quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:49 schreef Senn88 het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees mag ik eigenlijk niet klagen over het seksleven van mijn buren
Als je wil dat men het hoort doen ze toch meequote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:57 schreef TaMieke het volgende:
Met de buren nog wel? Das heel iets anders
Uhm nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je wil dat men het hoort doen ze toch mee
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:01 schreef STING het volgende:
The Girl next door in the OP, I see what you did there
Oh shitquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:01 schreef STING het volgende:
Wie zegt dat ze het willen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je wil dat men het hoort doen ze toch mee
Ja, ik vind deze echt een goede toevoegingquote:
Was het eerste waar ik aan dacht toen ik het las. TGND adoratietopics kun je niet genoeg van hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:01 schreef STING het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik vind deze echt een goede toevoeging
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het eerste waar ik aan dacht toen ik het las. TGND adoratietopics kun je niet genoeg van hebben.
Dat is zo niet poggers van jequote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:54 schreef TaMieke het volgende:
Dat hele simpen snap ik nogsteeds niet. #oud
Boks.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:54 schreef TaMieke het volgende:
#nognietzooudmaarookgeenideequote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:54 schreef TaMieke het volgende:
Populair woordgebruik door oude lullen die zo indruk proberen te maken op jongere mensen. Typisch Heatwave.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:54 schreef TaMieke het volgende:
Truequote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Populair woordgebruik door oude lullen die zo indruk proberen te maken op jongere mensen. Typisch Heatwave.
Er valt hier weinig te halen voor mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Populair woordgebruik door oude lullen die zo indruk proberen te maken op jongere mensen. Typisch Heatwave.
Jij weet hoe oud HW is?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
"Jonger" is in dit geval niet perse "jong", natuurlijk.
Ze snappen het niet. Geen idee of ze dan ook onder de indruk zijn.quote:
Natuurlijk snappen ze het wel, waar denk je dat ik het van geleerd heb?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze snappen het niet. Geen idee of ze dan ook onder de indruk zijn.
Ik heb een vermoeden van ouder dan ik ben, en ik ben ook al belegen inmiddels.quote:
Jong belegen of oud belegen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden van ouder dan ik ben, en ik ben ook al belegen inmiddels.
47quote:
Hoog inzetten vergroot de kans dat ze gaat vertellen hoe oud ze echt is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]als jij het zegt, dan geloof ik je. Zo ver durfde ik niet te gaan.
Nah, ergens daar tussenin. Gewoon belegen dus.quote:
Sinds wanneer is HW een ze?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoog inzetten vergroot de kans dat ze gaat vertellen hoe oud ze echt is.
Oh, ging het om mijn leeftijd? Da's geen geheim hoor, vaak zat hier vermeld ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoog inzetten vergroot de kans dat ze gaat vertellen hoe oud ze echt is.
Het is algemeen bekend dat Heatwave een verbastering is van Heetwijf.quote:
Daarom, ik heb een clubje met gc, debs en TaMiekequote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij hadden jullie laatst al jullie geboortejaren genoemd in verband met wanneer je afspraak voor vaccinatie mocht gaan maken, toch? Daardoor heb ik een beetje een beeld in ieder geval
En uiteraard niet andersomquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Heatwave een verbastering is van Heetwijf.
Meld nog eens een keer nu ik er ook ben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ging het om mijn leeftijd? Da's geen geheim hoor, vaak zat hier vermeld ook.
Staat dat niet in je excel filequote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meld nog eens een keer nu ik er ook ben.
Stalker tactieken gespot.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij hadden jullie laatst al jullie geboortejaren genoemd in verband met wanneer je afspraak voor vaccinatie mocht gaan maken, toch? Daardoor heb ik een beetje een beeld in ieder geval
Excel is voor beginners. Ik heb een database.quote:
Mssn dat CE ook nog in ons clubje hoort. Maar dat weet ik niet heeeel zekerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, ik heb een clubje met gc, debs en TaMieke
Toch niet SPSS he? Brrquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Excel is voor beginners. Ik heb een database.
Je database rammelt dan iigquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik onthoud gewoon de belangrijke dingenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, die was wegens gammelheid ofzo natuurlijk al eerder welkom om te prikken.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mssn dat CE ook nog in ons clubje hoort. Maar dat weet ik niet heeeel zeker
Je klopt. Ik gok sowieso dat ie ouder is. Al is t niet veel volgens mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lastig te zeggen, die was wegens gammelheid ofzo natuurlijk al eerder welkom om te prikken.
Als ik moet gokken, zeg ik uit '85. Maar da's puur een gok.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:26 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je klopt. Ik gok sowieso dat ie ouder is. Al is t niet veel volgens mij.
k wilde al '86 zeggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik moet gokken, zeg ik uit '85. Maar da's puur een gok.
Dat is statistiek software.quote:
Jongquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar 34, roep zelf maar of dat jong of oud belegen is.
Ik weet dat ik jonger ben dan Barb.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:26 schreef TaMieke het volgende:
Nu wil ik vooral weten hoe oud HW, Barb en Air zijn
Meer dan een paar maandenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:32 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Echt?
Veel? of maar een paar maanden ofzo?
Zeg nou maar gewoon.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In mijn hoofd is het bij die drie qua leeftijden HW > Barb > Air. Maar echt geen idee of dat klopt.
51, 38, 42.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
In mijn hoofd is het bij die drie qua leeftijden HW > Barb > Air. Maar echt geen idee of dat klopt.
quote:
Hier gaat iets misquote:
39.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Maar jij bent ook oud en moet dan bij dat rijtje.
Ik twijfelde enorm.quote:
Hij heeft Yvie gescoord dus minimaal 5 jaren leeftijdaftrek.quote:
Aftrek huehuequote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft Yvie gescoord dus minimaal 5 jaren leeftijdaftrek.
Ik ga je meteen appen...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:52 schreef Senn88 het volgende:
Mijn daddy issues komen spontaan opzetten bij het zien van de leeftijden van al die rijpe mannen in dit topic.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft Yvie gescoord dus minimaal 5 jaren leeftijdaftrek.
Je zegt net dat je jonger bent dan Barb. dus dan klopt dit toch niet??quote:
Als reactie op mijn rijtje wel, want daarin stel ik dus dat in mijn hoofd HW de oudste is, en Air de jongste. Van die drie dan hč, laat dat even duidelijk zijnquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je zegt net dat je jonger bent dan Barb. dus dan klopt dit toch niet??
of ben ik nou gek
Jij bent nog steeds ergens midden 20 toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:52 schreef Senn88 het volgende:
Mijn daddy issues komen spontaan opzetten bij het zien van de leeftijden van al die rijpe mannen in dit topic.
Ik las het als HW de jongste...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als reactie op mijn rijtje wel, want daarin stel ik dus dat in mijn hoofd HW de oudste is, en Air de jongste. Van die drie dan hč, laat dat even duidelijk zijn
Oh, ik zie nu je edit![]()
Zijn leeftijd in centen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:57 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik weet hoe oud hw is, hoeveel hebben jullie er voor over om het te weten te komen?
Krijg spontaan weer jeuk als ik die naam zie en het is toch al iets van 15 jaar geleden dat ik het voor het laatst gebruikt hebquote:
Geestelijk 12. Lichamelijk 60quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij bent nog steeds ergens midden 20 toch?
Haha, echt hequote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Krijg spontaan weer jeuk als ik die naam zie en het is toch al iets van 15 jaar geleden dat ik het voor het laatst gebruikt heb
Krentquote:
Het is niet dat ik het geld niet heb. Ik wil het hier niet aan uitgeven.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
KrentIn euro's kan ook nog wel, meer dan 75 zal het niet zijn. Iedereen beetje bijleggen
Nee, ik eigenlijk ook niet, want daarvoor boeit het me te weinigquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet dat ik het geld niet heb. Ik wil het hier niet aan uitgeven.
Precies datquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, ik eigenlijk ook niet, want daarvoor boeit het me te weinig
ik heb het nooit gesnapt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Haha, echt heVoor mij is het 5 jaar geleden inmiddels, en ik vind het nog steeds bijzonder dat ik het ooit gesnapt heb ook
Je ligt de hele dag op bed met je telefoon en begint al met je ogen te draaien en te zuchten zodra een van je ouders aanstalten maakt je iets te vragen?quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
ik heb het nooit gesnapt.
Hoe ik een van de statistiekvakken al in de 2e poging met een 7 heb gehaald is me nog steeds glad een raadsel
Studiegenoot hield zijn afstudeerpraatje, had alles in SPSS gedaan, dus een brei van cijfers enzo. Draaide zijn oma zich naar ons om en fluisterde "ik snap er niks van", waarop ik met 4 andere studiegenoten alleen maar aan kond geven dat wij er ook geen zak van snapten
Klopt wel aardigquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je ligt de hele dag op bed met je telefoon en begint al met je ogen te draaien en te zuchten zodra een van je ouders aanstalten maakt je iets te vragen?
In tegenstelling tot wat iedereen hier denkt, ben ik ook niet zo makkelijk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
SPSS stelt in de basis toch niet zoveel voor. Vond R qua leercurve wat lastiger.
Dat is meer acquired taste toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat iedereen hier denkt, ben ik ook niet zo makkelijk.
Ik bedoel maar...quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is meer acquired taste toch?
ITT wat men zou denken heb ik nog nooit SPSS gebruikt. R matcht mij beter maar simpele dingen gewoon in Graphpadquote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
SPSS stelt in de basis toch niet zoveel voor. Vond R qua leercurve wat lastiger.
Jij bent super intelligent. Niet te vergelijken met ons gewone stervelingen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ITT wat men zou denken heb ik nog nooit SPSS gebruikt. R matcht mij beter maar simpele dingen gewoon in Graphpad
Jij matcht mij ook welquote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ITT wat men zou denken heb ik nog nooit SPSS gebruikt. R matcht mij beter maar simpele dingen gewoon in Graphpad
Ik heb MissMSX.quote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent super intelligent. Niet te vergelijken met ons gewone stervelingen.
quote:
Excel is absoluut leuk speelgoed. Helaas niet zoveel meer nodig in mijn huidige baan. Toevallig afgelopen week wel weer ouderwets lekker zitten rommelen ermee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:41 schreef Tegan het volgende:
Ik ben meer een Excel-ler![]()
![]()
. Mijn droombaan zou zijn om 40 uur in Excel te spelen. Genieten.
Een blauwe maandag met SPSS gewerkt, ook wel nice. Maar weet er eigenlijk te weinig van.
Helaas is het zo dat zodra je promotie maakt voorbij de hele dag Excellen, dan blijft de hele dag vergaderen over.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Excel is absoluut leuk speelgoed. Helaas niet zoveel meer nodig in mijn huidige baan. Toevallig afgelopen week wel weer ouderwets lekker zitten rommelen ermee.
Klinkt als mijn leven. Misschien toch maar weer eens van functieinhoud wisselen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Helaas is het zo dat zodra je promotie maakt voorbij de hele dag Excellen, dan blijft de hele dag vergaderen over.
Jaloers.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:00 schreef AirwiN het volgende:
Ik doe nu trouwens vrijwilligerswerk waarvoor ik veel moet Excellen...
Ik kan een deel van het werk naar je uitbesteden?quote:
Graag.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan een deel van het werk naar je uitbesteden?
quote:
Ik durf niet meerquote:
Als je het vlogt misschien welquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:12 schreef Barbusse het volgende:
Mijn droombaan zou zijn om een boek te lezen in de schaduw van een boom op een heuveltop met een wijntje erbij. Zou dat wat verdienen denken jullie?
Urenlange stream waarop slechts te zien is hoe iemand een boek leest en wijntjes siptquote:
Ben ik eens serieus en stel ik mij kwetsbaar op...quote:
Waar? Maar stuur maar door hoor.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik eens serieus en stel ik mij kwetsbaar op...
Precies. Mensen die zeggen dat ze dan gewoon blijven werken. Lekker lamballen, gamen, muziek maken en vakanties.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:15 schreef Tegan het volgende:
Als ik genoeg geld had zou ik ook niet meer werken inderdaad. Chillen in mijn verbouwde droomhuis en op luxe vakanties gaan.
En heel veel seks.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Mensen die zeggen dat ze dan gewoon blijven werken. Lekker lamballen, gamen, muziek maken en vakanties.
't Staat nergens online.quote:
Dat heb ik nu ook al gelukkig.quote:
Jij krijgt er ongetwijfeld nog volgers op ook. Gewoon omdat jij jij bent. Zou een carričre als influencer startenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Urenlange stream waarop slechts te zien is hoe iemand een boek leest en wijntjes sipt
Wat boek- en wijndeals. Malta promotie. Genoeg opties.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij krijgt er ongetwijfeld nog volgers op ook. Gewoon omdat jij jij bent. Zou een carričre als influencer starten
Ik ondersteun dit voorstel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Jij krijgt er ongetwijfeld nog volgers op ook. Gewoon omdat jij jij bent. Zou een carričre als influencer starten
Ugh. Influencersquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Zou denk ik iets als vrijwilligerswerk gaan doen in een dierenasiel paar dagen per weekquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies. Mensen die zeggen dat ze dan gewoon blijven werken. Lekker lamballen, gamen, muziek maken en vakanties.
Dingen doen die je leuk vindt en waar je dan zat tijd voor hebt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou denk ik iets als vrijwilligerswerk gaan doen in een dierenasiel paar dagen per week
Preciesquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dingen doen die je leuk vindt en waar je dan zat tijd voor hebt.
Wat doe je vrolijk, is dat normaalquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:19 schreef Tegan het volgende:
Bij de locale fotograaf hangen altijd de meest recent geschoten familieportretten in de etalage. En nu hangt er een serie portretten van enkel twee honden zonder hun baasjes. Eentje allebei zittend, eentje met een hond zittend en een hond staand, etc. Hoe geweldig.
Zonder pieken geen dalen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat doe je vrolijk, is dat normaal
Dus een piek is niet goed, ja nu weet ik het ook niet meerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 18:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zonder pieken geen dalen.
Maar, het is ook nooit goed.
Dat soort foto’s vind ik ook altijd tof. Als die van mij ooit goed luisteren wil ik er ook een laten makenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 17:19 schreef Tegan het volgende:
Bij de locale fotograaf hangen altijd de meest recent geschoten familieportretten in de etalage. En nu hangt er een serie portretten van enkel twee honden zonder hun baasjes. Eentje allebei zittend, eentje met een hond zittend en een hond staand, etc. Hoe geweldig.
Ik zag die cakesmash op FB door jou!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat soort foto’s vind ik ook altijd tof. Als die van mij ooit goed luisteren wil ik er ook een laten maken
Ook daar maar weer eens mee gaan afspreken nu het weer soort van kan. Treinbier.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 20:50 schreef Senn88 het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar ik mis hosti ook
Mag ie nog het huis uit?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook daar maar weer eens mee gaan afspreken nu het weer soort van kan. Treinbier.
Als het goed is vanaf 2023 internationale slaaptrein van Porto naar Edinburgh. Hoeveel treinbier is dat?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook daar maar weer eens mee gaan afspreken nu het weer soort van kan. Treinbier.
Dat zijn heel veel Desperadosquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het goed is vanaf 2023 internationale slaaptrein van Porto naar Edinburgh. Hoeveel treinbier is dat?
Enkelband.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mag ie nog het huis uit?
Heeft ie ondertussen al 1.2 kind en een hont?
quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik zag die cakesmash op FB door jou!
Lijkt me zo tof!![]()
Beter denk je aan het groter belang en laat je hem weer hier komenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mag ik ook mee?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als het goed is vanaf 2023 internationale slaaptrein van Porto naar Edinburgh. Hoeveel treinbier is dat?
Heel veel slapenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij altijdquote:
Lijkt me heerlijk, gewoon een beetje slapen, eten en drankjes doen en uit het raam kijken. De treinreis zelf als vakantiequote:
Veel plezier!quote:Op zondag 27 juni 2021 07:08 schreef babylon het volgende:
Auto vol geladen. Tijd om richting Zwitserland te rijden. Onnodige test ook op zak. Dus corona vrij
Vakantie in het buitenland
Vaker gedaan al, echt super relaxed. Het is ook relatief duur dus geen paupers met bijbehorend gedrag in de buurt.quote:Op zondag 27 juni 2021 01:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, gewoon een beetje slapen, eten en drankjes doen en uit het raam kijken. De treinreis zelf als vakantie
Natuurlijk, lekker makkelijk dames naar binnen hengelen zo. De Casanova.quote:
Fijn dat je de eerste prik hebt.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:38 schreef Tegan het volgende:
Pfizer is het geworden yay. Door mijn mondkapje en de snelheid kon ik de naald niet zien en waar ze precies ging prikken, waar ik van schrok. Dat schrikken had ze niet door maar toen begon ze te zeuren dat ik (mijn arm) moest ontspannen door de houding. Maar goed, het zit erop. Buiten in het zonnetje op een bankje nog van een cappuccio genoten. Net een echt uitje.
Verder was het erg netjes en goed opgezet i.m.o. Er waren wel veel 'zieken' want de EHBO was begonnen met mensen die onwel werden in het zicht op de harde grond te laten liggen door ruimtegebrek![]()
.
Alstuquote:
Je bovenburen? Heb je ze vermoord?quote:
Het zou de stank verklaren. Of ik moet me een keer douchen. Naah, dat kan het niet zijn, heb ik met de kerst nog gedaan.quote:
Ook 3fm geluisterd dus?quote:
Jaquote:Op maandag 28 juni 2021 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook 3fm geluisterd dus?
Goedemorgen! Ik ben m'n bril vergeten mee te nemen naar werkMet zonnebril (op sterkte dus) in de auto gestapt, normaal heb ik dan m'n gewone bril in m'n brillenkoker in de tas, maar die ligt nu nog op tafel thuis
Past ook wel, lekker met je weekendkater op kantoor zittenquote:Op maandag 28 juni 2021 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jaaltijd 3fm
Oei dat is lastig werken. En nu? Hele dag de zonnebril op?
Samequote:Op maandag 28 juni 2021 08:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jaaltijd 3fm
Oei dat is lastig werken. En nu? Hele dag de zonnebril op?
Hehehe, whoops.quote:Op maandag 28 juni 2021 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook 3fm geluisterd dus?
Goedemorgen! Ik ben m'n bril vergeten mee te nemen naar werkMet zonnebril (op sterkte dus) in de auto gestapt, normaal heb ik dan m'n gewone bril in m'n brillenkoker in de tas, maar die ligt nu nog op tafel thuis
Altijd bang voor dat me dat eens gebeurdquote:Op maandag 28 juni 2021 08:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook 3fm geluisterd dus?
Ja, samequote:Op maandag 28 juni 2021 10:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Altijd bang voor dat me dat eens gebeurd
Ik heb ook nog een computerbril dus die heb ik meestal ook nog wel in mijn tas zitten.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, sameBen daar normaal altijd heel scherp op, maar vandaag dus niet
Is me ook nog nooit eerder gebeurd
Dus nu de hele dag met zonnebril?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 juni 2021 10:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niemand is perfect, zelfs de serveerster in m'n favoriete koffietentje nietquote:Op maandag 28 juni 2021 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
Niet iedereen is het gegund om niet visueel gehandicapt te zijn
Ik heb er ook een klap geld tegenaan gegooid.quote:Op maandag 28 juni 2021 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik probeer het gewoon even zonder, en dan zien we wel hoe het gaatquote:Op maandag 28 juni 2021 10:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dus nu de hele dag met zonnebril?
Dit jaquote:Op maandag 28 juni 2021 10:27 schreef Lokasenna het volgende:
gelukkig kan ik best aardig zonder bril, maar tijdens het auto rijden heb ik hem toch graag opquote:Op maandag 28 juni 2021 11:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik probeer het gewoon even zonder, en dan zien we wel hoe het gaat
Ja, same. Maar voor in de auto heb ik dus gelukkig wel mijn zonnebril op sterkte meequote:Op maandag 28 juni 2021 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig kan ik best aardig zonder bril, maar tijdens het auto rijden heb ik hem toch graag op
Het wordt nu wel weer een beetje grijzig voor een zonnebrilquote:Op maandag 28 juni 2021 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, same. Maar voor in de auto heb ik dus gelukkig wel mijn zonnebril op sterkte mee
Hier nog zonnigquote:Op maandag 28 juni 2021 11:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het wordt nu wel weer een beetje grijzig voor een zonnebril
quote:Op maandag 28 juni 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, inderdaad winst gemaakt op m'n F1 tickets, definitief doei tripje. So sad.
Sad, maar wel de beste keus als ik dat zo zie met de reisbeperkingen die ze steeds meer willen instellen.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, inderdaad winst gemaakt op m'n F1 tickets, definitief doei tripje. So sad.
Heb zo ook weinig zin om vakantie te gaan boeken.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sad, maar wel de beste keus als ik dat zo zie met de reisbeperkingen die ze steeds meer willen instellen.
Omdat Engeland.quote:
Stomme Brittenquote:
Ik boek voorlopig ook niets meer. "Scheelt" het op zich dat kerel niet echt vrij kan nemen dankzij nog niet heel lang deze baan hebben, dus qua vakantie lopen we toch al wat mal.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Stomme Britten
Ik durf eigenlijk ook nog niks te boeken.
ik heb goede hoop om deze winter naar het EK handbal te kunnen, maar als er in het najaar weer een opleving komt, dan kan alles zomaar weer van de baan zijn
Ja, ik had de knoop al doorgehakt (want boot geannuleerd), wel prettig dat de tickets ook daadwerkelijk verkocht zijn nu. Liever dat iemand gewoon plezier heeft van die dingen.quote:Op maandag 28 juni 2021 11:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sad, maar wel de beste keus als ik dat zo zie met de reisbeperkingen die ze steeds meer willen instellen.
Oeh, kliekjesdagquote:Op maandag 28 juni 2021 12:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*boks* wij hadden zoveel restjes ingrediënten in de koelkast dat het wel moest.
Hoe nat ben je precies?quote:Op maandag 28 juni 2021 12:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik identificeer mij vandaag als dweil, niet als mens.
Heb nu half juli op de planning, denk dat we nog net op tijd zijn voor de volgende oplevingquote:Op maandag 28 juni 2021 12:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb zo ook weinig zin om vakantie te gaan boeken.
Hier september. Ben bang dat het gewoon Nederland wordt.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb nu half juli op de planning, denk dat we nog net op tijd zijn voor de volgende opleving![]()
En niet naar UK natuurlijk, want dat wordt voorlopig niks
Dan ben ik volledig gevaccineerd dus zal ik me minder aantrekken van de kleurcodes.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier september. Ben bang dat het gewoon Nederland wordt.
je moet toch ergens die bakken met geld naar toe brengen..quote:
Die heb ik in een uitbouw gestopt.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet toch ergens die bakken met geld naar toe brengen..
Je bent verandert!quote:
quote:Op maandag 28 juni 2021 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Je bent verandert!
Of nieuw..
Misschien dat ik het ook wel in de tuin ga stoppen.
En hoe vordert het baby maken?quote:Op maandag 28 juni 2021 13:48 schreef Vaiana het volgende:
[..]Veranderd idd. Ik had een kloon, maar mijn vorige username was heel erg algemeen bekend binnen mijn familie en vriendengroep waardoor ik de vindbaarheid te hoog vond worden (helemaal nu wij een baby aan het maken zijn en dat nog geheim is enzo), dus nu is kloon main account geworden.
Tuin is ook een goede idd! Uitbouw voelde wel een beetje als bodemloze put.Maar het einde is nu echt in zicht!
Vooralsnog goed! Nu 6 weken onderweg, nog 2,5 week wachten op de eerste echo.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
En hoe vordert het baby maken?
Moet eens prijzen gaan opvragen wat de tuin gaat kosten, of het uberhaupt wel een haalbaar doel is.
Als ik volledig gevaccineerd ben en de wereld nog rustig is zou ik wel durven. Maar goed, toch niemand die meewilquote:
Lekker de Delta variant meehelpen verspreiden in Nederland zodat we in oktober weer in lockdown kunnen.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan ben ik volledig gevaccineerd dus zal ik me minder aantrekken van de kleurcodes.
Tenzij er dan echt reisverboden gaan zijn ofzo ga ik gewoon naar Spanje in september.
wat is er mis met 10cm cement?quote:Op maandag 28 juni 2021 13:54 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Vooralsnog goed! Nu 6 weken onderweg, nog 2,5 week wachten op de eerste echo.
Ligt er ook wel aan wat je wilt natuurlijk. Het kan heel duur zijn (zoals de vorige eigenaren van ons huis die ook meteen een schuur lieten bouwen), het kan ook goedkoper zijn. Vooral als je eea herbruikt.
Mocht je ooit nog de intentie hebben iets aan te passen in de tuin dan kan ik je iig natuurstenen tegels afraden. Die leggen ze namelijk in een 10cm dikke laag cement.
Whoopsquote:Op maandag 28 juni 2021 13:54 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Vooralsnog goed! Nu 6 weken onderweg, nog 2,5 week wachten op de eerste echo.
Ligt er ook wel aan wat je wilt natuurlijk. Het kan heel duur zijn (zoals de vorige eigenaren van ons huis die ook meteen een schuur lieten bouwen), het kan ook goedkoper zijn. Vooral als je eea herbruikt.
Mocht je ooit nog de intentie hebben iets aan te passen in de tuin dan kan ik je iig natuurstenen tegels afraden. Die leggen ze namelijk in een 10cm dikke laag cement.
Ik moet het dak vernieuwenquote:Op maandag 28 juni 2021 13:56 schreef Vaiana het volgende:
Wij gaan, nu uitbouw beetje af is, doorsparen voor zonnepanelen en een (voor ons) nieuwe auto.
RIP spaarrekening.quote:
Niks, totdat het eruit moet.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat is er mis met 10cm cement?
Maar nee, natuurstenen tegels vind ik een beetje overdreven om de auto's op te zetten.
en gefeliciteerd
Ja dat was wel een beetje verdrietig.quote:
Precies het moment dat wij op vakantie willen gaanquote:Op maandag 28 juni 2021 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker de Delta variant meehelpen verspreiden in Nederland zodat we in oktober weer in lockdown kunnen.
Nu pas?quote:
Ik ben al niet enthousiast over m'n klinkers willen verplaatsen, maar dat klinkt wel echt horror.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:57 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Niks, totdat het eruit moet.Voor een uitbouw bijvoorbeeld, waarvoor je om kosten te besparen zelf uit ging graven.
Thanks!
[..]
Ja dat was wel een beetje verdrietig.
ohw, lol, ja, dan valt het tegen.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:57 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Niks, totdat het eruit moet.Voor een uitbouw bijvoorbeeld, waarvoor je om kosten te besparen zelf uit ging graven.
Thanks!
[..]
Ja dat was wel een beetje verdrietig.
Lekker twee weken thuis op de bank zitten met elkaar.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Precies het moment dat wij op vakantie willen gaan
Als ik het niet doe doen anderen het wel voor me, ik ga niet weer als enige brave Hendrik thuis zitten.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker de Delta variant meehelpen verspreiden in Nederland zodat we in oktober weer in lockdown kunnen.
Dit.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als ik het niet doe doen anderen het wel voor me, ik ga niet weer als enige brave Hendrik thuis zitten.
Het heeft mij doen besluiten de tuin nooit meer verder aan te (willen) passen, behalve als het om het stuk waar nu gras is gaat.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben al niet enthousiast over m'n klinkers willen verplaatsen, maar dat klinkt wel echt horror.
Minigraver is een beter idee idd.quote:Op maandag 28 juni 2021 13:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ohw, lol, ja, dan valt het tegen.
Uitgraven doe ik misschien ook wel zelf, maar dan wel alvast met de minigraver en container van de een vriend van me
Je bent sowieso niet de enige Hendrikquote:Op maandag 28 juni 2021 14:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Als ik het niet doe doen anderen het wel voor me, ik ga niet weer als enige brave Hendrik thuis zitten.
... En dan op televisie huilie doen dat de Nederlandse regering je niet helpt.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:04 schreef Tegan het volgende:
Vastzitten in buitenland met coronabesmetting.
quote:
Nogal stom inderdaad. Moet dan ook meteen nadenken over dakisolatie; wel of geen zonnepanelen. Denk dat dat laatste sowieso te duur gaat worden op korte termijn.quote:
Met Cali geen straf hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker twee weken thuis op de bank zitten met elkaar.
Dat geloof ik. Staat bij deze op mijn bucket list met favoriete vakantiebestemmingen.quote:
Je kan dan iig rekening houden met zonnepanelen in de toekomst wellicht? Isolatie meteen meepakken scheelt dan wel weer echt in kosten versus het later doen, dus dat zou ik denk ik wel meepakken als ik jou was.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Nogal stom inderdaad. Moet dan ook meteen nadenken over dakisolatie; wel of geen zonnepanelen. Denk dat dat laatste sowieso te duur gaat worden op korte termijn.
Huis met een lek dak verkopen lukt ook niet zo goed
Nee jij ookquote:Op maandag 28 juni 2021 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent sowieso niet de enige Hendrik
Goeie! even het nummer van SBS hart van nederland opslaan.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... En dan op televisie huilie doen dat de Nederlandse regering je niet helpt.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je met zonnepanelen die investering er weer uit krijgt als het doel vlot verkopen is nu.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Nogal stom inderdaad. Moet dan ook meteen nadenken over dakisolatie; wel of geen zonnepanelen. Denk dat dat laatste sowieso te duur gaat worden op korte termijn.
Huis met een lek dak verkopen lukt ook niet zo goed
Hehehe. Ik heb het vooralsnog ook alleen bij planten neergooien gehouden.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:04 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Het heeft mij doen besluiten de tuin nooit meer verder aan te (willen) passen, behalve als het om het stuk waar nu gras is gaat.
[..]
Minigraver is een beter idee idd.
Nouja dat. Planten veranderen/verplaatsen is prima, zolang het in bestaande borders is.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je met zonnepanelen die investering er weer uit krijgt als het doel vlot verkopen is nu.
[..]
Hehehe. Ik heb het vooralsnog ook alleen bij planten neergooien gehouden.
Plaatsen van zonnepanelen is sowieso al minder interessant tegenwoordig.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat je met zonnepanelen die investering er weer uit krijgt als het doel vlot verkopen is nu.
[..]
Hehehe. Ik heb het vooralsnog ook alleen bij planten neergooien gehouden.
En als je er dan over vier jaar naartoe gaat heb je de hele reis kutweer en breek je je enkel.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee jij ook![]()
Ach ik ben al zielig genoeg dat ik weer een ticket voor Nieuw zeeland heb wat natuurlijk niet doorgaat
Ja preciesquote:Op maandag 28 juni 2021 14:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En als je er dan over vier jaar naartoe gaat heb je de hele reis kutweer en breek je je enkel.
Nou ja Duitsland is voor jou dichterbijquote:Op maandag 28 juni 2021 14:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja precies
Beter voor altijd in Nederland kamperen voor de zekerheid!
Financieel wel, qua duurzaamheid blijft het maatschappelijk wel een goede investering.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Plaatsen van zonnepanelen is sowieso al minder interessant tegenwoordig.
Ik ben er op het moment niet heel erg in thuis tbh, maar ik twijfel eraan of het een boeiende investering is als het doel verkoop is.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Plaatsen van zonnepanelen is sowieso al minder interessant tegenwoordig.
Isolatie is wel iets wat ik "moet" doen als ik het aan ga pakken. Achteraf is dat echt zinloos om te doen.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:17 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Je kan dan iig rekening houden met zonnepanelen in de toekomst wellicht? Isolatie meteen meepakken scheelt dan wel weer echt in kosten versus het later doen, dus dat zou ik denk ik wel meepakken als ik jou was.
Potentieel zou je natuurlijk ook nog de hypotheek ervoor kunnen verhogen, rente is nu laag dus qua maandlast valt dat best mee. Maar spaargeld is altijd beter natuurlijk, want dat kost momenteel alleen maar geld.
Heb sowieso nog wel wat twijfels bij de terugverdientijd van die dingen. Zeker als je niet meer terug mag gaan leveren straks.quote:Op maandag 28 juni 2021 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |