Nee joh, begin jij nu ook alquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tijd voor @:oriente om zich te herpakken (en iets minder aandacht te vragen)
Hier trappen we niet in.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:41 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kun je wel lachen maar ik dacht in het begin ook dat wij dikke (hihi) vrienden konden worden
Is me dat even een koude kermis geworden
Fucking racist.quote:
Dat is wel een goeie ja.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:35 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb trouwens ook maandag weer met stijgende verbazing zitten kijken naar de huidskleur van Frenkie. Hoe kan je zo wit zijn als je vrijwel het hele jaar in Spanje zit?
Maar dan ga je nog meer eten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee joh, begin jij nu ook al
Tijd om weer op anoniem te gaan
Gewoon zorgen dat het gezoem zoals @maxi-mus omschrijft geen act wordt, dan ben je een uitstekende toevoegingquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:44 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee joh, begin jij nu ook al
Tijd om weer op anoniem te gaan
quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat het gezoem zoals @:maxi-mus omschrijft geen act wordt, dan ben je een uitstekende toevoeging
Sorry baas.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe maar niet
En lok die gek niet terug dom varken
Kan je blokkeren met je abo.quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:51 schreef Scrummie het volgende:
Starhopper in de SC.
Einde tijdperk VBL SC.
Noem dan de naam!quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Oh, tijd voor een abo.
Kan ik eindelijk een bepaalde user blokkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |