Dat klinkt als een heel leuk project inderdaadquote:Op zondag 27 juni 2021 12:15 schreef Meke het volgende:
Dalì vind ik ook tof trouwens! Ik heb op de pabo daar nog een heel project omheen gemaaktMoesten we een 'kunstdoos' maken in het thema, dus ik had een doos met allemaal smeltende klokken enzo
En dan als opdracht voor de leerlingen dat ze een dier dat bestond uit verschillende dieren moesten maken
The face of war?quote:Op zondag 27 juni 2021 12:23 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind van Dali dat gezicht met de gezichten erin heel fascinerend (en angstaanjagend tegelijkertijd)
Ja was het ook echtquote:Op zondag 27 juni 2021 12:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat klinkt als een heel leuk project inderdaad
Ik ben eens met school naar Barcelona geweest op schoolreis, onderweg zouden we langs Figueres komen. In de eerst planning was daar geen stop gepland, maar een van de begeleidende docenten was de CKV docent en die heeft net zo lang bij het bestuur lopen peuren tot er een bezoek aan het Dali museum in de planning kwam voor de hele klas.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:15 schreef Meke het volgende:
Dalì vind ik ook tof trouwens! Ik heb op de pabo daar nog een heel project omheen gemaaktMoesten we een 'kunstdoos' maken in het thema, dus ik had een doos met allemaal smeltende klokken enzo
En dan als opdracht voor de leerlingen dat ze een dier dat bestond uit verschillende dieren moesten maken
Hee ik ookquote:Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben eens met school naar Barcelona geweest op schoolreis, onderweg zouden we langs Figueres komen. In de eerst planning was daar geen stop gepland, maar een van de begeleidende docenten was de CKV docent en die heeft net zo lang bij het bestuur lopen peuren tot er een bezoek aan het Dali museum in de planning kwam voor de hele klas.![]()
Ik geloof dat ik de enige scholier was die daar blij mee was.![]()
Ja die jaquote:Op zondag 27 juni 2021 12:25 schreef Meke het volgende:
[..]
The face of war?
Ik zit net het stukje te lezen waarvan @:BillDauterive nachtmerries kreeg gisteravond, dan zou ik die niet googlen inderdaad
En dit schilderij, want ook tofquote:Op zondag 27 juni 2021 12:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee ik ookMaar bij ons was het al wel een geplande stop! Ik herinner me er niet zoveel van, behalve dat ik het wel echt heel tof vond
Die regenende auto weet ik nog, en de Face of Mae West
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Meke op 27-06-2021 12:45:53 ]Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik ben ooit 1,5 dag geweest in Barcelona op een cruise / doorreis, veel te kortquote:Op zondag 27 juni 2021 12:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben eens met school naar Barcelona geweest op schoolreis, onderweg zouden we langs Figueres komen. In de eerst planning was daar geen stop gepland, maar een van de begeleidende docenten was de CKV docent en die heeft net zo lang bij het bestuur lopen peuren tot er een bezoek aan het Dali museum in de planning kwam voor de hele klas.![]()
Ik geloof dat ik de enige scholier was die daar blij mee was.![]()
quote:Op zondag 27 juni 2021 12:29 schreef Meke het volgende:
[..]
En dit schilderij, want ook tof
En ik weet niet zo goed waar ik nu naar kijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort kotsend, roze schilderijquote:Op zondag 27 juni 2021 12:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En ik weet niet zo goed waar ik nu naar kijk.
Ja, dat gezicht was die met allemaal losse onderdelen , als je dan op de juiste plek stond kwam het allemaal als een gezicht bij elkaar.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Hee ik ookMaar bij ons was het al wel een geplande stop! Ik herinner me er niet zoveel van, behalve dat ik het wel echt heel tof vond
Die regenende auto weet ik nog, en de Face of Mae West
Nee ik had het over dat ernaast.quote:
Dat is idd wel kort. Wij waren al twee dagen bezig met alleen de architectuur van Antoni Gaudí te bezichtigen, incl Park Güell.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben ooit 1,5 dag geweest in Barcelona op een cruise / doorreis, veel te kortMoet daar echt nog een keer terug, zo'n museum zou ik ook graag een keer zien
Heb je kritiek over mijn artistieke pose?!?!?!!quote:Op zondag 27 juni 2021 12:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee ik had het over dat ernaast.
Ok nee sorry Meke dat kan echt niet
Maar wat een vreemd schilderijWaarschijnlijk nog leuker en gekker als je ze in het echt ziet dan op zo'n foto.
Ja wij ookquote:Op zondag 27 juni 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is idd wel kort. Wij waren al twee dagen bezig met alleen de architectuur van Antoni Gaudí te bezichtigen, incl Park Güell.
Wij zijn toen min of meer langs dat park opgelopen, wel wat dingen kunnen zien maar nog lang niet genoeg en ik zou er alleen al voor de kunst al terugwillen inderdaad.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat is idd wel kort. Wij waren al twee dagen bezig met alleen de architectuur van Antoni Gaudí te bezichtigen, incl Park Güell.
Nou ik schrok er wel een beetje van, jaquote:Op zondag 27 juni 2021 12:42 schreef Cyan9 het volgende:
Krijgen jullie ook een beetje "een naderend onheil" gevoel bij al die berichten en foto's uit de horeca van gisteravond?
Ik heb gelukkig heerlijk geslapen vannachtquote:Op zondag 27 juni 2021 12:25 schreef Meke het volgende:
[..]
The face of war?
Ik zit net het stukje te lezen waarvan @:BillDauterive nachtmerries kreeg gisteravond, dan zou ik die niet googlen inderdaad
Die stadions waren voor ons optioneel. Je kon kiezen voor een dagtrip langs een aantal sportstadions of een dagje relatief vrij over de Ramblas beuzelen.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:39 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja wij ookWij zijn er denk ik vijf dagen ofzo geweest?
Ook naar het Olympisch Stadion waar Ellen van Langen naar huis ging bellen tijdens de Olympische SpelenEn Camp Nou
Als je alleen al denkt aan al die muilende mensen gisteren maakt het al angstigquote:Op zondag 27 juni 2021 12:42 schreef Cyan9 het volgende:
Krijgen jullie ook een beetje "een naderend onheil" gevoel bij al die berichten en foto's uit de horeca van gisteravond?
Nu wel, dank je.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:42 schreef Cyan9 het volgende:
Ohh is ook lekker!quote:Op zondag 27 juni 2021 12:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die stadions waren voor ons optioneel. Je kon kiezen voor een dagtrip langs een aantal sportstadions of een dagje relatief vrij over de Ramblas beuzelen.
Mwah, het zal allemaal wel loslopen, toch? De meesten hebben nu wel 1 vaccinatie gehad, dat scheelt al een hoop. Bovendien moest iedereen een negatief testbewijs laten zien.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:42 schreef Cyan9 het volgende:
Denk 3 oktoberquote:Op zondag 27 juni 2021 12:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nu wel, dank je.![]()
Ik heb nog helemaal geen beelden gezien.
Ja is ook, maar het VOELT gewoon nog heel gekquote:Op zondag 27 juni 2021 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, het zal allemaal wel loslopen, toch? De meesten hebben nu wel 1 vaccinatie gehad, dat scheelt al een hoop. Bovendien moest iedereen een negatief testbewijs laten zien.
Waar ik wel van baal was dat ze die negatieve testbewijzen zomaar uitdeelden, omdat de test door de hack niet snel genoeg verwerkt kon wordenMogelijk zaten er dus toch een paar mensen met corona in de kroeg en dan kan het wel snel gaan.
Oh, damn.quote:
Nog lang niet iedereen van mijn leeftijd (dus ongeveer 20) heeft de eerste prik gehad hoor. De meesten moeten rond 3-4-5 juli. Maar goed, het zal uiteindelijk wel meevallen *fingers crossed*. Na die BLM demonstratie toen verwachtte ik ook heel wat qua verspreiding, maar er gebeurde uiteindelijk niks.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Mwah, het zal allemaal wel loslopen, toch? De meesten hebben nu wel 1 vaccinatie gehad, dat scheelt al een hoop. Bovendien moest iedereen een negatief testbewijs laten zien.
Waar ik wel van baal was dat ze die negatieve testbewijzen zomaar uitdeelden, omdat de test door de hack niet snel genoeg verwerkt kon wordenMogelijk zaten er dus toch een paar mensen met corona in de kroeg en dan kan het wel snel gaan.
Ik heb toch een beetje het idee dat de figuren die het meest opeengepakt in clubs etc willen staan van de leeftijd zijn die juist nog net niet gevaccineerd is. (of net wel, maar nog te kort geleden om al effectief te zijn)quote:Op zondag 27 juni 2021 12:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 juni 2021 12:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog lang niet iedereen van mijn leeftijd (dus ongeveer 20) heeft de eerste prik gehad hoor. De meesten moeten rond 3-4-5 juli. Maar goed, het zal uiteindelijk wel meevallen *fingers crossed*. Na die BLM demonstratie toen verwachtte ik ook heel wat qua verspreiding, maar er gebeurde uiteindelijk niks.
Maar die zouden dan dus getest moeten zijn..quote:Op zondag 27 juni 2021 12:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb toch een beetje het idee dat de figuren die het meest opeengepakt in clubs etc willen staan van de leeftijd zijn die juist nog net niet gevaccineerd is. (of net wel, maar nog te kort geleden om al effectief te zijn)
Ik hoop maar dat ik me daarin vergis.
Ja, zo'n bewijs was wel verplicht volgens mij. En volgens een vriend van me die wel uit is gegaan vrijdag op zaterdagnacht al, was het ontzettend druk bij de dichtstbijzijnde testen voor toegang-locatie hier.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:54 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Maar die zouden dan dus getest moeten zijn..
In principe wel.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:54 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Maar die zouden dan dus getest moeten zijn..
Jullie hebben gelijk over de vaccinatie. Ik ben daar veel te optimistisch overquote:Op zondag 27 juni 2021 12:51 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog lang niet iedereen van mijn leeftijd (dus ongeveer 20) heeft de eerste prik gehad hoor. De meesten moeten rond 3-4-5 juli. Maar goed, het zal uiteindelijk wel meevallen *fingers crossed*. Na die BLM demonstratie toen verwachtte ik ook heel wat qua verspreiding, maar er gebeurde uiteindelijk niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |