Lekker danquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dame zei wil geen relatie alleen vrienden . meteen ow met bennefiets hoop ik. dame zei nee bleef dit herhalen en proberen. dame blokte op watsapp. hij zocht haar insta enzo en ging door en door. en gooiede haar op fok
ja wat hij anderen verwijt deed hij zelf ook stalkingsgedragquote:
wat je doet kan op je terugkomen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja wat hij anderen verwijt deed hij zelf ook stalkingsgedrag
ja en nu jankt hij ze stalken hem .. toen ik vroeg waarom hij de dame op fok gooide zei hij gebruik fok als dagboekquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:36 schreef Boze_Eend het volgende:
vraag me af waarom dames met hem afspreken gewoon uit medelijden of zo en dat hij er dan wat uit probeert te halen wat een viespeuk
wat een bullebakquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en nu jankt hij ze stalken hem .. toen ik vroeg waarom hij de dame op fok gooide zei hij gebruik fok als dagboek
quote:
Deze?quote:Op donderdag 24 juni 2021 10:36 schreef okselzweet het volgende:
Graag even de originele, goede OP herstellen @:Jacquelinehasselbaink
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 23:06 schreef yvonne het volgende:
Klacht:
plaatjes
Niet meer dus, zet ze maar hier, niet in topics, in topics is een ban van op z'n minst 1 maand en eik geef ik liever 3 maanden
Nog meer klacht,
kut A
Plaatjes
Talpa
Lange bans
ook mooi hoe hij commentaar had op jouw vakantiequote:Op donderdag 24 juni 2021 10:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
en toen ik naar vroeg op zijn live stream meteen ban
Nee, ik kom niet in VBLquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Laten jullie je vrouw ook door een neger neuken?
Was in sex hoorquote:
Groot gelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:43 schreef Azula het volgende:
Hoerig dit. Contract getekend maar zie net een perfecte vacature waarbij je af en toe op reis moet ik ga even huilen.
Ga alsnog solliciteren fuck it![]()
habibo gewoon doen je moet strijden voor jezelfquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:43 schreef Azula het volgende:
Hoerig dit. Contract getekend maar zie net een perfecte vacature waarbij je af en toe op reis moet ik ga even huilen.
Ga alsnog solliciteren fuck it![]()
baas spelen is wel relaxter op de lange termijn habibiquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:46 schreef Azula het volgende:
Maar bij deze mag ik lekker de baas spelen over mensen ipv dat in in de reet van een art director hoef te kruipen hmmmmm storing.
Wij komen alleen in je zusjequote:Op donderdag 24 juni 2021 11:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Denken dat iemand uit KLB in SEX komt
wist niet dat Jochemsjakie gevangenissen als familie hadquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wij komen alleen in je zusje
Lekker frustratie uiten op personeel hnng. Ben niet van plan om hier jaren te blijven tho.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:46 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
baas spelen is wel relaxter op de lange termijn habibi
Ik heb veel respect voor haar, dat ze op deze manier de minder bedeelden in onze samenleving kan helpenquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:52 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Wij komen alleen in je zusje
Wie maakt hem hier nou belangrijkquote:Op donderdag 24 juni 2021 10:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
en toen ik naar vroeg op zijn live stream meteen ban
Omdat je van binnen een lieve habibo bent habib. Koester dat.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:04 schreef Boze_Eend het volgende:
ik heb wel beetje te doen met de bradge ook al zijn het allemaal zijn foute keuzes...
Bedankt habibiquote:Op donderdag 24 juni 2021 12:18 schreef Azula het volgende:
[..]
Omdat je van binnen een lieve habibo bent habib. Koester dat.
Ok Scrupuleusquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:11 schreef spinazieruiker het volgende:
Kunnen jullie ophouden met dat ordinaire gedrag?
Voor deze keer zal ik geen TR maken maar als jullie niet stoppen gaat dat wel gebeuren!
en waarom zou hij dat met jou moeten delen?quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:09 schreef Sander166 het volgende:
Ik wacht nog steeds op een update mbt het werk. De uitkeringsleef zou namelijk snel voorbij zijn.
Hij praat daar niet meer over op YouTube.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:09 schreef Sander166 het volgende:
Ik wacht nog steeds op een update mbt het werk. De uitkeringsleef zou namelijk snel voorbij zijn.
Wat een karige foodreviews gelijk zonder die pizza donaties.quote:
Het is wel duidelijk welke van de 2 de kitchen hero isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |