Precies.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik beaam dit.
Braad is geen onaardige kerel in het echt en ik gun hem het beste, maar hij moet het grotendeels toch zelf doen. Zoals hij nu bezig is zal hij niet echt ergens komen, de exacte omstandigheden (auto, huis, keyboards) wisselen nogal eens maar globaal gezien blijft hij steeds in dezelfde zelfdestructieve rondjes wandelen.
Chill! Wanneer gaan we?quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:45 schreef Sheffield het volgende:
Middagje pizza's eten, beetje cola klappen en ben&Jerry's toe
Ik ben bang dat hij net zo gaat eindigen als een ver familielid van me. Heeft ook weinig gewerkt, bleef ook maar eten. Is inmiddels net in de 50, moet zich voor alles verder dan de nabije omgeving van haar flatje verplaatsen per scootmobiel, heeft allerlei nare gezondheidsklachten met het hart en gewrichten, en vult de dagen nu vooral met bezoekjes aan de kringloop, facebook, en het afspreken met allerlei randfiguren die min of meer in hetzelfde schuitje zitten. Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n toekomst wilt, en het is ook helemaal niet nodig. Ga voorzichtig beginnen met werk waar je in kunt groeien (hihaho), doe je muziek er als hobby/zij-inkomen bij, en stel je vooral wat initiatiefrijker op.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:32 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
op het pad dat hij loopt gaat hij rechstreeks naar een dottering van zijn hart
klinkt wel een beetje als zijn toekomst om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:47 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij net zo gaat eindigen als een ver familielid van me. Heeft ook weinig gewerkt, bleef ook maar eten. Is inmiddels net in de 50, moet zich voor alles verder dan de nabije omgeving van haar flatje verplaatsen per scootmobiel, heeft allerlei nare gezondheidsklachten met het hart en gewrichten, en vult de dagen nu vooral met bezoekjes aan de kringloop, facebook, en het afspreken met allerlei randfiguren die min of meer in hetzelfde schuitje zitten. Ik kan me niet voorstellen dat je zo'n toekomst wilt, en het is ook helemaal niet nodig. Ga voorzichtig beginnen met werk waar je in kunt groeien (hihaho), doe je muziek er als hobby/zij-inkomen bij, en stel je vooral wat initiatiefrijker op.
Laten we hopen dat hem dat bespaard blijft.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:48 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
klinkt wel een beetje als zijn toekomst om eerlijk te zijn
Bezoekje aan de foodcourt in Amersfoort. Eerst een broodje taco beef bij de Subway en voor de rest zien we wel verder.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:45 schreef Sheffield het volgende:
Middagje pizza's eten, beetje cola klappen en ben&Jerry's toe
De kans is groot dat hij de 50 niet haalt inderdaadquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:56 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Laten we hopen dat hem dat bespaard blijft.
Ff voor 5 euro tankenquote:Op donderdag 24 juni 2021 23:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Bezoekje aan de foodcourt in Amersfoort. Eerst een broodje taco beef bij de Subway en voor de rest zien we wel verder.
Die taco beef is wel vies lekker inderdaad.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:02 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Bezoekje aan de foodcourt in Amersfoort. Eerst een broodje taco beef bij de Subway en voor de rest zien we wel verder.
Mijn auto heeft net een onderhoudsbeurt gehad + keuring.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:09 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bestel ik even bougies voor de ANWB. Heeft die ook wat te sleutelen.
Die van mij moet komende maand. Dus als we vlot zijn kan dat goed komen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:10 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Mijn auto heeft net een onderhoudsbeurt gehad + keuring.
Gemiste kans voor mij
35*quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:03 schreef Sheffield het volgende:
[..]
De kans is groot dat hij de 50 niet haalt inderdaad
Precies en was in de tijd dat ik nog kon en mocht gaan. Hij had ook moeten zeggen toen hij eriver had. Dat hij mijn baas wilde bellen alsnhij het nummer had. Staat nogvergens geschreven op fok.... ( baas wist er van dat ik ging had toestemming) hem gezegd wil je het nummer hebbenquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:44 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
ook mooi hoe hij commentaar had op jouw vakantie
het is echt een bullebak
De kruik gaat te water tot hij barst. Dus wie zal het zeggen?quote:
Nee meteen contract.quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tuurlijk je hebt toch proeftijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |