quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:49 schreef Senn88 het volgende:
Als ik jullie verhalen zo lees mag ik eigenlijk niet klagen over het seksleven van mijn buren
Als je wil dat men het hoort doen ze toch meequote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:57 schreef TaMieke het volgende:
Met de buren nog wel? Das heel iets anders
Uhm nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je wil dat men het hoort doen ze toch mee
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:01 schreef STING het volgende:
The Girl next door in the OP, I see what you did there
Oh shitquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:01 schreef STING het volgende:
Wie zegt dat ze het willen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als je wil dat men het hoort doen ze toch mee
Ja, ik vind deze echt een goede toevoegingquote:
Was het eerste waar ik aan dacht toen ik het las. TGND adoratietopics kun je niet genoeg van hebben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:01 schreef STING het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik vind deze echt een goede toevoeging
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was het eerste waar ik aan dacht toen ik het las. TGND adoratietopics kun je niet genoeg van hebben.
Dat is zo niet poggers van jequote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:54 schreef TaMieke het volgende:
Dat hele simpen snap ik nogsteeds niet. #oud
Boks.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:54 schreef TaMieke het volgende:
#nognietzooudmaarookgeenideequote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:54 schreef TaMieke het volgende:
Populair woordgebruik door oude lullen die zo indruk proberen te maken op jongere mensen. Typisch Heatwave.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:54 schreef TaMieke het volgende:
Truequote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Populair woordgebruik door oude lullen die zo indruk proberen te maken op jongere mensen. Typisch Heatwave.
Er valt hier weinig te halen voor mij.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Populair woordgebruik door oude lullen die zo indruk proberen te maken op jongere mensen. Typisch Heatwave.
Jij weet hoe oud HW is?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
"Jonger" is in dit geval niet perse "jong", natuurlijk.
Ze snappen het niet. Geen idee of ze dan ook onder de indruk zijn.quote:
Natuurlijk snappen ze het wel, waar denk je dat ik het van geleerd heb?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze snappen het niet. Geen idee of ze dan ook onder de indruk zijn.
Ik heb een vermoeden van ouder dan ik ben, en ik ben ook al belegen inmiddels.quote:
Jong belegen of oud belegen?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden van ouder dan ik ben, en ik ben ook al belegen inmiddels.
47quote:
Hoog inzetten vergroot de kans dat ze gaat vertellen hoe oud ze echt is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]als jij het zegt, dan geloof ik je. Zo ver durfde ik niet te gaan.
Nah, ergens daar tussenin. Gewoon belegen dus.quote:
Sinds wanneer is HW een ze?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoog inzetten vergroot de kans dat ze gaat vertellen hoe oud ze echt is.
Oh, ging het om mijn leeftijd? Da's geen geheim hoor, vaak zat hier vermeld ook.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoog inzetten vergroot de kans dat ze gaat vertellen hoe oud ze echt is.
Het is algemeen bekend dat Heatwave een verbastering is van Heetwijf.quote:
Daarom, ik heb een clubje met gc, debs en TaMiekequote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij hadden jullie laatst al jullie geboortejaren genoemd in verband met wanneer je afspraak voor vaccinatie mocht gaan maken, toch? Daardoor heb ik een beetje een beeld in ieder geval
En uiteraard niet andersomquote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Heatwave een verbastering is van Heetwijf.
Meld nog eens een keer nu ik er ook ben.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, ging het om mijn leeftijd? Da's geen geheim hoor, vaak zat hier vermeld ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |