Wat een prachtige username.quote:
Je bent de topper van vanavondquote:
Ik dacht eerst dat ze berekenend speelden, minimale moeite en maximaal resultaat enzo.quote:
Ingewikkelde ideeën van Capuchon jongen genotquote:
Ik ben populairquote:
Columbia doet niet mee.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Als dit geen bewijs is dat ONZE jongens het gaan flikken weet ik het ook niet meer.
Ga ergens anders onzeker doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg net een mention waarin ik aardig genoemd wordt. Wat is hier van waar?
Iedereen hier is het er over eens dat je een TOP user bentquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Het feit dat je aardig zou zijn of het feit dat je zo genoemd werdquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Dit is niet inclusief.quote:
Dat moet elke zondag maar weer blijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen hier is het er over eens dat je een TOP user bent
Je wordt ook nog eens met twee razend populaire fok!-genieën vergeleken.quote:
User. Ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen hier is het er over eens dat je een TOP user bent
Allebei is wel interessant.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat je aardig zou zijn of het feit dat je zo genoemd werd
FOK! en aardig gaan niet samen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Die is morgen ook nog wel klaar..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn wasmachine is klaar maar ik wil geen late goal missen
Heb je geen vriendin?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen genieten van MaxGod, wij gaan daar geen kritiek op hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat moet elke zondag maar weer blijken.
Straks in de rust voor de velenging.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fok is een aardig warm badquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
FOK! en aardig gaan niet samen.
Dat zou erg jammer zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier krijg je overigens een note voor.
Als de mods hier consequent zijn tenminste haha
Je kan toch wel een half uurtje wachten?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
FTFYquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit Italië mist een type Paolo Rossi.
dat kan wachten tot na de wedstrijd zeker?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet je was niet in de droger dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoorde in andere wandelgangen dat we een anti-Max forum zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen genieten van MaxGod, wij gaan daar geen kritiek op hebben
@:nattekat
Ik zie niets raars, ik ga niet een note geven voor een rode kaart smileyquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier krijg je overigens een note voor.
Als de mods hier consequent zijn tenminste haha
Dan ruikt die niet meer zo lekker als die te lang blijft liggen. Of dat ding werkt niet meer goedquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch wel een half uurtje wachten?
Ik heb helemaal niks met Walscheidquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde in andere wandelgangen dat we een anti-Max forum zijn.
Of je moet wasmiddel gebruikenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan ruikt die niet meer zo lekker als die te lang blijft liggen. Of dat ding werkt niet meer goed
Koop een nieuwe wasmachinequote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan ruikt die niet meer zo lekker als die te lang blijft liggen. Of dat ding werkt niet meer goed
Mensen die aan was ruiken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dit tegen @Oriente zei.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch wel een half uurtje wachten?
Als je was het nog geen half uur volhoudt moet je misschien je wasmachine een keer wegtyfenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oei, dan kan ik zomaar een ban oplopen morgenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Benieuwd waarvoor ik dan een note heb gekregen voor een post met zelfde strekkingquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie niets raars, ik ga niet een note geven voor een rode kaart smiley
Ik kom zo met een update.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Als je was het nog geen half uur volhoudt moet je misschien je wasmachine een keer wegtyfen
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:44 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oei, dan kan ik zomaar een ban oplopen morgen
Hola. We moeten nog voorbij Portugal he!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Belgie staat net als Nederland al in de halve finale.
Wat een toernooi.
Neuh, hij heeft natuurlijk wel gedragsproblemen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet helemaal dezelfde strekking, maar daar gaan we nu ook niet over discussiërenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Benieuwd waarvoor ik dan een note heb gekregen voor een post met zelfde strekking
Italie/Oostrenrijk met 120 minuten in de benen. Lucky Belgiequote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hola. We moeten nog voorbij Portugal he!
Kun je ook normaal Nederlands typen?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oostenrijkers hebben meegekregen trappen op dat goal ook al staan er 10 Italianen voor je neus
Nederland dusquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:45 schreef WAvanBuren het volgende:
Raar toernooi, straks gaan we nog een finalist á la Griekenland 2004 krijgen.
Gastmodden hoeft niet als er EK mods aanwezig zijnquote:
Ik zeg net: We moeten nog voorbij Portugal he. De Europees kampioen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Italie/Oostrenrijk met 120 minuten in de benen. Lucky Belgie
Bert van Marwijk komt uit de Worp in Deventer.quote:
Misschien begrijp je het wel als ik je vertel dat zo'n opstootje nog meer tijd kostquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:46 schreef Groby het volgende:
Tijdrekken en dan verbaasd zijn dat je tegenstander de bal niet over de zijlijn schiet, dat heb ik nooit begrepen.
Dan geef je die toch?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit is toch gewoon een gele kaart waard??
Ik ben het hier heel erg mee eens.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:46 schreef Zorro het volgende:
Wat een gejank. Fitheid is onderdeel van het spel. Dus kramp? Jammer dan.
Zou erg triest zijn als jullie in de 1/8ste finale eruit vliegen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik zeg net: We moeten nog voorbij Portugal he. De Europees kampioen.
Met z’n Spitfirequote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Bert van Marwijk komt uit de Worp in Deventer.
Eerst geen Bozenik bij Slowakije, net geen Jørgensen bij Denemarken en nu geen Pellè bij Italië.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:46 schreef Bartttt het volgende:
Waar is Graziano Pellè als je hem nodig hebt?
Voor hetzelfde geld liggen Nederland en Belgie er morgen allebei uitquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou erg triest zijn als jullie in de 1/8ste finale eruit vliegen.
Waar voor je geld.quote:
Het lijkt wel alsof het allemaal matige spelers zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst geen Bozenik bij Slowakije, net geen Jørgensen bij Denemarken en nu geen Pellè bij Italië.
Straks ga je mij nog zeggen dat Guidetti niet bij Zweden staat want dan word ik echt pissig
Bij die Hongaartjes stond Jozsef niet eens in de basis.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eerst geen Bozenik bij Slowakije, net geen Jørgensen bij Denemarken en nu geen Pellè bij Italië.
Straks ga je mij nog zeggen dat Guidetti niet bij Zweden staat want dan word ik echt pissig
Belgie is 1 van de topfavorieten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef TLC het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld liggen Nederland en Belgie er morgen allebei uit
Bosvelt wordt straks gewisseld voor Robben dus het komt nog goedquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Alhoewel ik wel voor Italië ben)
Met die laatste lijn is dat onbegrijpelijk.quote:
En Babel is er ook al nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik zag ook geen Kazim bij Turkije meer en Smolov speelt niet meer voor Rusland.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die Hongaartjes stond Jozsef niet eens in de basis.
Ik vond het eigenlijk best een racistische opmerking.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
De commentator neemt maar even klakkeloos aan dat elke Italiaan pizza eet
Erg racistisch idd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
Indd, racistisch grapje.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
Did you just assume my meal preference?!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
Wat ook zo isquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
Zeer stigmatiserende opmerking inderdaad.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:52 schreef GGMM het volgende:
Dat verband had ik nog niet eens gezienquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das gelukkig ook nooit een Feyenoorder geweest
Hopelijk komt @Scrummie ookquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:53 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RUST!!!
https://www.haxball.com/play?c=gTNeuTcZDcc
HAXBALL IN DE RUST!!!
HAXBALL IN DE RUST!!!
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
quote:![]()
Op zaterdag 26 juni 2021 22:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
90% van Unibetters hun geld kwijt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:54 schreef Schnitzels het volgende:
Unibet doet aan matchfixing met hun 1.74 voor Italië
Mooi, wielrennen is geen sportquote:
quote:
Nee ik noemde een reeks aan (oud) Feyenoord-spitsen die international op een eindtoernooi zijn geweest.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat verband had ik nog niet eens gezien
Maar ik let dan ook niet zo op Feyenoord.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:46 schreef Bartttt het volgende:
Waar is Graziano Pellè als je hem nodig hebt?
Maar Wales had toen niet eens verlenging nodig.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:56 schreef Lothiriel het volgende:
Italië is echt tyfusslecht
Lijkt België tegen Wales wel in 2016
Dat zag ik toen je dat zei ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik noemde een reeks aan (oud) Feyenoord-spitsen die international op een eindtoernooi zijn geweest.
Eredivisie > Bundesliga ?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Bundesliga doet niet onder de Serie A zo blijkt maar weer
Naatje en ik komen elkaar eigenlijk nooit tegen op FOK!quote:
Naatje is dan ook een langstudeerder.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Naatje en ik komen elkaar eigenlijk nooit tegen op FOK!
De EL finale nogquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Best lang geleden dat ik een wedstrijd met verlengingen heb gezien
man man man. We maakte net zo mooi de winnendequote:
Bepaal jij niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is technisch gezien geen antwoord op de vraag
Die heb ik door omstandigheden niet kunnen zienquote:
tientje ingezet op Oostenrijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:54 schreef Schnitzels het volgende:
Unibet doet aan matchfixing met hun 1.74 voor Italië
Geld op Oostenrijk ingezetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vrees voor een Italië dat op z'n Duits wint tegen Oostenrijk.
Ik keek net naar The Wire.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk ook weer nu ik Clarksons farm heb afgekeken
quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef Nober het volgende:
Nou ik lees het maandag wel in de krant. Welterusten.
Zou ik ook zeggen als ik verlies na een 2-0 voorsprongquote:
Geen idee. Ik kom er zelden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
achja het is beter dan nieuw-west hé
Clarksonquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Als ex-pwc had je mij dit kunnen vertellen.. dan had ik er ook een betje op gezet. @RipCity erg jammer ze heeft wel een van de beste cv's op FOK!quote:
Alleen proleten spelen dat mensonterend spelletje.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik verlies na een 2-0 voorsprong
144 pondquote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Leuk was 'ie.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 23:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |