De 'romantiek' ontbreekt inderdaad en dat was toch wat het programma zo heerlijk maakte.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja, die kon echt een zomeravond gevoel geven zo met een wijntje bij een Frans kasteel en Dalida als afsluiting.
Dione heeft die persoonlijkheid niet en is gewoon een dertien in een dozijn presentatrice.
Nee. Bij het schaatsen is het prima. Maar hier niet.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik veel respect voor Dione als presentatrice en als spourjournaliste, maar voor dít programma is ze inderdaad niet ideaal.
Komt denk ik omdat je bij de NOS altijd voorrang krijgt als je er langer zit.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, vreemd dat ze dat niet hebben gedaan.
Dan maar goed dat Tom niets met wielrennen heeftquote:Op maandag 28 juni 2021 23:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komt denk ik omdat je bij de NOS altijd voorrang krijgt als je er langer zit.
Datzelfde gold eigenlijk wel voor de avondprogramma's die Mart deed tijdens de Spelen. Hij kon als geen ander iets neerzetten. Al merkte je in 2012 wel dat die wat te oud begon te worden.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
De 'romantiek' ontbreekt inderdaad en dat was toch wat het programma zo heerlijk maakte.
Ik heb eigenlijk geen seconde spanning gevoeld bij Nederlandquote:Op maandag 28 juni 2021 23:13 schreef Strani het volgende:
Met een wedstrijd als die van vandaag ben ik ergens ook wel blij dat Nederland er niet meer in zit. Is toch veel te spannend, je eigen land op een eindtoernooi. Hoeveel Fransen en Zwitsers worden er momenteel afgevoerd naar ziekenhuizen?
Die pikt de belangrijkste dingen bij voetbal al in.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar goed dat Tom niets met wielrennen heeft
Ik weer veel te veel, vooral in de eerste wedstrijd.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen seconde spanning gevoeld bij Nederland
Ik had na de 1-0 echt zoiets van "nee, dit wordt hem niet meer" en toen kwam de rust hier ook welquote:Op maandag 28 juni 2021 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen seconde spanning gevoeld bij Nederland
Zou die zelf nou niet doorhebben dat Raf en pierre hem totaal niet serieus nemenquote:Op maandag 28 juni 2021 23:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die pikt de belangrijkste dingen bij voetbal al in.
Het probleem met Mart (en bijv. Johan Derksen heeft dat ook) is dat ze op een gegeven moment niet meer betrokken zijn bij de live uitzendingen of daar stukjes over schrijven en de kennis verouderd raakt.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Datzelfde gold eigenlijk wel voor de avondprogramma's die Mart deed tijdens de Spelen. Hij kon als geen ander iets neerzetten. Al merkte je in 2012 wel dat die wat te oud begon te worden.
Ik denk eigenlijk van niet.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou die zelf nou niet doorhebben dat Raf en pierre hem totaal niet serieus nemen
Nou zijn dat alletwee ook wel zuurkutten, vooral Pierre, dus eigenlijk verdienen ze Tom wel.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou die zelf nou niet doorhebben dat Raf en pierre hem totaal niet serieus nemen
Tegen Oekraïne? Maar daar was een gelijkspelletje toch ook prima?quote:Op maandag 28 juni 2021 23:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weer veel te veel, vooral in de eerste wedstrijd.
Ja dat is en was wel een probleem.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het probleem met Mart (en bijv. Johan Derksen heeft dat ook) is dat ze op een gegeven moment niet meer betrokken zijn bij de live uitzendingen of daar stukjes over schrijven en de kennis verouderd raakt.
Tom heeft de rol van Jack van Gelder overgenomen.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan maar goed dat Tom niets met wielrennen heeft
Ja maakt niet uit voor mijn hersenen op dat momentquote:Op maandag 28 juni 2021 23:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Tegen Oekraïne? Maar daar was een gelijkspelletje toch ook prima?
Dat is zeker waar, ze maken het absoluut niet beter.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou zijn dat alletwee ook wel zuurkutten, vooral Pierre, dus eigenlijk verdienen ze Tom wel.
Kan wel weer waarderen hoe Derksen en co, van Gelder belachelijk maken.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:19 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Tom heeft de rol van Jack van Gelder overgenomen.
Kees is een speciale, maar wel gewoon rustig en zonder geschreeuw of gehakkel.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:20 schreef Strani het volgende:
Toen Kees Jansma van de week te gast was in Studio Europa realiseerde ik me dat ik hem eigenlijk best mis. Zo'n overtuigende manier van praten.
Frankrijk wint penalty’s met hun ogen dicht.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
Nu twee keer bijna![]()
Nee alsjeblieft, ik wil pingels
Vervelende man is die zeker geworden. Maar eigenlijk is dat een gevalletje vervelende mensen maken vervelende mensen belachelijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kan wel weer waarderen hoe Derksen en co, van Gelder belachelijk maken.
Wat een vervelende man is dat geworden
Best gek dat er in navolging van Art en Keesie nooit een Mart en Keesie is gekomen, voor zover ik weet.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kees is een speciale, maar wel gewoon rustig en zonder geschreeuw of gehakkel.
Dat is zoquote:Op maandag 28 juni 2021 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vervelende man is die zeker geworden. Maar eigenlijk is dat een gevalletje vervelende mensen maken vervelende mensen belachelijk.
Dus eigenlijk een beetje deze SC in een notendop.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vervelende man is die zeker geworden. Maar eigenlijk is dat een gevalletje vervelende mensen maken vervelende mensen belachelijk.
Strani Gaaikema komt gewoon 30 jaar te laat met deze vondstquote:Op maandag 28 juni 2021 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Best gek dat er in navolging van Art en Keesie nooit een Mart en Keesie is gekomen, voor zover ik weet.
Maar wij hebben hier allemaal meer kennis van zakenquote:Op maandag 28 juni 2021 23:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een beetje deze SC in een notendop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |