Ik vind ze tofquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk. Ze beginnen met een klassiek schilderij gebaseerd op een scene uit de bijbel, en associeren dat met toeristische locaties in Israel. Hebben helaas maar weinig met het optredende land te doen.

Jobi heeft gedaan wat jij zou doen in de helft die je hebt gemist.quote:

Je zou bijna zeggen dat we in dat decennium zittenquote:

Ja, het gaat allemaal wat langzamer dit jaar. Lange intro, lange postcards... Plus daadwerkelijk een pauze voor de televote. Het gaat wel ruim na 12 uur worden.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:47 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Jobi heeft gedaan wat jij zou doen in de helft die je hebt gemist.
En we zijn pas bij nummer 8.

Wat dat betreft beter dan in sommige jaren 60, toen je de popmuziek van die tijd totaal niet op Eurovisie terughoorde.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat we in dat decennium zitten

Ik ben niet zo bekend met de bijbel. Misschien dat het daar aan ligt.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik vind ze wel leuk. Ze beginnen met een klassiek schilderij gebaseerd op een scene uit de bijbel, en associeren dat met toeristische locaties in Israel. Hebben helaas maar weinig met het optredende land te doen.

Jaquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Heeft hij vlaggetjes op zijn wangen getekend?

Een Noor geboren in Colombia met een Nederlandse achternaam.quote:

Dat vind ik de charme, het gaat me echt om de uitvoering van het geheel. Zo slecht dat het bijna goed isquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:51 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Een Noor geboren in Colombia met een Nederlandse achternaam.
Ergens gingen hier wat dingen fout

Zekerquote:Op zaterdag 3 juli 2021 21:49 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Wat dat betreft beter dan in sommige jaren 60, toen je de popmuziek van die tijd totaal niet op Eurovisie terughoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |