Geen probleem hoor!quote:Op zondag 27 juni 2021 00:08 schreef Sableheart het volgende:
Bedankt dat je me tot het eind gezelschap hebt gehouden @:NailQueen, en verder ook bedankt voor de gezellige avond aan iedereen die er bij was.
Volgende week 1999!
Ja. Nicole begon, door de reprise in 4 talen te doen. Vrijwel alle niet Engelstalige winnaars deden daarna de reprise in het Engels, omdat dat beter is voor de single verkoop.quote:
Daar had Johnny Logan geen last vanquote:Op zondag 27 juni 2021 00:09 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ja. Nicole begon, door de reprise in 4 talen te doen. Vrijwel alle niet Engelstalige winnaars deden daarna de reprise in het Engels, omdat dat beter is voor de single verkoop.
Vanavond weer, inderdaad.quote:
Apart. Best een bekende winnaar dat jaar en recentquote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:01 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Vanavond weer, inderdaad.
1999 dit keer, een van de weinige edities die ik volgens mij nog nooit gezien heb.
Ik ben de oude edities van het begin af aan begonnen terug te kijken, en tot nu toe tot 1996 gekomen. Vanaf 2009 kijk ik daadwerkelijk. Het gat daartussen heb ik alleen bij Eurovision Again/Samen kijken gezien.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 19:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Apart. Best een bekende winnaar dat jaar en recent
Echt he?quote:Op zaterdag 3 juli 2021 20:49 schreef NailQueen het volgende:
Wat gaat de week snel voorbij. Het voelt echt als gisteren dat we 1989 hebben gekeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |