Je snapt het niet ,ook als ze zo mee rennen op die bergwegen zo gevaarlijkquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zag net een foto, die vrouw hield echt dat bord in de route van die wielrenners
Smilequote:
Ze staan ook wel heel dicht bij de weg. Dat is vragen om ongelukken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien moeten ze mensen wat meer weg houden.
Ja, je ziet het een onnadenkend moment en hoppaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:42 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Je snapt het niet ,ook als ze zo mee rennen op die bergwegen zo gevaarlijk
Ja dat doen ze zelfquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze staan ook wel heel dicht bij de weg. Dat is vragen om ongelukken.
Ja, die had moeten zorgen dat die lui niet zo dicht bij konden komen natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat ze eerder de organisatie daar de schuld gaan geven.
Maar die wielrenners vragen daar niet omquote:
Inderdaad, die kunnen levensgevaarlijk ten val komen. Ik maak me daar al jaren boos over als ik het zie.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar die wielrenners vragen daar niet om
Ik was bijna over zo een muts aangereden op een fietspad die links wasquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:50 schreef Deisy het volgende:
[..]
Inderdaad, die kunnen levensgevaarlijk ten val komen. Ik maak me daar al jaren boos over als ik het zie.
Ja dat was ook heel belangrijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:54 schreef SolidasRock het volgende:
Het positieve is wel dat die vrouw haar grootouders heeft kunnen begroeten.
Linkse vrouwenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was bijna over zo een muts aangereden op een fietspad die links was
Ja het was geen muts maar een kerel. Domme eikel dusquote:
Allez de votre corridoorquote:
Coachquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Bent u een professionele roeier?
Ik, voor de lolquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Of beelden van honden die plots oversteken en de wielrenners laten vallen. Ook zoiets.
Wie neemt er dan ook zijn/haar hond mee naar een wielrennerskoers?
In elk geval heeft zij of hij wel zijn 15 minutes of fame. Ik hoop dat van deze persoon de gegevens zijn genoteerd, want dit zal nog wel een staartje krijgen.quote:
Ik dacht dat wedstrijdroeiers altijd een stuurman hebben?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, gebeurt best vaak tijdens trainingen. Iedereen roeit 'achterstevoren dus af en toe lastig zien wat er op je koers zit en zo
Niet zo vaak op wedstrijden want men hoort in eigen baan te zitten en die is redelijk breed.Wat onhandiger ploegen belanden wel eens buiten de baan en dan kan het voorkomen dat ploegen elkaar hinderen
Ik denk eerder 15 minutes of shame.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In elk geval heeft zij of hij wel zijn 15 minutes of fame. Ik hoop dat van deze persoon de gegevens zijn genoteerd, want dit zal nog wel een staartje krijgen.
Je hebt met en zonder stuurman/vrouwquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht dat wedstrijdroeiers altijd een stuurman hebben?
Alleen de acht. Verder zijn de meeste boten ongestuurd. In een vier sturen ze dan door met de voeten het roertje te bedienenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die staan aan wal.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is dat van de Olympische Spelen? Dat vind ik altijd wel spannend dan liggen ze achter en ineens komen ze snel dichterbij. Mooi om te zienquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen de acht. Verder zijn de meeste boten ongestuurd. In een vier sturen ze dan door met de voeten het roertje te bedienen
En geen los lopende hondenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen de acht. Verder zijn de meeste boten ongestuurd. In een vier sturen ze dan door met de voeten het roertje te bedienen
We hebben wat vierzonder stuur op de komende spelen varen waarbij de dames wel grote kans opeen gouden medaille hebben. Gaat echt best snel op volle vaart vaak ruim boven de 20 km per uurquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:23 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Is dat van de Olympische Spelen? Dat vind ik altijd wel spannend dan liggen ze achter en ineens komen ze snel dichterbij. Mooi om te zien
Wel zwemmende zwanen, ganzen en eenden. En ja die raken we best vaakquote:
Helm op en zwemvest aan tijdens de trainingen dusquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, gebeurt best vaak tijdens trainingen. Iedereen roeit 'achterstevoren dus af en toe lastig zien wat er op je koers zit en zo
Niet zo vaak op wedstrijden want men hoort in eigen baan te zitten en die is redelijk breed.Wat onhandiger ploegen belanden wel eens buiten de baan en dan kan het voorkomen dat ploegen elkaar hinderen
Oh dat is minder. Die zijn best boos en terrechtquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel zwemmende zwanen, ganzen en eenden. En ja die raken we best vaak
Ik zag vanmorgen een roeiboot van Viking (4 met stuurman) in de stadsbuitengracht.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel zwemmende zwanen, ganzen en eenden. En ja die raken we best vaak
Gaat u ook mee?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
We hebben wat vierzonder stuur op de komende spelen varen waarbij de dames wel grote kans opeen gouden medaille hebben. Gaat echt best snel op volle vaart vaak ruim boven de 20 km per uur
Ik heb 2 manieren om ze te volgen. Of in een catamaran er achteraan varen of op de fiets met megafoon langs de kantquote:
Het wentquote:
Eenden zie je wel eens spartelen als ze een klap met een blad krijgen. Zwanen en ganzen izijns boem en even kort ho maar meestal zijn die boten snellerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat is minder. Die zijn best boos en terrecht
Mooi toerweer was hetquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een roeiboot van Viking (4 met stuurman) in de stadsbuitengracht.
Dat zou ik wel doenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Het wentMaar mijn roei(st)ers spreken me niet met U aan
Een 4 weegt rond de 50 kg de stuur max 55 kg dus het is echt een heel ander gevoel, je sleept het dubbele gewicht mee.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:38 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Heeft dat puur met het gewicht van de boot te maken?
Hehe, niet nodigquote:
u danquote:
Oh, wauw...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Een 4 weegt rond de 50 kg de stuur max 55 kg dus het is echt een heel ander gevoel, je sleept het dubbele gewicht mee.
Beetje of je op een racefiets of een bakfiets stapt
Snap je toch niet. Waarom niet op afstand houden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:50 schreef Deisy het volgende:
[..]
Inderdaad, die kunnen levensgevaarlijk ten val komen. Ik maak me daar al jaren boos over als ik het zie.
Vaak genoeg auto's die even bij een uitrit blijven staan op een fietspad of rakelings op een fietspad langs de weg lang je heen gaan, alleen maar omdat je op een wielrenfiets zit. Jammer, terwijl ik mij aan de verkeersregels houd. Het kleine groepje wat het verpest voor de rest.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:50 schreef Deisy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |