In de KO-fase zullen ze toch wel hun best doen.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:24 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit wordt weer een enorme zaadpot met dat anti voetbal van Frankrijk.
Gelukkig ligt mijn mobiel op standje opladen dus ik leg hem maar even wegquote:
Kun jij zien waarom Blacked Sarabia zo belangrijk vindt?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gelukkig ligt mijn mobiel op standje opladen dus ik leg hem maar even weg
Jammer dat Nederland niet meedeedquote:Op maandag 28 juni 2021 20:49 schreef -XOR- het volgende:
Iemand al opgemerkt dat het vandaag 107 jaar geleden was dat Franz Ferdinand voor zijn flikker werd geschoten? Dat was nog eens een mooi EK. En dan niet van Baku naar Sevilla en terug maar gewoon lekker dichtbij in Belgie gehost.![]()
Omdat diepte en breedte blijkbaarquote:Op maandag 28 juni 2021 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun jij zien waarom Blacked Sarabia zo belangrijk vindt?
Konden ons toen ook al niet plaatsen. Wel een gave Engeland-Duitsland toen.quote:
Welk nummer vind je beter, Take Me Out, Matinee, This Fire of Do You Want To?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:49 schreef -XOR- het volgende:
Iemand al opgemerkt dat het vandaag 107 jaar geleden was dat Franz Ferdinand voor zijn flikker werd geschoten? Dat was nog eens een mooi EK. En dan niet van Baku naar Sevilla en terug maar gewoon lekker dichtbij in Belgie gehost.![]()
Wordt het ook DIEP IN DE NACHT vandaag?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:52 schreef Tagliano het volgende:
Na hockey stappen we over op zwemmen
Ik raak al in de OS stemming zo
Matinee, daarop kocht ik het album.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer vind je beter, Take Me Out, Matinee, This Fire of Do You Want To?
Daar heb ik met deze teams eigenlijk niet zon zin inquote:Op maandag 28 juni 2021 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wordt het ook DIEP IN DE NACHT vandaag?
Morgen genieten met Zweden - Oekraine. Kijk er nu al naar uit.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar heb ik met deze teams eigenlijk niet zon zin in
Er zijn een aantal blessures.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:55 schreef Lothiriel het volgende:
Heeft Frankrijk nu echt niks beters dan die Rabiot? Die is zoveel slechter dan de rest
ulyssesquote:Op maandag 28 juni 2021 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer vind je beter, Take Me Out, Matinee, This Fire of Do You Want To?
Oneens.quote:
Uitstekende landen qua vrouwenquote:Op maandag 28 juni 2021 20:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Morgen genieten met Zweden - Oekraine. Kijk er nu al naar uit.
Dit kan niet.quote:
Aux armes, citoyensquote:
Is dit sarcasme? want dat volkslied is echt heel kut. Haalt de top 5 lijstjes niet eens.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Aux armes, citoyens
Formez vos bataillons
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur
Abreuve nos sillons!
Wien Neerlands bloed door d'adren vloeitquote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Lothiriel het volgende:
Marchons marchons que un sang impur abreuve nos sillons![]()
Dat dat volkslied nog niet gecancelled is
Morgen ben ik er nietquote:Op maandag 28 juni 2021 20:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Morgen genieten met Zweden - Oekraine. Kijk er nu al naar uit.
Je bent toch niet homofiel Edgar?quote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Aux armes, citoyens
Formez vos bataillons
Marchons, marchons!
Qu’un sang impur
Abreuve nos sillons!
DEUTSCHLAND DEUTSCHLAND UBER ALLESquote:Op maandag 28 juni 2021 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Duitse, Italiaanse en de Russische volksliederen zijn de beste
Ja dat is ook twijfelachtig inderdaadquote:Op maandag 28 juni 2021 20:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wien Neerlands bloed door d'adren vloeit
Van vreemden smetten vrij
Uhm ja? Engeland moet tegen Duitsland.quote:Op maandag 28 juni 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Morgen ben ik er niet
Ik weet nog niet of ik dat vervelend vind
Ja dat is een leuk affichequote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm ja? Engeland moet tegen Duitsland.
Erg mooi.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Morgen kijk ik de wedstrijd bij vrienden dus ik ben er ook niet.
Hoe spreek jij Griezmann uit?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:00 schreef KingRoland het volgende:
Morgen kijk ik de wedstrijd bij vrienden dus ik ben er ook niet.
Wij zijn tegen racismequote:Op maandag 28 juni 2021 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Het wordt snel donker boys, ik ben geen fan van zwart dus het licht gaat hier aan
Ver Tongenquote:
Het is niet de eerste keer dat ik deze van jouw hand leesquote:Op maandag 28 juni 2021 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zwitserland vind ik niet bijzonder, maar gelukkig is de vlag een grote plus.
Voetbalzonequote:Op maandag 28 juni 2021 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Voetbalzone dezelfde servers als Fok?
Dat lijkt me het juiste antwoord.quote:
Mensen die Voetbalzone bezoeken verdienen een rubberen kogel.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
Heeft Voetbalzone dezelfde servers als Fok?
De voetballer genaamd Komodo Dragonquote:
Dan heb je de vorige wedstrijd gemist hoor.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Lothiriel het volgende:
De live topics zijn zo leeg sinds Oranje uitgeschakeld is
Valt wel mee tochquote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Lothiriel het volgende:
De servers zijn dankbaar.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Lothiriel het volgende:
Ik hoorde net nog Mbappé gescandeerd worden vanaf de tribune?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel vervelend voor Frankrijk dat de neutrale toeschouwers voor Zwitserland zijn.
Ik ben wat anders gaan doen na de 3-1quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan heb je de vorige wedstrijd gemist hoor.
mooi zijn als dat ook voor Der Unparteiische gold.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel vervelend voor Frankrijk dat de neutrale toeschouwers voor Zwitserland zijn.
Bleef jij maar achterwege.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Matige rubriek.
Laat dit maar achterwege.
Klopt ik had het druk, mis ik de leukste KO wedstrijdquote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dan heb je de vorige wedstrijd gemist hoor.
MET WAT HAD JE HET DRUK DAN????quote:Op maandag 28 juni 2021 21:10 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Klopt ik had het druk, mis ik de leukste KO wedstrijd
Laat R-woud met rustquote:Op maandag 28 juni 2021 21:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen laat Zipportal met rust post.
Erg jammer.
Heerlijk.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Lothiriel het volgende:
Klopt niks van.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Lothiriel het volgende:
quote:Op maandag 28 juni 2021 21:12 schreef Salina het volgende:
[..]
Heerlijk.
Dat de topics zo leeg zijn. Niet dat andere.
quote:
De connaisseurs blijven overquote:Op maandag 28 juni 2021 21:09 schreef Lothiriel het volgende:
Nee wel gekocht maar bij een vriend laten liggen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Liquid desserts 12 @:gurneyisbestoke ooit gehad?
Zelfde users posten nog steeds hier.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:15 schreef MC-M het volgende:
FOK! zat tijdens Spanje-Kroatië gewoon weer aan de AED hoor. Zo rustig was het dus niet.
De goal.
Mag niet door de 6/5 regel wat ik begreep van Voetbalzone!quote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Upamecano niet opstellen. Deschamps genot.
Klopt. Zwitsers beginnen goed.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef SamCooke het volgende:
En het is nog verdiend ook op grond van het eerste kwartier.
Laat hem maar gewoon Oeroeg van Hella Haasse lezen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ja zal maar Kanté heten, in plaats van Kankoffie.
(Deze grap maakte mijn pa op de app net).
Yannick radicaliseert in rap tempo.quote:
Heet je pa Seth?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ja zal maar Kanté heten, in plaats van Kankoffie.
(Deze grap maakte mijn pa op de app net).
Belgjes waren wel lucky gisteren tering heyquote:Op maandag 28 juni 2021 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, want Nederland ligt er al uit
Nee want Oranje doet niet (meer) meequote:
Daar je mening op baserenquote:Op maandag 28 juni 2021 21:20 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nee want Oranje doet niet (meer) mee
Hebben 1 kans gehad tegen Portugal lol. Moet echt beter hoor, Portugal was veel beter.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:22 schreef -XOR- het volgende:
Er wordt een rode loper voor de Belgen uitgerold.
Gelukkig hadden ze het bonnetje nog.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:22 schreef Poepz0r het volgende:
Waarom Donyell Malen geen interview gaf: ‘De KNVB was hem kwijt’![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moeten eerst maar eens van Italië winnen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:22 schreef -XOR- het volgende:
Er wordt een rode loper voor de Belgen uitgerold.
Federerquote:Op maandag 28 juni 2021 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Roger Federer (German: [ˈrɔdʒər ˈfeːdərər]; born 8 August 1981) is a Swiss professional tennis player.
De vage posts zijn er weer, leuk allen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Roger Federer (German: [ˈrɔdʒər ˈfeːdərər]; born 8 August 1981) is a Swiss professional tennis player.
En wellicht zonder KdB, dat zal niet meevallen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moeten eerst maar eens van Italië winnen.
Genee zei net nog iets over een kink in de kabel.quote:
Heb jij ook nog interessante informatie over de Koekoeksklok?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Hij hep de whatsapp groep al verlaten.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Genee zei net nog iets over een kink in de kabel.
Mosterdgas of 1,1'-thiobis(2-chloorethaan) is een vloeistof die als zij op de huid of in de ogen komt of wanneer de damp of nevel wordt ingeademd, sterk, prikkelend en blaartrekkend werkt. De huid wordt rood en bij voldoende blootstelling vormen zich na verloop van tijd blaren. Ook op de longen en de ogen heeft het een verwoestend effect. Het kan bij hogere doses blindheid en doofheid veroorzaken. Het effect van mosterdgas is niet zo zeer een dodelijke werking als wel het uitschakelen van de tegenstanders.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Ja leuk allen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hep de whatsapp groep al verlaten.
Timmy Simons neemt zijn plek in.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En wellicht zonder KdB, dat zal niet meevallen.
Uit de Elzas.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GrieJEZZZMANNN is de uitspraak allen.
Nog nooit één gescoord.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Mbappé als hij een vrije trap neemt:
[ afbeelding ]
Deschamps, Deschamps? Ik ken alleen Zidane.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:27 schreef Poepz0r het volgende:
Frankrijk in 5-3-2Deschamps is geen haar beter dan die gekke De Boer
Frisdrank is voor kinderen.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
* Muskusboktor57 drinkt een wodkaatje Pepsi.
Benedenburen ooit.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Heb jij ook nog interessante informatie over de Koekoeksklok?
Frankrijk zijn geen cucksquote:Op maandag 28 juni 2021 21:16 schreef Poepz0r het volgende:
Ik heb Zwitserland als winnaar vandaag
BONJOUR LE CUCKS TROUWENS @:Wereldgozer
Ik dacht dat ie Oostenrijks was.quote:Op maandag 28 juni 2021 21:23 schreef Treehut362 het volgende:
Varane grijpt hem bij de enkel. Pijnlijk.quote:
Weet je wie er wel Oostenrijks was?quote:
En de andere 2?quote:Op maandag 28 juni 2021 21:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Frankrijk heeft toch wel 3 enorme kut spelers voor zo'n topelftal. De immer walgelijke Rabiot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |