Ik heb echt een blauw vinkje hoor, mobiel en desktop.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:57 schreef Deisy het volgende:
[..]
Ik heb echt een blauw vinkje hoor, mobiel en desktop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt pas zichtbaar als je de pagina ververst.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
Oef gelukkig.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:03 schreef Domnivoor het volgende:
Boven wel, onder niet:Wel leuk voor de afwisseling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt pas zichtbaar als je de pagina ververst.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Mist een letterquote:
OK dan is het dus gewoon een opvlieging van Deesquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:56 schreef maily het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan
Wat is tot 2025 geldig?quote:
Echt niet? Het is toch erg duidelijkquote:
Terecht Er is maar 1 Deissyquote:
Ehh.... Nee toch niet...quote:
Die kun je morgen eens proberen...Eens kijken of Deissy bevalt...quote:
Die fout maakte ik inderdaad1 keerquote:
Nou we konden het aan gister. Toegegeven, het kostte wat moeite maar het lukte uiteindelijk wel...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben al 14 jaar Deisyy, dat moet ik niet veranderen.
Jullie misschien welquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou we konden het aan gister. Toegegeven, het kostte wat moeite maar het lukte uiteindelijk wel...
Onze veerkracht is nog groot genoeg...![]()
Ik zag haar status idd zo en nu dan naar online switchen. Dus denk het wel ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Lag je er wakker van vannacht? Dat hoop ik toch niet...
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:52 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zag haar status idd zo en nu dan naar online switchen. Dus denk het wel ja.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |