Ik moest zelfs nog even graven naar die rode kaart.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:57 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk alleen die rode kaart nog.
nachtetappe.quote:
Wauwquote:Op maandag 28 juni 2021 22:57 schreef Hamlapjes het volgende:
België de enige aan hun kant van het schema die het klusje in 90 minuten hebben weten te klaren, juist de wedstrijd die je op voorhand als eerste zou aanwijzen voor een verlenging
Had ik ook maar gedronken tijdens ajax spursquote:Op maandag 28 juni 2021 22:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee heb het nog nooit zo snel verwerkt, binnen een kwartiertje denk ik al.
Wie vertelt het 'm?quote:Op maandag 28 juni 2021 22:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb je als je 4 teams die als 3de eindigen ook mee laat doen.
quote:Op maandag 28 juni 2021 22:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had ik ook maar gedronken tijdens ajax spurs
Vorige keer was avondetappe ook pas om 23:40 tochquote:Op maandag 28 juni 2021 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Zit Avondetappe nu op NPO2 of wachten ze gewoon tot de verlenging af is gelopen?
Gewoon morgen tijdens de etappe. Het is toch een onbenullige rit.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Zit Avondetappe nu op NPO2 of wachten ze gewoon tot de verlenging af is gelopen?
ZWI wint met pingels.quote:Op maandag 28 juni 2021 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
Ik wil dat ZWI wint, maar ik wil ook pingels, dilemma
Na de verlenging pasquote:Op maandag 28 juni 2021 23:00 schreef molloot200 het volgende:
Er zou een woord moeten bestaan voor dat zeer bekende fenomeen.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:01 schreef skysherrif het volgende:
Ik merk wel dat ik Mart mis met de avondetappe. ALhoewel ik mart een lul vind.
Ja, dit.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:01 schreef skysherrif het volgende:
Ja dat het liefstquote:
Breng ze niet op ideeënquote:Op maandag 28 juni 2021 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gewoon morgen tijdens de etappe. Het is toch een onbenullige rit.
Ja, na Mart is het met dat programma eigenlijk niet meer goedgekomen.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:01 schreef skysherrif het volgende:
Hopelijk Engeland-Duitsland 0-5quote:Op maandag 28 juni 2021 23:02 schreef GeorgeM het volgende:
Die wedstrijden van morgen kunnen alleen nog maar tegenvallen
Alle vijf in de laatste minuut.quote:
Ja, die kon echt een zomeravond gevoel geven zo met een wijntje bij een Frans kasteel en Dalida als afsluiting.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:01 schreef skysherrif het volgende:
Normaal is het daar na anderhalf uur werken meestal wel staken ja.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zijn ze natuurlijk niet gewend die Fransen.
Het had nog gekund als ze Herman op de plek van Dione hadden neergezet.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, na Mart is het met dat programma eigenlijk niet meer goedgekomen.
Nou heb ik veel respect voor Dione als presentatrice en als sportjournaliste, maar voor dít programma is ze inderdaad niet ideaal.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het had nog gekund als ze Herman op de plek van Dione hadden neergezet.
Ja. Het haalt het niet bij Dalida, maar vooruit.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:08 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb de Avondetappe dit jaar nog niet gezien maar ik lees dat de eindtune Voilà is? Goede keuze
Ja, vreemd dat ze dat niet hebben gedaan.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het had nog gekund als ze Herman op de plek van Dione hadden neergezet.
Ze heeft gewoon niet de juiste toon voor zo’n programma. Het komt nooit lekker uit de verf als er oud-wielrenners zijn bijvoorbeeld.quote:Op maandag 28 juni 2021 23:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik veel respect voor Dione als presentatrice en als spourjournaliste, maar voor dít programma is ze inderdaad niet ideaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |