Hier in ieder geval wel een regenboogvlagquote:
De VRT (of BRT) had toen als voorwaarde dat er een versie in de eigen taal moest komen, ongeacht welke versie naar Jeruzalem ging.quote:
Zou me niet verrassen, als ik dit zo zie.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Ohh ja deze dame had de Barbara Dex Award toch?
Voor een regenboogjurk. Zou niemand nu durven uit te reikenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
Vooralsnog niet geheel onverdiend.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:25 schreef Aoibhin het volgende:
De meest opvallende is het toch tegenwoordig?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor een regenboogjurk. Zou niemand nu durven uit te reiken
Volgens mij is dat ook het enige waar ik dit nummer nu aan herkenquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Zou me niet verrassen, als ik dit zo zie.
Konijnenoortjesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:26 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Vooralsnog niet geheel onverdiend.
Ik snap de konijnenoortjes ter hoogte van haar borst ook niet
Direct hierna komt iets heel tofs!quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef Sableheart het volgende:
Wel beter dan Litouwen, volgens mij. Maar niet veel.
Formeel wel ja, maar stiekem…quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:27 schreef Sableheart het volgende:
[..]
De meest opvallende is het toch tegenwoordig?
Ergens waar iedereen je naam kent.quote:
In de postcard van Spanje kwam een konijn uit de hoge hoed. Misschien komt de goochelaar zo wel ook een konijn uit haar jurk toverenquote:
Dat zie ik nog niet direct, eerlijk gezegd. Schilderijen obv bijbelse thema's passen toch wel bij Israel?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:29 schreef Meridiaan het volgende:
Overigens zou de thematiek van de postcards tegenwoordig ook niet meer kunnen.
Jazeker. Maar de EBU zou dat denk ik tegenwoordig niet meer toestaan, zulke duidelijke religieuze (en politieke) verwijzingen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:30 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat zie ik nog niet direct, eerlijk gezegd. Schilderijen obv bijbelse thema's passen toch wel bij Israel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |