Veel mensen moeten weer werken op maandag, dus het kan ook wel handig zijn.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:14 schreef Jason22 het volgende:
Jammer dat het weer om 18.00 uur is en een evt. kwartfinale ook.
Ik zal straks even wat fabriceren.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:48 schreef Bugno3 het volgende:
Dit is een matige OP, wat jij @:Mexicanobakker ?
Genot.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal straks even wat fabriceren.
Dat is toch leuk voor de kinderen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:14 schreef Jason22 het volgende:
Jeetje je zal maar rond middernacht naar bed gaanquote:Op donderdag 24 juni 2021 11:29 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Veel mensen moeten weer werken op maandag, dus het kan ook wel handig zijn.
Afgehandeld.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:11 schreef luxerobots het volgende:
Woensdag moet natuurlijk zondag zijn, en misschien kan iemand er ook zo'n blokje van maken?
Denk ook dat Tsjechie lastiger is dan wat Nederland eventueel in de kwartfinale tegen gaat komen, tegen Wales/Denemarken is het toch wat makkelijker inzakken.quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:08 schreef Kriegel het volgende:
Tsjechi is absoluut beter dan wat we tot nu zijn tegengekomen (verdedigend stugger met name, aanvallend valt het allemaal wel mee), maar nog altijd liever zij dan Portugal.
Een 8e finalewedstrijd van NL mag wel iets meer wezen dan dit ja.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:48 schreef Bugno3 het volgende:
Dit is een matige OP, wat jij @:Mexicanobakker ?
quote:Op donderdag 24 juni 2021 13:37 schreef thedeedster het volgende:
In de periode 1996-2004 was Tsjechi absolute top. Een wonder dat ze toen geen enkele prijs wonnen.
Maar zo goed als toen, zijn ze niet meer.
En het blessurespook voor destijds de beste speler van de wereldquote:Op donderdag 24 juni 2021 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel een aardig potje dit. Ze hadden toen het toernooi moeten winnen ja, maar toen kwamen de trollende Grieken langs.
Ik had kaarten. Vanaf de derde groepswedstrijd en verder. Was toen hl blij dat Tsjechi B zijn best deed tegen Duitsland.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was wel een aardig potje dit. Ze hadden toen het toernooi moeten winnen ja, maar toen kwamen de trollende Grieken langs.
2 WK,s gemist en een roemloze aftocht in de eerste ronde op een EKquote:Op donderdag 24 juni 2021 13:37 schreef thedeedster het volgende:
In de periode 1996-2004 was Tsjechi absolute top. Een wonder dat ze toen geen enkele prijs wonnen.
Maar zo goed als toen, zijn ze niet meer.
SPOILER: OPOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@GGMM[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Beetje zoals Turkije-Nederland dus.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:52 schreef SamCooke het volgende:
Normaalgesproken wint Nederland dit, behalve als Oranje een off-day heeft en/of de Tsjechen de wedstrijd boven zichzelf uitstijgen.
Ik weet niet of dit dezelfde samenvatting is als die ik laatst zag, maar wat me opviel waren de mooie goals in deze wedstrijd en hoeveel goeie afstandsschoten er waren. Geweldige wedstrijd waarin beide teams nog een stuk vaker hadden kunnen scoren.quote:Op donderdag 24 juni 2021 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat er toen nog geen xG was.quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dit dezelfde samenvatting is als die ik laatst zag, maar wat me opviel waren de mooie goals in deze wedstrijd en hoeveel goeie afstandsschoten er waren. Geweldige wedstrijd waarin beide teams nog een stuk vaker hadden kunnen scoren.
Waardoor elk topteam nu hetzelfde probeert te spelen bedoel je?quote:Op donderdag 24 juni 2021 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat er toen nog geen xG was.
En de Puskas Arena zelf is ook geen verkeerd stadion. Vind ‘m wel mooi, zowel de binnen- als buitenkant.quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het tof dat het in een vol stadion is
Waarbij vermeld mag worden dat vroeger (tm 1992) de knock-out fase pas in de halve finale begon, en deze ronde bestaat uberhaupt pas sinds 2016.quote:
Nederland - West-Duitsland 2-1 (1988)quote:
Klopt. En dan telt een wedstrijd na pingels eigenlijk niet eens echt mee (want dat gaat de boeken in als een gelijkspel).quote:Op zondag 27 juni 2021 11:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nederland - West-Duitsland 2-1 (1988)
Nederland - Sovjetunie 2-0 (1988)
Nederland - Joegoslavi 6-1 (2000)
Nederland - Zweden 1-1 (2004) en door na pingels
Alleen deze dus uit mijn hoofd.
Allemaal een kwestie van perspectief.quote:
Nederland - Zweden bleef na 120 minuten doelpuntloosquote:Op zondag 27 juni 2021 11:28 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nederland - West-Duitsland 2-1 (1988)
Nederland - Sovjetunie 2-0 (1988)
Nederland - Joegoslavi 6-1 (2000)
Nederland - Zweden 1-1 (2004) en door na pingels
Alleen deze dus uit mijn hoofd.
U heeft helemaal gelijk. Aangepast.quote:Op zondag 27 juni 2021 12:06 schreef TLC het volgende:
[..]
Nederland - Zweden bleef na 120 minuten doelpuntloos
Waarom is dat jammer op een zondag?quote:Op donderdag 24 juni 2021 11:14 schreef Jason22 het volgende:
Zonder Nederland actief in het toernooi scheelt je wel een hoop tijd qua modererenquote:Op zondag 27 juni 2021 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat we heel lullig gaan verliezen
En een hoop kutreclamesquote:Op zondag 27 juni 2021 14:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Nederland actief in het toernooi scheelt je wel een hoop tijd qua modereren
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb zo'n voorgevoel dat we heel lullig gaan verliezen
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik heb nog niet echt een goed gevoel bij deze wedstrijd, boys.
quote:Op zondag 27 juni 2021 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een hoop van die reclames gaan gewoon door tot de olympische spelen.
Beetje jammer.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een hoop van die reclames gaan gewoon door tot de olympische spelen.
Gini straks deze inleveren...quote:Op zondag 27 juni 2021 15:23 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Je blijft onze homo hoor. @:KingRoland
Uefa hef jezelf opquote:Op zondag 27 juni 2021 15:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
En paar dagen later:
[ twitter ]
Hypocriete club die UEFA
Mooi zo.quote:Op zondag 27 juni 2021 15:47 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
En paar dagen later:
[ twitter ]
Hypocriete club die UEFA
Nu gaat het hier juist over Hans.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:01 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Mooi zo.
Nu moet het weer over voetbal gaan..
Hans is van de conservatieve kaantquote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu gaat het hier juist over Hans.
Voor mij beslist niet. Ik kan nu eindelijk de hele wedstrijd zien.quote:Op zondag 27 juni 2021 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom is dat jammer op een zondag?
Vanaf nu maar negeren dan.. tijdens de gaypride kunnen ze met hun vlaggetjes zwaaien.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu gaat het hier juist over Hans.
Waarom zou je niet met een regenboogvlag in een stadion mogen zitten?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vanaf nu maar negeren dan.. tijdens de gaypride kunnen ze met hun vlaggetjes zwaaien.
Gewoon bij voetbal houden, laat de politieke agenda onze sport niet kapot maken.
Je kunt zo bij de UEFAquote:Op zondag 27 juni 2021 16:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Vanaf nu maar negeren dan.. tijdens de gaypride kunnen ze met hun vlaggetjes zwaaien.
Gewoon bij voetbal houden, laat de politieke agenda onze sport niet kapot maken.
Omdat het een politiek statement is tegen het Hongaarse politieke beleid. De schreeuwlelijkerds van de LHBTI-sekte hebben het weer voor elkaar gekregen om de wereld om hun heen te laten draaien.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met een regenboogvlag in een stadion mogen zitten?
Teringdomme dingen zeggen en doen is veel schadelijker voor de sport, overigens.
Waarom provoveren nadat de media de druk erop legt..kunnen jullie niet zelf nadenken?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:11 schreef VoMy het volgende:
[..]
Waarom zou je niet met een regenboogvlag in een stadion mogen zitten?
Teringdomme dingen zeggen en doen is veel schadelijker voor de sport, overigens.
Een dronken menigte die tegen elke vrouw zingt dat er een piemel in moet maar wel heel politiek correct zijn gastheer op de vingers tikt met een vlag.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom provoveren nadat de media de druk erop legt..kunnen jullie niet zelf nadenken?
Respecteer gewoon de normen en waarden van Hongarije en ga lekker voetbal kijken ipv kansloze statements te maken over de rug van het voetbal
Kijk eens alsof je een achterlijke gladiool bent. Ja, ho maar.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Omdat het een politiek statement is tegen het Hongaarse politieke beleid. De schreeuwlelijkerds van de LHBTI-sekte hebben het weer voor elkaar gekregen om de wereld om hun heen te laten draaien.
Dat soort onzin mogen ze van mij ook verbieden/straffen.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een dronken menigte die tegen elke vrouw zingt dat er een piemel in moet maar wel heel politiek correct zijn gastheer op de vingers tikt met een vlag.
Als het een kansloos statement is, zoals je claimt, dan zou het ook niet verboden hoeven worden. Laat supporters gewoon een vlag meenemen als ze dat willen, een organisatie hoeft dat niet zelf te verbieden. Een gebrek aan normen en waarden hoef je overigens niet te respecteren, dus dat is een flauwekulargument.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarom provoveren nadat de media de druk erop legt..kunnen jullie niet zelf nadenken?
Respecteer gewoon de normen en waarden van Hongarije en ga lekker voetbal kijken ipv kansloze statements te maken over de rug van het voetbal
Vliegen ze er nog steeds in de voorrondes uit dus daar heb je weinig aan.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan speelt PSV alleen nog maar thuiswedstrijden
Maar is het echt aan het dronken, verkleedde publiek om dat statement te maken als een provocatie?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:25 schreef VoMy het volgende:
[..]
Kijk eens alsof je een achterlijke gladiool bent. Ja, ho maar.
Een vlag is een vlag. Dat een land achterlijke regels invoert over het verbod op niet-heteroseksuele uitingen, dat kan, maar dat hoef je niet te ondersteunen door stukken stof te verbieden zoals de UEFA doet.
Dat jij je hier als een middeleeuwse idioot uitlaat over vermeende sektes, geeft maar weer aan hoe nodig actie op dit gebied nodig is, zeker in de voetbalwereld waar aggressieve bekrompenheid nog altijd de norm is.
Geen idee. Dit worden weer meerdere open kansen die gemist worden tenzij hij zich bij Nederland in tegenstelling tot psv wel nederig opsteltquote:
quote:
Het interlandvoetbal is qua publiek - ook de fanatici - een stuk vriendelijker dan de als ultra's verklede nazi's die de doorgesnoven harde kern van de meeste voetbalclubs vormen. Lange Frans zong het al: 'maar wanneer Oranje speelt, iedereen er bij hoort'.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar is het echt aan het dronken, verkleedde publiek om dat statement te maken als een provocatie?
De UEFA is in alles fout hier dat ben ik met je eens.
Ik slik al mijn woorden in na je Lange Frans verwijzingquote:Op zondag 27 juni 2021 16:39 schreef VoMy het volgende:
[..]
Het interlandvoetbal is qua publiek - ook de fanatici - een stuk vriendelijker dan de als ultra's verklede nazi's die de doorgesnoven harde kern van de meeste voetbalclubs vormen. Lange Frans zong het al: 'maar wanneer Oranje speelt, iedereen er bij hoort'.
Dus ja, juist bij zo'n wedstrijd als deze kan ik me voorstellen dat er mensen zijn die bij vol bewustzijn iets symbolisch positiefs willen bijdragen mbv een regenboogvlag.
Idd. erger me nu alquote:Op zondag 27 juni 2021 16:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Dit worden weer meerdere open kansen die gemist worden tenzij hij zich bij Nederland in tegenstelling tot psv wel nederig opstelt
Omdat ze er 1 hebben gescoord omdat de keeper te ver voor zijn doel stond ? (Wel fantastisch ingeschoten)quote:Op zondag 27 juni 2021 16:45 schreef MoreDakka het volgende:
Als ze maar niet zo veel ruimte weg geven achterin, die afstandschoten van die Tsjechen vind ik nogal zorgelijk
Remember Forlan?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze er 1 hebben gescoord omdat de keeper te ver voor zijn doel stond ? (Wel fantastisch ingeschoten)
StekelenburgGod gaat dat niet overkomen.
De Steek kijkt hem gewoon naastquote:Op zondag 27 juni 2021 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat ze er 1 hebben gescoord omdat de keeper te ver voor zijn doel stond ? (Wel fantastisch ingeschoten)
quote:Regenboogvlaggen zijn wel welkom in het stadion tijdens de wedstrijd van Oranje vanavond. Dat heeft de UEFA laten weten, nadat er in de fanzone regenboogvlaggen in beslag werden genomen.
https://www.ad.nl/euro-20(...)in-stadion~ac310f10/quote:De UEFA staat alsnog regenboogvlaggen toe in de Pusks Arena tijdens Nederland - Tsjechi. De voetbalbond liet supporters met de bewuste vlag verwijderen uit de Oranje-fanzone, maar trekt dat verbod niet door naar het stadion.
Die zag er toch niet goed uit bij die goal van Oekrane?quote:Op zondag 27 juni 2021 16:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weghorst is de pinchhitter geworden aangezien Luukinho geblesseerd naar huis is.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:55 schreef F.M.D. het volgende:
Belachelijk dat Malen beloond is voor een matig optreden tegen Macedonie. Veel balverlies en te lui om verdedigend werk te verzetten. 1 mooi balletje is niet genoeg. De Boer is gezwicht voor druk uit de media. Dat krijg je als je een lichtgewicht neerzet als bondscoach.
Er is wel een beetje oneerlijk vergeleken inderdaad. Eerste kwam Malen erin toen de tegenstander achter stond en er veel meer ruimte lag, daarna tegen de slechtste tegenstander. Maar uiteindelijk staat natuurlijk wel vast dat hij sneller is dan Wout.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:55 schreef F.M.D. het volgende:
Belachelijk dat Malen beloond is voor een matig optreden tegen Macedonie. Veel balverlies en te lui om verdedigend werk te verzetten. 1 mooi balletje is niet genoeg. De Boer is gezwicht voor druk uit de media. Dat krijg je als je een lichtgewicht neerzet als bondscoach.
Depay speelt ook liever met hem dan met Woutje.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Er is wel een beetje oneerlijk vergeleken inderdaad. Eerste kwam Malen erin toen de tegenstander achter stond en er veel meer ruimte lag, daarna tegen de slechtste tegenstander. Maar uiteindelijk staat natuurlijk wel vast dat hij sneller is dan Wout.
Napalmquote:
Geen acts hier.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sport jij ook elke dag een uurtje?
quote:Op zondag 27 juni 2021 17:12 schreef Oriente het volgende:
Zin an
Tering wat een onweer hier trouwens. Bij jullie ook al @:Coco @:Dj_day-v ?
Neequote:Op zondag 27 juni 2021 17:12 schreef Oriente het volgende:
Zin an
Stekelenburg gaat 0 opzienbarende reddingen verrichten dit toernooi.quote:Op zondag 27 juni 2021 16:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die zag er toch niet goed uit bij die goal van Oekrane?
Jouw probleemquote:Op zondag 27 juni 2021 17:14 schreef tralalala het volgende:
Tering er komt noodweer aan, straks geen stroomgenot.
In wat voor primitief gat woon je dan?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:14 schreef tralalala het volgende:
Mokerlekker weer hier vandaag.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:12 schreef Oriente het volgende:
Zin an
In het kontje van je moeder.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In wat voor primitief gat woon je dan?
Woon je op het platteland?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:14 schreef tralalala het volgende:
Noord-Holland. De Romeinen hadden moeite met de Rijn dus hopelijk deze onweersbui ook.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:17 schreef Oriente het volgende:
[..]
Als je in Brabant woont zou ik het maar binnenhalen
Lekker weertje hierquote:Op zondag 27 juni 2021 17:12 schreef Oriente het volgende:
Zin an
Zover ik weet kon hij daar minder dan niks aan doenquote:Op zondag 27 juni 2021 16:50 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Die zag er toch niet goed uit bij die goal van Oekrane?
Hij speelde tegen Macedoni gewoon de bal breed hequote:Op zondag 27 juni 2021 17:24 schreef Coco het volgende:
Hoe vaak schiet Malen op de keeper vandaag? Ik denk 40/45 keer.
Kut, saai, en klotequote:
Kan een mooie sportdag voor Belgi worden dusquote:Op zondag 27 juni 2021 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut, saai, en klote
Maar Max heeft wel gewonnen
Kon Oranje maar net zo makkelijk een wedstrijd doodmaken bij een voorsprong als Verstappen dat kan.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kut, saai, en klote
Maar Max heeft wel gewonnen
Het is echt extreem kutquote:Op zondag 27 juni 2021 17:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze kopiren Ziggo F1, gewoon een BN'er uitnodigen.
Ziggygoquote:Op zondag 27 juni 2021 17:36 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Heeft iemand misschien een livestream die wel gewoon te casten is? NPO1 wil niet
Ben geen Ziggo klant.quote:
Bij de Belg zit Youri Mulder, ook gewoon kut.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan zap je naar BBC, de Belg... graag gedaan.
Regenboogvlaggen ook niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:42 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fietsen is geen sport, opzouten met die rotzooi.
Goede pillen.quote:
Dikke, vette like.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:42 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fietsen is geen sport, opzouten met die rotzooi.
Blind heeft al eerder in het stadion gespeeld.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:47 schreef De_Kraam het volgende:
Snoeks die weer alles verkeerd ziet en verkeerde opmerkingen over hartkloppingen gaat maken.
Eensquote:Op zondag 27 juni 2021 17:52 schreef Coco het volgende:
Max is geen sport.
Van der Poel is geen sport.
Pics?quote:Op zondag 27 juni 2021 17:55 schreef _UserName_ het volgende:
Present. Niks aan de voorspelling gedaan, het is te death or the gladiols. Ik ben er klaar voor met vrouw.
Van der Poel heeft wel genottelijk ijsquote:Op zondag 27 juni 2021 17:52 schreef Coco het volgende:
Max is geen sport.
@Orientequote:Op zondag 27 juni 2021 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Van der Poel heeft wel genottelijk ijs
Darts > voetbal > F1 > wielrennenquote:Op zondag 27 juni 2021 17:52 schreef Coco het volgende:
Max is geen sport.
Op de grond liggen als een jankende kleine kutbaby ook niet.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:52 schreef Coco het volgende:
Max is geen sport.
@Neymarquote:Op zondag 27 juni 2021 17:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op de grond liggen als een jankende kleine kutbaby ook niet.
Geen POL hier.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:57 schreef tralalala het volgende:
Regenboogact blijft jammer, het is een voetbalwedstrijd.
Leuk! Hopelijk krijg je wat genietbaars te zien.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik ben er ook! Succes aan de oranje supporters!
Tot 22:00 vanavond.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Forum ligt zo toch weer plat, dus niet nodig.
Zo hoopt men dat er meer mensen gaan doneren.quote:Op zondag 27 juni 2021 17:59 schreef Wereldgozer het volgende:
@:zipportal de servers roken. Tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |