Ik ben zelf van '82 dus mijn muzieksmaak begon in de 90s te ontwikkelen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:11 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Is dat de periode waarin je begon met het ontwikelen van een muzieksmaak? Merk aan mezelf dat ik op een gegeven moment ben gestopt min of meer met nieuwe muziek luisteren, teken van volwassen/oud worden?
is goed braddiequote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:19 schreef okselzweet het volgende:
[..]
gvd volgens mij heb ik op het verkeerde knopje gedrukt
doe even mijn kwaliteitsOP dan.
Wat doe je hier om 22:19 op een zaterdagavond je hebt toch een leven of nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:19 schreef okselzweet het volgende:
[..]
gvd volgens mij heb ik op het verkeerde knopje gedrukt
doe even mijn kwaliteitsOP dan.
Ik ben hier om 22:19 op zaterdagavond om dezelfde reden dat jij hier om 22:19 op een zaterdagavond bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:19 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Wat doe je hier om 22:19 op een zaterdagavond je hebt toch een leven of niet
Voel je, heb een beetje hetzelfde maar vraag me af in hoeverre dat met volwassener/ouder worden samenhangt. Zo erger ik me eraan dat een goede kont hebben en bereidheid die te tonen belangrijker lijkt te zijn dan de muziek zelf (srs). Maar zeiden ze dat destijds niet eveneens over Elvis, Michael en Madonna?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:17 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Ik ben zelf van '82 dus mijn muzieksmaak begon in de 90s te ontwikkelen.
Echter de ontwikkeling van popmuziek is mij snel tegen gaan staan.
Moet je eens horen als je Radio 538 opzet wat een eenheidsworst aan duffe piepjes
Ik moet zo om 00:30 mijn zusje op gaan halen anders lag ik allang te slapen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:20 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Ik ben hier om 22:19 op zaterdagavond om dezelfde reden dat jij hier om 22:19 op een zaterdagavond bent.
Waarom slaap jij op zaterdagavond om 22:21 al?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik moet zo om 00:30 mijn zusje op gaan halen anders lag ik allang te slapen.
wat voert zij op zulke onchristelijke tijdstippen uit?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik moet zo om 00:30 mijn zusje op gaan halen anders lag ik allang te slapen.
Is voor mijn gezondheid.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:22 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Waarom slaap jij op zaterdagavond om 22:21 al?
Shishaloungequote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:23 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
wat voert zij op zulke onchristelijke tijdstippen uit?
Beetje nachtbraken voor je gezondheidquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is voor mijn gezondheid.
Waarom slaap jij op een zaterdagavond om 22:21 niet?
Omdat mijn kad nog buiten is.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Is voor mijn gezondheid.
Waarom slaap jij op een zaterdagavond om 22:21 niet?
Die 00:30 vanavond gaat me opbreken, ik weet het nu al. Ben praktisch bejaardquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje nachtbraken voor je gezondheid
Dat is alleen voor jonge gezonde mensen weggelegd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje nachtbraken voor je gezondheid
Dat zou een verkoopmiddel kunnen zijn. The Beatles hadden lang haar, Elvis speelde 'zwarte' muziek, Madonna viel op.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:21 schreef Pablo-IJscoman het volgende:
[..]
Voel je, heb een beetje hetzelfde maar vraag me af in hoeverre dat met volwassener/ouder worden samenhangt. Zo erger ik me eraan dat een goede kont hebben en bereidheid die te tonen belangrijker lijkt te zijn dan de muziek zelf (srs). Maar zeiden ze dat destijds niet eveneens over Elvis, Michael en Madonna?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |