https://www.ad.nl/rotterd(...)-hypocriet~a18fdc9b/quote:LHBT-voorman: ‘Erasmusbrug in regenboogkleuren hullen was schadelijk en hypocriet’
Lennard van Mil, voorman van de homobelangenclub de Roze Leeuw, is boos omdat de gemeente Rotterdam woensdagavond de Erasmusbrug in regenboogkleuren hulde. Daarmee sloot de stad zich aan bij het internationale protest tegen een Hongaarse wet, die het promoten van homoseksualiteit en geslachtsverandering bij kinderen verbiedt. ‘Het is een lege en hypocriete actie.’
Volgens Van Mil is de actie van de gemeente Rotterdam 'een klap in het gezicht’ van alle Nederlanders die dagelijks te maken hebben met antihomogeweld. ,,Onze eigen lhbt’ers zijn allesbehalve gediend met deze actie. We kunnen wel met het vingertje gaan wijzen, maar het is beter om eerst in eigen land orde op zaken te stellen. En hoe je het wendt of keert: wij hebben niets te maken met democratisch aangenomen wetten in andere landen.’’
De Roze Leeuw werd in 2017 opgericht als tegenhanger van het COC, omdat die de belangen van conservatieve lhbt'ers niet zou behartigen. De Roze Leeuw is voor zwaardere straffen tegen antihomogeweld en staat op het standpunt dat immigratie vanuit islamitische landen een gevaar is voor lhbt’ers.
De brug werd in regenboogkleuren gehuld op de avond dat in München het EK-duel Duitsland tegen Hongarije werd gespeeld.
Eens!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
De voorman van De Roze Leeuw een 'LHTB-voorman' noemenDe meeste mensen in de community claimen deze man niet hoor. Buitenom dat dit een ienemienie klein clubje is
De Roze Leeuw is gewoon een groepje dat is opgericht voor witte homo's om gewoon racistisch te kunnen blijven en internal homofobie te kunnen uiten
Fascistisch anti-LHBTQI+ clubje
Aan daar is de bekende reflex. Direct schuimbekkend beschuldigingen gaan blèren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
De voorman van De Roze Leeuw een 'LHTB-voorman' noemenDe meeste mensen in de community claimen deze man niet hoor.
De Roze Leeuw is gewoon een groepje dat is opgericht voor witte homo's om gewoon racistisch te kunnen blijven en internal homofobie te kunnen uiten
Nee, een anti-LHBTQI+ belangengroep betichten van anti-LHBTQI+, racistische en xenofobe sentimenten vanwege anti-LHBTQI+, racistische en xenofobe sentimenten*quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Een LHBT belangengroep betichten van anti LHBT sentimenten omdat ze een verkeerde mening hebben.
Volgens de regressief linkse maatstaf is ieder weldenkend mens racistisch, xenofoob en anti [vul maar wat in].quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Nee, een anti-LHBTQI+ belangengroep betichten van anti-LHBTQI+, racistische en xenofobe sentimenten vanwege anti-LHBTQI+, racistische en xenofobe sentimenten*
Het massaal importeren van Moslims en dan achteraf janken dat homohaat en antisemitisme toeneemt in Europa is ook wel echt hypocriet te noemen onder links Nederland.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Eindelijk eens een nuchter geluid uit LHBT kringen. De man heeft helemaal gelijk. Dit is volgens mij ook de groepering die men heeft geprobeerd te cancellen en waarvan men niet wilde dat ze meeliepen met de pride.
De roze leeuw verdient al onze support. Hun motto is: wel homo maar geen mietje.
[..]
https://www.ad.nl/rotterd(...)-hypocriet~a18fdc9b/
Lennart van Mil heeft een haarscherpe blik.
In tegenstelling tot jouw loze valse beschuldigingen neemt deze groep wel stelling tegen racisme.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:49 schreef Mikeytt het volgende:
Een mooie groep als je een witte homo bent. Voor alle anderen hoef je niet bij De Roze Leeuw te wezen.
Hecht irrationeel veel waarde aan een vlag - noemt andere fascist.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
De voorman van De Roze Leeuw een 'LHBT-voorman' noemenDe meeste mensen in de community claimen deze man niet hoor. Buitenom dat dit een ienemienie klein clubje is
Dit is pythonesk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aan daar is de bekende reflex. Direct schuimbekkend beschuldigingen gaan blèren.
Een LHBT belangengroep betichten van anti LHBT sentimenten omdat ze een verkeerde mening hebben. Enig idee hoe absurd je overkomt?
Volgens mij gaat het in dit artikel om de overbruggingsperiode tussen het afschaffen van provinciale subsidie en aanvragen van gemeentesubsidie. Lijkt mij niet zo gek dat een stichting voor behoud van subsidie is, waren toch ook veel nieuwsberichten toen bijvoorbeeld een balletgroep geen subsidie meer dreigde te krijgen?quote:
Want we hebben de afgelopen 75 jaar zoveel linkse kabinetten gehadquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:52 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Het massaal importeren van Moslims en dan achteraf janken dat homohaat en antisemitisme toeneemt in Europa is ook wel echt hypocriet te noemen onder links Nederland.
Ik heb helemaal niks tegen drammers maar ik word schijtziek van dat gejank van mensen die zich achtergesteld voelen omdat een bepaalde groep ergens aandacht voor vraagt. Er is wederom een hele industrie rond ontstaan, die zichzelf alleen in stand kan houden door steeds het nieuws op te zoeken en erover te janken.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:12 schreef myShizzle het volgende:
Ik heb helemaal niks tegen homo's maar wordt echt schijtziek van al het inclusieve gedram. Er is wederom een hele industrie rond ontstaan, die zichzelf alleen in stand kan houden door steeds het nieuws op te zoeken.
COC Leeuwarden als voorbeeld.
Kregen 50k subsidie per jaar, hier werd een directeur en een medewerker van betaald, tevens mooi pandje op goede locatie.
Nu moet de gemeente dit financieren maar doet het niet. Hoppa, jankverhaal in de krant. Dreigen met ramp voor Friese homo's etc. Huilie huilie. Hou toch eens op zeg. Gaat puur om behoud van inkomsten.
Edit: bron https://www.lc.nl/friesla(...)dsteun-26906231.html
Sowieso de gedachte dat als je een neger, homo of jood bent je per se het links-liberale gedachtengoed moet aanhangen!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
De voorman van De Roze Leeuw een 'LHBT-voorman' noemenDe meeste mensen in de community claimen deze man niet hoor. Buitenom dat dit een ienemienie klein clubje is
Letterlijk bij elkaar gelogen onderzoekjes om de boel in slaap te sussen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:38 schreef intellectuele_user het volgende:
Homogeweld vooral door blanke man
Vooral jonge autochtone mannen stellen zich agressief op tegen homo's en lesbiennes. Dat blijkt uit het rapport 'Antihomogeweld in Nederland' van de Nationale Politie. Gemiddeld wordt er drie keer per week aangifte gedaan van geweld tegen homo's.
Door het onderzoek is er voor het eerst een landelijk beeld van de aard en omvang van geweld tegen homoseksuelen. Kai Jonas van de Universiteit van Amsterdam is blij met het onderzoek, vooral omdat een van de 'hardnekkigste mythes' rond het antihomogeweld kan worden ontkracht.
In de beleving van de maatschappij én de homomannen vormen 'vooral 16-jarige Marokkaanse jongens op een scooter' het spreekwoordelijke gevaar, weet Jonas. 'En dat blijkt dus niet altijd waar.'
https://www.ad.nl/binnenl(...)blanke-man~aba8c893/
Ja inderdaad alsof niemand de dibersiteitsagenda van de Polizei door heeft.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Letterlijk bij elkaar gelogen onderzoekjes om de boel in slaap te sussen.
Ik zit op mobiel, anders zou ik dat rapportje even bekijken. Waarschijnlijk staat in dat rapport zelfs gewoon ‘Marrokanen op scooters’, maar framed het AD het precies andersomquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Ja inderdaad alsof niemand de dibersiteitsagenda van de Polizei door heeft.
Absoluut. Iedereen die niet voor een monoculturele blanke ethno staat is is linksquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Want we hebben de afgelopen 75 jaar zoveel linkse kabinetten gehad
Kijk maar even.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zit op mobiel, anders zou ik dat rapportje even bekijken. Waarschijnlijk staat in dat rapport zelfs gewoon ‘Marrokanen op scooters’, maar framed het AD het precies andersom
Zo waar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:24 schreef fathank het volgende:
Mensen in de links-rechts stuip
Luister anders nog een keer naar de Snollebollekes
Nog zo'n veel gehoord kul argument. Dhr Kok heeft namelijk de poorten opengegooid. En die zat dacht ik niet bij een rechtse partij?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Want we hebben de afgelopen 75 jaar zoveel linkse kabinetten gehad
Wauw, je zou maar homo in Amsterdam zijn:quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:43 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Kijk maar even.
Spoileralert, het woord scooter komt er niet in voor. Het onderzoek rammelt wel aan alle kanten en die diepgang weet het AD-artikel niet te behalen in ruim 116 woorden. En dan krijg je dat de google-activisten copy pasten en dit als waarheid gezien gaat worden.
quote:Amsterdam is de stad waar zich veruit de meeste meldingen voordoen van anti-homogeweld. In de onderzoeksperiode van 1-1-2009 tot 1-9-2013 vindt 59,8 procent van alle registraties plaats in de stad Amsterdam.
Je zou als homo maar lastig gevallen worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:54 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wauw, je zou maar homo in Amsterdam zijn:
[..]
Dit is wel ironisch van iemand die steen en been klaagt dat sommige mensen al op vakantie kunnen itt ikikikikquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:23 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks tegen drammers maar ik word schijtziek van dat gejank van mensen die zich achtergesteld voelen omdat een bepaalde groep ergens aandacht voor vraagt. Er is wederom een hele industrie rond ontstaan, die zichzelf alleen in stand kan houden door steeds het nieuws op te zoeken en erover te janken.
Hardop gelachen. Bedankt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:23 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Nog zo'n veel gehoord kul argument. Dhr Kok heeft namelijk de poorten opengegooid. En die zat dacht ik niet bij een rechtse partij?
Die is verantwoordelijk voor meer dan een miljoen vluchtelingen uit Islamitische landen.
Daar plukken we nu de vruchten van.
Get helpquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
Exact. Schijnt in Amsterdam t.o.v. de rest van Nederland buitensporig vaak voor te komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:04 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je zou als homo maar lastig gevallen worden.
Ikikik? Ik kan gewoon op vakantie hoor.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dit is wel ironisch van iemand die steen en been klaagt dat sommige mensen al op vakantie kunnen itt ikikikik
Vooropgesteld dat het een onderzoek van 8 jaar geleden is, de aangiftebereidheid in Amsterdam hoger kan liggen dan het landelijk gemiddelde en de omvang van de gay scene ter plaatse ook een rol kan spelen denk ik dat Halsema hier wel een mening over heeft ja.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:14 schreef Montagui het volgende:
[..]
Exact. Schijnt in Amsterdam t.o.v. de rest van Nederland buitensporig vaak voor te komen.
Misschien een speerpuntje voor Halsema om daar wat aan te doen?
Vertaling woorden voor "Orban is een held en Hongarije ons favoriete voorland. En iedereen die iets negatiefs over hem zegt vertellen we met drgredenen dat hij zijn gore bek moet houden!"quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:13 schreef devlinmr het volgende:
Waarom is het argument bij dit soort lui altijd "of-of" en nooit "en-en"
Ja het is mooi om wat over Hongarije te roepen én zelf moeten we ook nog steeds stappen maken.
Nee het argument is altijd, "we mogen niks zeggen over Hongarije want we hebben zelf ook nog problemen"
Dat dacht ik dus ook...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 13:13 schreef devlinmr het volgende:
Waarom is het argument bij dit soort lui altijd "of-of" en nooit "en-en"
Ja het is mooi om wat over Hongarije te roepen én zelf moeten we ook nog steeds stappen maken.
Nee het argument is altijd, "we mogen niks zeggen over Hongarije want we hebben zelf ook nog problemen"
Hij heeft gewoon gelijk. ‘LHBT-voorman’, weet je hoe absurd dát is? Een clubje voor witte conservatieve homo’s, totaal niet representatief voor de rest van de community. Het AD zou zijn werk moeten doen, dit geeft een vertekend beeld namelijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:45 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Aan daar is de bekende reflex. Direct schuimbekkend beschuldigingen gaan blèren.
Een LHBT belangengroep betichten van anti LHBT sentimenten omdat ze een verkeerde mening hebben. Enig idee hoe absurd je overkomt?
Het woord voorman betekent niet dat hij alle homo's vertegenwoordigt. Ken jij iemand die wel alle homo's vertegenwoordigt? Hij is de voorman van de Roze Leeuw en vertegenwoordigt vanzelfsprekend alleen mensen die zich in het gedachtegoed van de Roze Leeuw herkennen en daar is hij inderdaad voorman van.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 15:44 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk. ‘LHBT-voorman’, weet je hoe absurd dát is? Een clubje voor witte conservatieve homo’s, totaal niet representatief voor de rest van de community. Het AD zou zijn werk moeten doen, dit geeft een vertekend beeld namelijk.
Dat is inderdaad het standaard D66 frame voor personen/organisaties die een andere mening hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 14:57 schreef Hexagon het volgende:
De roze leeuw. Dat is die homoclub die graag voor de ene groep wil opkomen door de andere groep de grond in te trappen. Bepaald niet serieus te nemen dus.
En laat zich duidelijk gebruiken als praatpop om Orban uit de wind te houden.
Tja de mening "Jullie moeten mij als homo lief en leuk vinden en dus moeten al die kutbuitenlanders opbokken" is er niet echt een waar je snel serieus mee genomen gaat worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 16:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het standaard D66 frame voor personen/organisaties die een andere mening hebben.
Volgens mij zijn het vooral de LHBTQPK-activisten die zich in de steek gelaten moeten voelen. Het idee dat als je homo bent je voor de transitiehype en industrie moet zijn, en voor allerlei andere seksualiteit moet omarmen, en ook nog voor massa-immigratie moet zijn slaat natuurlijk nergens op.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja de mening "Jullie moeten mij als homo lief en leuk vinden en dus moeten al die kutbuitenlanders opbokken" is er niet echt een waar je snel serieus mee genomen gaat worden.
Ik zou me als Hongaarse homo ook aardig verraden voelen door zulke LHBT-"voormannen", die je medestanders de mond willen snoeren wegens een dubieuze dubbele agenda.
Wat een farce. Sommige demonstranten krijgen gewoon een mindfuck wanneer minderheden op welk niveau dan ook met elkaar in conflict komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja de mening "Jullie moeten mij als homo lief en leuk vinden en dus moeten al die kutbuitenlanders opbokken" is er niet echt een waar je snel serieus mee genomen gaat worden.
Ik zou me als Hongaarse homo ook aardig verraden voelen door zulke LHBT-"voormannen", die je medestanders de mond willen snoeren wegens een dubieuze dubbele agenda.
Ik dacht ook ooit eens dat wanneer je volwassen werd dit soort triviale onzin tot het verleden zou behoren.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dit jaquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:41 schreef Mikeytt het volgende:
Een afwijkende mening hebben mag wel hoor. Maar als je dom rechtse, achterlijke en fascistische dingen roept moet je niet huilen dat iemand daar wat van zegt.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:44 schreef Duveldrinker het volgende:
De beschuldigen en persoonlijke aanvallen zijn weer typerend in dit topic. Afwijkende mening en je bent dom rechts, achterlijk en zelfs fascistisch.
Geef dan ook normaal je mening ipv op deze manier. Elke discussie wordt doodgemaakt wanneer je iemand als nazi of fascistisch neerzet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een afwijkende mening hebben mag wel hoor. Maar als je dom rechtse, achterlijke en fascistische dingen roept moet je niet huilen dat iemand daar wat van zegt.
Heb het topic niet doorgelezen maar als iemand dat zegt zal t wel zo zijn.quote:
Gastquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb het topic niet doorgelezen maar als iemand dat zegt zal t wel zo zijn.
Misschien eens vragen aan @Duveldrinker ? Die schijnt het ergens gezien te hebben dat iemand is aangesproken op zijn uitspraken.quote:
Die zijn altijd woest, nazi hier , fascisten daar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:10 schreef TheJanitor het volgende:
Ik snap de woeste reacties van links niet zo bij deze legitieme zorg.
Wanneer je meent mensen hun belangen te moeten behartigen door een andere groep de grond in te trappen zoals de roze leeuw dan ben je dat ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:44 schreef Duveldrinker het volgende:
De beschuldigen en persoonlijke aanvallen zijn weer typerend in dit topic. Afwijkende mening en je bent dom rechts, achterlijk en zelfs fascistisch.
Volgens mij is het feitelijk juist om te benoemen dat het massaal toelaten van Moslims niet echt progressief werkt op het accepteren van homoseksualiteit in je samenleving.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Wanneer je meent mensen hun belangen te moeten behartigen door een andere groep de grond in te trappen zoals de roze leeuw dan ben je dat ook gewoon.
Die zijn altijd woest, moslims hier, vluchtelingen daar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:11 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die zijn altijd woest, nazi hier , fascisten daar.
Kijk eens in de spiegel?quote:Diezelfde Kok en zijn vriendjes hebben ook een bepaalde sfeer gecreëerd toen Pim Fortuyn hem bekritiseerde in zijn boek.
We weten ook hoe dat eindigde maar dat had hij zeker aan zichzelf te danken?
Vind het niet echt een zorg. Er is toch gewoon sprake van en-en? Deze kerel lijkt me eerder gewoon mediageil door een whataboutism te doen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:10 schreef TheJanitor het volgende:
Tje het bestrijden van homohaat door het promoten van vreemdelingenhaat is niet echt een geloofwaardige houding om tot oplossingen te komen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:24 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Volgens mij is het feitelijk juist om te benoemen dat het massaal toelaten van Moslims niet echt progressief werkt op het accepteren van homoseksualiteit in je samenleving.
Wat heeft de moord op Pim Fortuyn met mij te maken?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die zijn altijd woest, moslims hier, vluchtelingen daar.
[..]
Kijk eens in de spiegel?
Ah, vreemdelingenhaat zelfs. Zo zo, grote woorden meneerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tje het bestrijden van homohaat door het promoten van vreemdelingenhaat is niet echt een geloofwaardige houding om tot oplossingen te komen.
Vreemdelingenhaat?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:30 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tje het bestrijden van homohaat door het promoten van vreemdelingenhaat is niet echt een geloofwaardige houding om tot oplossingen te komen.
Verder zijn die roze leeuw figuren niets meer dan verraders die de Hongaarse homo's laten stikken voor hun eigen dubieuze agenda. Ook weer zoiets waar op geen enkele manier aardig over gesproken hoeft te worden.
Jij postte dat in dit topic. Wat jij ermee te maken had weet ik niet.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:31 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wat heeft de moord op Pim Fortuyn met mij te maken?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:29 schreef Duveldrinker het volgende:
Diezelfde Kok en zijn vriendjes hebben ook een bepaalde sfeer gecreëerd toen Pim Fortuyn hem bekritiseerde in zijn boek.
We weten ook hoe dat eindigde maar dat had hij zeker aan zichzelf te danken?
Maar waarom moet ik daarvoor in de spiegel kijken? Dat was echt een schandalige heksenjacht op die man toendertijd.quote:
Of je snapt het niet of je wil het niet snappen, maakt mij verder niet uit.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Maar waarom moet ik daarvoor in de spiegel kijken? Dat was echt een schandalige heksenjacht op die man toendertijd.
Standaard opmerking wanneer je niet normaal een discussie kan voeren inderdaad. Fijne avond.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:38 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Of je snapt het niet of je wil het niet snappen, maakt mij verder niet uit.
Het is ook totale vreemdelingenhaat. Echt, ik zie totaal geen nuance in de openingspost, en ook bij de rechtse mensen alhier. Alsof alle vluchtelingen/immigranten homohaat hebben.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:33 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Vreemdelingenhaat?
Het bemoemen van Islam en trouwens ook Christendom en homohaat is toch feitelijk juist?
Er komt totaal geen progressie uit die hoek.
Christenen waren hier al, je doet er met immigratie van Moslims een schepje bovenop. Beetje dweilen met de kraan open.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:39 schreef Berjan3 het volgende:
[..]
Het is ook totale vreemdelingenhaat. Echt, ik zie totaal geen nuance in de openingspost, en ook bij de rechtse mensen alhier. Alsof alle vluchtelingen/immigranten homohaat hebben.
Tevens heeft de zogenaamde voorman van een homogroep (de roze leeuw) het alleen over de islam als vijand van homo's. Geen woord over de christelijke groep die ook tegen homo's is. Of de extreem rechtsen onder ons, die het ook een probleem vinden (homoseksualiteit is een vijand van het gezin etc)... Met andere woorden, de problemen van homo's worden niet alleen veroorzaakt door moslims..
Maar goed, het is makkelijk scoren natuurlijk om je af te zetten tegen alles dat vreemd is.
Tevens is het natuurlijk lachwekkend dat mensen geen protest mogen aandienen tegen Hongarije omdat het hier nog niet goed zou zijn. Dan mag je nergens meer over praten, want nergens is het perfect..
Er zijn geen woeste reacties van links. Ik weet niet of je dit topic echt goed gelezen hebt, maar het is bijna alleen maar rechts dat reageert en die zijn juist "alle moslims zijn slecht"...quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:10 schreef TheJanitor het volgende:
We voeren hier in ieder geval geen wetten in om homoseksualiteit uit het publieke domein te cancelen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:42 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Christenen waren hier al, je doet er met immigratie van Moslims een schepje bovenop. Beetje dweilen met de kraan open.
Geen vreemde constatering, plus het feit dat er net wordt gedaan alsof wij als maatschappij zo progressief zijn tov andere landen. Beetje hypocriet.
De wet doet dat niet. De wet zorgt ervoor dat er niet wordt doorgeslagen en kinderen van 12 niet continue te horen krijgen dat hun piemel weg halen prima is.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We voeren hier in ieder geval geen wetten in om homoseksualiteit uit het publieke domein te cancelen.
Maar kennelijk is het verboden om homo's die hier niet wonen te steunen.
Noem het maar marginaalquote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:49 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
De wet doet dat niet. De wet zorgt ervoor dat er niet wordt doorgeslagen en kinderen van 12 niet continue te horen krijgen dat hun piemel weg halen prima is.
Het gaat om promotie van iets marginaals. Wat veel te groot wordt gemaakt.
Daarmee wordt homoseksualiteit simpelweg uit het publieke domein gecanceld.quote:https://www.vrt.be/vrtnws(...)ieuwe-hongaarse-wet/
*Afbeeldingen van homoseksualiteit of geslachtsverandering mogen niet aan minderjarigen ter beschikking worden gesteld;
*Leerkrachten mogen homoseksualiteit of geslachtsverandering niet langer "promoten";
*Lessen in seksuele voorlichting mogen alleen worden gegeven door organisaties die geregistreerd zijn door een bij wet bepaalde overheidsinstantie;
*Beperkingen op advertenties met LGBT-inhoud.
Concreet betekenen de amendementen strikt genomen dat er in publieke ruimtes niet meer gepraat mag worden over homoseksualiteit en geslachtsveranderingen als er kinderen bij zijn. Films en series waarin het thema aan bod komt, zoals "Friends" of "Modern Family", mogen alleen na 23 uur getoond worden. Ook op school mag er niet zomaar les meer gegeven worden over het onderwerp. Reclamecampagnes waar koppels van hetzelfde geslacht op afgebeeld staan, zouden ook niet meer kunnen.
Ja heel normaal. Promoten van iets ingrijpends bij beïnvloedbare kinderen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Noem het maar marginaal
[..]
Daarmee wordt homoseksualiteit simpelweg uit het publieke domein gecanceld.
Maar daar mag je helemaal niks van zeggen volgens Lennard van Mil. Liever valt die degenen die homos in Hongarije steunen aan. Dan is NSB'er een prima typering.
Het is wat je onder "promoten" verstaat. Ik denk niet dat er leraren zijn die roepen "je moet homo worden of je moet je laten ombouwen. Dat is gaaf en stoer!". Dus dan zal er wel iets anders achter zitten, zoals het artikel de gevolgen ook schetst.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 19:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja heel normaal. Promoten van iets ingrijpends bij beïnvloedbare kinderen.
Of gaan we roken en drinken ook promoten op scholen?
Waarom moet überhaupt iets gepromoot worden, ipv wiskunde of Natuurkunde.
Het kan wel door een leraar zijn strot worden geduwd door een bepaalde groepering.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:05 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is wat je onder "promoten" verstaat. Ik denk niet dat er leraren zijn die roepen "je moet homo worden of je moet je laten ombouwen. Dat is gaaf en stoer!". Dus dan zal er wel iets anders achter zitten, zoals het artikel de gevolgen ook schetst.
En op de meeste scholen worden maatschappelijke kwesties zoals homoseksualiteit gewoon onderwezen. We hoeven kindertjes niet wereldvreemd te maken.
Dat is een niet bestaand spook waarmee men dit soort dubieuze wetgeving probeert goed te praten.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:07 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Het kan wel door een leraar zijn strot worden geduwd door een bepaalde groepering.
Dat is wel degelijk zo. Nogmaals, ik vergelijk het liever met een verbod op reclame voor tabak.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is een niet bestaand spook waarmee men dit soort dubieuze wetgeving probeert goed te praten.
De jihadist heeft meer last van ons dan wij van hem hoorquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:06 schreef Spanky78 het volgende:
Het grote probleem hier is intersectionalisme. Het nieuwe nazisme. Je mag helemaal geen andere mening hebben dan wat past bij de mores van het intersectionalisme. Zelfs niet als homo activist. Laatst ook zo’n verhaal van iemand die uit Noord Korea gevlucht was en nadat ze haar verbazing uitsprak over de ‘stalinistische’ stijl van de sjw’s, meteen een poging haar monddood te maken.
En het duurt niet lang of ze gaan echte wetten maken als ze de kans krijgen, de Mongolen.
Geholpen door de domste mensen met Jezus complex a la Mikeytt graven we ons eigen graf. De Russen en Chinezen hoeven straks niet eens een kogel af te vuren, als de Jihadist en ze niet voor zijn.
Tja we hebben net overquote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:06 schreef Spanky78 het volgende:
Het grote probleem hier is intersectionalisme. Het nieuwe nazisme. Je mag helemaal geen andere mening hebben dan wat past bij de mores van het intersectionalisme. Zelfs niet als homo activist. Laatst ook zo’n verhaal van iemand die uit Noord Korea gevlucht was en nadat ze haar verbazing uitsprak over de ‘stalinistische’ stijl van de sjw’s, meteen een poging haar monddood te maken.
En het duurt niet lang of ze gaan echte wetten maken als ze de kans krijgen, de Mongolen.
Geholpen door de domste mensen met Jezus complex a la Mikeytt graven we ons eigen graf. De Russen en Chinezen hoeven straks niet eens een kogel af te vuren, als de Jihadist en ze niet voor zijn.
Niemand zegt dan ook "Je moet je ombouwen want dan wordt je een beter mens!". En ik zie de jeugd zich in landen waar deze wet niet is zich niet massaal ombouwen. Het gat er vooral om dat onderwezen wordt dat deze mensen bestaan en geen 2e rangs burgers zijn.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:10 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat is wel degelijk zo. Nogmaals, ik vergelijk het liever met een verbod op reclame voor tabak.
Kinderen moet je met rust laten met verheerlijken van iets wat je kan schaden.
Met name het ombouwen, dat niet zomaar een dingetje.
Née, hij zegt dat we niet zo moeten wijzen naar Hongarije als we onze eigen anti-homo geweldsdelicten nauwelijks in de hand kunnen houden.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:12 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja we hebben net over
-Een regering die mt wetgeving een bepaalde groep op basis van seksuele geaardheid uit het publieke domein wil cancellen
-Een zelfverklaarde LHBT-voorman wiens prioriteit er bij ligt nom de medestanders van Hongaarse homo's de mond te snoeren
Moeten we daar met eerbied en begrip over spreken?
Een onderzoek van 7,5 jaar geledenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:38 schreef intellectuele_user het volgende:
Homogeweld vooral door blanke man
Vooral jonge autochtone mannen stellen zich agressief op tegen homo's en lesbiennes. Dat blijkt uit het rapport 'Antihomogeweld in Nederland' van de Nationale Politie. Gemiddeld wordt er drie keer per week aangifte gedaan van geweld tegen homo's.
Door het onderzoek is er voor het eerst een landelijk beeld van de aard en omvang van geweld tegen homoseksuelen. Kai Jonas van de Universiteit van Amsterdam is blij met het onderzoek, vooral omdat een van de 'hardnekkigste mythes' rond het antihomogeweld kan worden ontkracht.
In de beleving van de maatschappij én de homomannen vormen 'vooral 16-jarige Marokkaanse jongens op een scooter' het spreekwoordelijke gevaar, weet Jonas. 'En dat blijkt dus niet altijd waar.'
https://www.ad.nl/binnenl(...)blanke-man~aba8c893/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |