Ga je schamen. zelfs Frank de Boer zou dat nog beter doen.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind dat ook.
En eigenlijk wel okay is die Hugo.
Nee. Ik ga niet mee in jouw gebash. Al heel lang niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ga je schamen. zelfs Frank de Boer zou dat nog beter doen.
Dat is wel een gewaagde uitspraak als je zag hoe oranje aan het ploeteren was de afgelopen wedstrijden.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Gebash nog wel. Nou nou.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet mee in jouw gebash. Al heel lang niet.
Oké, oké, gelijkspel.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:53 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Dat is wel een gewaagde uitspraak als je zag hoe oranje aan het ploeteren was de afgelopen wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zie email 27 oktober
Zoals de wijze poëet Ferd zou zeggen: Oranje is niet voldoende met het toernooi meegegroeid.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wij zijn nog niet klaar met het toernooi, maar het toernooi is wel klaar met ons.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Zoals de wijze poëet Ferd zou zeggen: Oranje is niet voldoende met het toernooi meegegroeid.
Vreselijk. Die TvT app kan ook weer de helft van wat er oorspronkelijk beloofd werd. Het is al dagen chaos. Maar uiteraard ligt er niets aan Hugo. Dood vermoeiend.quote:
Als ik ons qua maatregelen maar ook qua vaccinaties met andere (Europese) landen dan hebben we het hier inderdaad echt zo slecht nog niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:44 schreef Molo het volgende:
Ondanks álles wat kut is en kut aangepakt wordt, en óók die tering Frank de Boer, ben ik toch hartstikke blij qua Covid en alles om in Nederland te wonen
Het zijn net mensen ja.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vreselijk. Die TvT app kan ook weer de helft van wat er oorspronkelijk beloofd werd. Het is al dagen chaos. Maar uiteraard ligt er niets aan Hugo. Dood vermoeiend.
Hoe is het in Duitsland eigenlijk? Gisteren nog geen 500 positieve tests gemeld op 82 miljoen man, gaan die kappen er daar ook al af?quote:Op zondag 27 juni 2021 21:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Als ik ons qua maatregelen maar ook qua vaccinaties met andere (Europese) landen dan hebben we het hier inderdaad echt zo slecht nog niet.
Das Robert Kuch-Institut ist die zentrale Einrichtung der Bundesregierung auf dem Nasemundkapf der Gesundheitsüberwachung und –präventionquote:Op zondag 27 juni 2021 21:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar het RKI dan? Klap in het gezicht van Lothar dit.
Als onze vaccinatiecampagne van hetzelfde niveau was als dit Nederlands elftal, maar vooral deze bondscoach, lag het handjevol bestelde vaccins nu al maandenlang ongebruikt in één of ander pakhuis te verschimmelen, terwijl de lijken in de straten lagen en in de Maas en Rijn dreven.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Als ik ons qua maatregelen maar ook qua vaccinaties met andere (Europese) landen dan hebben we het hier inderdaad echt zo slecht nog niet.
Zát verbeteringen op heel veel vlakken hoor.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:58 schreef galantis het volgende:
[..]
Hier (DE) worden nog altijd jongeren uit parken geknuppeld.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het in Duitsland eigenlijk? Gisteren nog geen 500 positieve tests gemeld op 82 miljoen man, gaan die kappen er daar ook al af?
Zolang zij - itt hier - TvT wél voor elk wissewasje hanteren zie ik het voor de kapjes ook somber in.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoe is het in Duitsland eigenlijk? Gisteren nog geen 500 positieve tests gemeld op 82 miljoen man, gaan die kappen er daar ook al af?
En terecht. Die virulente kutjongeren die maar proberen hun leven te leiden moet je geweld niet tegen schuwen. Straks kan opa Himmsfelt niet naar Benidorm op vakantie omdat die jongeren in een park niemand in de weg zitten.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:10 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hier (DE) worden nog altijd jongeren uit parken geknuppeld.
Precies, uitroeien is het beste.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
En terecht. Die virulente kutjongeren die maar proberen hun leven te leiden moet je geweld niet tegen schuwen. Straks kan opa Himmsfelt niet naar Benidorm op vakantie omdat die jongeren in een park niemand in de weg zitten.
Beide dus? De 2 en de 3 miljard. Inclusief BTW zou ik het afronden op 6 in totaalquote:
Lijkt me goed om alvast 5 miljard extra te reserveren voor het project "Stichting Open Nederland - Testen voor Toegang website UX herontwerp"quote:Op zondag 27 juni 2021 22:19 schreef zalkc het volgende:
[..]
Beide dus? De 2 en de 3 miljard. Inclusief BTW zou ik het afronden op 6 in totaal
Als je niet wil dat jongeren een risico vormen moet je hen vaccineren ipv vaccinatiecentra een paar dagen te sluiten en de vaccinatiecampagne maar op zijn beloop te laten. Duitsland mag dan wellicht verhoudingsgewijs minder besmettingen hebben dan Nederland, maar de Nederlandse vaccinatiecampagne is beter georganiseerd en gestructureerd.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
En terecht. Die virulente kutjongeren die maar proberen hun leven te leiden moet je geweld niet tegen schuwen. Straks kan opa Himmsfelt niet naar Benidorm op vakantie omdat die jongeren in een park niemand in de weg zitten.
Hij heeft de verschrikkelijke oranjekoorts in een paar minuten het land uitgewerkt, dat lukt Hugo nooit. Ook de epidemie aan verschrikkelijke reclamespots met juichcapes en andere elende (sic) waren direct verdwenen.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als de oranjekoorts endemisch wordt. De horror.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:21 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hij heeft de verschrikkelijke oranjekoorts in een paar minuten het land uitgewerkt, dat lukt Hugo nooit. Ook de epidemie aan verschrikkelijke reclamespots met juichcapes en andere elende (sic) waren direct verdwenen.
die juichcapes waren de duivel zelf.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:21 schreef zalkc het volgende:
[..]
Hij heeft de verschrikkelijke oranjekoorts in een paar minuten het land uitgewerkt, dat lukt Hugo nooit. Ook de epidemie aan verschrikkelijke reclamespots met juichcapes en andere elende (sic) waren direct verdwenen.
Heerlijk. Het onmiddelijk verdwijnen van zwakzinnig schreeuwende Snollebollekes op tv is waarschijnlijk zelfs heilzamer voor de volksgezondheid dan wat deze voortijdige uitschakeling qua besmettingen voorkomt, durf ik te wedden.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:21 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ook de epidemie aan verschrikkelijke reclamespots met juichcapes en andere elende (sic) waren direct verdwenen.
Met juichcape verplichting in de wet verankerdquote:Op zondag 27 juni 2021 22:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Moet je voorstellen als de oranjekoorts endemisch wordt. De horror.
We kunnen best wel goed dingen organiseren hier, maar we zijn uiteraard ook wereldkampioen klagen.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Als je niet wil dat jongeren een risico vormen moet je hen vaccineren ipv vaccinatiecentra een paar dagen te sluiten en de vaccinatiecampagne maar op zijn beloop te laten. Duitsland mag dan wellicht verhoudingsgewijs minder besmettingen hebben dan Nederland, maar de Nederlandse vaccinatiecampagne is beter georganiseerd en gestructureerd.
#teamsnolliequote:Op zondag 27 juni 2021 22:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Heerlijk. Het onmiddelijk verdwijnen van zwakzinnig schreeuwende Snollebollekes op tv is waarschijnlijk zelfs heilzamer voor de volksgezondheid dan wat deze voortijdige uitschakeling qua besmettingen voorkomt, durf ik te wedden.
#TeamZeroSnollebollekes
Alleen totaalmongolen dragen een juichcape.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Met juichcape verplichting in de wet verankerd
Als Max zo doorgaat... Zo'n seizoen duurt een maand of 8-9quote:Op zondag 27 juni 2021 22:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er is onduidelijk of het veel helpt, maar het dragen van een juichcape is verplicht bij de bestrijding van de oranjekoorts. Er zijn verschillende varianten juichcapes, de betere capes gemaakt van katoensatijn kunnen een beter effect geven, maar moeten wel regelmatiger gewassen en gestreken worden.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen totaalmongolen dragen een juichcape.
Wel eens op de verstappentribune geweest? Dat is ook behoorlijk carnavalesk hoor.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als Max zo doorgaat... Zo'n seizoen duurt een maand of 8-9
Gelukkig is de variant 'fans-met-een-oranje-klomp-op-de-kop-en-een-wortel-in-hun-hol' nog in kleine getale aanwezig, dus ik hoop dat die variant voorlopig niet de overhand neemt.
Baat het niet dan schaadt het niet. Kleine moeite, groot plezierquote:Op zondag 27 juni 2021 22:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Alleen totaalmongolen dragen een juichcape.
Daar hebben we gelukkig fraccin de Boer voor. Dat vaccin zorgt ervoor dat de oranjekoorts in 90 minuten verdwijnt.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:23 schreef chratnox het volgende:
[..]
Duurt wel 6 minuten voor je optimale bescherming hebtquote:Op zondag 27 juni 2021 22:36 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Daar hebben we gelukkig fraccin de Boer voor. Dat vaccin zorgt ervoor dat de oranjekoorts in 90 minuten verdwijnt.
Ja maar het is geen zero-oranjekoorts, er is een kans dat het oplaait. Max, Nederlanders in de tour. De oranjewappies zijn al blij als ze kunnen juichen voor een tafeltenniskampioen uit Nederland.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:36 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Daar hebben we gelukkig fraccin de Boer voor. Dat vaccin zorgt ervoor dat de oranjekoorts in 90 minuten verdwijnt.
That's what she said!quote:Op zondag 27 juni 2021 22:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Duurt wel 6 minuten voor je optimale bescherming hebt
Harde lockdown tijdens de sportzomer is er dan minimaal vereist.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja maar het is geen zero-oranjekoorts, er is een kans dat het oplaait. Max, Nederlanders in de tour. De oranjewappies zijn al blij als ze kunnen juichen voor een tafeltenniskampioen uit Nederland.
Een soort extremisch virus ipv endemisch 😱😱😱quote:Op zondag 27 juni 2021 22:39 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja maar het is geen zero-oranjekoorts, er is een kans dat het oplaait. Max, Nederlanders in de tour. De oranjewappies zijn al blij als ze kunnen juichen voor een tafeltenniskampioen uit Nederland.
[..]
That's what she said!
Ik stel voor te volstaan met het sluiten van cafés en kroegen in de rust!quote:Op zondag 27 juni 2021 22:42 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Harde lockdown tijdens de sportzomer is er dan minimaal vereist.
Maar maar, wat moet je dan doen om nog aan een paar ballen te kunnen zitten?quote:Op zondag 27 juni 2021 22:45 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik stel voor te volstaan met het sluiten van cafés en kroegen in de rust!
Nee, en de races waar ik heen ga draag ik ook geen oranje. Betaal een vermogen voor die wedstrijden, dan ga ik er toch niet bijlopen als een kansloze proleet uit de zeeliedenbuurt!quote:Op zondag 27 juni 2021 22:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel eens op de verstappentribune geweest? Dat is ook behoorlijk carnavalesk hoor.
quote:Op zondag 27 juni 2021 22:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nee, en de races waar ik heen ga draag ik ook geen oranje. Betaal een vermogen voor die wedstrijden, dan ga ik er toch niet bijlopen als een kansloze proleet uit de zeeliedenbuurt!
Snap sowieso niet waarom er nog belasting betaald moet worden en niet iedereen een basisinkomen krijgt als er toch onbeperkt geld bij verzonnen wordt door de ECBquote:
Snob!quote:Op zondag 27 juni 2021 22:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nee, en de races waar ik heen ga draag ik ook geen oranje. Betaal een vermogen voor die wedstrijden, dan ga ik er toch niet bijlopen als een kansloze proleet uit de zeeliedenbuurt!
Molo heeft een capequote:Op zondag 27 juni 2021 22:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Baat het niet dan schaadt het niet. Kleine moeite, groot plezier
Alsof Hugo bepaald hoeveel servers er ingezet worden voor de Tvt appquote:Op zondag 27 juni 2021 21:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vreselijk. Die TvT app kan ook weer de helft van wat er oorspronkelijk beloofd werd. Het is al dagen chaos. Maar uiteraard ligt er niets aan Hugo. Dood vermoeiend.
Zijn we tenminste érgens goed in.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:26 schreef zalkc het volgende:
[..]
We kunnen best wel goed dingen organiseren hier, maar we zijn uiteraard ook wereldkampioen klagen.
Hij is gewoon eindverantwoordelijk. Al beslist de plaatselijke zwerfhond.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Alsof Hugo bepaald hoeveel servers er ingezet worden voor de Tvt app
Nederlandse fans zijn over het algemeen gênant en een bron van plaatsvervangende schaamte.quote:Op zondag 27 juni 2021 22:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wel eens op de verstappentribune geweest? Dat is ook behoorlijk carnavalesk hoor.
Ik zit momenteel met een oranje polo op de bank, ik zeg het maar evenquote:Op zondag 27 juni 2021 23:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Nederlandse fans zijn over het algemeen gênant en een bron van plaatsvervangende schaamte.
Klap in het gezicht van @zalkcquote:Op zondag 27 juni 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik zit momenteel met een oranje polo op de bank, ik zeg het maar even
Ik met een zure rouwcape, veel mooier.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Fan van uncle Roger?quote:Op zondag 27 juni 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wie heeft er nou op een dag als vandaag géén oranje aan!quote:Op zondag 27 juni 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik heb een verstappenteller, altijd handigquote:
Mijn kind ging juichen bij goal van Tsjechiëquote:
Neem wel aan TEAB of gratis af te halen?quote:Op zondag 27 juni 2021 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Mijn kind ging juichen bij goal van Tsjechië
Staat inmiddels op marktplaats uiteraard
In ruil voor gebruikte grindtegelsquote:Op zondag 27 juni 2021 23:13 schreef chratnox het volgende:
[..]
Neem wel aan TEAB of gratis af te halen?
NLse vorm van een karen.quote:Op zondag 27 juni 2021 18:50 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Yvonne is de meest gezellige Nederlander.
fuck emquote:Op zondag 27 juni 2021 23:24 schreef Za het volgende:
Vaccination plus masks' WHO official says vaccines not enough with Delta Covid variant
Vaccination along with safety measures are necessary when it comes to fighting the Delta Plus coronavirus variant, said a World Health Organization (WHO) representative, as reported by news agency ANI.
"Vaccination plus masks, because just a vaccine is not enough with 'Delta.' We need to make an effort over a short period of time, otherwise there would be a lockdown," said Melita Vujnovic WHO representative to Russia, on the Soloviev Live YouTube show.
https://www.aninews.in/ne(...)ative20210627032105/
https://www.livemint.com/(...)-11624751611704.html
WHO mag mijn ballen likken, met beflap en masker, maakt me niet uitquote:Op zondag 27 juni 2021 23:24 schreef Za het volgende:
Vaccination plus masks' WHO official says vaccines not enough with Delta Covid variant
Vaccination along with safety measures are necessary when it comes to fighting the Delta Plus coronavirus variant, said a World Health Organization (WHO) representative, as reported by news agency ANI.
"Vaccination plus masks, because just a vaccine is not enough with 'Delta.' We need to make an effort over a short period of time, otherwise there would be a lockdown," said Melita Vujnovic WHO representative to Russia, on the Soloviev Live YouTube show.
De WHO houdt zich ook vooral bezig met derde wereldlanden. Landen met nog een erg lage vaccinatiegraad. Ik denk dat je het in die context moet zien.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:36 schreef Molo het volgende:
WHO mag mijn ballen likken, met beflap en masker, maakt me niet uit
Koekoek.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:24 schreef Za het volgende:
Vandaar "world health..."quote:Op zondag 27 juni 2021 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De WHO houdt zich ook vooral bezig met derde wereldlanden. Landen met nog een erg lage vaccinatiegraad. Ik denk dat je het in die context moet zien.
Ja dat weet ik welquote:Op zondag 27 juni 2021 23:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De WHO houdt zich ook vooral bezig met derde wereldlanden. Landen met nog een erg lage vaccinatiegraad. Ik denk dat je het in die context moet zien.
Delta plus is reeds aangetroffen in de VS, UK, Zwitserland, Japan, Nepal, India, Polen, China en Rusland.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Dat gaat wel heel ver.quote:Op zondag 27 juni 2021 23:06 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uh...quote:Op zondag 27 juni 2021 23:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wie heeft er nou op een dag als vandaag géén oranje aan!
Ik heb het over IFR en IHR, sinds wanneer word je niet getest in het ziekenhuis? Sinds wanneer houden ze de oorzaak van overlijden niet meer bij?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nu probeer je weer de boel te ontsporen door een endemische ziekte waar nooit op wordt getest als er geen behandeling nodig is te vergelijken met een exotische ziekte waarvoor een meldplicht geldt en complete teststraten zijn ingericht.
Je kunt wel net zo lang shoppen in datasets tot het allemaal zo'n beetje hetzelfde is maar daarmee komen we echt niet verder. Dat dient alleen maar om rookgordijnen op te trekken. Nogmaals: hou daar gewoon eens mee op. Of doe het wat minder opzichtig, dan kunnen we elkaar misschien nog wat aan het denken zetten. Dit is echt huis- tuin- en keukendemagogie.
En wordt in niet al die landen een probleem lijkt mijquote:Op maandag 28 juni 2021 00:00 schreef Za het volgende:
[..]
Delta plus is reeds aangetroffen in de VS, UK, Zwitserland, Japan, Nepal, India, Polen, China en Rusland.
Nee? Dit is voor het collectief noch het individu de beste optie. Mensen het leven oneindig lang willen rekken tegen forse kosten is niet verstandig. En alle risicogroepen hebben al een spuitje gehad als ze wilden dus praktisch zijn we nu echt een marginaal aantal mensen het leven aan het rekken. Dat het een kansloze missie is... En er weinig gered wordt uiteindelijk... Tjah, maar op het emotionele argument dat het een leven kan schelen kunnen we het hele land nu wel plat gooien, dat het hypocriet is dat je in dat geval nog auto rijdt en zonder helm gaat fietsen dat begrijpt men weer niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:41 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Individualistisch ingesteld...
Er zijn seizoenseffecten, "waarschijnlijk scenario" komop zeg, "waarschijnlijk is water nat"............. pffzquote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef chratnox het volgende:
Van Dissel heeft tijdens de afgelopen technische briefing ook gesproken over seizoenseffecten, dus dat lijkt me best een waarschijnlijk scenario. Het zal tijdens dat seizoen niet helemaal weg gaan, maar wel een stuk minder worden.
Onze burgemeester loopt alvast vooruit op de virologen en landsbeleid.quote:Op zondag 27 juni 2021 19:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Naar voren kijken, zoals Bruls:
[..]
https://www.gelderlander.(...)-opschalen~a0c3303f/
Ken je dit stukje uit Norsemen? Moet daar tegenwoordig vaak aan denkenquote:Op maandag 28 juni 2021 00:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee? Dit is voor het collectief noch het individu de beste optie. Mensen het leven oneindig lang willen rekken tegen forse kosten is niet verstandig. En alle risicogroepen hebben al een spuitje gehad als ze wilden dus praktisch zijn we nu echt een marginaal aantal mensen het leven aan het rekken. Dat het een kansloze missie is... En er weinig gered wordt uiteindelijk... Tjah, maar op het emotionele argument dat het een leven kan schelen kunnen we het hele land nu wel plat gooien, dat het hypocriet is dat je in dat geval nog auto rijdt en zonder helm gaat fietsen dat begrijpt men weer niet.
Op zondag 27 juni 2021 21:02 schreef eragon2890 het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2021 00:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken je dit stukje uit Norsemen? Moet daar tegenwoordig vaak aan denken
De trend is covid-19, niet meer andere ziektes of blessures, daarom ligt de zorg nu 1,5 jaar achter met opereren.quote:Op maandag 28 juni 2021 00:22 schreef ludovico het volgende:
[..]Ik had niet heel lang terug zo een vage film gezien via Netflix met zoiets erin.
Maar geen idee of je nu zit te refereren dat oudjes van mij wel gewoon dood mogen o.i.d. ik vind dat nogal schandalig dat dat geopperd wordt, mijn stelling is nu al non stop dat op dit moment (oudjes gevaccineerd) ik verwacht dat de dodelijkheid van covid gewoon lager is dan influenza per besmetting.
Als dat je overtuiging is kan je toch niet allerlei maatregelen gaan goedkeuren voor Corona en niet voor influenza?
Als dit je overtuiging is en je zou nog steeds voor maatregelen zijn dan moet je je beseffen dat we voor eeuwig gaan leven met maatregelen. Vind ik het niet waard! En dan met emotionele redenen komen dat ik oudjes opoffer vind ik dan enorm onethisch worden.
Mensenlevens zijn zeker wat waard, uiteraard, maar als ik 6 maanden eerder de pijp uit ga in slechte gezondheid dan hoort dat bij het leven.
Dat doen we in Nederland niet, dus een non argument...quote:Op maandag 28 juni 2021 00:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee? Dit is voor het collectief noch het individu de beste optie. Mensen het leven oneindig lang willen rekken tegen forse kosten is niet verstandig.
Je bent kennelijk door je argumenten heen.quote:En alle risicogroepen hebben al een spuitje gehad als ze wilden dus praktisch zijn we nu echt een marginaal aantal mensen het leven aan het rekken. Dat het een kansloze missie is... En er weinig gered wordt uiteindelijk... Tjah, maar op het emotionele argument dat het een leven kan schelen kunnen we het hele land nu wel plat gooien, dat het hypocriet is dat je in dat geval nog auto rijdt en zonder helm gaat fietsen dat begrijpt men weer niet.
Nee dat was niet mijn insteekquote:Op maandag 28 juni 2021 00:22 schreef ludovico het volgende:
[..]Ik had niet heel lang terug zo een vage film gezien via Netflix met zoiets erin.
Maar geen idee of je nu zit te refereren dat oudjes van mij wel gewoon dood mogen o.i.d. ik vind dat nogal schandalig dat dat geopperd wordt, mijn stelling is nu al non stop dat op dit moment (oudjes gevaccineerd) ik verwacht dat de dodelijkheid van covid gewoon lager is dan influenza per besmetting.
Als dat je overtuiging is kan je toch niet allerlei maatregelen gaan goedkeuren voor Corona en niet voor influenza?
Als dit je overtuiging is en je zou nog steeds voor maatregelen zijn dan moet je je beseffen dat we voor eeuwig gaan leven met maatregelen. Vind ik het niet waard! En dan met emotionele redenen komen dat ik oudjes opoffer vind ik dan enorm onethisch worden.
Mensenlevens zijn zeker wat waard, uiteraard, maar als ik 6 maanden eerder de pijp uit ga in slechte gezondheid dan hoort dat bij het leven.
Zo'n zooi maatregelen waarvan je halverwege denkt 'huh? Waaróm eigenlijk?? Neen, ik doe gewoon dus niet meer mee'quote:Dat het een kansloze missie is... En er weinig gered wordt uiteindelijk...
Tja, je kunt de patiënten moeilijk aan hun lot over laten.quote:Op maandag 28 juni 2021 00:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
De trend is covid-19, niet meer andere ziektes of blessures, daarom ligt de zorg nu 1,5 jaar achter met opereren.
ik vind het geen goed idee, dat covid-19 zo belangrijk word geranked.
quote:Now booming on Moscow’s black market: Fake vaccine certificates
MOSCOW — It took just a few hours for fraudsters to act after Moscow's mayor announced this month that coronavirus vaccinations were compulsory for most of the city's service sector employees.
Accounts advertising the availability of fake coronavirus vaccination certificates suddenly appeared as social media followers of Russians who identified as working in restaurants or bars.
A new black market was born with a deep potential clientele: the many Russians still hesitant to be vaccinated even amid a surge in coronavirus cases.
One bartender, who provided The Washington Post with a copy of his private messages on Instagram, sent a query to one account about the cost of a fraudulent vaccination certificate.
The response was immediate: The price was the equivalent of about $25, and the bartender just needed to provide his personal information. The bartender spoke on the condition of anonymity to discuss engaging in an illegal operation.
The increase in the number of people selling bogus vaccination certificates comes as Moscow has ordered 60 percent of workers who interact with the public — teachers, taxi drivers, salespeople and others — to get vaccinated or get different jobs. Their employers are subject to hefty fines for noncompliance.
https://www.washingtonpos(...)9bd22197c_story.html
Ik durf te wedden dat je nu al, of anders binnenkort, op Telegram voor een zacht prijsje wel een QR code kunt scoren.quote:Op maandag 28 juni 2021 00:58 schreef Tijger_m het volgende:
Zo los je het covid probleem ook wel op
[..]
Ik vraag me af of de ID check in de praktijk gedaan gaat wordenquote:Op maandag 28 juni 2021 08:02 schreef Morri2 het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat je nu al, of anders binnenkort, op Telegram voor een zacht prijsje wel een QR code kunt scoren.
Kan het me niet voorstellen bij grotere/drukkere evenementen. Van 20.000 mensen even QR code scannen en naam vergelijken met paspoort kost veel extra tijd.quote:Op maandag 28 juni 2021 08:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de ID check in de praktijk gedaan gaat worden
Zo niet, is het vrij makkelijk te gebruiken van een ander ja
Yepquote:Op maandag 28 juni 2021 08:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Kan het me niet voorstellen bij grotere/drukkere evenementen. Van 20.000 mensen even QR code scannen en naam vergelijken met paspoort kost veel extra tijd.
En toch heeft trein gelijk.quote:Op zondag 27 juni 2021 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Ik ga niet mee in jouw gebash. Al heel lang niet.
Zag ook de foto's in de lokale krant(en) van het eerste stapweekend. Enorme rijen overal op pleinen en straten voor (dans)kroegen waar je normaal zo naar binnen kunt lopen. Ook benieuwd hoe lang iedereen het nog leuk vindt om elke keer in al die rijen te staan (eerst bij de teststraat, daarna bij de uitgaansgelegenheid). Nu is het nog nieuw en spannend allemaal natuurlijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 08:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep
Denk het ook
En om het snel te maken hoef je niet in die app in te loggen en m real time op te halen met DigiD maar je kunt de eerder opgehaalde QR code die nog geldig is gewoon tonen
Net of íemand gaat zien dat dat geen screenshot is van een andere telefoon.
Geen ID check.
Komt u maar door
Ik vind het prima trouwens, vind het toch onzinnig. Als het onverantwoord is qua Covid virusdruk om een groot evenement te houden, is dat het nog steeds met een perfect werkende QR code.
Is het veilig genoeg voor een evenement, is dat het m.i. ook zonder QR code.
Dus die paar frauduleuze QR codes boeit dan ook niet meer denk ik zo maar
Hoe sneller we er vanaf zijn hoe beter sowieso
Het enige wat ik hier gelezen heb is dat je Molo Bolo heet.quote:Op maandag 28 juni 2021 08:52 schreef Molo het volgende:
Sowieso is die check briljant
Ik koop een kaartje op mijn roepnaam en getrouwde naam. Die eerste letter is M. En de tweede is B, bij wijze van voorbeeld.
De app zelf geeft als controle de eerste letter van mijn doopnaam en de eerste letter van mijn meisjesnaam. Maar dan wel wonky.
Petronella van Woerkom bijvoorbeeld.
Wordt dan P. W.
Ipv op mijn kaartje dus M. B.
Heerlijk dit wel
![]()
Ik had dat stuk niet beter gekund hoor, en snap het, maar het helpt natuurlijk niet mee. Fraudechecks, mwahhhhh op deze manier. De workflow bij grote massa's is verwarrend en tijdrovend zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |