quote:Op zondag 27 juni 2021 20:52 schreef chratnox het volgende:
[..]
Mijn gok: Je komt niet in kroegen, discotheken of nachtclubs. Komt bijna niet in restaurants. Bent graag op tijd thuis en je hebt er last van als er 's nachts nog veel geluid gemaakt wordt. Daartegenover ga je heel graag naar Duitsland (niet in groepsreizen, het liefst de 'één met de natuur' type reizen), vind je sociaal contact maar vervelend en vind je zonder fysiek contact werken wel prettig.
Kom ik in de buurt?
Je wou sowieso iedereen die later geboren was dan 1991 weren van vakanties de komende maanden zei je laatst. Alsof iedereen die jonger is er meteen een feestvakantie van maakt. Je zegt het hier zelf; je hebt twee types reizigers en die heb je in alle leeftijdsgroepen.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:12 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een weekendje weg en een feestvakantie en bovendien heeft Duitsland nauwelijks besmettingen meer.
Nou.. maak het eens af?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:02 schreef eragon2890 het volgende:
"Thailand scherpt coronamaatregelen aan
Vanwege een nieuwe uitbraak van COVID-19 scherpt Thailand met ingang van zondag de coronamaatregelen aan. De situatie is kritisch omdat een tekort dreigt aan het aantal ziekenhuisbedden in de hoofdstad Bangkok. De afgelopen 24 uur werden 3.995 nieuwe besmettingen en 42 coronagerelateerde sterfgevallen geregistreerd.
Bijeenkomsten van meer dan twintig mensen worden verboden, net als het eten in restaurants. In Bangkok en negen andere provincies worden bouwplaatsen en verblijfplaatsen van bouwvakkers afgesloten. De Thaise regering geeft buitenlandse arbeidskrachten de schuld voor de recente verspreiding van het virus. De werknemers worden opgevangen in speciale kampen.
De maatregelen blijven een maand lang van kracht."
Hmmm... buitenlanders opgesloten in speciale kampen... waar kennen we dat van?
Waarom blijven ze niet gewoon thuis of gaan ze in eigen land op vakantie? Nederland heeft verhoudingsgewijs veel meer besmettingen dan Duitsland en bovendien gaat de delta variant inmiddels rond. Zo meteen lopen de besmettingen in Duitsland weer op dankzij dit ronduit totaal onverantwoordelijke gedrag van je ouders. Snoeiharde klap in het gezicht van het Robert Koch Institut dit. Bah!quote:Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan over twee weken een weekendje naar Duitsland (NRW) en beiden zijn volledig gevaccineerd met AstraZeneca. Als zij met het groene certificaat zo door kunnen lopen bij hotels en restaurants zou dat erg fijn zijn.
Op school? Toen moest ik ook weleens op kamp.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou.. maak het eens af?
Of is Thailand een Godwin voor je..
denk dat er meer geld in moet om de capaciteit te verhogen.quote:Op zondag 27 juni 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)oetbalfeest-a4048931
Gaat lekker hč Hugo dat testen? Man man man mN
Ja als je je niet kon concentreren zeker.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Op school? Toen moest ik ook weleens op kamp.
Nee, alleen wanneer mijn cijfers zo slecht waren dat ze vernietigd moesten worden. Dat was wel alleen in het oostelijke deel van het gebouw.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja als je je niet kon concentreren zeker.
Met de trein.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:29 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nee, alleen wanneer mijn cijfers zo slecht waren dat ze vernietigd moesten worden. Dat was wel alleen in het oostelijke deel van het gebouw.
Maar Thailand!!quote:Op zondag 27 juni 2021 21:31 schreef chratnox het volgende:
[..]
In ons geval vaak de fiets, maar nu je het zegt werden die wel vaak gestolen.
Het bericht zegt denk ik wel genoeg, denk je ook niet? Arbeiders die gescheiden worden van de rest omdat zij 'schuldig' zijn aan het binnenbrengen van het virus. Weer zo'n lichtend voorbeeld van ZeroCovid. Ik kan me herinneren dat Gretzl het regelmatig had over Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand, Vietnam, Singapore enzo. Ben benieuwd of dit beleid nog steeds in goede aarde valt bij onze welbekende visionair Ginny Mooy.quote:
Het virus maakt ook onderscheid, wist je dat nog niet?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Je wou sowieso iedereen die later geboren was dan 1991 weren van vakanties de komende maanden zei je laatst. Alsof iedereen die jonger is er meteen een feestvakantie van maakt. Je zegt het hier zelf; je hebt twee types reizigers en die heb je in alle leeftijdsgroepen.
Het komt allemaal wel ''lichtelijk'' hypocriet over ja.
En bedenkt een strategie. Zitten we dan met zijn allen, het virus proberen in te dammen terwijl we het in hadden moeten schaken.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Het virus maakt ook onderscheid, wist je dat nog niet?
Ik ken jou goed genoeg om te weten dat er een grijs gebied zit tussen zero covid en een Bolsonarootje.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het bericht zegt denk ik wel genoeg, denk je ook niet? Arbeiders die gescheiden worden van de rest omdat zij 'schuldig' zijn aan het binnenbrengen van het virus. Weer zo'n lichtend voorbeeld van ZeroCovid. Ik kan me herinneren dat Gretzl het regelmatig had over Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand, Vietnam, Singapore enzo. Ben benieuwd of dit beleid nog steeds in goede aarde valt bij onze welbekende visionair Ginny Mooy.
Ik kan niet zo heel goed serieus meer zijn om dit soort berichten. Deze landen zijn elke grip met de realiteit kwijt (net als Bolsonaro en consorten e.d.)quote:Op zondag 27 juni 2021 21:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik ken jou goed genoeg om te weten dat er een grijs gebied zit tussen zero covid en een Bolsonarootje.
Ben het zeer eens met je.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik kan niet zo heel goed serieus meer zijn om dit soort berichten. Deze landen zijn elke grip met de realiteit kwijt (net als Bolsonaro en consorten e.d.)
Het enige wat ik ondertussen nog kan denken is: Kom niet bij ons uithuilen als je je land de vernieling in geholpen hebt.
Maar het RKI dan? Klap in het gezicht van Lothar dit.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:44 schreef Molo het volgende:
Ondanks álles wat kut is en kut aangepakt wordt, en óók die tering Frank de Boer, ben ik toch hartstikke blij qua Covid en alles om in Nederland te wonen
Wat denk je, is 2 miljard erbij genoeg of voor de zekerheid 3 doenquote:Op zondag 27 juni 2021 21:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat er meer geld in moet om de capaciteit te verhogen.
Alleen zieke geesten als Ginny Mooy zijn aanhanger van de taktiek der verschroeide aarde die "zero covid" genoemd wordt.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:34 schreef chratnox het volgende:
[..]
Het bericht zegt denk ik wel genoeg, denk je ook niet? Arbeiders die gescheiden worden van de rest omdat zij 'schuldig' zijn aan het binnenbrengen van het virus. Weer zo'n lichtend voorbeeld van ZeroCovid. Ik kan me herinneren dat Gretzl het regelmatig had over Australië, Nieuw-Zeeland, Thailand, Vietnam, Singapore enzo. Ben benieuwd of dit beleid nog steeds in goede aarde valt bij onze welbekende visionair Ginny Mooy.
ja, we kunnen toch renteloos lenenquote:Op zondag 27 juni 2021 21:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat denk je, is 2 miljard erbij genoeg of voor de zekerheid 3 doen
quote:Op zondag 27 juni 2021 21:44 schreef Molo het volgende:
Ondanks álles wat kut is en kut aangepakt wordt, en óók die tering Frank de Boer, ben ik toch hartstikke blij qua Covid en alles om in Nederland te wonen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |