Geen probleem hoor!quote:Op zondag 27 juni 2021 00:08 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt dat je me tot het eind gezelschap hebt gehouden @:NailQueen, en verder ook bedankt voor de gezellige avond aan iedereen die er bij was.
Volgende week 1999!
Ja. Nicole begon, door de reprise in 4 talen te doen. Vrijwel alle niet Engelstalige winnaars deden daarna de reprise in het Engels, omdat dat beter is voor de single verkoop.quote:
Daar had Johnny Logan geen last vanquote:Op zondag 27 juni 2021 00:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ja. Nicole begon, door de reprise in 4 talen te doen. Vrijwel alle niet Engelstalige winnaars deden daarna de reprise in het Engels, omdat dat beter is voor de single verkoop.
Vanavond weer, inderdaad.quote:
Apart. Best een bekende winnaar dat jaar en recentquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vanavond weer, inderdaad.
1999 dit keer, een van de weinige edities die ik volgens mij nog nooit gezien heb.
Ik ben de oude edities van het begin af aan begonnen terug te kijken, en tot nu toe tot 1996 gekomen. Vanaf 2009 kijk ik daadwerkelijk. Het gat daartussen heb ik alleen bij Eurovision Again/Samen kijken gezien.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Apart. Best een bekende winnaar dat jaar en recent
Echt he?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Wat gaat de week snel voorbij. Het voelt echt als gisteren dat we 1989 hebben gekeken
Liever dat je er half bij bent dan helemaal niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er half/half bij, met mijn ene oortje naar de stream luisteren en met mijn andere oor op het voetbal gericht![]()
1999 vind ik niet een enorm interessant jaar. Eigenlijk alleen Kroatië en Estland vind ik echt heel goed (vooral die eerste)
Haha nee hoor, ik zie het als een mooie multitask-testquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:04 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Liever dat je er half bij bent dan helemaal niet.Maar voel uiteraard geen verplichting.
Ik dacht even "huh, Daphne Deckers?"quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:08 schreef Sableheart het volgende:
Dafna Dekel
Die verstond ik net verkeerd.
Het is me ook opgevallen dat het publiek na 1998 veel groter en uitbundiger is geworden. Daarvoor waren ze altijd erg netjes, te netjesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:05 schreef Sableheart het volgende:
Zo te zien waren de vlaggen in 1999 wel al behoorlijk aanwezig.
Ik wilde dit net zeggen. Je was me voorquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:08 schreef Sableheart het volgende:
Dafna Dekel
Die verstond ik net verkeerd.
Gelukkig hebben we nu San Remo nog voor de perfect stijf op het stoeltje zittende galagangersquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is me ook opgevallen dat het publiek na 1998 veel groter en uitbundiger is geworden. Daarvoor waren ze altijd erg netjes, te netjes
Ik bedacht mij net ook al dat er nu wel heel erg werd ingezet op publieksparticipatie, dat kon ik mij van 1998 niet herinneren inderdaad. Was dit jaar ook het begin van de ingestudeerde grapjes?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Het is me ook opgevallen dat het publiek na 1998 veel groter en uitbundiger is geworden. Daarvoor waren ze altijd erg netjes, te netjes
\quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
1999 vind ik niet een enorm interessant jaar. Eigenlijk alleen Kroatië en Estland vind ik echt heel goed (vooral die eerste)
Het zou me niet verrassen. Ik verwacht in ieder geval niet heel veel later.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik bedacht mij net ook al dat er nu wel heel erg werd ingezet op publieksparticipatie, dat kon ik mij van 1998 niet herinneren inderdaad. Was dit jaar ook het begin van de ingestudeerde grapjes?
Duitsland is ook wel leukquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
\
1999 is niet het beste jaar. Maar naast Kroatië en Estland is er nog wel meer wat de aandacht verdiend .
Ik denk dat het vooral de maken had met het begin van de televotingquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:10 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik bedacht mij net ook al dat er nu wel heel erg werd ingezet op publieksparticipatie, dat kon ik mij van 1998 niet herinneren inderdaad. Was dit jaar ook het begin van de ingestudeerde grapjes?
Turkije, Slovenië en Bosnië en dan zitten we al bijna op de helftquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Duitsland is ook wel leukEn België, en IJsland & Zweden zijn ook prima ook al niet helemaal mijn ding
Oh ja, Bosnië is ook wel leuk! Slovenië vind ik vooral haar eerdere bijdrage veel beter, en Turkije kan ik me niet zo goed herinnerenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:15 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Turkije, Slovenië en Bosnië en dan zitten we al bijna op de helft
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit te kijken waarom dat podium zo vertrouwd voelt, maar ik heb Marija Magdalena echt heel vaak bekeken op yt
Toen werd er nog geloot.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Om nou te zeggen dat dit een goede opener is
Ik wil dit zo graag goed vinden maar het lukt mij nog steeds niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:17 schreef Meridiaan het volgende:
In 2021 zou dit etnische misschien goed werken met een beat eronder
Ja dat is wel een voordeel van de huidige aanpak van startplekken die door de productie zijn bepaaldquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:18 schreef NailQueen het volgende:
Om nou te zeggen dat dit een goede opener is
Dit inderdaad. Het klinkt alsof het interessant zou moeten zijn, maar het is dat niet.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:19 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik wil dit zo graag goed vinden maar het lukt mij nog steeds niet.
Een mongolische neusfluit, volgens Terry. Als ik had moeten raden, zou ik een ocarina hebben gezegd.quote:
Zo fijn dat ze in het Engels mocht. De Vlaamse versie is een stuk minder.quote:
Wel aardig is inderdaad een goede beschrijving. Er zitten leuke fragmenten in, maar het geheel blaast me niet weg.quote:
Thanks, die ken ik nog niet!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zo fijn dat ze in het Engels mocht. De Vlaamse versie is een stuk minder.
Ik vind vooral het instrumentale mooi. Bij de zang slaat het wat dood voor mij, waardoor het geheel toch niet "wow" isquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Wel aardig is inderdaad een goede beschrijving. Er zitten leuke fragmenten in, maar het geheel blaast me niet weg.
Oh, ja, precies dit dusquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:23 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vind de muziek mooi, de zang wat minder.
Goed moment, toch @Strani ?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:24 schreef Aoibhin het volgende:
Bij een gebrek aan @:ESF1Gamer ga ik maar even @:Strani taggen
Hier in ieder geval wel een regenboogvlagquote:
De VRT (of BRT) had toen als voorwaarde dat er een versie in de eigen taal moest komen, ongeacht welke versie naar Jeruzalem ging.quote:
Zou me niet verrassen, als ik dit zo zie.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh ja deze dame had de Barbara Dex Award toch?
Voor een regenboogjurk. Zou niemand nu durven uit te reikenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Vooralsnog niet geheel onverdiend.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
De meest opvallende is het toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor een regenboogjurk. Zou niemand nu durven uit te reiken
Volgens mij is dat ook het enige waar ik dit nummer nu aan herkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zou me niet verrassen, als ik dit zo zie.
Konijnenoortjesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vooralsnog niet geheel onverdiend.
Ik snap de konijnenoortjes ter hoogte van haar borst ook niet
Direct hierna komt iets heel tofs!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef Sableheart het volgende:
Wel beter dan Litouwen, volgens mij. Maar niet veel.
Formeel wel ja, maar stiekem…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De meest opvallende is het toch tegenwoordig?
Ergens waar iedereen je naam kent.quote:
In de postcard van Spanje kwam een konijn uit de hoge hoed. Misschien komt de goochelaar zo wel ook een konijn uit haar jurk toverenquote:
Dat zie ik nog niet direct, eerlijk gezegd. Schilderijen obv bijbelse thema's passen toch wel bij Israel?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:29 schreef Meridiaan het volgende:
Overigens zou de thematiek van de postcards tegenwoordig ook niet meer kunnen.
Jazeker. Maar de EBU zou dat denk ik tegenwoordig niet meer toestaan, zulke duidelijke religieuze (en politieke) verwijzingen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat zie ik nog niet direct, eerlijk gezegd. Schilderijen obv bijbelse thema's passen toch wel bij Israel?
Ik heb hetzelfde. Goed optreden maar ik zie geen winnaarquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:33 schreef Sableheart het volgende:
Sorry, maar het deed me weinig. Wel de beste tot nu toe, maar ja...
En 20 jaar later doet ze het nog beter.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Marijaaaaaa Magdalenaaaa-haaaaaa-haaaaaaaaa
Oh wowquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En 20 jaar later doet ze het nog beter.
De UK kennende sturen ze die over twintig jaar en janken ze dan dat die een Humperdinckje doen door de Brexitquote:
In het veld tot nu toe staat dit wel als een huis.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Prima dit Slovenië, maar haar bijdrage in 1995 was echt zóveel beter
Maar het is Darja (en 1995 was net iets beter inderdaad)quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
Prima dit Slovenië, maar haar bijdrage in 1995 was echt zóveel beter
Ik vind ze wel leuk. Ze beginnen met een klassiek schilderij gebaseerd op een scene uit de bijbel, en associeren dat met toeristische locaties in Israel. Hebben helaas maar weinig met het optredende land te doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:43 schreef NailQueen het volgende:
Ik begrijp trouwens weinig van de postcards
Ik vind ze tofquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk. Ze beginnen met een klassiek schilderij gebaseerd op een scene uit de bijbel, en associeren dat met toeristische locaties in Israel. Hebben helaas maar weinig met het optredende land te doen.
Jobi heeft gedaan wat jij zou doen in de helft die je hebt gemist.quote:
Je zou bijna zeggen dat we in dat decennium zittenquote:
Ja, het gaat allemaal wat langzamer dit jaar. Lange intro, lange postcards... Plus daadwerkelijk een pauze voor de televote. Het gaat wel ruim na 12 uur worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jobi heeft gedaan wat jij zou doen in de helft die je hebt gemist.
En we zijn pas bij nummer 8.
Wat dat betreft beter dan in sommige jaren 60, toen je de popmuziek van die tijd totaal niet op Eurovisie terughoorde.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat we in dat decennium zitten
Ik ben niet zo bekend met de bijbel. Misschien dat het daar aan ligt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk. Ze beginnen met een klassiek schilderij gebaseerd op een scene uit de bijbel, en associeren dat met toeristische locaties in Israel. Hebben helaas maar weinig met het optredende land te doen.
Jaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft hij vlaggetjes op zijn wangen getekend?
Een Noor geboren in Colombia met een Nederlandse achternaam.quote:
Dat vind ik de charme, het gaat me echt om de uitvoering van het geheel. Zo slecht dat het bijna goed isquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een Noor geboren in Colombia met een Nederlandse achternaam.
Ergens gingen hier wat dingen fout
Zekerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Wat dat betreft beter dan in sommige jaren 60, toen je de popmuziek van die tijd totaal niet op Eurovisie terughoorde.
En er komt nog iets hiernaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Hoe krijg je dit zo na elkaar geloot zeg
Als het nou inderdaad mierzoet was geweest, had ik het waarschijnlijk nog wel leuk gevonden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bij iemand het glazuur van de tanden al kapot?
Ik kijk net bij 2 mierzoete liedjesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:56 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als het nou inderdaad mierzoet was geweest, had ik het waarschijnlijk nog wel leuk gevonden.
Overall vind ik de jaren '90 juist erg goede ESF jarenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:54 schreef Sableheart het volgende:
Ik snap het niet. In het grootste deel van de jaren negentig had je een flink aantal goede inzendingen. Maar toen "sprak het niet genoeg aan", moest alles anders. Taalregel afgeschaft, televoting ingevoerd, en dan krijg je zo'n mix van generieke popdeuntjes en trage net niet ballades.
Denemarken valt ruim in de eerste van die twee categorieen.
Voor mij is mierzoet traag en romantisch. Generieke pop is smakeloos.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:57 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk net bij 2 mierzoete liedjes
En 1998 was ook erg goed over het algemeen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Overall vind ik de jaren '90 juist erg goede ESF jarenMet 1996 als het absolute hoogtepunt, maar 1994 en 1995 waren ook echt héél erg goed (die laatste wel erg ballad-heavy)
Dat vind ik vooral een jaar met veel hoogtepunten, waarin de rest wat achterbleef.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
En 1998 was ook erg goed over het algemeen.
Dat dachten wij ook toen. Maar Nederlanders en kansen inschatten is nooit de beste combinatie geweest.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:00 schreef NailQueen het volgende:
Terry vind dat Marlayne een goede kans maakt
Eens met dit dus.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb nooit veel gehad met One Good Reason, maar ik schat dat dit in de line-up wel makkelijk mijn top 10 moet kunnen halen
Het is gelukkig geen kniezwengel dat een eigen leven gaat leiden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat linkerarmpje heeft echt een hele eigen show hè?
Lenaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen kniezwengel dat een eigen leven gaat leiden.
Oh ik heb er niet zoveel mee. Wel prima gezongenquote:
Die ook ? Kate Ryan in elk geval.quote:
Lena had leuke wiebelknietjesquote:
Eens.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
Oké, er moet ergens een deksel zitten op die glazen, anders geloof ik het niet
Nee, wilde net posten dat ik het een leuk nummer vindquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:09 schreef Sableheart het volgende:
Is het erg als ik deze intervalact het beste nummer tot nu toe vind?
Ik heb ook nog maar aan 3 landen punten toegediendquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:09 schreef Sableheart het volgende:
Is het erg als ik deze intervalact het beste nummer tot nu toe vind?
Van mij mag jequote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:11 schreef NailQueen het volgende:
Mag het ook witte wijn zijn? Dat heb ik nu
Ik heb ook niet zo heel veel met dit nummer. Ik snap wel waarom het hoog scoorde, maar voor mij geen persoonlijke favoriet gewordenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:13 schreef Sableheart het volgende:
En we zijn weer terug bij generieke pop.
Proost!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Van mij mag je![]()
* Aoibhin schroeft nu mini-flesje rode wijn open
Jij ook! Cheers!quote:
Ja ik typte eerst "oh deze is ook wel leuk!" om dan een paar tellen later weer te twijfelen en de post uiteindelijk helemaal niet te plaatsenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:19 schreef Sableheart het volgende:
Ik vind Cyprus lastig te plaatsen. Het is niet echt een geheel, heeft wel leuke stukjes, maar niet geweldig voor mij.
Echt wel uitersten ja. Nu zou dat veel eerder opgepakt worden, met name door de invloed van de bookies.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:19 schreef usagi414 het volgende:
Bizar dat dit de GROTE favoriet was en zo door het ijs zakte tijden de live uitvoering.
Mee murmelen is leuk bij dit nummer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, ik zit hier ook mee te murmelen
Jazeker, die hebben we eerder gezien!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef Sableheart het volgende:
Is 1999 misschien toch al een keer op Eurovision Again geweest? Hoe meer ik van de postcards zie, hoe meer ik de indruk heb ze te herkennen.
Klopt. Ik meende dat Marlayne toen op de 5de plek kwam van de kijkersquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef Sableheart het volgende:
Is 1999 misschien toch al een keer op Eurovision Again geweest? Hoe meer ik van de postcards zie, hoe meer ik de indruk heb ze te herkennen.
Ik eerlijk gezegd ook niet, buiten Marlayne dan.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef Sableheart het volgende:
Al herken ik naast de winnaar nog geen enkel nummer.
Eerlijk gezegd is het bij mij ook niet helemaal blijven hangen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:26 schreef Sableheart het volgende:
Al herken ik naast de winnaar nog geen enkel nummer.
Als ik de rest zo zie, verwacht ik dat Kroatie alsnog hoog bij me gaat eindigenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker, die hebben we eerder gezien!Toen kon je Kroatië wel waarderen trouwens
Blijkbaar wel dus, bij Eurovision Again.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:27 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Ik eerlijk gezegd ook niet, buiten Marlayne dan.
Maar had jij nou deze uitzending nog nooit gezien?
Geen top nummer maar het heeft wel iets eigens, zoals Portugal dat vaak heeft.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:28 schreef Sableheart het volgende:
En zoals gebruikelijk kreeg Portugal weer eens veel te weinig.
Joh, geen probleem, ik vind het ook niet veel. Maar gelukkig zat er bijvoorbeeld een Noorwegen tussen, een Kroatië en Zweden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:32 schreef Sableheart het volgende:
En nog maar een vergeetbaar nummer. Sorry dat ik zo pessimistisch ben, maar dit is een matige editie.
Ik geloof dat we het met je eens zijn. Een paar hele goede nummers maar veel middelmaat en sommige ronduit slecht.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:32 schreef Sableheart het volgende:
En nog maar een vergeetbaar nummer. Sorry dat ik zo pessimistisch ben, maar dit is een matige editie.
Ik vind vooral de zang ook erg matig.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:32 schreef Sableheart het volgende:
Eens. Ik vind 1999 denk ik het minst van de jaren '90 editiesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:32 schreef Sableheart het volgende:
Daar hoef ik niet over te twijfelen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Eens. Ik vind 1999 denk ik het minst van de jaren '90 edities
quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
Nu een leuk nummertje voor als er eens iemand jarig is hier
Er komen een aantal verjaardagen aan in de komende wekenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
Nu een leuk nummertje voor als er eens iemand jarig is hier
Nooit van gehoordquote:
Is dit een "inb4 ik ben binnenkort jarig post"quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Er komen een aantal verjaardagen aan in de komende weken
Dat werkt tot je de tekst goed luistert.quote:
Wel deze maand. Maar Roger en Arizona zijn eerst nog.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Is dit een "inb4 ik ben binnenkort jarig post"
Dat is waar, dat realiseerde ik mij toen ik 'm net verder humdequote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:40 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat werkt tot je de tekst goed luistert.
Doet me denken aan een humoristische medley, waarin "cliff" de voorgaande zangeres uitgebreid gaat feliciteren. Je kan je voorstellen dat ze behoorlijk verontwaardigd raakt bij de regel "that you're in love with me."
Een en al feestquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:41 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel deze maand. Maar Roger en Arizona zijn eerst nog.
Niet meer precies, maar ik ga kijken of ik hem terug kan vinden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:43 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Dat is waar, dat realiseerde ik mij toen ik 'm net verder humde![]()
Waar is die medley van, weet je dat nog?
Jaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:47 schreef usagi414 het volgende:
En dan te bedenken dat K3 hier gewoon gestaan zou kunnen hebben.
Gewoon erg leukquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Dit is nummer is erg slim bedacht!
En de Reise nach Jerusalem is wat wij een stoelendans noemen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Dit is nummer is erg slim bedacht!
Ik dacht al: Wat is dit nou?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:52 schreef Sableheart het volgende:
schrik niet als de stream zometeen even wisselt. Deze versie heeft geen geluid bij Bosnie en Herzegovina.
Als je kan bedenken welke dan wil ik dat graag weten.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Het klinkt als een liedje van Zeljko Joksimovic
7 godinaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als je kan bedenken welke dan wil ik dat graag weten.
Die is ook erg leuk. Ik zat toen zo te hopen dat hij ging winnen in het begin van de puntentelling.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik vind Love in Rewind in 2011 erg leuk. Daarom is dit even wennen
Vanaf de 2de startpositie toch uiteindelijk 6de worden is ook knapquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die is ook erg leuk. Ik zat toen zo te hopen dat hij ging winnen in het begin van de puntentelling.
Ik wil Bosnië heel graag weer terug zien, ooit.
Bosnië een fantastisch ESF landquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:57 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die is ook erg leuk. Ik zat toen zo te hopen dat hij ging winnen in het begin van de puntentelling.
Ik wil Bosnië heel graag weer terug zien, ooit.
Ik heb Estland gemistquote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:59 schreef Sableheart het volgende:
En nog een laatste mooi nummer om af te sluiten. De laatste 3 nummers maken veel goed, al zijn ze niet genoeg om deze hele editie te redden.
Die leveren in ieder geval jaar na jaar kwaliteit, en worden in 1999 dus inderdaad node gemist.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:04 schreef NailQueen het volgende:
Je begint Italië toch een beetje te missen
Fiumi di Parole de laatstequote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:05 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Die leveren in ieder geval jaar na jaar kwaliteit, en worden in 1999 dus inderdaad node gemist.
Ik dacht dat ik zo`n beetje alle nummers van Zeljko wel kende.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
7 godina
Vooral het refrein bedoel ik dan
Die verscheidenheid aan smaken is een van de dingen die dit zo'n leuk forum makenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:08 schreef NailQueen het volgende:
Dit heb ik er van kunnen maken:
12. Zweden
10. Nederland
8. IJsland
7. Duitsland
6. België
5. Frankrijk
4. Kroatie
3. Oostenrijk
2. Israel
1. Cyprus
Heel anders dan de lijstjes voor mij merk ik al welIk vond sommige popliedjes wel wat hebben
Fiumi di Parole had makkelijk kunnen winnen tussen al deze inzendingenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fiumi di Parole de laatste![]()
![]()
En toen in 2011 wel geweldig terugkomen met Madness of LoveTerwijl daar toch enorm veel tijd tussen zit
Geweldig nummerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:10 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Fiumi di Parole had makkelijk kunnen winnen tussen al deze inzendingen
Dit.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Die verscheidenheid aan smaken is een van de dingen die dit zo'n leuk forum maken
Ja dat is echt mooiquote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:11 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit.
En dat we elkaars mening ook respecteren.
Ik weet het niet, het jaar er voor kon ze het wel live.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat dit live is bij Dana
Minder moeilijk nummer om te zingen. Net klonk wel héél zeker en zuiver. Dana is nooit een geweldige zangeres geweest.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:14 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik weet het niet, het jaar er voor kon ze het wel live.
Was dat niet die dame die net in het Frans een gesprekje voerde?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 23:19 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb de supervisior ook nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |