Wat een prachtige username.quote:
Je bent de topper van vanavondquote:
Ik dacht eerst dat ze berekenend speelden, minimale moeite en maximaal resultaat enzo.quote:
Ingewikkelde ideeën van Capuchon jongen genotquote:
Ik ben populairquote:
Columbia doet niet mee.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:38 schreef Koffieplanter het volgende:
Als dit geen bewijs is dat ONZE jongens het gaan flikken weet ik het ook niet meer.
Ga ergens anders onzeker doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik krijg net een mention waarin ik aardig genoemd wordt. Wat is hier van waar?
Iedereen hier is het er over eens dat je een TOP user bentquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Het feit dat je aardig zou zijn of het feit dat je zo genoemd werdquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Dit is niet inclusief.quote:
Dat moet elke zondag maar weer blijken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen hier is het er over eens dat je een TOP user bent
Je wordt ook nog eens met twee razend populaire fok!-genieën vergeleken.quote:
User. Ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen hier is het er over eens dat je een TOP user bent
Allebei is wel interessant.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het feit dat je aardig zou zijn of het feit dat je zo genoemd werd
FOK! en aardig gaan niet samen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:39 schreef Nattekat het volgende:
Die is morgen ook nog wel klaar..quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mijn wasmachine is klaar maar ik wil geen late goal missen
Heb je geen vriendin?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Morgen genieten van MaxGod, wij gaan daar geen kritiek op hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat moet elke zondag maar weer blijken.
Straks in de rust voor de velenging.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Fok is een aardig warm badquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
FOK! en aardig gaan niet samen.
Dat zou erg jammer zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier krijg je overigens een note voor.
Als de mods hier consequent zijn tenminste haha
Je kan toch wel een half uurtje wachten?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
FTFYquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Dit Italië mist een type Paolo Rossi.
dat kan wachten tot na de wedstrijd zeker?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet je was niet in de droger dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik hoorde in andere wandelgangen dat we een anti-Max forum zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen genieten van MaxGod, wij gaan daar geen kritiek op hebben
@:nattekat
Ik zie niets raars, ik ga niet een note geven voor een rode kaart smileyquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hier krijg je overigens een note voor.
Als de mods hier consequent zijn tenminste haha
Dan ruikt die niet meer zo lekker als die te lang blijft liggen. Of dat ding werkt niet meer goedquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch wel een half uurtje wachten?
Ik heb helemaal niks met Walscheidquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde in andere wandelgangen dat we een anti-Max forum zijn.
Of je moet wasmiddel gebruikenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan ruikt die niet meer zo lekker als die te lang blijft liggen. Of dat ding werkt niet meer goed
Koop een nieuwe wasmachinequote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan ruikt die niet meer zo lekker als die te lang blijft liggen. Of dat ding werkt niet meer goed
Mensen die aan was ruiken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stel je voor dat je dit tegen @Oriente zei.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan toch wel een half uurtje wachten?
Als je was het nog geen half uur volhoudt moet je misschien je wasmachine een keer wegtyfenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oei, dan kan ik zomaar een ban oplopen morgenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde in andere wandelgangen dat we een anti-Max forum zijn.
Benieuwd waarvoor ik dan een note heb gekregen voor een post met zelfde strekkingquote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zie niets raars, ik ga niet een note geven voor een rode kaart smiley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |