quote:
Hey Daj 😉quote:
Ha voetbal vanavond dusquote:
Zit ik dat helemaal te missenquote:
Ja ging er een beetje van uit dat het wel 20.00 zou zijnquote:
Blijf vananvond maar binnen dan ... zullen er alleen maar meer worden en Welshman die hun verlies omzetten in bierquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ging er een beetje van uit dat het wel 20.00 zou zijn![]()
Genoeg dronken Denen gezien vandaag
Zit wel aan de goede kant van de stad gelukkigquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijf vananvond maar binnen dan ... zullen er alleen maar meer worden en Welshman die hun verlies omzetten in bier
Dat is leukquote:
Dan mag je deze zeker niet missen.quote:
Leuke tekstenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan mag je deze zeker niet missen.
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:35 schreef Deisyy het volgende:
40+ / Ik zie, ik zie wat jij niet ziet.....
Geld minder y der bijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:35 schreef Deisyy het volgende:
40+ / Ik zie, ik zie wat jij niet ziet.....
Oma-Nijn woont in Den Haag, misschien heeft zij wel wat gehoord, hier heeft het in ieder geval wel lekker gerommeld.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
Was er vanmiddag rond 16h00 1 van jullie in Scheveningen?
EN zo ja, hoorde je boem?
https://www.ad.nl/binnenl(...)ter-wereld~ae10bb5b/
Ontopic in de scquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Oh.. hier is de SC.. Ik zat verkeerd
Ik zie Deisyy in de TT staan en ze benoemt zichzelf dus nu tot ontopicquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hebben we een topic vanavond? I like that!
Vertel!
Ja... dit is wel heel bizarquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie Deisyy in de TT staan en ze benoemt zichzelf dus nu tot ontopic
We gaan het de hele avond over mij hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zie Deisyy in de TT staan en ze benoemt zichzelf dus nu tot ontopic
Nog een post of 10quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
We gaan het de hele avond over mij hebben
Daar gaan we het zeker niet over hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |