Nee, niet met creditcard.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:38 schreef Newby6781 het volgende:
Heel simpel.
Ze moeten je macbook leveren. Met Creditcard betaald, en is er handtekening gezet van levering?
Die doen helemaal niks voor me. Wordt zelfs verbinding verbroken met klantenservice, heb al 5 keer gebeldquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:40 schreef trein2000 het volgende:
Probleem van de webwinkel. Daar moet je wezen, niet bij de vervoerder.
Ja, heb alle medebewoners al gevraagd, niks geleverd. Denk dat het bij de politie ook op de grote hoop gaatquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:42 schreef daniela_007 het volgende:
Heb je je buren al gevraagd?
Indien ze niets hebben gezien, dan zou ik zsm naar de politie gaan.
Misschien dat de politie het serienummer van je laptop kan opvragen en opsporen.
Ik hoop dat je je laptop gauw krijgt!
Hoe heb je dan wel betaald?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:39 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Nee, niet met creditcard.
Ja, is handtekening gezet maar kan ik niet inzien via de track en trace.
Je stuurt een brief waarin je schrijft dat je niks ontvangen hebt. Dat je ze nog 14 dagen de kans geeft om alsnog te leveren en anders de zaak overdraagt aan de deurwaarder (met bijkomende kosten uiteraard)quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:43 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Die doen helemaal niks voor me. Wordt zelfs verbinding verbroken met klantenservice, heb al 5 keer gebeld
Wat kan ik verder ondernemen. Pff, radeloos.
Heb geen creditcard. Wel paypal maar accepteerd webwinkel nietquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:44 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Hoe heb je dan wel betaald?
Les voor de volgende keer: gebruik wel je creditcard.
Tot nu toe nooit problemem gehad met vervoerder, nu big time welquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:46 schreef Holyme het volgende:
DHLVragen om die handtekening te zien, want dat gaat niet de jouwe zijn, en dan de webshop weer contacteren. Zij moeten geloof ik een klacht indienen bij vervoerder, niet jij.
OK, tweede poging: hoe heb je dan WEL betaald?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:47 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Heb geen creditcard. Wel paypal maar accepteerd webwinkel niet
Had ik dus al gevraagd aan de telefoniste van dhl maar die kon niet zien dat ze dat gevraagd hadden, maar was niet verplicht. Anders zou de bezorgroute 2 keer zo lang duren volgens de telefoniste. Tsja. Ze houden zich dus niet aan hun eigen protocolquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Laat maar zien dat ze de juiste 4 cijfers hebben opgeschreven van de levering, 4 cijfers die als het goed is jij hebt gekregen in de mail.
Want zo hoort het te werken, postnl doet het met de laatste 3 cijfers van je BSN (die natuurlijk alleen jij weet) en DHL stuurt mails met 4 cijfers die je behoort op te geven als ze komen afleveren.
Is dat niet aanwezig? Is er dus niet (bij de juiste) geleverd, punt.
Edit * overigens houden beide partijen hier zich niet aan, als ze bij aan de deur komen geven ze het pakket en lopen weg, tekenen zelf zomaar wat.
Als ik een lul was kon ik iedere keer claimen niets ontvangen te hebben.
Idealquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:49 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
OK, tweede poging: hoe heb je dan WEL betaald?
Zelf ervaring mee, en moet ik dit dan voorschieten en wat zijn de kosten van zo een case?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:44 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Je stuurt een brief waarin je schrijft dat je niks ontvangen hebt. Dat je ze nog 14 dagen de kans geeft om alsnog te leveren en anders de zaak overdraagt aan de deurwaarder.
Gelul van niet verplicht, dat is inderdaad het protocol en dat ze onderling dat niet als verplicht aannemen, heb jij niets mee te maken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:49 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Had ik dus al gevraagd aan de telefoniste van dhl maar die kon niet zien dat ze dat gevraagd hadden, maar was niet verplicht. Anders zou de bezorgroute 2 keer zo lang duren volgens de telefoniste. Tsja. Ze houden zich dus niet aan hun eigen protocol
Neequote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:51 schreef Newby6781 het volgende:
Rechtsbijstandsverzekering consumentenaankoop ts?
Neuh. Maar dit is tamelijk recht toe recht aan.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:50 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Zelf ervaring mee, en moet ik dit dan voorschieten en wat zijn de kosten van zo een case?
ik zou voortaan een creditcard aanschaffen, heb je echt veel meer mogelijkheden voor het opstarten van een geschil. Amex/ics bieden dat allebei wel.quote:
Geen rechtsbijstand neequote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:55 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik zou voortaan een creditcard aanschaffen, heb je echt veel meer mogelijkheden voor het opstarten van een geschil. Amex/ics bieden dat allebei wel.
Is er niet iets van een rechtsbijstand die je kan inschakelen? Aangetekende klacht? Eventueel een overkoepelende organisatie die klachten behandeld?
Hier kan ik wat mee. Thanxquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Neuh. Maar dit is tamelijk recht toe recht aan.
Voor een indicatie zie: https://www.devoordeligstedeurwaarder.nl/dagvaarding/
Snap er ook niks vanquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Gelul van niet verplicht, dat is inderdaad het protocol en dat ze onderling dat niet als verplicht aannemen, heb jij niets mee te maken.
Voor een (kanton)rechter zouden ze geen schijn van kans maken, ze geven dit immers zelf allemaal op ter controle.. wat is anders nog het nut?
Dan is de geschillencommissie ook een goede optie! https://images.wehkamp.nl/raw/klachtenprocedurequote:
Dankjequote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan is de geschillencommissie ook een goede optie! https://images.wehkamp.nl/raw/klachtenprocedure
Het enige goede advies. De webshop is verantwoordelijk en die moet je in gebreke atelllen. Zoek naar een goede voorbeeld brief online en pas deze aan. Zet netjes de juiste data, order nummers, betaalkenmerk erbij en geef ook aan wanneer en liefst met wie van klantenservice je gebeld hebt. Geef ze een redelijke termijn het probleem op te lossen en anders geld terug.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:02 schreef mschol het volgende:
webshop in gebreke stellen (op papier, liefst aangetekend;of het mag per mail weet ik niet zeker), 14 dagen geven voor verdere stappen
jij hebt als consument niets te maken met dhl, de webshop neemt een dienst af bij dhl en zij moeten dus klagen over niet geleverde dienst (pakket vervoer)
(positieve) ervaring mee?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:26 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Het enige goede advies. De webshop is verantwoordelijk en die moet je in gebreke atelllen. Zoek naar een goede voorbeeld brief online en pas deze aan. Zet netjes de juiste data, order nummers, betaalkenmerk erbij en geef ook aan wanneer en liefst met wie van klantenservice je gebeld hebt. Geef ze een redelijke termijn het probleem op te lossen en anders geld terug.
Vaak reageren bedrijven anders op een officiële (en daarmee rechtsgeldige) in gebreke stelling
Ja, vooral de toon van de klantenservice zo van zoek het je maar uit is echt bizar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:36 schreef Newby6781 het volgende:
Valt me wel op hoe met name grote webshops het zo verzuimen qua klantenservice.Hier moet toch gewoon een senior adviseur dit soort zaken oppakken, nee maar wat doen we…we sturen de klant met een kluitje in het riet. Walgelijk eigenlijk. Terwijl ze zoveel omzet nu binnen harken. Los dit uitzonderlijke verhalen gewoon op netjes met je klant.
Ik heb zelf juist met de grotere partijen goede ervaringen. Vol.com en Coolblue etc. Eigenlijk nooit gehad dat ik belazerd ben. Alleen mijn vrouw een keer met Bonprix. Goedkope shitzooi daar sowieso.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:36 schreef Newby6781 het volgende:
Valt me wel op hoe met name grote webshops het zo verzuimen qua klantenservice.Hier moet toch gewoon een senior adviseur dit soort zaken oppakken, nee maar wat doen we…we sturen de klant met een kluitje in het riet. Walgelijk eigenlijk. Terwijl ze zoveel omzet nu binnen harken. Los dit uitzonderlijke verhalen gewoon op netjes met je klant.
Was een actie op de macbook, nog nooit wat besteld.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:59 schreef Newby6781 het volgende:
Hoe oud is je account en je bestelgeschiedenis bij de webshop?
Moet niet veel uitmaken, maar denk toch dat ze daar dan naar kijkenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:00 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Was een actie op de macbook, nog nooit wat besteld.
Ken de grote W alleen van kleren, die koop ik normaal alleen in de winkelstraten of zalando.
Nu te laat….quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:53 schreef Newby6781 het volgende:
Echt een case wat de rechtsbijstandverzekering zo oppakt en oplost, nog even naar mijn verzekering gekeken. Maken ze geen schijn van kans.
Heb je al voor ¤8 per maand TS, tip voor de toekomst
beter gewoon negeren die opmerking.quote:
En dan zegt Wehkamp, ja het is gewoon geleverd. Kous af. En dan, heeft TS nog niks.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:46 schreef PieterCornelis het volgende:
Mijn aankoop is niet geleverd. Wat kan ik doen?
Hebt u een product besteld? Bijvoorbeeld een koelkast, een bank of een broek? Dan spreekt u meestal een levertijd af. Krijgt u het product niet binnen die tijd? Dan kunt u vaak uw geld terugvragen.
Als u een product bestelt, kunt u met de verkoper verschillende afspraken maken over de levering. U kunt een verwachte levertijd afspreken (bijvoorbeeld 6 weken) of een vaste leverdatum (bijvoorbeeld 4 december). Kijk hieronder welke situatie voor u geldt. En wat u in die situatie kunt doen als u uw product niet ontvangt.
Raakt het product kwijt tijdens bezorging? Dan kunt u de verkoper hierop ook aanspreken. De verkoper is verantwoordelijk voor de verzending. Het is aan de verkoper om bij de bezorgdienst uit te zoeken wat er is mis gegaan. Zegt de verkoper dat het product wel aan u is afgeleverd? Dan moet de verkoper dat aantonen.
https://www.consuwijzer.n(...)0niet%20te%20betalen.
---
Je zal vast deze site hebben bekeken? Het zal wat werk zijn, zonder rechtsbijstand, maar uiteindelijk zal het goed moeten komen.
Succes!
Ligt de bewijslast niet bij de verkoper?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:07 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
En dan zegt Wehkamp, ja het is gewoon geleverd. Kous af. En dan, heeft TS nog niks.
Ga klacht indienen via wehkamp klachtenprocedurequote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:46 schreef PieterCornelis het volgende:
Mijn aankoop is niet geleverd. Wat kan ik doen?
Hebt u een product besteld? Bijvoorbeeld een koelkast, een bank of een broek? Dan spreekt u meestal een levertijd af. Krijgt u het product niet binnen die tijd? Dan kunt u vaak uw geld terugvragen.
Als u een product bestelt, kunt u met de verkoper verschillende afspraken maken over de levering. U kunt een verwachte levertijd afspreken (bijvoorbeeld 6 weken) of een vaste leverdatum (bijvoorbeeld 4 december). Kijk hieronder welke situatie voor u geldt. En wat u in die situatie kunt doen als u uw product niet ontvangt.
Raakt het product kwijt tijdens bezorging? Dan kunt u de verkoper hierop ook aanspreken. De verkoper is verantwoordelijk voor de verzending. Het is aan de verkoper om bij de bezorgdienst uit te zoeken wat er is mis gegaan. Zegt de verkoper dat het product wel aan u is afgeleverd? Dan moet de verkoper dat aantonen.
https://www.consuwijzer.n(...)0niet%20te%20betalen.
---
Je zal vast deze site hebben bekeken? Het zal wat werk zijn, zonder rechtsbijstand, maar uiteindelijk zal het goed moeten komen.
Succes!
Ik betaal ze met de creditcard zodat de aankoop verzekerd is en ik desnoods de betaling terug kan laten draaien mocht dit gebeuren.quote:Op zondag 27 juni 2021 07:56 schreef Twiitch het volgende:
Daarom doe ik dat soort duurdere aankopen louter in een fysieke winkel. Heb er geen zin in om duizenden Euro's in handen te laten van een onderbetaalde pakketboer met haast.
Succes.
quote:Op zondag 27 juni 2021 08:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik betaal ze met de creditcard zodat de aankoop verzekerd is en ik desnoods de betaling terug kan laten draaien mocht dit gebeuren.
Laten bezorgen bij een ophaalpunt helpt ook al. Dat haalt iig een laatste zwakke schakel weg van een bezorger die bij het verkeerde adres bezorgd. En daardoor heeft er nog niemand getekend voor ontvangst.quote:Op zondag 27 juni 2021 07:56 schreef Twiitch het volgende:
Daarom doe ik dat soort duurdere aankopen louter in een fysieke winkel. Heb er geen zin in om duizenden Euro's in handen te laten van een onderbetaalde pakketboer met haast.
Succes.
dan betaal je bezorgkosten om het alsnog zelf te moeten afhalenquote:Op zondag 27 juni 2021 09:07 schreef archito het volgende:
[..]
[..]
Laten bezorgen bij een ophaalpunt helpt ook al. Dat haalt iig een laatste zwakke schakel weg van een bezorger die bij het verkeerde adres bezorgd. En daardoor heeft er nog niemand getekend voor ontvangst.
Huh? Ik krijg aan de lopende band pakketjes waarvoor ik pré-corona moest tekenen. Maar mij is nog nooit om een BSN of 4-cijferige code gevraagd (die laatste heb ik ook nog nooit van DHL gehad).quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:46 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Laat maar zien dat ze de juiste 4 cijfers hebben opgeschreven van de levering, 4 cijfers die als het goed is jij hebt gekregen in de mail.
Want zo hoort het te werken, postnl doet het met de laatste 3 cijfers van je BSN (die natuurlijk alleen jij weet) en DHL stuurt mails met 4 cijfers die je behoort op te geven als ze komen afleveren.
Is dat niet aanwezig? Is er dus niet (bij de juiste) geleverd, punt.
Edit * overigens houden beide partijen hier zich niet aan, als ze bij mij aan de deur komen geven ze het pakket en lopen weg, tekenen zelf zomaar wat.
Als ik een lul was kon ik iedere keer claimen niets ontvangen te hebben.
volgens mij is ooit 1x aan het begin bij mij gevraagd naar geboortejaar ofzo, thats itquote:Op zondag 27 juni 2021 09:48 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Huh? Ik krijg aan de lopende band pakketjes waarvoor ik pré-corona moest tekenen. Maar mij is nog nooit om een BSN of 4-cijferige code gevraagd (die laatste heb ik ook nog nooit van DHL gehad).
Heb ik dus gedaan. Officiele klacht bij wehkamp zelfquote:Op zondag 27 juni 2021 09:53 schreef erkel het volgende:
Heb ook net een prijzige laptop besteld. Ik vertrouw DHL ook voor geen meter, dus heb het bij een afhaalpunt laten bezorgen die ik wel vertrouw en met creditcard besteld. Nu heb ik een mooie laptop in bezit
Tip aan TS: Wehkamp dient een onderzoek op te laten startten bij DHL. Als je telefonisch niet een klacht kan indienen, dan kan dat misschien digitaal?
Dat is nu te laat, maar handig voor de toekomstquote:Op zondag 27 juni 2021 08:20 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Ik betaal ze met de creditcard zodat de aankoop verzekerd is en ik desnoods de betaling terug kan laten draaien mocht dit gebeuren.
Ok top. Meestal kan het wel even duren. Bij PostNL dien je dan een verklaring te ondertekenen van geen ontvangst. Ik weet niet hoe DHL hierin precies te werk gaat.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:58 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Heb ik dus gedaan. Officiele klacht bij wehkamp zelf
Iemand tip daarvoor???quote:Op zondag 27 juni 2021 10:01 schreef erkel het volgende:
[..]
Ok top. Meestal kan het wel even duren. Bij PostNL dien je dan een verklaring te ondertekenen van geen ontvangst. Ik weet niet hoe DHL hierin precies te werk gaat.
En dan niet bij de MM. laatste keer dat ik daar een apparaat kocht (camera) en er niet tevreden mee was, moest ik een boete betalen om hem te kunnen ruilen. Mevrouw bij de servicebalie gaf zelf aan dat ik hem dan beter online had kunnen bestellen, want dan kun je hem zo terugsturen. Nadat ze me had afgeblaft.quote:Op zondag 27 juni 2021 07:56 schreef Twiitch het volgende:
Succes.
Zal ik zeker doen. De grote W is vooral telefonisch een afgang.quote:Op zondag 27 juni 2021 11:15 schreef Newby6781 het volgende:
Benieuwd hoe dit afloopt @:Johannes788
Hou ons op de hoogte
Verzendkosten.quote:Op zondag 27 juni 2021 09:27 schreef mschol het volgende:
[..]
dan betaal je bezorgkosten om het alsnog zelf te moeten afhalen
Maar dat is uiteraard niet een verantwoordelijkheid van de koper.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 22:41 schreef FF het volgende:
Pakketdiensten vragen al een jaar geen handtekening meer.
Officieel noteren ze de laatste 3 cijfers van je ID-bewijs, maar dat doen velen niet.
Ik geloof dat mij dat afgelopen jaar slechts 2x overkomen is.
Ik heb afgelopen maand ook slechte ervaringen gehad met DHL.
3 losse bestellingen waren afgeleverd maar ik had ze niet.
Deze bleken in een zijstraat afgegeven te zijn bij hetzelfde huisnummer.
Het lijkt er op alsof de bezorger alleen naar de laatste vijf letters van de straatnaam en het huisnummer keek.
Zeker aangezien mijn straat een normale, weliswaar doodlopende, straat is en de zijstraat een woonerf.
Het scheelde ¤125 met Apple zelf.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:03 schreef Gruj0 het volgende:
Ik heb enkele tips voor je:
Koop in het vervolg dit soort apparatuur lekker bij de Apple Store. Als de prijs goed is, bestaat de kans dat er een addertje onder het gras steekt. In dit geval zal de bezorging dat zijn geweest. Ik heb ook wel eens besteld bij de grote W en daar hadden ze mijn laptop in zo'n paarse vuilniszak gedaan zonder verdere bescherming. Geen extra omdoos, niks. Elke idioot kon weten wat erin zat door het formaat en de vorm.![]()
Tweede is, gebruik je Twitter account of maak er een aan en pleur je case op hun Twitter. Moet je zien hoe snel ze je klacht serieus op zullen pakken.
Had via FB bericht gestuurd, geen reactie….quote:Op zondag 27 juni 2021 12:03 schreef Gruj0 het volgende:
Ik zie nu dat ze hun Twitter niet echt meer bijhouden.![]()
Jouw klacht kan wel een reden zijn om daar weer mee te beginnen.
Via Twitter kan iedereen het zien toch? Zou Twitter proberen.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:34 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Had via FB bericht gestuurd, geen reactie….
Yep. Ben eens benieuwdquote:Op zondag 27 juni 2021 14:29 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Via Twitter kan iedereen het zien toch? Zou Twitter proberen.
Tot nu toe nog geen reactie, maar het is zondag.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:32 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Klagen via Twitter helpt vaak inderdaad.
Iets als klacht.nl werkt daadwerkelijk ook nog wel eens afhankelijk van welk bedrijf.
Jaren geleden geklaagd over bijv een Philips baby monitor wat buiten de baby kamer het eigenlijk niet deed.
Zonder extra kosten een duurdere betere versie gekregen..
Idem met een lekkende baby opwarm fles ding van difrax, gratis nieuw terwijl garantie al voorbij was.
Dus het kan wel.
Heel goed punt !quote:Op zondag 27 juni 2021 09:07 schreef archito het volgende:
[..]
[..]
Laten bezorgen bij een ophaalpunt helpt ook al. Dat haalt iig een laatste zwakke schakel weg van een bezorger die bij het verkeerde adres bezorgd. En daardoor heeft er nog niemand getekend voor ontvangst.
TS zal er niets aan hebben maar dit is de reden dat ik grotere aankopen altijd via Coolblue doe. Meestal iets duurder maar bij problemen altijd ontzettend meedenkend en coulant. Bij een aankoop van 1000 euro heb ik gewoon geen zin om 3 tientjes te besparen en vervolgens risico op een hoop gezeik te lopen.quote:Op maandag 28 juni 2021 06:46 schreef raptorix het volgende:
Koop al jaren alles bij Coolblue, eigenlijk nog nooit gedoe gehad, niets dan kwaliteit qua service.
Aan dit soort comments heeft TS toch nu niks meer.quote:Op maandag 28 juni 2021 06:46 schreef raptorix het volgende:
Koop al jaren alles bij Coolblue, eigenlijk nog nooit gedoe gehad, niets dan kwaliteit qua service.
Nee maar dit soort topics blijven terugkomen als je bij dit soort slechte winkels bestelt voor een paar tientjes korting, uiteindelijk kost het je alleen maar geld.quote:Op maandag 28 juni 2021 08:53 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Aan dit soort comments heeft TS toch nu niks meer.
Wehkamp moet gewoon leveren, daar is wetgeving voor.
coolblue is echt niet veel beter hoor, bv 0 op rekest krijgen als bv een laptop na 2 jaar en een week door een aantoonbare fabricagefout defect raakt..quote:Op maandag 28 juni 2021 09:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar dit soort topics blijven terugkomen als je bij dit soort slechte winkels bestelt voor een paar tientjes korting, uiteindelijk kost het je alleen maar geld.
Wat een onzinnig commentaar.Wehkamp staat gewoon aangeschreven als betrouwbaar, en voor ¤125 verschil had ik hem daar ook besteld.Enige wat je kan zeggen aan ts had even uitgezocht met wie wehkamp als vervoerder werkt, dat is DHL. Dat is nou niet de fijnste bezorgerquote:Op maandag 28 juni 2021 09:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee maar dit soort topics blijven terugkomen als je bij dit soort slechte winkels bestelt voor een paar tientjes korting, uiteindelijk kost het je alleen maar geld.
Ook meegemaakt, na 2,5 jaar ging laptop kapot.quote:Op maandag 28 juni 2021 09:55 schreef mschol het volgende:
[..]
coolblue is echt niet veel beter hoor, bv 0 op rekest krijgen als bv een laptop na 2 jaar en een week door een aantoonbare fabricagefout defect raakt..
tot 2 jaar willen ze nog wel meewerken (soms met wat aandringen)
Laat Wehkamp dat dan maar bewijzen. Een simpel vinkje in een app van de bezorger, zonder al dan niet valse handtekening, telt niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:07 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
En dan zegt Wehkamp, ja het is gewoon geleverd. Kous af. En dan, heeft TS nog niks.
En Klachtenkompas, onderdeel van de Consumentenbond, dat is ook een fijne site waar je je klacht in het openbaar kwijt kan. Ik kijk net even en Wehkamp reageert er altijd terug op de klacht. (Volgens Klachtenkompas.)quote:
2.5 jaar en je verwacht nog service? De afschrijf periode van een laptop is 3 jaar, niet zo vreemd lijkt me.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:23 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Ook meegemaakt, na 2,5 jaar ging laptop kapot.
Konden niks voor me betekenen Coolblue.
Dankjequote:Op maandag 28 juni 2021 10:56 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]
En Klachtenkompas, onderdeel van de Consumentenbond, dat is ook een fijne site waar je je klacht in het openbaar kwijt kan. Ik kijk net even en Wehkamp reageert er altijd terug op de klacht. (Volgens Klachtenkompas.)
Wat een service. Bah bahquote:Op maandag 28 juni 2021 14:21 schreef Johannes788 het volgende:
Antwoord op Twitter:
Beste Johannes,
“We hebben vorige week een onderzoek in gang gezet door middel van een spoedonderzoek, een procedure bij DHL om te onderzoeken waar het pakket is gebleven.
De conclusie is dat het pakket is afgeleverd op (adres).
Helaas is dit alles wat we voor u kunnen betekenen op dit moment. Mocht u nog vragen hebben, horen we dit graag.
Met vriendelijke groet, Wehkamp.
Tjezus!!![]()
Klinkt als een grondig onderzoekquote:Op maandag 28 juni 2021 14:21 schreef Johannes788 het volgende:
Antwoord op Twitter:
Beste Johannes,
“We hebben vorige week een onderzoek in gang gezet door middel van een spoedonderzoek, een procedure bij DHL om te onderzoeken waar het pakket is gebleven.
De conclusie is dat het pakket is afgeleverd op (adres).
Helaas is dit alles wat we voor u kunnen betekenen op dit moment. Mocht u nog vragen hebben, horen we dit graag.
Met vriendelijke groet, Wehkamp.
Tjezus!!![]()
Wat een…..
Zo makkelijk klinkt het wel. Ben bang dat TS zijn geld kwijt is. Sterktequote:Op maandag 28 juni 2021 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als een grondig onderzoek
Ik ga pakketbezorger worden, gewoon voor anderen tekenen en de boel zelf houden.
Kost minimaal ¤379 (!)quote:Op maandag 28 juni 2021 15:01 schreef Gunner het volgende:
Lijkt me dat het tijd wordt voor die ingebrekestelling.
GA naar het juridisch loket als je dat niet zelf kan, of naar DAS die doet ook wel werk zonder dat je daar een verzekering hebt.
https://www.das.nl/rechtshulp-on-demand
Dat is nogal wat. Volgens zichzelf rekenen ze "vaste en scherpe tarieven"quote:Op maandag 28 juni 2021 15:07 schreef Newby6781 het volgende:
[..]
Kost minimaal ¤379 (!)
https://www.independer.nl(...)shulp-on-demand.aspx
Bron
Hier ook wel eens gehad. Volgens de GPS tracking was de bezorger in de buurtquote:Op maandag 28 juni 2021 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt als een grondig onderzoek
Ik ga pakketbezorger worden, gewoon voor anderen tekenen en de boel zelf houden.
Wel opgelost uiteindelijk?!quote:Op maandag 28 juni 2021 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook wel eens gehad. Volgens de GPS tracking was de bezorger in de buurt
Alsof ze van die 100’en aanmeldingen nu net dan TS er uit plukken, wie zegt dat ts met zijn kop op beeld wilt op de campingzenderquote:Op maandag 28 juni 2021 15:30 schreef Gia het volgende:
Meester Visser, wordt u al geholpen. Zijn al vaker zaken als deze langs gekomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |