fixed voor je habibquote:
Ok white knightquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:27 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
fixed voor je habib
laat Azula/andere vrouwen met rust anders kom je over als een creep
Ik ben wel benieuwd naar de shoarmapizza (ook wel bekend als zwarma). Hoeveel knoflooksaus zouden ze daarvoor gebruiken?quote:
Er zijn inmiddels zo'n 500 reviews gemaakt van bestellingen bij Domino'squote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:56 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ja bedoel deze keer gewoon de pizzeria niet zo zeer specifieke pizza
Geen idee. In elk geval eindigt het allemaal op de pizza en niet op de A27 en de A1quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:53 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar de shoarmapizza (ook wel bekend als zwarma). Hoeveel knoflooksaus zouden ze daarvoor gebruiken?
binnenkort is hij echt succesvol in dat wereldje en lacht hij ons uit omdat hij in de miljoenen zwemtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vanmorgen al drie caravans verkocht.
Ik ken een jachtmakelaar, een gap van rond de 25 jaar, die het bedrijf van z'n vader aan het overnemen is. Loopt gewoon in een versleten spijkerbroek. Je ziet het niet aan hem. Leuk vind ik dat.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
binnenkort is hij echt succesvol in dat wereldje en lacht hij ons uit omdat hij in de miljoenen zwemt
basic shirtsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb maar 1-2 broeken
en 10 zwarte basic crewneck shirts van 5 euro per stuk
laatste keer dat ik kleding kocht was denk ik 2 jaar geleden
Wacht even Dima. Jij werkt toch op kantoor? Ga jij eens even gauw wat mooie bazenoverhemden kopen. Minstens tien en zelf strijken he. En ook een stuk of wat mooie poloshirts. Zonder opschriften wel te verstaan en niet van sportclubs. Kijk even bij Iron Cast of zo.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb maar 1-2 broeken
Goed verhaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb maar 1-2 broeken
basic shirts beste tochquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:15 schreef Dimachaerus het volgende:
ik heb maar 1-2 broeken
Een collega van me heeft dat CAMP VLNT in het blauw.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niet uitsluitend CAMP VLNT en een te lange trainingsbroek dragen
CAMP VLNT aandelen zijn gestegenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Niet uitsluitend CAMP VLNT en een te lange trainingsbroek dragen
Je vroeg mij niets, maar check even KangaROOS.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
basic shirts beste toch
wat voor jeans draag je maat
moet weer nieuwe sneakers hebben, wat raad je me aan
ja hou je bek danquote:
Hou toch op manquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:36 schreef Makrelis het volgende:
Sneakers aan naar kantoor zou trouwens per wet verboden moeten worden. Mag alleen als je ICTer bent.
gelijk heb je habiboquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:36 schreef Makrelis het volgende:
Sneakers aan naar kantoor zou trouwens per wet verboden moeten worden. Mag alleen als je ICTer bent.
Is dat serieus een vraag die je moet stellen gast? Waar werk jij ergens? Dan moet je me maar even een dmberichtje doen met je achterlijke bijdehante gedrag. Ik mag dan wel dik zijn, maar ik heb een hoop domme kracht dus kom maar.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:07 schreef Solotovski het volgende:
zat vorige week nog met zwembroek op kantoor wie doet me wat
Ik ging vroeger op mijn slippers. Sue me.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:36 schreef Makrelis het volgende:
niet op Crocs gaanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:19 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ging vroeger op mijn slippers. Sue me.
ja thuis dusquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:22 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Wacht even Dima. Jij werkt toch op kantoor?
quote:Ga jij eens even gauw wat mooie bazenoverhemden kopen. Minstens tien en zelf strijken he.
poloshirts zou wel goeie zijnquote:En ook een stuk of wat mooie poloshirts. Zonder opschriften wel te verstaan en niet van sportclubs. Kijk even bij Iron Cast of zo.
ja basic is bestequote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:26 schreef Solotovski het volgende:
[..]
basic shirts beste toch
wat voor jeans draag je maat
moet weer nieuwe sneakers hebben, wat raad je me aan
Fout gedachtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:31 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja basic is beste
heb nu gewoon een stretch skinny jeans ofzo, wil weer wat kopen maar geen idee wat
geen idee man ben helemaal out of the game
maar met allstars kan je niet fout gaan denk ik
hahahahahaha mikeytt ahahahhahquote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik zag een jongen laatst op deze [ afbeelding ]
dacht dat het @:mikeytt was
Omg ik wil deze.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ik zag een jongen laatst op deze [ afbeelding ]
dacht dat het @:mikeytt was
ja vind ze ook mooiquote:
Te korte broekspijpen, geen riem met een mooie gesp dragen, shirt in broek gestopt, witte effen polo.quote:
Wtf is dit dan voor iets gays.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtig
die broeken ook
Leukquote:
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 11:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prachtig
die broeken ook
ONZ / [HOMO] #3464 - Op het moment van openen was er corona.quote:
geen 18oz dry selvedge denim dragenquote:
camp vlntquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
geen 18oz dry selvedge denim dragen
Ik hoop voor je dat je dit gegoogled hebt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:31 schreef Solotovski het volgende:
[..]
geen 18oz dry selvedge denim dragen
nopequote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dit gegoogled hebt.
Gegoogled en nu heb ik oogaids.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:49 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je dit gegoogled hebt.
Verstandig.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:15 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb even getwijfeld maar besloten het niet te doen.
Ik wil niet weten wat het is.
smakelijk meneer Makrelisquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:23 schreef Makrelis het volgende:
Deze meneer gaat even scrambled eggs maken.
Beetje dames kijken, prima tochquote:Op vrijdag 25 juni 2021 13:46 schreef Dimachaerus het volgende:
zometeen terrassen met collega's pff heb echt geen zin om te gaan
Was je erbij?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 07:08 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Een contract hebben wil niet zeggen dat je geen proeftijd hebt
Helemaal prima. Dan kan hij eindelijk eens wat belasting gaan betalen om al dat uitkeringsgeld terug te betalen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:07 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
binnenkort is hij echt succesvol in dat wereldje en lacht hij ons uit omdat hij in de miljoenen zwemt
BTW ik vermoed dat ze caravans verhuren in plaats van verkopenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 10:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vanmorgen al drie caravans verkocht.
caravan meet allemaal zo'n ding huren en heel loosdrecht bezettenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:18 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
BTW ik vermoed dat ze caravans verhuren in plaats van verkopen
Moet zij weten.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 14:28 schreef Dimachaerus het volgende:
Er zit ook echt altijd een bellende tyfuswijf in de trein he
Heerlijkkkkk.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:26 schreef Makrelis het volgende:
Broodjes hamburgah machen, ovenfrieten en zelfgekweekte sla vandaag. Mayo met een teen knoflook en bieslook erdoor.
Komt helemaal goed.
Hnnnnnggggquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:29 schreef Azula het volgende:
[..]
Heerlijkkkkk.
Ik eet fruitsalade vandaag. Heb vannacht maccie op dus.![]()
Sla met watermeloen kiwi mozzarella pijnboompitten en pecannoten hnnngggg
maccie met braddiequote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:29 schreef Azula het volgende:
[..]
Heerlijkkkkk.
Ik eet fruitsalade vandaag. Heb vannacht maccie op dus.![]()
Sla met watermeloen kiwi mozzarella pijnboompitten en pecannoten hnnngggg
En moeten bedelen om bezinegeld voor de sollicitatie laatstquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:42 schreef Modus het volgende:
Lekker gratis ritjes via de dealer maar voor reparaties van het Clio wrak gaan we uiteraard naar Beun de Haas.
Hij weet zelf heus wel dat hij die auto niet kan betalen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
En moeten bedelen om bezinegeld voor de sollicitatie laatst!!!
Zijn jobcoach heeft hem toch heen en weer gereden?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niks gereden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zijn jobcoach heeft hem toch heen en weer gereden?
Echt?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Echt waarquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:55 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daarom nu een elektrische auto. Slimme jongen die Braddyquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:52 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij wel lekker doelloze ritjes maakt om een proefrit te doen maar zogenaamd geen geld heeft om naar een fucking sollicitatie te rijdenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hij weet zelf heus wel dat hij die auto niet kan betalen.
Gewoon stekker bij de buren erin steken, gratis rijden!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:58 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Daarom nu een elektrische auto. Slimme jongen die Braddy
Joh hij rijdt midden in de nacht naar de nachtwinkel om pringles te halenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:58 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij wel lekker doelloze ritjes maakt om een proefrit te doen maar zogenaamd geen geld heeft om naar een fucking sollicitatie te rijden
Ik snap ook niet waarom ze die dikke schooier -want dat is hij- nog geld geven.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:57 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Echt waar
Ik weet alleen dat hij tijdens een stream zat te janken dat hij niet voldoende benzine had voor de rit en geen geld had. Toen waren er weer een paar van die gekken die geld wilden/gingen geven zodat hij benzine kon betalen.
Om ze dan ook nog in de prullenbak te mikkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Joh hij rijdt midden in de nacht naar de nachtwinkel om pringles te halen
Maar hij wil natuurlijk wel luxe!! Het OV is veel te min voor braddie.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:05 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Die vent woont in een regio met prima OV. Hij heeft veel meer aan een fiets + OV chipkaart dan aan een auto waarvan hij de gebruikskosten amper kan betalen.
Private lease jwtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:07 schreef Modus het volgende:
https://www.stam.nl/renau(...)20377?conpag=p006280
20K
https://www.stam.nl/renau(...)91998?conpag=p006280
26K
https://www.stam.nl/renau(...)74792?conpag=p006280
26,5K
Ja dat gaat ie vast kopen ja
Onze belastingcenten worden weer mooi besteed, niet waar?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:12 schreef Solotovski het volgende:
Zich vooraf excuseren voor de slechte audio
Gvd laatst nieuwe mics gehaald en weer retour gestuurd
Nee opladen bij de buren.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:15 schreef Solotovski het volgende:
Gaat ie hem dan ook maar opladen tot 10% zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:17 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ik ga stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Can’t be unseenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RoflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het trouwens al gênant als ik meer dan één keer in de maand dezelfde outfit draag.
Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:05 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Die vent woont in een regio met prima OV. Hij heeft veel meer aan een fiets + OV chipkaart dan aan een auto waarvan hij de gebruikskosten amper kan betalen.
Nee, dit kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel meer kilometers voor 5 euroquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:58 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Daarom nu een elektrische auto. Slimme jongen die Braddy
Die arme jongen. Gelukkig hoeven de kapjes binnenkort niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is ook allang gevaccineerd toch? Coronacheck afgevinkt.![]()
Ik rouleer ook 5 shirts en 3 broekenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het trouwens al gênant als ik meer dan één keer in de maand dezelfde outfit draag. Deze man heeft gewoon vijf shirts in roulatie![]()
Nou nou poe poequote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks gaan mensen denken dat je geen geld voor kleding hebt
Optimistische inschatting.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende: Deze man heeft gewoon vijf shirts in roulatie
![]()
Wijf/homo.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het trouwens al gênant als ik meer dan één keer in de maand dezelfde outfit draag. Deze man heeft gewoon vijf shirts in roulatie![]()
Kan toch niet. Zeker ook twee dagen hetzelfde shirt aan?quote:
Ik draag al 4 dagen dezelfde jeansquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan toch niet. Zeker ook twee dagen hetzelfde shirt aan?
Zeggen ze daar op werk nooit iets van?
Ja regelmatigquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieuwlquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik draag al 4 dagen dezelfde jeans
Tsja, ik vind dit toch ook wel beetje tergend hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks gaan mensen denken dat je geen geld voor kleding hebt
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat het mensen überhaupt opvalt dat je meerdere dagen achter elkaar dezelfde kleding draagt.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb zieke fades maatquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ieuwl![]()
Hoewel dezelfde jeans dragen niet zoveel opvalt als hetzelfde shirt.
Echt hequote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:53 schreef Fok-it het volgende:
Shirt kan je prima 2 dagen aan hoor, echt nog nooit iemand gehad die daar wat van zei of rare blikken gaf
Waarom Loosdrecht?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:21 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
caravan meet allemaal zo'n ding huren en heel loosdrecht bezetten
Gewoon vier dagen lang dezelfde dragen en daarna nog drie dagen binnenstebuitenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:54 schreef The_Emotion het volgende:
Niet een week lang in een ondergescheten onderbroek rondlopen
Draag zelf alles 1x en dan gooi ik het weg, ben toch geen zwerver.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja, klinkt logisch.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien is het meer een vrouwending, maar als je twee dagen dezelfde kleding draagt trekken andere vrouwen toch een wenkbrauw op. (en gaan er vanuit dat je niet in je eigen bed geslapen hebt.)
Gelukkig maar ik ben al onzeker te worden hieroverquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:53 schreef Fok-it het volgende:
Shirt kan je prima 2 dagen aan hoor, echt nog nooit iemand gehad die daar wat van zei of rare blikken gaf
Dus @ditismijnmening zweet enorm erg?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Echt he
Of je moet ziek hebben zitten zweten in dat shirt
Oke Scrupquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik ben al onzeker te worden hierover
Ik geloof dit meteenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
Misschien is het meer een vrouwending, maar als je twee dagen dezelfde kleding draagt trekken andere vrouwen toch een wenkbrauw op. (en gaan er vanuit dat je niet in je eigen bed geslapen hebt.)
Ben al onzeker te wordenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gelukkig maar ik ben al onzeker te worden hierover
Van 1.5 km wandelenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus @:ditismijnmening zweet enorm erg?
Geen shadowlike dit keerquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
2 reacties op 1 post door fokkie
Achievement unlocked
Vind het altijd leuk als ik zie dat @Fok-it me heeft gequotequote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
2 reacties op 1 post door fokkie
Achievement unlocked
Ja ook met broeken. Maar je hebt wel wat meer keuze dan alleen jeans.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, klinkt logisch.
Maar doen ze dat ook al met broeken? Je gaat toch geen 7 verschillende broeken dragen in 1 week
Zou ik echt geen zin in hebben
Ik geniet van z'n likes maar meestal is dit maar van korte duurquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:02 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Vind het altijd leuk als ik zie dat @:fok-it me heeft gequote
Ja eens, soms pak ik ook weleens een jurkje uit mijn kast inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja ook met broeken. Maar je hebt wel wat meer keuze dan alleen jeans.
Wel als je last hebt van overmatig reetzweet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar doen ze dat ook al met broeken? Je gaat toch geen 7 verschillende broeken dragen in 1 week
Stam betaalt Braddie in ruil voor exposurequote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
Hij test gewoon twee auto's die hij toch nooit kan betalen
Wauw, wat een geweldige reclame maak je danquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stam betaalt Braddie in ruil voor exposure
Wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn vriendin heeft deze memo gemist. Valt haar niet op als het gewoon schoon is.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:56 schreef datismijnmening het volgende:
Als hij deze Camp VLNT print gewoon een op een op z'n bovenlijf laat tatoeëren hoeft hij nooit meer te wisselen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:30 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Echt dat groene gore tshirt weer.
Ik vind je page9 posts leuker.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Wat een randdebiel die ally van me. Ik stel een armada in van precies genoeg punten om in 1 keer een event te completeren en zeg dus ook in de chat dat ik geen hulp wil. Komt die gast er toch in zitten dus ik dacht ok, Nog eentje dan maar er na van iets zwaarder die ik niet alleen kan doen, maar wel met zijn schip erbij. Komt 'ie niet opdagen... M'n schip vernietigd met alle kosten van dien dus moest ik nog weer een armada, de derde, aanmaken om aan mijn punten te komen.
Elke keer hetzelfde liedje met die man. Ik heb 'm de huid volgescholden in de chat. Wat een klojo zeg. Het is maar een spel, maar wel een multi player spel. Daarbij hoort communicatie.
welk spel habibo?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Wat een randdebiel die ally van me. Ik stel een armada in van precies genoeg punten om in 1 keer een event te completeren en zeg dus ook in de chat dat ik geen hulp wil. Komt die gast er toch in zitten dus ik dacht ok, Nog eentje dan maar er na van iets zwaarder die ik niet alleen kan doen, maar wel met zijn schip erbij. Komt 'ie niet opdagen... M'n schip vernietigd met alle kosten van dien dus moest ik nog weer een armada, de derde, aanmaken om aan mijn punten te komen.
Elke keer hetzelfde liedje met die man. Ik heb 'm de huid volgescholden in de chat. Wat een klojo zeg. Het is maar een spel, maar wel een multi player spel. Daarbij hoort communicatie.
Ja..quote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:49 schreef Makrelis het volgende:
Ik heb 'm de huid volgescholden in de chat.
De Zoes rijden wel echt super fijn voor een beginnende e-auto.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:04 schreef Boze_Eend het volgende:
wat een aso auto's testen die je niet kan betalen
Wel goede reclame voor de fabrikant. Die auto's kunnen gewoon even 160+ kg op 1 stoel aanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:22 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldige reclame maak je dan
Oké dan braddie!quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
De Zoes rijden wel echt super fijn voor een beginnende e-auto.De 2020 heeft betere displays.
quote:
hij klapt jou hij is breed nuquote:
Ik vind blanke mensen die rappen meestal erg cringequote:
vind het wel knap hoe die van call of duty filmpjes maken is gegaan naar een breed beestquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind blanke mensen die rappen meestal erg cringe
Of de verkoper heeft rekening gehouden met het gewicht van de bestuurder.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:26 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik snap ook niet wat die gozer van Renault Braad heeft wijsgemaakt, de Zoes (ook van 2019) hebben een gemiddeld bereik van rond de 350/400km, behalve als het vriest dan zakt het iets. Waarschijnlijk hebben ze een verrot accu erin gedaan oid. Raar.
Nee dat ding remt vanzelf wel met 340 kg achter het stuur.quote:BradgeTV
1 hour ago
Hoefde niet aan voor regeneratief remmen. Heb denk ik 90% van de proefrit de remmen niet aangeraakt
Is van alle tijden. Doen zoveel mensen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:04 schreef Boze_Eend het volgende:
wat een aso auto's testen die je niet kan betalen
quote:Ik ken een vrouw die kookt spareribs bijna een week lang tot snot en dat drinkt ze dan op.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind blanke mensen die rappen meestal erg cringe
Dit moet wel het national anthem van FOK! wordenquote:
Nah, te geforceerdquote:
Wel echt een vieze white supremacist hoorquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
Hahahahahaah in die clio review hoor je op 6:46
Moest lachen. Erika 0/
Auto's huren om ze te testen is het nieuwe pizza's bestellen om ze te reviewenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Stam betaalt Braddie in ruil voor exposure
Ik hoor deze klassieker ook graag nageplongeld op een gratis keyboard, en ingezongen door de Braad himself.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
Moest lachen. Erika 0/
watquote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:17 schreef Solotovski het volgende:
Moest lachen. Erika 0/
Alternatieve elandtestquote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:15 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wel goede reclame voor de fabrikant. Die auto's kunnen gewoon even 160+ kg op 1 stoel aan
Ik verwacht binnenkort een test van een Megane E-Techquote:Op vrijdag 25 juni 2021 19:17 schreef datismijnmening het volgende:
Hij test gewoon twee auto's die hij toch nooit kan betalen
Ik wil hem liever in een Twizy zien.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:36 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Ik verwacht binnenkort een test van een Megane E-Tech
Ik op een fiets mja hequote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:43 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik wil hem liever in een Twizy zien.
Geen bel want dat is extra gewichtquote:
Mss als je @Zipportal lief vraagtquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef Raap het volgende:
Ik wil graag een schuddebuik gifje van 6.58 - 7.04
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:02 schreef Raap het volgende:
Ik wil graag een schuddebuik gifje van 6.58 - 7.04
Bij elke bocht op 2 wielenquote:
Met zo'n blikken geluid zeker?quote:Op vrijdag 25 juni 2021 21:55 schreef Zipportal het volgende:
Wanneer gaat Braadpan eens een OLED tv reviewen speciaal voor het EK. Binnen 30 dagen weer netjes terug want dan zit het EK er ook op.
Mensen die een dure soundbar of home cinema set kopenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:20 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Met zo'n blikken geluid zeker?
Nee, dankzij dat 2.1 setje is er niks mis met zijn setup
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:34 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Mensen die een dure soundbar of home cinema set kopen
We worden verwendquote:
Niet gedaan en nu wil niemand bij mij voetbal kijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:34 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Mensen die een dure soundbar of home cinema set kopen
Na het overlijden en de halfgebakken reanimatie van zijn auto 2 weken geleden gaat hij hem nu weer helemaal de hemel in prijzen zekerquote:
Kronkel he.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Na het overlijden en de halfgebakken reanimatie van zijn auto 2 weken geleden gaat hij hem nu weer helemaal de hemel in prijzen zeker
quote:
+ alle tijd die pa, oom Beunhaas en de ANWB hebben geïnvesteerd om het pauperhok rijdende te houden.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoi meeleesbraddie, 250 euro is toch niet helemaal een correcte voorstelling van zaken? Het was inruil Focus + 250 euro bijbetalen. Dat is nogal een ander kostenplaatje.
Die fietsen zijn dan ook reteduur. En niet te retournerenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:51 schreef Solotovski het volgende:
Stevige fiets als ie bossie kan houden. Mss ook iets voor braddie
Daar heb je een prima tweedehands voor jaquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die fietsen zijn dan ook reteduur. En niet te retourneren
Racefietsen en met name de wielen zijn normaal gesproken niet gebouwd voor mensen van 150 kilo.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:51 schreef Solotovski het volgende:
Stevige fiets als ie bossie kan houden. Mss ook iets voor braddie
Bij Braddie is het vooral de ketting die zijn wattage niet aan kanquote:Op vrijdag 25 juni 2021 23:09 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Racefietsen en met name de wielen zijn normaal gesproken niet gebouwd voor mensen van 150 kilo.
Als je hem wil helpen kun je nog het beste zijn auto total loss rammen met een honkbalknuppel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hoi meeleesbraddie, 250 euro is toch niet helemaal een correcte voorstelling van zaken? Het was inruil Focus + 250 euro bijbetalen. Dat is nogal een ander kostenplaatje.
Jij gaat er vanuit dat de waarde van die Focus positief wasquote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nachtwinkelquote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:51 schreef Vliegbaard het volgende:
17.000 km in een jaar (met covid). Ik rijd elke dag naar mijn werk. Breng de kinderen overal naartoe en haalde afgelopen jaar amper 15.000.
Hoe de f*ck komt hij aan 17.000km in een jaar???
Die reïncarnatie maakt die wagen juist extra bijzonder.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 22:41 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Na het overlijden en de halfgebakken reanimatie van zijn auto 2 weken geleden gaat hij hem nu weer helemaal de hemel in prijzen zeker
Tja. Vrienden rondrijden. 's Nachts keyboards ophalen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:51 schreef Vliegbaard het volgende:
17.000 km in een jaar (met covid). Ik rijd elke dag naar mijn werk. Breng de kinderen overal naartoe en haalde afgelopen jaar amper 15.000.
Dit is inderdaad aantoonbaar haast 17k in een jaar geweest (hij heeft hem vorig jaar juni gekocht met 193k, hij staat nu in het filmpje op 210k), maar dat houdt wel in dat sommige van zijn andere beweringen onmogelijk kunnen kloppen. Zo beweerde hij nog in zijn rijtest van de nieuwe Clio rond 0:55 dat hij tankt om per week zo'n 70 km te kunnen rijden, maar dan kom je bij lange na niet uit op 17k per jaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 01:51 schreef Vliegbaard het volgende:
omdat mensen dan gaan donerenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:08 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit is inderdaad aantoonbaar haast 17k in een jaar geweest (hij heeft hem vorig jaar juni gekocht met 193k, hij staat nu in het filmpje op 210k), maar dat houdt wel in dat sommige van zijn andere beweringen onmogelijk kunnen kloppen. Zo beweerde hij nog in zijn rijtest van de nieuwe Clio rond 0:55 dat hij tankt om per week zo'n 70 km te kunnen rijden, maar dan kom je bij lange na niet uit op 17k per jaar.
Ook zei hij eerder, in filmpjes en op livestreams, dat hij elke keer maar voor een paar liter tankt omdat hij toch nog maar heel weinig rijdt. Nou, als je elke keer voor zo'n 7,50 euro tankt en niettemin 17k in een jaar rijdt moet je dus zo'n beetje elke dag (!) een tankbeurtje van een paar liter doen. Waarom braad, in vredesnaam gooi hem dan vol. Je houdt jezelf voor de gek zo.
Geen haar op mijn hoofd die daar over peinst.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
omdat mensen dan gaan doneren
Je bent kaal Habib net als mijquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Geen haar op mijn hoofd die daar over peinst.
Ik heb alweer een poos haar op mijn schedel, maar serieus. Kan me niet voorstellen dat iemand van ons (KLB) doneert aan braad.quote:
liever kaal als een baalquote:
Wetenquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
liever kaal als een baal
zo heb ik ze het liefste, kaal en gruwelijk natquote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
liever kaal als een baal
17k? Dat haal ik nog geeneens. En ik rij veel.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 09:52 schreef Boze_Eend het volgende:
17.000 voor iemand die bijna al zijn eten aan huis laat bezorgen.
vraag me af waarom die zoveel rijdt hij hoeft niet echt ergens te zijn of zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
17k? Dat haal ik nog geeneens. En ik rij veel.
nachtwinkel, vreeland, keyboards halen, pakketje terug brengen naar het postNL puntquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
vraag me af waarom die zoveel rijdt hij hoeft niet echt ergens te zijn of zo.
Blijkbaar niet genoeg, ik rij niet veel maar toch 25k/jaarquote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
17k? Dat haal ik nog geeneens. En ik rij veel.
Als hij fietst dan zou ie behoorlijk wat geld sparen!!quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:19 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
nachtwinkel, vreeland, keyboards halen, pakketje terug brengen naar het postNL punt
Zelfs met 27 km enkele reis naar mijn werk kom ik er niet aan. En wat ik dan verder nog rijd.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:20 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
Blijkbaar niet genoeg, ik rij niet veel maar toch 25k/jaar
Hij zal het een leuk tijdverdrijf vinden vermoed ik.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Toen er kilometers voor woon-werkverkeer gemaakt moesten worden werd het wel een probleem.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 10:50 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Opzich wel eens dat reiskosten gewoon vergoed horen te worden, maar goed als het met uitzicht op een vaste baan is...quote:Zou al afgelopen maandag zijn
Iets met reiskosten die niet vergoed werden + ik die minimaal 2 maanden in een proefperiode zou zitten en dus zonder enige zekerheid die 2 maanden daarheen zou moeten rijden op eigen kosten *
Volle tank per maand + wat ik zelf nog wegrij naar mijn ouders toe en bandrepetitie is ongeveer 1,5 tank per maand wat ik niet terug zie.
* Ook zou hij nog vòòr de proefplaatsing (Als ik bijvoorbeeld niet snel genoeg werk, of als hij geen klik voelt) kunnen zeggen van hey, je past niet binnen het team doei. En dan ben ik dus wél een toffe ervaring rijker maar heb ik ook geld verspild wat ik hard nodig heb..
Ook hebben jobcoach + ikzelf meerdere malen gebeld met een aantal instanties m.b.t die reiskosten want ik wilde het wel echt graag doen! Maar het was te dichtbij nut smiley 16 kilometer heen, 16 kilometer terug, minimale afstand om reiskosten vergoed te krijgen is 25 km.
Dus de zoektocht gaat verder!
Erg vervelend en kut, en vooral naar dat hij dit niet ff riep toen ik er afgelopen week op gesprek was, maar pas toen ik afgelopen zaterdag nog ff contact had met m`n jobcoach kwam ter spraken dat er geen reiskosten vergoed konden worden...
Waarom investeren in jezelf als je ook gewoon thuis kunt zitten met 3 Domino’s pizza’s?quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Toen er kilometers voor woon-werkverkeer gemaakt moesten worden werd het wel een probleem.
[..]
Opzich wel eens dat reiskosten gewoon vergoed horen te worden, maar goed als het met uitzicht op een vaste baan is...
De prioriteiten zijn duidelijk.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Toen er kilometers voor woon-werkverkeer gemaakt moesten worden werd het wel een probleem.
[..]
Opzich wel eens dat reiskosten gewoon vergoed horen te worden, maar goed als het met uitzicht op een vaste baan is...
16 km vind ik niet zo ver hij heeft een fiets. Moest altijd 14 naar school fietsen.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[..]
tot je een auto hebt en 150kg weegt, dan is het einde van de straat al te verquote:Op zaterdag 26 juni 2021 11:59 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
16 km vind ik niet zo ver hij heeft een fiets. Moest altijd 14 naar school fietsen.
Ja Maja dadelijk is die te dik om bv naar de auto te lopen of zo. Kijk dat je baan laat schieten want reiskosten ja.. 16 km kan je fietsen. Stel hij zou het maandje doen. Is die ook nog 8 kilo kwijt of zo.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:00 schreef Banaanvragen het volgende:
[..]
tot je een auto hebt en 150kg weegt, dan is het einde van de straat al te ver
point taken, maar kost wel moeite, dominos is gemakkelijkerquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja Maja dadelijk is die te dik om bv naar de auto te lopen of zo. Kijk dat je baan laat schieten want reiskosten ja.. 16 km kan je fietsen. Stel hij zou het maandje doen. Is die ook nog 8 kilo kwijt of zo.
In plaats daarvan Dominos
Hij weet niet beterquote:Op zaterdag 26 juni 2021 12:02 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja Maja dadelijk is die te dik om bv naar de auto te lopen of zo. Kijk dat je baan laat schieten want reiskosten ja.. 16 km kan je fietsen. Stel hij zou het maandje doen. Is die ook nog 8 kilo kwijt of zo.
In plaats daarvan Dominos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |