abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 september 2021 @ 18:24:19 #176
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_201255062
twitter

De verlosser is gearriveerd, Pieter brengt ons naar het beloofde land.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 7 september 2021 @ 18:29:17 #177
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201255098
Hopelijk komt hij niet te snel en neemt hij niet te veel op zich.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201255221
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:29 schreef Drekkoning het volgende:
Als eenmansfractie kan je rustig de debatten uitkiezen. Ik gok dat hij de toeslagenaffaire, financiën en europa gaat doen en de rest laat lopen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_201255224
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:29 schreef Drekkoning het volgende:
Ontzettend oppervlakkig en slechts op één foto gebaseerd, maar hij ziet er weer een stuk frisser uit. Als dat daadwerkelijk het geval is zou dat mooi zijn! Ik vraag me wel af in hoeverre hij potten gaat breken en of het nog verstandig is om jezelf weer in dezelfde Haagse wereld onder te dompelen.
pi_201255583
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 september 2021 18:39 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ontzettend oppervlakkig en slechts op één foto gebaseerd, maar hij ziet er weer een stuk frisser uit. Als dat daadwerkelijk het geval is zou dat mooi zijn! Ik vraag me wel af in hoeverre hij potten gaat breken en of het nog verstandig is om jezelf weer in dezelfde Haagse wereld onder te dompelen.
Niet alleen op basis van één foto. Ook op basis van een uitgebreid interview in de Tubantia.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_201262339
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 8 september 2021 @ 08:46:12 #182
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201262498
quote:
Hij geeft aan dat hij er nog niet 100% klaar voor is, dus laten we nogmaals hopen dat hij niet te hard van stapel gaat straks.

Gelukkig genoeg mensen om hem heen thuis die hem goed in de gaten kunnen houden :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 8 september 2021 @ 11:57:08 #183
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_201264465
Van Dam haalt nog even uit:
twitter
pi_201265293
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 11:57 schreef Smegma. het volgende:
[ twitter ]
Hele vreemde tweet. Dacht dat hij zich misschien wat ongelukkig zou hebben uitgedrukt maar ik zie ook nog geen tweet waarin iets wordt rechtgezet oid
pi_201265489
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 11:57 schreef Smegma. het volgende:

Van Dam haalt daarin eerder uit naar CDA, zat en zit behoorlijk in kamp Omtzigt.
  woensdag 8 september 2021 @ 13:27:20 #186
480574 Smegma.
pi_201265560
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:23 schreef Hanca het volgende:

[..]
Van Dam haalt daarin eerder uit naar CDA, zat en zit behoorlijk in kamp Omtzigt.
Nee,

"Terwijl 100-en @cdavandaag-leden hoopten op een verzoening (zie resoluties congres)"

"Trekt @PieterOmtzigt definitief de deur dicht." = vaststelling van tegenstelling: CDA'ers willen wel, Omtzigt niet.

"Daarmee zijn bijdrage leverend aan de omgangsvormen binnen het CDA." Zijn verwijst naar Omtzigt. Bijdrage verwijst duidelijk naar de . Van Dam neemt Omtzigt dit kwalijk zoals blijkt uit:

"Dit CDA-lid is daarin teleurgesteld." = ik ben teleurgesteld in Omtzigt.
pi_201265667
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:27 schreef Smegma. het volgende:

[..]
Nee,

"Terwijl 100-en @:cdavandaag-leden hoopten op een verzoening (zie resoluties congres)"

"Trekt @:PieterOmtzigt definitief de deur dicht." = vaststelling van tegenstelling: CDA'ers willen wel, Omtzigt niet.

"Daarmee zijn bijdrage leverend aan de omgangsvormen binnen het CDA." Zijn verwijst naar Omtzigt. Bijdrage verwijst duidelijk naar de . Van Dam neemt Omtzigt dit kwalijk zoals blijkt uit:

"Dit CDA-lid is daarin teleurgesteld." = ik ben teleurgesteld in Omtzigt.
Natuurlijk is hij teleurgesteld dat Omtzigt gaat, maar als je hem al het hele jaar volgt weet je dat hij misschien wel de grootste Omtzigt fan is binnen het CDA. Hij had gehoopt dat Omtzigt mee zou helpen de problemen binnen het CDA, zoals de omgangsvormen, op te lossen. Dat hij die problemen noemt is juist ook een uithaal naar de huidige CDA.
  woensdag 8 september 2021 @ 13:35:24 #188
480574 Smegma.
pi_201265673
quote:
0s.gif Op woensdag 8 september 2021 13:34 schreef Hanca het volgende:

[..]
Natuurlijk is hij teleurgesteld dat Omtzigt gaat, maar als je hem al het hele jaar volgt weet je dat hij misschien wel de grootste Omtzigt fan is binnen het CDA. Hij had gehoopt dat Omtzigt mee zou helpen de problemen binnen het CDA, zoals de omgangsvormen, op te lossen. Dat hij die problemen noemt is juist ook een uithaal naar de huidige CDA.
Ik weet dat Van Dam al lang in kamp-Omtzigt zit, maar deze tweet is duidelijk op Omtzigt gericht.
  donderdag 9 september 2021 @ 09:51:01 #189
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201275147
https://www.groene.nl/artikel/wij-waren-hun-enige-hoop

Een cruciale rol hierbij speelt Vanessa Beeley, een Britse blogger en pro-Palestina-activist met een achtergrond in sales en marketing. Al in 2015 twittert ze over de Syrische reddingswerkers: ‘We know they are terrorists. Makes them a legit target.’ Na haar eerste ontmoeting met Bashar al-Assad in juli 2016 brengt ze een groot deel van haar tijd in Damascus door, tegenwoordig rondrijdend in een roze kever met een portret van de Syrische dictator op de achterruit. In Moskou wordt ze met egards onthaald en mede dankzij de Russische netwerken zal ze een internationale ‘deskundige’ worden. Volgens Graphika bestaat een deel van Beeleys 60.500 volgers op Twitter uit clusters van gebruikers die dezelfde berichten simultaan verspreiden – wat duidt op een gecoördineerde campagne.

Hoe ver de invloed van de desinformatie reikt, blijkt als CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt twijfels uit over de reddingswerkers. De parlementariër, wiens echtgenote Ayfer Koç zich als Syrisch-orthodox afficheert, heeft veel aandacht voor het conflict. Die heeft wel een eenzijdige focus. Zo’n dertig keer stelt Omtzigt – deels samen met collega’s – Kamervragen, die vooral gaan over de Syrische oppositie, gewapende rebellen, jihadi’s, islamitische terreurbewegingen en de rol van Turkije. Slechts éénmaal uit hij zorgen over het Syrische regime, dat verantwoordelijk is voor veruit de meeste misdrijven.

Op 21 december 2017 willen Omtzigt en een partijgenoot weten hoe het kabinet de berichten beoordeelt dat de Witte Helmen ‘zich schuldig zouden maken aan terroristische activiteiten in Syrië’. Hun bron: Vanessa Beeley. Het kersverse kabinet heeft ‘geen enkele aanwijzing dat deze beschuldigingen op waarheid berusten’, antwoorden Halbe Zijlstra (VVD), minister van Buitenlandse Zaken, en Sigrid Kaag (D66), minister voor Buitenlandse Handel en Ontwikkelingssamenwerking.

He, Pieter, heb je je toch weer door de Russen voor hun karretje laten spannen. Voor een kritisch kamerlid speelt hij wel heel vaak klakkeloos eenzijdige vragen en twijfel door. MH17 natuurlijk, maar ook in de coronatijd kon je hem bellen als je nog een slaatje wilde slaan uit de productie van vaccins of mondkapjes, en nu dit weer.

Maargoed, er zijn genoeg mensen die afvoerputjes als GeenStijl lezen en dus automatisch gekant zijn tegen hulporganisaties - zeker als ze actief zijn in landen waar MOSLIMS wonen - dus zijn populariteit bij FvD/PVV/BBB zal er niet minder om worden.

Dit was overigens al wel bekend, ik had al eerder gelezen over de lastercampagne die uiteraard ook gretig gevoerd werd door beroepsidioten als Wierd Duk. Zie ook dit:
twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door VoMy op 09-09-2021 09:57:46 ]
Antifa
pi_201275247
Ja, zoals gister in het EW stond: https://www.ewmagazine.nl(...)er-opknappen-843632/

quote:
Als je er nuchter naar kijkt, probeerde Omtzigt niet alleen als kritisch Kamerlid te opereren, maar was hij ook tamelijk actief via het partijpolitieke binnenlijntje om dingen voor elkaar te krijgen. Hij stond voortdurend in contact met partijgenoten in het kabinet en had ook met premier Mark Rutte (VVD) onderonsjes, bijvoorbeeld om de mondkapjesdeal van Sywert van Lynden te bespoedigen. Hij keerde zich binnenskamers tegen de royale compensatie voor Kindertoeslagslachtoffers van 30 mille. Als Sigrid Kaag (D66) klaagt over ‘ritselaars’, dan bedoelde ze misschien ook wel Omtzigt.
Omtzigt was zeker iemand via wie je dingen kon regelen bij het kabinet en liet zich ook altijd erg makkelijk overtuigen van een verhaal. En als hij dan een overtuiging had, dan was hij daar zelfs met bewijs lastig af te brengen. Ik hoop dat hij in het afgelopen half jaar ook aan zelfreflectie heeft gedaan en ziet dat hij zo een onderdeel van het probleem was.
  donderdag 9 september 2021 @ 10:29:59 #191
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201275536
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 09:51 schreef VoMy het volgende:

beroepsidioten als Wierd Duk.
En waarom is Wierd Duk een beroepsidioot?
  donderdag 9 september 2021 @ 10:36:33 #192
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201275615
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
En waarom is Wierd Duk een beroepsidioot?
Omdat hij idiote dingen loopt uit te kramen, alsof hij ervoor getraind heeft en alsof het zijn vak is.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 9 september 2021 @ 10:37:35 #193
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201275622
quote:
8s.gif Op donderdag 9 september 2021 10:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]
Omdat hij idiote dingen loopt uit te kramen, alsof hij ervoor getraind heeft en alsof het zijn vak is.
Hij roept idiote dingen zoals?
  donderdag 9 september 2021 @ 11:49:41 #194
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_201276458
quote:
88s.gif Op dinsdag 7 september 2021 10:59 schreef Bosbeetle het volgende:
Ze zijn er altijd voor "ieder mens" en gaan dan met het vingertje wijzen dat dat mens dan wel fatsoenlijk moet zijn, binnen de christelijke kaders moet opereren,
Klinkt precies als de Taliban.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_201276796
quote:
7s.gif Op donderdag 9 september 2021 11:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
Klinkt precies als de Taliban.
Dat is natuurlijk onzin. Dat weet je zelf ook. CDA wil mensen niet verbieden te scheiden, op zondag te werken of vanalles anders wat volgens de bijbel niet mag. De vergelijking slaat echt helemaal nergens op.

Dat ze graag de maatschappij wat meer ingericht willen zien zoals zij dat ideaal vinden... tja, dat klinkt als een politieke partij. Ze zijn daarin niks anders dan VVD, PvdA, D66, SP of PvdD.
  Moderator donderdag 9 september 2021 @ 12:43:37 #196
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_201277116
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:16 schreef Hanca het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk onzin. Dat weet je zelf ook. CDA wil mensen niet verbieden te scheiden, op zondag te werken of vanalles anders wat volgens de bijbel niet mag. De vergelijking slaat echt helemaal nergens op.

Dat ze graag de maatschappij wat meer ingericht willen zien zoals zij dat ideaal vinden... tja, dat klinkt als een politieke partij. Ze zijn daarin niks anders dan VVD, PvdA, D66, SP of PvdD.
Dat denk ik ook niet inderdaad, maar ze zijn wel van de oplossingen zoeken in verboden of geboden. Wat dat betreft zou er wel eens wat meer naar onderliggende oorzaken gekeken mogen worden, daar zijn de wat linksere partijen wat meer van. Dat is ook heel erg onderdeel van de links/rechts verschillen. Waar rechts vaker de succes is een keuze dus moeten we mensen dwingen voor 'succes' te kiezen optie kiest. En links meer richting we moeten kosten wat het kost iedereen helpen die het niet fijn heeft, ongeacht de keuzes die die persoon gemaakt heeft. (beetje gechargeerd en lang niet zo zwart wit).

Beide stromingen zijn in het westen voor vrijheid maar de ene wat meer vrijheid om erg succesvol te worden en de andere wat meer vrijheid om in ieder geval niet ongelukkig te worden. In beide gevallen gaat het altijd ten koste van de andere groep bij rechts dus ten koste van de mensen die wat minder geluk hebben in het leven, en blij links ten koste van de mensen die het wat beter hebben.

In die zin vind ik de CDA wat te rechts voor de afkomst die ze claimen, het kan allemaal wel wat onbaatzuchtiger en zonder voorwaarden.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_201399693
Vanmiddag vanaf 17:00 Omtzigt bij De Balie. Te volgen via een gratis stream: https://debalie.nl/progra(...)-omtzigt-17-09-2021/
  vrijdag 17 september 2021 @ 14:35:57 #198
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_201399718
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:33 schreef Dutchguy het volgende:
Vanmiddag vanaf 17:00 Omtzigt bij De Balie. Te volgen via een gratis stream: https://debalie.nl/progra(...)-omtzigt-17-09-2021/
quote:
0s.gif Op donderdag 16 september 2021 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
...

twitter

Pietertje _O-
Antifa
pi_201399989
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 september 2021 14:35 schreef VoMy het volgende:

[..]
[..]
[ twitter ]

Pietertje _O-
Ik erger me een ongeluk aan die valse bescheidenheid/ingetogen start. Het is echt een act.
  vrijdag 17 september 2021 @ 17:13:28 #200
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_201401710
quote:
0s.gif Op donderdag 9 september 2021 12:16 schreef Hanca het volgende:

[..]

Het is dezelfde discussie als de vaccinatie drang/dwang. Je kan mensen gewoon in alle vrijheid laten kiezen voor vaccinatie (en daar dus geen gevolgen aan verbinden), ja kan ongevaccineerden verplichten om te testen, zodat het risico minimaal blijft, of je kan ongevaccineerden het leven gewoon onmogelijk maken.

Zo hebben veel gelovigen (zeker binnen CDA/VVD) er grote moeite mee dat de meeste inwoners van Nederland hun hysterische standpunt over drugs (alleen maar troep) niet delen. En dus worden er steeds idiotere argumenten bedacht om een nutteloze dure oorlog in stand te houden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')