Wielen, helm, stuurtje en sokkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch wel een mooi verhaal dat ze de avond voor de tijdrit nog een paar wielen regelen.
Dit is de NOS he, dus Gert heet hier Rob Harmeling.quote:
Andere plaatsen in Zuid-Limburg bestaan niet.quote:
Die jankbalquote:Op woensdag 30 juni 2021 22:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is de NOS he, dus Gert heet hier Rob Harmeling.
Klopt helemaal, Gert mag misschien nog een keer bij Genee aanschuiven.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:48 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is de NOS he, dus Gert heet hier Rob Harmeling.
Hopelijk gaat Dries dan weer zingen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Klopt helemaal, Gert mag misschien nog een keer bij Genee aanschuiven.
Kijk Lospedrosa helemaal mad zijn omdat Harmeling al z'n KOMmetjes afpaktquote:
Poah ik schrok even, maar checkte zijn strava en hij haalt krap aan 30 in het uur gemiddeld.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:51 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kijk Lospedrosa helemaal mad zijn omdat Harmeling al z'n KOMmetjes afpakt
Dionne “the Dutch Mountains”quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:17 schreef Spaulding het volgende:
Ieder jaar trap ik er weer in maar wat is dit toch een kutprogramma geworden. Gister dit jaar voor het eerst gekeken maar ook gelijk voor het laatst. Dione moet echt zo snel mogelijk weg.
Ze moeten gewoon een fles wijn de neus op hebben voor de uitzending begintquote:Op donderdag 1 juli 2021 10:17 schreef Spaulding het volgende:
Ieder jaar trap ik er weer in maar wat is dit toch een kutprogramma geworden. Gister dit jaar voor het eerst gekeken maar ook gelijk voor het laatst. Dione moet echt zo snel mogelijk weg.
Niet iedereen heeft een broer.quote:Op woensdag 30 juni 2021 22:35 schreef bechirti het volgende:
Boogerd had geen voeding nodig. Bloedzakje was genoeg.
Echt dramatisch. Ook jarenlang eindeloos dezelfde gasten: Peter Winnen, Michael Boogerd, Danny Nelissen, etc.quote:Op donderdag 1 juli 2021 10:17 schreef Spaulding het volgende:
Dionne is de Jack Plooy van het wielrennen.quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:01 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Echt dramatisch. Ook jarenlang eindeloos dezelfde gasten: Peter Winnen, Michael Boogerd, Danny Nelissen, etc.
Altijd diezelfde gasten met hun zelfde gebrabbel. Gisteren vond ik die Samefko Ladidi wel interessant. Maar dan laten ze toch die Peter Winnen meer aan het woord.
Dione is ook echt een ramp voor dit programma. Journalistiek heeft het een niveau van 0.
Ik ken 'm niet, maar misschien zegt dat juist genoegquote:Op donderdag 1 juli 2021 21:12 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dionne is de Jack Plooy van het wielrennen.
Dialectmuziekquote:
Jij luistert alleen naar ABN-muziek?quote:Op donderdag 1 juli 2021 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DialectmuziekIk vind het vreselijk.
Sowieso niet echt. Geen fan van Nederlandstalig over het algemeen. Alleen voor EefjeGodin maak ik een uitzondering.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij luistert alleen naar ABN-muziek?
‘S ochtends starten en (bijna) ‘s avonds over de meet.quote:
Ze lijken ook maar niets te leren om de sport wat menselijker te maken he... hou het gewoon op max 200km bij etappes...quote:
Met Matthieu, Asgreen, Wout van Aert, Vocsnor, Thomas de Gendt, Kwiatkowski, Ide Schelling.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt een kopgroep met 15 hardrijders.
Mwah, Van Aert en Kwiat niet, de rest heb ik wel opgeschreven ja.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Matthieu, Asgreen, Wout van Aert, Vocsnor, Thomas de Gendt, Kwiatkowski, Ide Schelling.
Vroeger hadden ze etappes van ruim 400km; dan valt 250km nog meequote:Op donderdag 1 juli 2021 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze lijken ook maar niets te leren om de sport wat menselijker te maken he... hou het gewoon op max 200km bij etappes...
Verwacht het ook niet, maar het zou mooi zijn als ze echt een klassieker van maken met ook nog Fuglsang, Alaphilippe en zo erbij.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, Van Aert en Kwiat niet, de rest heb ik wel opgeschreven ja.
Volgens mij vindt ie dit juist leuk om te doenquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:12 schreef TheVulture het volgende:
Dit filmpje... mi gado Herman, wat heb je toch een nietszeggende rol binnen Studio Sport
Liever wat over wielergeschiedenis dan deze onzin. Herman, wat doe jequote:Op donderdag 1 juli 2021 22:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij vindt ie dit juist leuk om te doen
Toch nog vier goede namen genoemd.quote:Op donderdag 1 juli 2021 22:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met Matthieu, Asgreen, Wout van Aert, Vocsnor, Thomas de Gendt, Kwiatkowski, Ide Schelling.
Dan zou het minder zielig voor Roglic zijn, ofzoquote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zouden Vingegaard en Kruijswijk moeten wachten??
Om ook hun klassement te verkloten?
Onlogisch inderdaad.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zouden Vingegaard en Kruijswijk moeten wachten??
Om ook hun klassement te verkloten?
ken haar niet, maar na 1 minuut luisteren is de conclusie dat ze in haar linkerpink alleen al 20 keer meer koersinzicht heeft dan Dione.....quote:
Dione ook?quote:
Leuk tochquote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:09 schreef Beregd het volgende:
Handje mogen schudden met Pogacar en Vanderpoel, tour geslaagd.
Ik ben vooral benieuwd wat Mart van het commentaar van Joris vindt als hij weer eens iets zegt als '... fiets hier iedereen de moeder'quote:
Dione verdient ook wel de bollentrui.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:01 schreef DeeBee het volgende:
Hahaha Dione.
Boogerd in de bollentrui, ja vast.
Jacky Chan was het toch? En de vlag van Albanië.quote:
Wie was er niet van onbesproken gedrag toen ?quote:Op zondag 4 juli 2021 00:14 schreef Pino112 het volgende:
Die kop van Boogerd na dat filmpje over Rasmussen
nee, zie ik haar niet doen.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:32 schreef eentwee het volgende:
Die Gunnewijk is ook wel een dooie pier he? Zie je die al met de vuist op tafel slaan als de 4 kapiteins op het schip het niet eens worden over de tactiek?
Exact. Dat had ik dus eergisteren ook precies.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 00:18 schreef Remco het volgende:
Elke avond als ik denk dat de avond etappe echt begint is het afgelopen.
Vanmiddag weer F1. Kunnen we hopelijk weer tellen.quote:Op zondag 4 juli 2021 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Wie was er niet van onbesproken gedrag toen ?
Anna heeft haar luitenant meequote:Op zondag 4 juli 2021 00:32 schreef eentwee het volgende:
Die Gunnewijk is ook wel een dooie pier he? Zie je die al met de vuist op tafel slaan als de 4 kapiteins op het schip het niet eens worden over de tactiek?
Zouden ze nog een voorkeur voor Van Vleuten hebben vanwege de wedstrijd in Rio, of zou dat zo niet werken?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Anna heeft haar luitenant meehet parcours is wel stuk minder lastig dan bij de heren dus als Vd Breggen en Van Vleuten niet weg komen, hebben ze 2 relatief snelle dames om te sprinten in een kleinere groep. Tactiek lijkt dus niet al te ingewikkeld.
En dan dat akkefietje met de dames op de hotelkamer bespreken, wie spreekt de waarheid?quote:Op zondag 4 juli 2021 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Thomas Dekker, jammer dat ze Michael Boogerd en Steven de Jongh er niet bij hebben gezet
Dat zou mooi zijn, maar ik heb sterk het gevoel dat Anna en Annemiek elkaar niet moeten.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:51 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zouden ze nog een voorkeur voor Van Vleuten hebben vanwege de wedstrijd in Rio, of zou dat zo niet werken?
Ja, dat idee heb ik ook, dus ik vroeg mij ook af of je dat überhaupt voor elkaar krijgt. Het valt mij al mee dat ze niet vaak achter elkaar gaan fietsen.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:53 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn, maar ik heb sterk het gevoel dat Anna en Annemiek elkaar niet moeten.
Vos en Van Vleuten hebben vermoed ik een betere band. Vos heeft vorige OS nog bij Van Vleuten in het ziekenhuis geslapen.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook, dus ik vroeg mij ook af of je dat überhaupt voor elkaar krijgt. Het valt mij al mee dat ze niet vaak achter elkaar gaan fietsen.
Over Puck gesproken, die heeft geen contract meerquote:Op zondag 4 juli 2021 22:55 schreef Felagund het volgende:
Ik denk dat de gemiddelde kijker Puck Moonen niet kent Dione.
Omloop der Kempenquote:Op zondag 4 juli 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is de laatste koers die Puck gereden heeft ?
Twan van Gendt.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Met gereden bedoel je uitgereden? 21 Juli 2019 BeNe Tour.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel een ploeg komt voor haar, genereert toch een hoop aandacht.quote:Op zondag 4 juli 2021 22:58 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Over Puck gesproken, die heeft geen contract meer
Geen idee, maar voor de verandering reed ze 'm uitquote:Op zondag 4 juli 2021 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Leo Alkemade? Grappenmaker van beroep.quote:
ja zoiets ..quote:Op zondag 4 juli 2021 23:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met gereden bedoel je uitgereden? 21 Juli 2019 BeNe Tour.
Ik kan nog niet om hem lachenquote:Op zondag 4 juli 2021 23:02 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leo Alkemade? Grappenmaker van beroep.
Laurens heeft recent nog een bizarre gravelkoers gereden.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:11 schreef Felagund het volgende:
Laurens ziet er bijna nog afgetrainder uit dan toen hij nog prof was.
Weet ik, vandaar mijn opmerking.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Laurens heeft recent nog een bizarre gravelkoers gereden.
Ik zie hem iedere dag fietsen op zijn gravelfietsje.quote:Op zondag 4 juli 2021 23:11 schreef Felagund het volgende:
Laurens ziet er bijna nog afgetrainder uit dan toen hij nog prof was.
Hoi mart, glaasje rood erbij?quote:Op zondag 4 juli 2021 23:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zie hem iedere dag fietsen op zijn gravelfietsje.
Lijkt mij correct en tevens juist.quote:
Ik denk dat ze het daarom niet online zetten?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:31 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is er ergens een overzicht waar ze overal opnames hebben. Zitten vandaag 6km van mijn huis. Had ik dat geweten was ik gaan kijken.
Hopelijk blikken ze ook terug op de carričre van Adrianus. Zijn erelijst doet niet onder voor die van Mathieu.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:31 schreef superniger het volgende:
Gaat het vandaag alleen maar over Tjeu?
Het waren juist korte beklimmingen toch?quote:Op maandag 5 juli 2021 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Pidcock is 15 kilo lichter...dat wordt wel een dingetje vrees ik op dat parcours.
Mij is verteld dat het parcours vergelijkbaar is met dat van Nove Mesto. Dat was flink klimmen en klauteren; daar maakte Pidcock korte metten met Van der Poel.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het waren juist korte beklimmingen toch?
Op de Spaanse TVE een special over haar nuquote:Op maandag 5 juli 2021 22:15 schreef livelink het volgende:
Nog even een ode aan Raffaella Carrā. Mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |