Nee opladen bij de buren.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:15 schreef Solotovski het volgende:
Gaat ie hem dan ook maar opladen tot 10% zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:17 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ik ga stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
-XOXO-
GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Can’t be unseenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
RoflSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het trouwens al gênant als ik meer dan één keer in de maand dezelfde outfit draag.
Dat kan dus niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:05 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Die vent woont in een regio met prima OV. Hij heeft veel meer aan een fiets + OV chipkaart dan aan een auto waarvan hij de gebruikskosten amper kan betalen.
Nee, dit kan nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel meer kilometers voor 5 euroquote:Op vrijdag 25 juni 2021 17:58 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Daarom nu een elektrische auto. Slimme jongen die Braddy
Die arme jongen. Gelukkig hoeven de kapjes binnenkort niet meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is ook allang gevaccineerd toch? Coronacheck afgevinkt.![]()
Ik rouleer ook 5 shirts en 3 broekenquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het trouwens al gênant als ik meer dan één keer in de maand dezelfde outfit draag. Deze man heeft gewoon vijf shirts in roulatie![]()
Nou nou poe poequote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Straks gaan mensen denken dat je geen geld voor kleding hebt
Optimistische inschatting.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende: Deze man heeft gewoon vijf shirts in roulatie
![]()
Wijf/homo.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het trouwens al gênant als ik meer dan één keer in de maand dezelfde outfit draag. Deze man heeft gewoon vijf shirts in roulatie![]()
Kan toch niet. Zeker ook twee dagen hetzelfde shirt aan?quote:
Ik draag al 4 dagen dezelfde jeansquote:Op vrijdag 25 juni 2021 18:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kan toch niet. Zeker ook twee dagen hetzelfde shirt aan?
Zeggen ze daar op werk nooit iets van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |