Team BikeExchange toch?quote:
quote:
Op zich konden opi en omi natuurlijk weinig doen aan de actie van hun kleindochter.quote:
Haar ouders daarentegenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich konden opi en omi natuurlijk weinig doen aan de actie van hun kleindochter.
Het is me het jaartje wel hè Strani, mag je deze zomaar drie keer van stal halenquote:
En dan zeggen ze dat het leven mínder spannend wordt als je ouder wordt. Niets is minder waarquote:Op zondag 27 juni 2021 16:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Het is me het jaartje wel hè Strani, mag je deze zomaar drie keer van stal halen
Alles uit.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef Meke het volgende:
Ik las trouwens ook dat er niet alleen mensen met regenboogvlaggen waren, maar ook mensen in complete regenboogplakken. Heel benieuwd wat ze daarmee gaan doen
Die mogen hun kleren aanhouden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef Meke het volgende:
Ik las trouwens ook dat er niet alleen mensen met regenboogvlaggen waren, maar ook mensen in complete regenboogplakken. Heel benieuwd wat ze daarmee gaan doen
Door in de regenboog onderbroekquote:Op zondag 27 juni 2021 16:42 schreef Meke het volgende:
quote:
quote:
Hoe dan ook een statement dusquote:
Beter hun kind moeten opvoeden, zodat die kartonnenbordkut ook beter was opgevoedquote:Op zondag 27 juni 2021 16:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op zich konden opi en omi natuurlijk weinig doen aan de actie van hun kleindochter.
Ja, die heb ik ook nog niet kunnen vinden.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:44 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoe dan ook een statement dus![]()
Ik mis eigenlijk nog wel deze met een regenboogvlag🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
Het wordt wel heel spannend!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |