abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 24 juni 2021 @ 10:33:05 #1
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_200041531
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 00:07 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja die vent heeft dezelfde aantrekkingskracht als Johan Derksen.

Ik heb een mooie vrijgezelle tante en die rent gillend weg bij dit soort kerels. Over tien jaar ben je geen partner maar verzorger. Kunnen ze niet meer autorijden, nergens geen zin meer in, alles al gedaan.
Uitzonderingen daar, maar Matthijs is imo geen datingmateriaal.

We gaan het zien,
Matthijs is echt wel datingmateriaal: slim, eloquent, succesvol en wars van de poespas rondom bekend zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200041604
De OP is zo sterk verouderd dat-ie weer actueel is. Ik dacht: eens kijken hoe het met Nikki Cox is. Die is schijnbaar een half jaar geleden voor de tweede keer gescheiden van Jay Mohr (bron).

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_200041937
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Matthijs is echt wel datingmateriaal: slim, eloquent, succesvol en wars van de poespas rondom bekend zijn.
Dat.

Ik snap de negatieve berichten over Matthijs ook nooit.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_200042049
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat.

Ik snap de negatieve berichten over Matthijs ook nooit.
Ik ben niet negatief over hem, maar aantrekkelijk vind ik hem ook niet. Net als Derksen en van Rossem.
pi_200042131
Mathijs komt op mij juist over als iemand die zichzelf fantastisch vindt :D

Zo zie je maar weer!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200042511
Zo komt-ie op mij niet over. Hij vertelde eens over zijn angsten en hoe hij niet over een brug durfde te fietsen en rechtsomkeert maakte. Die heeft zo zijn demonen en is zich daar bewust van.

En hij valt zeker niet in dezelfde smoezelige categorie als Derksen en Van Rossem. Net gekleed, goed figuur - niks mis mee. Het is dat ik al een slimme, eloquente en succesvolle man heb.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 24 juni 2021 @ 14:18:03 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_200042589
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat.

Ik snap de negatieve berichten over Matthijs ook nooit.
Oh, ik vind het een vreselijke kwal. En lelijk.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_200042594
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik ben niet negatief over hem, maar aantrekkelijk vind ik hem ook niet. Net als Derksen en van Rossem.
Ik vind hem ook niet aantrekkelijk, hij kan m'n vader zijn. :+ Verder wel een leuke man.
Vergelijking met Derksen is toch wel ietwat scheef. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_200042702
Maar als Matthijs daadwerkelijk een alcoholist is dan maakt hem dat ook geen prettige partner. Maar misschien is dit slechts een roddel en valt het reuze mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2021 17:16:23 ]
  donderdag 24 juni 2021 @ 16:09:02 #11
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_200044022
Nee dat snap ik ook niet dat mensen Matthijs niet mogen. Ik mag hem wel, en mis zijn DWDD wel😞.
  donderdag 24 juni 2021 @ 21:39:49 #12
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_200048837
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:27 schreef An_0_Niem het volgende:
Maar als Matthijs daadwerkelijk een alcoholist is dan maakt hem dat ook geen prettihe partner. Maar misschien is dit slechts een roddel en valt het reuze mee.
Nu heeft hij niet alleen een midlifecrisis, maar is hij nog alcoholist ook.

Kijk, zo komen de praatjes in de almaar doordraaiende wereld.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 24 juni 2021 @ 21:47:15 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200048958
quote:
11s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nu heeft hij niet alleen een midlifecrisis, maar is hij nog alcoholist ook.

Kijk, zo komen de praatjes in de almaar doordraaiende wereld.
Ik geloof dat hij zelf over zijn drankprobleem vertelt in interviews, dus dan is hij het zelf die die praatjes in de wereld brengt.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 24 juni 2021 @ 21:57:47 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200049116
Ik zie Matthijs meer als in dezelfde categorie Jeroen Pauw: niet onaantrekkelijk maar geen relatiemateriaal, een date daarentegen zal best leuk zijn, zolang het bij daten blijft.
Hoewel Matthijs wel heel lang getrouwd geweest is, geen idee of hij haar nog een beetje trouw bleef.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 24 juni 2021 @ 23:25:02 #15
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_200050658
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik geloof dat hij zelf over zijn drankprobleem vertelt in interviews, dus dan is hij het zelf die die praatjes in de wereld brengt.
Een moeilijke relatie met alcohol, is wat anders dan een alcoholist zijn met wie het dus maar lastig een relatie hebben is.

Maar net zo goed als jij, ken ik hem verder niet en daar gaat het ook niet om. Het is interessant te zien hoe een opmerking in een interview al snel leidt tot een verregaande aanname over iemands functioneren.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_200055537
@Claudia_x Ik heb nu even opgezocht wat eloquente betekent. Ik denk niet dat ik aan je maatstaven kan voldoen, want die andere twee criteria slim en succesvol houdt bij mij ook niet over..
pi_200059212
quote:
11s.gif Op donderdag 24 juni 2021 21:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nu heeft hij niet alleen een midlifecrisis, maar is hij nog alcoholist ook.

Kijk, zo komen de praatjes in de almaar doordraaiende wereld.
Ik zeg áls hij daadwerkelijk een alcoholist is, niet dàt hij een alcoholist is. Ik reageerde op eerdere berichten.
Want ik, noch jij, kan een ander diagnosticeren.

Dit zei hij er zelf over in 2012:
https://www.televizier.nl(...)t-over-drankmisbruik

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2021 17:15:46 ]
pi_200059617
5 ton ;')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200060331
De vergelijking met Derksen en Van Rossem zie ik ook niet echt nee :D

Matthijs is inderdaad slim, slank, welbespraakt en het wat langere haar, vind ik ook altijd wel leuk.

Kennen jullie Martin Bril nog, vond ik ook zo’n leuke man.

Maar goed; ik ken ze allemaal niet persoonlijk dus ik kan er verder ook niks van zeggen.
pi_200358718
Hugo Kennis en zijn verloofde Sander Bos zijn uit elkaar, na een relatie van zes jaar (waarvan twee jaar verloofd)

Hugo is TV-kok bij onder andere 24 Kitchen, Eigen Huis en Tuin en 5 uur live. Tevens kun je hem kennen van Expeditie Robinson.

Ook zijn Britt Scholte (GTST) en Stefan de Vries (influencer) uit elkaar.
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
pi_200367855
Wat fijn voor die Sander. Ik vind die Hugo echt de grootste lul die er is op de Nederlands tv. Komt vooral door Expeditie Robinson.
Alius aliud dicit
pi_200616189
  donderdag 29 juli 2021 @ 15:17:46 #23
111260 Charmian
a little joy
pi_200616761
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
De OP is zo sterk verouderd dat-ie weer actueel is. Ik dacht: eens kijken hoe het met Nikki Cox is. Die is schijnbaar een half jaar geleden voor de tweede keer gescheiden van Jay Mohr (bron).

[ afbeelding ]
gawwd nikkie cox trek een bh aan of zo. Dan laat je zoveel aan je versleutelen (wat ik eeuwig zonde vond) en dan ga je met hangtetten op de foto...ow verkeerde topic :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  vrijdag 30 juli 2021 @ 09:10:32 #24
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_200630027
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 13:09 schreef Claudia_x het volgende:
De OP is zo sterk verouderd dat-ie weer actueel is. Ik dacht: eens kijken hoe het met Nikki Cox is. Die is schijnbaar een half jaar geleden voor de tweede keer gescheiden van Jay Mohr (bron).

[ afbeelding ]
Maar Nikki Cox zelf is al een tijdje niet meer in het openbaar verschenen.. vroeg me dat zelf ook eens af.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator / Miss SHO zaterdag 31 juli 2021 @ 21:48:23 #25
22592 crew  Ole
pi_200662709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 juli 2021 15:17 schreef Charmian het volgende:

[..]

gawwd nikkie cox trek een bh aan of zo. Dan laat je zoveel aan je versleutelen (wat ik eeuwig zonde vond) en dan ga je met hangtetten op de foto...ow verkeerde topic :')
ach wilde net zoiets posten.. Maar we kunnen inderdaad verder in het verspookt/ onflatteus topic
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_200718463
Een reactie in de nasleep van een scheiding.

quote:
Sinds de scheiding met Ellemieke Vermolen geniet Sergio Herman met volle teugen van het leven. De chef-kok ging samen met zijn nieuwe liefde naar Ibiza. ,,Ik heb een veel leuker leven nu.”

Tijd van zijn leven
Sergio Herman vermaakt zich sinds de scheiding met Ellemieke prima. De topchef vloog onlangs samen met zijn nieuwe liefde Chanel naar Ibiza, om daar ‘even op adem’ te komen. Pijnlijk voor Ellemieke, die haar wonden thuis likt.

Ondertussen wordt het ene na het andere gezellige kiekje geplaatst op Instagram. Hij beleeft de tijd van zijn leven. ,,Los van het feit dat ik nog altijd een moordende agenda heb, leid ik momenteel een veel aangenamer leven”, aldus Sergio in weekblad Weekend.

Diploma-uitreiking gemist
De topchef nam zichzelf vorig jaar op zijn 50ste verjaardag voor om vanaf dat moment iedere dag iets leuks te doen. ,,Ik wil meer genieten van het leven. Meer reizen. Vaker bij mijn kinderen zijn.” De eerste twee dingen gaan hem aardig goed af, maar een gerucht wijst erop dat hij het laatste niet waarmaakt…

Sergio zou de diploma-uitreiking van zijn zoon Noah hebben gemist omdat hij op die dag met Chanel op Ibiza verbleef. Op Instagram feliciteerde hij Noah wel met het behalen van zijn basisschooldiploma. Verkoos Sergio het Ibiza-reisje met Chanel bóven de uitreiking van zijn zoon?


https://www.ditjesendatje(...)eel-leuker-leven-nu/
  dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:52:37 #27
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_200718518
Basisschooldiploma?
The love you take is equal to the love you make.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 3 augustus 2021 @ 17:01:49 #28
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_200718688
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 16:49 schreef potjecreme het volgende:
Een reactie in de nasleep van een scheiding.
[..]

[ afbeelding ]

https://www.ditjesendatje(...)eel-leuker-leven-nu/
Is dit een midlifecrisis?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_200718847
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Is dit een midlifecrisis?
die Herman spoort sowieso niet. Absurd dat die twee kids heeft, snuivert.
U MAD?
pi_200718929
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

die Herman spoort sowieso niet. Absurd dat die twee kids heeft, snuivert.
Had Britt het over hem?

https://www.ad.nl/show/br(...)edersuiker~a6b90e68/

Hij heeft meer dan 2 kids
pi_200719130
Chanel :')

Klinkt als een intellectuele upgrade vanaf Ellemieke :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200719216
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:14 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Had Britt het over hem?

https://www.ad.nl/show/br(...)edersuiker~a6b90e68/

Hij heeft meer dan 2 kids
Britt vertelde dat ze twee juryleden van het programma Superstar Chef coke had zien gebruiken op het toilet. Miljuschka reageerde vanavond in RTL Boulevard op de uitspraken van Britt. Zij kon er wel om lachen. ,,Britt flapt er af en toe dingen uit zonder na te denken.’’ Ze stelt zelf anti-drugs te zijn en heeft haar collega-juryleden nooit naar het witte poeder zien grijpen. Ze is wel benieuwd wie dat dan wel waren.

_O_ De jury van het kookprogramma bestaat uit Sergio Herman, François Geurds en Miljuschka Witzenhausen
pi_200719427
Sergio schijnt goed te kunnen coken ja. Verder lijkt het me een lamzak eerste klas.
pi_200720653
De scheiding van Famke Louise (haardracht)
Check it out
pi_200720805
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:42 schreef Sunshine1982 het volgende:
Sergio schijnt goed te kunnen coken ja. Verder lijkt het me een lamzak eerste klas.
Die uitstraling/bakkes alleen al. :N
pi_200721031
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 19:03 schreef vencodark het volgende:

[..]

Die uitstraling/bakkes alleen al. :N
Dat dus ja. Zo'n ongeïnteresseerde bakkes.
pi_200858743
quote:
Terwijl Art Rooijakkers deze zomer alles in het werk stelt om op RTL 4 bed and breakfast-eigenaren gelukkig in de liefde te krijgen, zit het hem privé niet mee. De presentator en zijn vriendin Andrea Pleijte zouden namelijk uit elkaar zijn.
Andrea is dus pleijte.. beetje een voor de hand liggend grapje maar ja.

Lijkt me een enorm saaie droplul die Art, maar smaken verschillen en zijn soms onbegrijpelijk
pi_200859371
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Andrea is dus pleijte.. beetje een voor de hand liggend grapje maar ja.

Lijkt me een enorm saaie droplul die Art, maar smaken verschillen en zijn soms onbegrijpelijk
Zo idioot, mn gay vrienden zijn stuk voor stuk op Art... Ik zie er gewoon echt NIKS opwindends in. Echt wat jij zegt, hij lijkt me zoooooo saaaaaaaaai en braaaaaaaf.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_200859635
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 augustus 2021 17:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

die Herman spoort sowieso niet. Absurd dat die twee kids heeft, snuivert.
Met Ellemieke heeft hij drie zoons (een is net voor de geboorte overleden, zo'n vier jaar geleden) en volgens mij uit een vorige relatie nog twee kinderen.

Hij lijkt me ontzettend rusteloos, steeds op zoek naar een nieuwe uitdaging, een nieuwe kick. Totaal ongeschikt voor een langdurige relatie. Ik hoop van harte dat de roddelbladen zijn rol als afwezige vader overdrijven (inderdaad - een basisschooldiploma?), maar ik vrees het ergste.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 11 augustus 2021 @ 11:59:24 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200859765
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zo idioot, mn gay vrienden zijn stuk voor stuk op Art... Ik zie er gewoon echt NIKS opwindends in. Echt wat jij zegt, hij lijkt me zoooooo saaaaaaaaai en braaaaaaaf.
Oh, ik zie het wel hoor, als hij niet bekend was en ik 10 jaar jonger en ik hem in de kroeg tegen zou komen zou ik een gesprekje ook niet uit de weg gaan.

Maar vervelend als ze uit elkaar zijn, met een tweeling van 4 jaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200859902
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, ik zie het wel hoor, als hij niet bekend was en ik 10 jaar jonger en ik hem in de kroeg tegen zou komen zou ik een gesprekje ook niet uit de weg gaan.

Ik ben natuurlijk ook de rotste niet en zou een gesprek niet actief ontwijken :D Maar ik denk niet dat er ook maar iets uit zn mond zou kunnen komen dat mn good-time-area zou doen ontwaken :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 11 augustus 2021 @ 14:04:18 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200861425
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 12:12 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik ben natuurlijk ook de rotste niet en zou een gesprek niet actief ontwijken :D Maar ik denk niet dat er ook maar iets uit zn mond zou kunnen komen dat mn good-time-area zou doen ontwaken :D
Ik heb dat met Xander de B wel gedaan trouwens, gewoon weggelopen, liep ie nog achter me aan ook :')

Maar goed, die begon ook al verkeerd, hij stond op de hoek van de bar, ik wilde wat bestellen en hij zei iets in de trant van "Hee, wel even opletten hè", en dan niet dat ik te dichtbij stond, want er zat zeker anderhalve meter tussen ons (Coronaproof anno 2004 ofzo) maar dat opletten ging over het totaal niet reageren (of in katzwijm vallen) op het feit dat de beroemde Xander de B. daar stond :')
Maar I don't give a shit en vind je eerder minder interessant als je bekend bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200861472
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 14:04 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik heb dat met Xander de B wel gedaan trouwens, gewoon weggelopen, liep ie nog achter me aan ook :')

Maar goed, die begon ook al verkeerd, hij stond op de hoek van de bar, ik wilde wat bestellen en hij zei iets in de trant van "Hee, wel even opletten hè", en dan niet dat ik te dichtbij stond, want er zat zeker anderhalve meter tussen ons (Coronaproof anno 2004 ofzo) maar dat opletten ging over het totaal niet reageren (of in katzwijm vallen) op het feit dat de beroemde Xander de B. daar stond :')
Maar I don't give a shit en vind je eerder minder interessant als je bekend bent.
Jahbah, daar noem je er ook wel eentje zeg :r

Je krijgt al chlamydia als je er te lang aan denkt :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 11 augustus 2021 @ 14:16:11 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200861575
:D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 11 augustus 2021 @ 19:20:26 #45
327807 Mariposas
יה&#14
pi_200865455
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 11:32 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Zo idioot, mn gay vrienden zijn stuk voor stuk op Art... Ik zie er gewoon echt NIKS opwindends in. Echt wat jij zegt, hij lijkt me zoooooo saaaaaaaaai en braaaaaaaf.
Ik dacht zelf lang dat Art gay was. Ik was stomverbaasd toen ik eens las dat hij een vrouw en kinderen heeft.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  woensdag 11 augustus 2021 @ 23:32:13 #46
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_200869961
quote:
0s.gif Op woensdag 11 augustus 2021 10:52 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Andrea is dus pleijte.. beetje een voor de hand liggend grapje maar ja.

Lijkt me een enorm saaie droplul die Art, maar smaken verschillen en zijn soms onbegrijpelijk
Wel apart dat je na 16 jaar samen lief en leed delen besluit kinderen samen te krijgen en dan na een paar jaar uit elkaar gaat.

Overigens lijken ze me ook totaal niet bij elkaar te passen :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_201938136
Gigi Hadid en Zayn Malik zijn uit elkaar.

Gigi and Zayn are no longer together, and it's been that way for a while. Sources familiar with the situation tell TMZ the split happened more than a month ago.

https://www.tmz.com/2021/(...)fight-struck-police/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 06:45:20 #48
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_201938194
Wie
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 07:56:16 #49
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_201938396
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 05:45 schreef superniger het volgende:
Gigi Hadid en Zayn Malik zijn uit elkaar.

Gigi and Zayn are no longer together, and it's been that way for a while. Sources familiar with the situation tell TMZ the split happened more than a month ago.

https://www.tmz.com/2021/(...)fight-struck-police/
o jee, en dat kleine baby'tje heeft een gebroken gezin...
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_201938440
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 07:56 schreef Andromache het volgende:

[..]
o jee, en dat kleine baby'tje heeft een gebroken gezin...
Beter dan dat de ouders niet happy samen blijven. Aan ruzies en spanningen heeft een kind niets.
pi_201938791
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 07:56 schreef Andromache het volgende:

[..]
o jee, en dat kleine baby'tje heeft een gebroken gezin...
Tja, juist op die leeftijd hebben ze daar niet zo’n last van. Jammer dat het kindje niet zal kennen dat de 2 biologische ouders gelukkig met elkaar zijn maar so be it.
Het is niet het ergste wat een kindje kan gebeuren, gelukkig. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 29-10-2021 09:43:16 ]
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:14:24 #52
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201938925
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:01 schreef vencodark het volgende:

[..]
Tja, juist op die leeftijd hebben ze daar niet zo’n last van. Jammer dat het kindje niet anders zal kennen dan 2 ouders die gelukkig met elkaar zijn maar so be it.
Het is niet het ergste wat een kindje kan gebeuren, gelukkig. ;)
Ik weet niet wat je wilde zeggen met de tweede zin, maar hij klopt niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201939157
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Ik weet niet wat je wilde zeggen met de tweede zin, maar hij klopt niet.
Zie edit?
  vrijdag 29 oktober 2021 @ 09:46:58 #54
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201939214
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:41 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zie edit?
Nee, klopt nog steeds niet. De ouders zijn uit elkaar, dan kun je moeilijk zeggen dat het kind ‘niet anders zal kennen dan twee ouders die gelukkig zijn met elkaar’.

Ik neem nu aan dat je bedoelt ‘jammer dat het kindje niet zal meemaken hoe het is met twee biologische ouders die gelukkig zijn met elkaar’.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201939645
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 09:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Nee, klopt nog steeds niet. De ouders zijn uit elkaar, dan kun je moeilijk zeggen dat het kind ‘niet anders zal kennen dan twee ouders die gelukkig zijn met elkaar’.

Ik neem nu aan dat je bedoelt ‘jammer dat het kindje niet zal meemaken hoe het is met twee biologische ouders die gelukkig zijn met elkaar’.
Boeiend. Het is geen essay.
pi_201939881
Geen medelijden met dat kind. Beide ouders zijn multi miljonair.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_201939905
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 10:55 schreef superniger het volgende:
Geen medelijden met dat kind. Beide ouders zijn multi miljonair.
Oneerlijk wellicht maar mijn eerste gedachte was ook wel dat rijke ouders dit misschien makkelijker kunnen regelen dan ouders die beide werken, 1 huis hebben en nu alles overhoop moeten gooien doordat ze uit elkaar gaan.
pi_201940654
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 oktober 2021 07:56 schreef Andromache het volgende:

[..]
o jee, en dat kleine baby'tje heeft een gebroken gezin...
Dat stond al in de sterren bij de conceptie.
  maandag 15 november 2021 @ 07:30:32 #59
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202183211
Glennis Grace en Lévy Simon weer uit elkaar

Leuk voor even maar niet voor lang, zo'n pleegzoon with benefits.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_202183412
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 07:30 schreef Perrin het volgende:
Glennis Grace en Lévy Simon weer uit elkaar

Leuk voor even maar niet voor lang, zo'n pleegzoon with benefits.
Met dat ‘wijf’ houdt toch geen enkele man het langer dan een wip uit… schreeuwlelijk met een bek zo groot. En iedereen is het schuld behalve Glenda Batta zelf.

Ik heb een gepeperde mening over deze mevrouw.
U MAD?
pi_202183473
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 08:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Met dat ‘wijf’ houdt toch geen enkele man het langer dan een wip uit… schreeuwlelijk met een bek zo groot. En iedereen is het schuld behalve Glenda Batta zelf.

Ik heb een gepeperde mening over deze mevrouw.
Zou ze in bed ook zo de boel bij elkaar schreeuwen?
pi_202183544
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zou ze in bed ook zo de boel bij elkaar schreeuwen?
Denk femdom.
U MAD?
pi_202183730
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:44 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Denk femdom.
Bij deze aangemeld.
  maandag 15 november 2021 @ 09:07:14 #64
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202183794
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 07:30 schreef Perrin het volgende:
Glennis Grace en Lévy Simon weer uit elkaar

Leuk voor even maar niet voor lang, zo'n pleegzoon with benefits.
Pleegzoon ?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 15 november 2021 @ 09:18:44 #65
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202183965
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 09:07 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Pleegzoon ?
Gezien het leeftijdsverschil zal ze aardig wat gemoederd hebben. Wel with benefits natuurlijk.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Tettenkoning maandag 15 november 2021 @ 10:44:13 #66
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202184847
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zou ze in bed ook zo de boel bij elkaar schreeuwen?
Gezien die paardenbek van haar zal het eerder hinniken zijn, lijkt me :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  maandag 15 november 2021 @ 11:56:14 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202185696
quote:
0s.gif Op maandag 15 november 2021 08:31 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Zou ze in bed ook zo de boel bij elkaar schreeuwen?
"NEEE NEEE NEEEEEEEEEEEEE............."
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202192182
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2021 08:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Met dat ‘wijf’ houdt toch geen enkele man het langer dan een wip uit… schreeuwlelijk met een bek zo groot. En iedereen is het schuld behalve Glenda Batta zelf.

Ik heb een gepeperde mening over deze mevrouw.
Als was het de laatste op aarde, wat zou ik rennen!!
pi_202230527
twitter
pi_202336863
Katja en Freek uit elkaar. Insta van Katja staat het op. Hoe plak ik dat hier?
Alius aliud dicit
pi_202336943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:06 schreef Mrmime het volgende:
Katja en Freek uit elkaar. Insta van Katja staat het op. Hoe plak ik dat hier?
instagram
pi_202336999
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:11 schreef Duiker64 het volgende:

[..]
[ instagram ]
De dag die je wist dat zou komen
pi_202337010
Jeeeeutje! Waarom hebben ze ons hier niet geestelijk op voorbereid :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202337025
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeeeeutje! Waarom hebben ze ons hier niet geestelijk op voorbereid :o
Katja ging toch recent een lange pauze nemen. De bui hing al in de lucht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202337040
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:17 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Katja ging toch recent een lange pauze nemen. De bui hing al in de lucht.
Jaaaaaaaaa, maar ze zei niet "VAN FREEK" toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Tettenkoning donderdag 25 november 2021 @ 18:23:02 #76
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202337103
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:17 schreef Pisces29 het volgende:
Katja ging toch recent een lange pauze nemen. De bui hing al in de lucht.
Sorry Freek O-)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202337122
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:23 schreef Nine. het volgende:

[..]
Sorry Freek O-)
You stick you're dick in crazy?
  donderdag 25 november 2021 @ 18:35:16 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202337270
Viel Freek blijkbaar toch flink tegen, die vaderrol.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_202337291
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Jaaaaaaaaa, maar ze zei niet "VAN FREEK" toch?
Maar dan weet je wel dat er iets speelt :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202337318
Het kind vind ik wel op Freek lijken. Anders hadden we de beruchte KLM vlucht erbij kunnen halen :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 25 november 2021 @ 18:49:00 #81
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_202337502
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:35 schreef Perrin het volgende:
Viel Freek blijkbaar toch flink tegen, die vaderrol.
Zou me inderdaad niets verbazen.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_202337518
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:11 schreef Duiker64 het volgende:

[..]
[ instagram ]
Katja wil weer gangbangen @Poepz0r
  donderdag 25 november 2021 @ 18:58:01 #83
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_202337678
Wat ontzettend heftig, hun dochter is pas een jaar. Sneu hoor.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  donderdag 25 november 2021 @ 19:09:25 #84
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202337909
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:58 schreef doeka het volgende:
Wat ontzettend heftig, hun dochter is pas een jaar. Sneu hoor.
En dat was geen roze wolkenjaar voor papa en/of mama zo te zien :{
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_202338343
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:58 schreef doeka het volgende:
Wat ontzettend heftig, hun dochter is pas een jaar. Sneu hoor.
Nou dit viel toch best in de lijn der verwachting toch? Zij labiel, hij nog zo'n druk jongetje dat het vooral leuk leek te vinden dat hij zo'n lekker wijf aan de haak (in het toilet) had geslagen.

Wel gênant hoor, slechts enkele jaren na die over the top bruiloft.

[ Bericht 0% gewijzigd door letmehearyouscream op 25-11-2021 22:16:44 ]
pi_202338504
Katja lijkt mij echt moeilijk om samen mee te leven. In het begin leuk lekker en spannend, na een jaar denk je wtf ben ik aan begonnen ;(
Alius aliud dicit
pi_202338570
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef Mrmime het volgende:
Katja lijkt mij echt moeilijk om samen mee te leven. In het begin leuk lekker en spannend, na een jaar denk je wtf ben ik aan begonnen ;(
Na een jaar? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_202338603
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:35 schreef Perrin het volgende:
Viel Freek blijkbaar toch flink tegen, die vaderrol.
En Freek kon nog wel extra uren papa zijn want corona en gesloten horeca.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:39:15 #89
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202338651
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:37 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
En Freek kon nog wel extra uren papa zijn want corona en gesloten horeca.
Misschien was het anders gelopen als ie lekker de hort op kon.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 25 november 2021 @ 19:47:20 #90
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202338861
quote:
17s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Zou me inderdaad niets verbazen.
Weet ik niet, hij leek wel heel betrokken bij Sammie. Godverdomme, wat verdrietig.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  donderdag 25 november 2021 @ 19:51:20 #91
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202338974
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef Mrmime het volgende:
Katja lijkt mij echt moeilijk om samen mee te leven. In het begin leuk lekker en spannend, na een jaar denk je wtf ben ik aan begonnen ;(
Yep. Toch zou ik dr keihard doen :@
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202338977
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:58 schreef doeka het volgende:
Wat ontzettend heftig, hun dochter is pas een jaar. Sneu hoor.
Je hoort dat wel vaker, stellen met een jong kind die uit elkaar gaan. Een baby kan best heel wat druk op een relatie zetten.
pi_202340082
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Yep. Toch zou ik dr keihard doen :@
Ik snap dat, als je hier op jonge leeftijd (weet niet precies hoe oud je bent, maar ten eerste: leuk dat er toch nog jonge aanwas is op FOK!) kijkt en een plaatje van een meisje ziet, dat er dan van alles door je lichaampje giert. En dat je het haast niet kan onderdrukken iets over seks (* giechel * ) te zeggen.

Is ook spannend natuurlijk. Dat hoort ook gewoon bij je ontwikkeling en zo. Maar het kan een beetje Gilles de La Tourette-esk overkomen als je er zo maar steeds wat uitflapt wat met bloot of seks te maken heeft, terwijl het daar niet over gaat.

Bij grote mensen noemen we dat met een moeilijk woord wel 'dwangmatig'. En die moeten dan soms een tijdje apart wonen. Maar zo ver is het bij jou natuurlijk niet en zo ver hoeft het gelukkig niet te komen! Het is dan wel handig dat je een beetje snapt wat een forum (al weer zo'n moeilijk woord!) is.

Dit is een soort overleg/gesprek met bepaalde onderwerpen. Hier stelt iemand de vraag hoe iemand (deze Yvonne) zo veranderd kan zijn van karakter. Dan denken we daar even over mee (of niet, als je geen zin hebt. Dan ga je gewoon even je Pokemon-kaarten sorteren.)

Jouw antwoord heeft niets met de vraag te maken. Kijk maar eens goed. Het is net alsof jij tegen ons zou zeggen: 'Ik vraag me af hoe mijn moeder haar stamppot is geworden.' En dat wij dan zeggen: 'Ik zou gerust met haar naar de bibliotheek gaan.'

Tamelijk raar dus, zie je dat?
Het lijkt dan net, alsof we een beetje in de war zijn in ons hoofd

:P
pi_202340110
Déjà vu :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 25 november 2021 @ 20:35:12 #95
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_202340210
quote:
10s.gif Op donderdag 25 november 2021 20:31 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Ik snap dat, als je hier op jonge leeftijd (weet niet precies hoe oud je bent, maar ten eerste: leuk dat er toch nog jonge aanwas is op FOK!) kijkt en een plaatje van een meisje ziet, dat er dan van alles door je lichaampje giert. En dat je het haast niet kan onderdrukken iets over seks (* giechel * ) te zeggen.

Is ook spannend natuurlijk. Dat hoort ook gewoon bij je ontwikkeling en zo. Maar het kan een beetje Gilles de La Tourette-esk overkomen als je er zo maar steeds wat uitflapt wat met bloot of seks te maken heeft, terwijl het daar niet over gaat.

Bij grote mensen noemen we dat met een moeilijk woord wel 'dwangmatig'. En die moeten dan soms een tijdje apart wonen. Maar zo ver is het bij jou natuurlijk niet en zo ver hoeft het gelukkig niet te komen! Het is dan wel handig dat je een beetje snapt wat een forum (al weer zo'n moeilijk woord!) is.

Dit is een soort overleg/gesprek met bepaalde onderwerpen. Hier stelt iemand de vraag hoe iemand (deze Yvonne) zo veranderd kan zijn van karakter. Dan denken we daar even over mee (of niet, als je geen zin hebt. Dan ga je gewoon even je Pokemon-kaarten sorteren.)

Jouw antwoord heeft niets met de vraag te maken. Kijk maar eens goed. Het is net alsof jij tegen ons zou zeggen: 'Ik vraag me af hoe mijn moeder haar stamppot is geworden.' En dat wij dan zeggen: 'Ik zou gerust met haar naar de bibliotheek gaan.'

Tamelijk raar dus, zie je dat?
Het lijkt dan net, alsof we een beetje in de war zijn in ons hoofd

:P
_O-
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_202341094
Het bericht van Katja vind ik oprecht wel erg verdrietig zo. Denk dat het ouderschap samen voor zo’n klein meisje toch ergens niet werkte ofzo.
Zonde. ;(
  donderdag 25 november 2021 @ 21:05:15 #97
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202341097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:25 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Nou dit voel toch best in de mijn der verwachting toch? Zij labiel, hij nog zo'n druk jongetje dat het vooral leuk leek te vinden dat hij zo'n lekker wijf aan de haak (in het toilet) had geslagen.

Wel gênant hoor, slechts enkele jaren na die over the top bruiloft.
Wat achteraf niet eens een bruiloft was :') maar eerder dit jaar wel hun kartonnen bruiloft vieren.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202341699
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:05 schreef vencodark het volgende:
Het bericht van Katja vind ik oprecht wel erg verdrietig zo. Denk dat het ouderschap samen voor zo’n klein meisje toch ergens niet werkte ofzo.
Zonde. ;(
Haar ziekte, Coronacrises en horecazaak, zij amper werk en toen de horeca eindelijk open mocht was zij heel ziek. Ik denk een giftige combi de afgelopen jaren.
pi_202341920
En zij van de meds om zwanger te kunnen zijn toch? Kan uit ervaring zeggen dat dat een relatie geen goed doet :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  donderdag 25 november 2021 @ 21:42:41 #100
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_202342125
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
En zij van de meds om zwanger te kunnen zijn toch? Kan uit ervaring zeggen dat dat een relatie geen goed doet :')
Plus coronastress plus een baby in huis. Dan vertoont zelfs de meest hechte relatie wel eens barstjes.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator / Miss SHO donderdag 25 november 2021 @ 21:47:51 #101
22592 crew  Ole
pi_202342284
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 18:11 schreef Duiker64 het volgende:

[..]
[ instagram ]
ahww...
echt sneu bericht! Heb vorig jaar met Freek mogen werken als hulpje in de keuken..
kwam hem kortgeleden tegen dat hij totaal naar de klote was, '
ahwww
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO donderdag 25 november 2021 @ 21:49:48 #102
22592 crew  Ole
pi_202342324
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:32 schreef Mrmime het volgende:
Katja lijkt mij echt moeilijk om samen mee te leven. In het begin leuk lekker en spannend, na een jaar denk je wtf ben ik aan begonnen ;(
hij is ook niet makkelijk hoor!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 25 november 2021 @ 21:55:10 #103
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_202342434
zo sneu!!
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_202342896
Weer actueel:

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 23:48 schreef Vivi het volgende:
Ik zag Freek van Noortwijk met een andere vrouw bij de IKEA vorige week :P
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_202343225
Komt wel dichtbij zo :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202343887
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 19:47 schreef Andromache het volgende:

[..]
Weet ik niet, hij leek wel heel betrokken bij Sammie. Godverdomme, wat verdrietig.
pi_202343906
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:47 schreef Ole het volgende:

[..]
ahww...
echt sneu bericht! Heb vorig jaar met Freek mogen werken als hulpje in de keuken..
kwam hem kortgeleden tegen dat hij totaal naar de klote was, '
ahwww
Misschien ben jij een potentiële rebound.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 25 november 2021 @ 23:55:41 #108
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_202344200
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:05 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Wat achteraf niet eens een bruiloft was :') maar eerder dit jaar wel hun kartonnen bruiloft vieren.
Hoezo geen bruiloft?
Deze toch? https://www.destentor.nl/(...)den-houden~aa552d83/
pi_202344253
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:55 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Hoezo geen bruiloft?
Deze toch? https://www.destentor.nl/(...)den-houden~aa552d83/
Ze zijn niet echt getrouwd.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 november 2021 @ 00:05:43 #110
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_202344302
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:01 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Ze zijn niet echt getrouwd.
Ik zie het nu ja, jeetje.
  vrijdag 26 november 2021 @ 00:05:45 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202344303
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202344720
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Haar ziekte, Coronacrises en horecazaak, zij amper werk en toen de horeca eindelijk open mocht was zij heel ziek. Ik denk een giftige combi de afgelopen jaren.
Was Katja heel ziek? Dat wist ik niet.

Maar Katja blijft nog steeds de vrouw waar de mannen was voor zijn, zoals op die kalenderfoto van Maart 2000 van Alle 13 Goed.
  vrijdag 26 november 2021 @ 08:54:28 #113
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202345661
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 november 2021 00:05 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Ik zie het nu ja, jeetje.
En dat met al die aandacht eromheen :')
Katja deed zelfs mee aan Say Yes to the Dress;
https://www.at5.nl/artike(...)say-yes-to-the-dress

Om vervolgens niet echt te trouwen |:(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:20:52 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202346678
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 02:53 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Was Katja heel ziek? Dat wist ik niet.
"Heel ziek" niet, maar ze heeft last van stemmingswisselingen. Weet niet zeker of ze ook bipolair is, maar ze slikt er wel medicijnen voor waar ze tijdens de zwangerschap mee moest stoppen: https://www.nu.nl/achterk(...)0vertelt%20Schuurman.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator / Miss SHO vrijdag 26 november 2021 @ 10:30:11 #115
22592 crew  Ole
pi_202346792
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2021 23:24 schreef superniger het volgende:

[..]
Misschien ben jij een potentiële rebound.
:D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 26 november 2021 @ 10:42:37 #116
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202346929
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:30 schreef Ole het volgende:

[..]
:D
Nu willen we wel weten of je hem zou doen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_202347457
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
"Heel ziek" niet, maar ze heeft last van stemmingswisselingen. Weet niet zeker of ze ook bipolair is, maar ze slikt er wel medicijnen voor waar ze tijdens de zwangerschap mee moest stoppen: https://www.nu.nl/achterk(...)0vertelt%20Schuurman.
Ik denk dat werd gerefereerd aan de corona-infectie waar ze heel ziek van was (lees: een paar weken grieperig).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 26 november 2021 @ 11:23:26 #118
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_202347467
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Ik denk dat werd gerefereerd aan de corona-infectie waar ze heel ziek van was (lees: een paar weken grieperig).
Oh god ja, ook weer glad vergeten. Maar heel ziek was ze daar niet van, toch?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_202347487
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 november 2021 11:23 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Oh god ja, ook weer glad vergeten. Maar heel ziek was ze daar niet van, toch?
Ze kon in ieder geval nog een selfie maken voor op Instagram.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:22:35 #120
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_202348411
Ik vond hem nooit echt aardig over haar praten, ook niet voor de zwangerschap. Hij ergerde zich overduidelijk groen en geel aan haar slordigheid o.a.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 26 november 2021 @ 12:49:04 #121
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_202348797
quote:
0s.gif Op donderdag 25 november 2021 21:47 schreef Ole het volgende:

[..]
ahww...
echt sneu bericht! Heb vorig jaar met Freek mogen werken als hulpje in de keuken..
kwam hem kortgeleden tegen dat hij totaal naar de klote was, '
ahwww
In welk opzicht naar de klote? Bedoel je dronken of zo?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 26 november 2021 @ 12:59:45 #122
22592 crew  Ole
pi_202348937
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
In welk opzicht naar de klote? Bedoel je dronken of zo?
sowieso zo lam als een deur. En wellicht nog wel wat meer.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_202348951
Ik zie 'm inderdaad wel een snuifje nemen ja.
  vrijdag 26 november 2021 @ 13:02:20 #124
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_202348964
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 november 2021 12:59 schreef Ole het volgende:

[..]
sowieso zo lam als een deur. En wellicht nog wel wat meer.
Ah in die zin naar de klote dus.
Jij hebt altijd wel mooie info vanuit de Nederlandse headquarters (Mokum dus) van vertier. :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  Vis een optie? vrijdag 26 november 2021 @ 13:18:22 #125
70532 loveli
N
pi_202349184
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 november 2021 10:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
"Heel ziek" niet, maar ze heeft last van stemmingswisselingen. Weet niet zeker of ze ook bipolair is, maar ze slikt er wel medicijnen voor waar ze tijdens de zwangerschap mee moest stoppen: https://www.nu.nl/achterk(...)0vertelt%20Schuurman.

Ritalin mag je ook niet tijdens de zwangerschap gebruiken.

Of je leest de link, het gaat om Cymbalta.
crap in = crap out
  Moderator vrijdag 26 november 2021 @ 13:20:01 #126
184769 crew  Deisyy
pi_202349204
Ik las een tijdje geleden een artikel over Katja waarin ze inderdaad vertelde dat ze bipolair was en daarom tijdens de zwangerschap moest stoppen met de medicatie, met allerlei vervelende gevolgen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_202413181
Dont get impregnated by crazy..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202521760
https://www.ad.nl/show/li(...)uit-elkaar~a0136c22/

DIt leent zich natuurlijk wel voor de nodige woordgrappen :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_202521801
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:43 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/li(...)uit-elkaar~a0136c22/

DIt leent zich natuurlijk wel voor de nodige woordgrappen :P
Welke dan? :@
pi_202521823
Ik gok iets met kinderwens van hem tegenover carrière van haar.
pi_202521938
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Welke dan? :@
Ik zat als een echte Chandler Bing op mijn handen, maar vooruit:

"Hij blaft nu een ander Vol"
"Zij wordt nu door een ander volgeblaft"
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Tettenkoning woensdag 8 december 2021 @ 10:06:55 #133
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202522022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 december 2021 09:43 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/show/li(...)uit-elkaar~a0136c22/

DIt leent zich natuurlijk wel voor de nodige woordgrappen :P
Lisa was niet meer zo Vol van hem? :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_202522200
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:06 schreef Nine. het volgende:

[..]
Lisa was niet meer zo Vol van hem? :')
Deze dacht ik ook
pi_202533556
De maat was Vol oO<
  woensdag 8 december 2021 @ 23:32:19 #136
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_202533750
Ze kon zich niet meer volledig geven :+
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 9 december 2021 @ 09:30:18 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_202535300
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik zat als een echte Chandler Bing op mijn handen, maar vooruit:

"Hij blaft nu een ander Vol"
"Zij wordt nu door een ander volgeblaft"
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2021 10:06 schreef Nine. het volgende:

[..]
Lisa was niet meer zo Vol van hem? :')
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 23:09 schreef Butterflower het volgende:
De maat was Vol oO<
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2021 23:32 schreef AgnesGru het volgende:
Ze kon zich niet meer volledig geven :+
Don’t quit your day jobs, people!

Comedy is nog even een stap te ver. Dus hop hop, gewoon naar kantoor. Zaagmans is al geweest, dus de week is al doormidden.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_202535316
Behehe Dude *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_202749603
Zullen we een rondje voorspellingen voor 2022 doen?

Ik gok Sylvie en haar kunstenaar.
Wellicht wederom Marco en Leon10.
Jan Smit is naar verluidt weer eens vreemdgegaan dus dat zou ook nog kunnen...
pi_203165952
Jason Momoa en Lisa Bonet gaan scheiden na 17 jaar huwelijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Vis een optie? donderdag 13 januari 2022 @ 10:17:10 #141
70532 loveli
N
pi_203165989
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:14 schreef Poppejans het volgende:
Jason Momoa en Lisa Bonet gaan scheiden na 17 jaar huwelijk
Midlifecrisis. Die hangt af van de leeftijd van de vrouw. Hij 42, zij 54.
crap in = crap out
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 januari 2022 @ 11:39:36 #142
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203167253
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:14 schreef Poppejans het volgende:
Jason Momoa en Lisa Bonet gaan scheiden na 17 jaar huwelijk
:'( Dat zou wat zijn, zeg.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 januari 2022 @ 11:40:18 #143
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203167267
Maar er gaat sowieso een lang getrouwd koppel kapot, :W.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 13 januari 2022 @ 11:42:26 #144
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203167296
Hoe zit het met dat Koninklijke stel? Ik kan even niet op hun namen komen. Charlene oid en die saaie dude?

Misschien breien zij er eindelijk een einde aan, :7.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Vis een optie? donderdag 13 januari 2022 @ 11:48:30 #145
70532 loveli
N
pi_203167382
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe zit het met dat Koninklijke stel? Ik kan even niet op hun namen komen. Charlene oid en die saaie dude?

Misschien breien zij er eindelijk een einde aan, :7.
Ik zie ze niet lang en gelukkig leven, hoop dat ze beter eindigen dan Grace Kelly.
crap in = crap out
pi_203167491
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:40 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar er gaat sowieso een lang getrouwd koppel kapot, :W.
Nee, want naar wat ik begreep waren ze nog maar 3 jaar getrouwd.
pi_203167506
quote:
0s.gif Op donderdag 13 januari 2022 10:14 schreef Poppejans het volgende:
Jason Momoa en Lisa Bonet gaan scheiden na 17 jaar huwelijk
Die hadden een paar dagen geleden nog een prachtige foto samen op Instagram, :?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 13:21:13 #148
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203184721
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe zit het met dat Koninklijke stel? Ik kan even niet op hun namen komen. Charlene oid en die saaie dude?

Misschien breien zij er eindelijk een einde aan, :7.
Inderdaad, kan niets anders met die ingebeelde medische problemen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 13:53:19 #149
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203185323
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:21 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Inderdaad, kan niets anders met die ingebeelde medische problemen.
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar ik denk in elk geval niet dat ze zich iets inbeeldt maar denk los daarvan wel dat ze niet heel gelukkig zijn samen. Dat is iets dat al jaren rondgaat volgens mij. Ze zien er in elk geval de laatste jaren zelden echt verliefd uit.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 14:07:54 #150
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203185591
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 13:53 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik weet niet of je sarcastisch bent maar ik denk in elk geval niet dat ze zich iets inbeeldt maar denk los daarvan wel dat ze niet heel gelukkig zijn samen. Dat is iets dat al jaren rondgaat volgens mij. Ze zien er in elk geval de laatste jaren zelden echt verliefd uit.
Ik ben serieus. Ze zit al maanden, misschien meer dan een jaar in Zuid-Afrika, haar geboorteland, vanwege zgn.medische redenen.

Hmmmm lees net dit:
quote:
Toward the beginning of 2021, she developed a severe ear, nose and throat (ENT) infection that defined the next six months of her life. During a two-week visit to her native South Africa in March, the severity of the infection reached a point where she had to stay in the country to deal with her illness. Complications from surgery intended to relieve her issues created further problems. (Her plight is recapped on HITC.)

Her body suddenly became unable to equalize pressure, making it impossible for her to get on a plane home. On Sept. 1, she collapsed and was rushed to Netcare Alberlito Hospital.
Misschien heb ik te vroeg geoordeeld.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_203185966
quote:
17s.gif Op donderdag 13 januari 2022 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe zit het met dat Koninklijke stel? Ik kan even niet op hun namen komen. Charlene oid en die saaie dude?

Misschien breien zij er eindelijk een einde aan, :7.
Ik hoop het voor haar. Ze ziet er al sinds de trouwdag diep ongelukkig uit.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 15:05:18 #152
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203186400
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 14:07 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Ik ben serieus. Ze zit al maanden, misschien meer dan een jaar in Zuid-Afrika, haar geboorteland, vanwege zgn.medische redenen.

Hmmmm lees net dit:
[..]
Misschien heb ik te vroeg geoordeeld.
Oke, ik was in de war door je PI, :D.

Maar inderdaad. Volgens mij dachten veel mensen dat het verzonnen was maar blijkt toch niet. Wel vraag ik me af - als ze in Monaco was die 5 dagen (in november was ze daar) en het toen misging: waarom niet verder behandelen in Monaco dan? Je bent er nu toch al en je hebt je gezin dichtbij. Dat geeft toch te denken of zie ik iets over het hoofd?

[ Bericht 1% gewijzigd door ChipsZak. op 14-01-2022 16:21:42 ]
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 15:37:52 #153
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_203187025
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 15:05 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Oke, ik was in de war door je PI, :D.

Maar inderdaad. Volgens mij dachten veel mensen dat het verzonnen was maar blijkt inderdaad niet. Toch vraag ik me af - als ze in Monaco was die 5 dagen (in november was ze daar) en het toen misging: waarom niet verder behandelen in Monaco dan? Je bent er nu toch al en je hebt je gezin dichtbij. Dat geeft toch te denken of zie ik iets over het hoofd?
Het gerucht ging dat Charlene destijds heeft willen vluchten een paar dagen voor haar huwelijk, maar ze is tegengehouden op het vliegveld. Dit zou alles te maken hebben met een buitenechtelijk kind van Albert. En ook al is dat niet het geval: een rare vibe hing er ook al tijdens die huwelijksceremonie.
With love :*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 16:22:52 #154
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203187676
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 15:37 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Het gerucht ging dat Charlene destijds heeft willen vluchten een paar dagen voor haar huwelijk, maar ze is tegengehouden op het vliegveld. Dit zou alles te maken hebben met een buitenechtelijk kind van Albert. En ook al is dat niet het geval: een rare vibe hing er ook al tijdens die huwelijksceremonie.
Er poppen toch overal buitenechtelijke kinderen van die vent op?

Maar waarom zou ze tegengehouden zijn? Gezichtsverlies voor de papzak ofzo? Of begrijp ik het niet helemaal, :@?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 16:25:41 #155
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_203187717
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Er poppen toch overal buitenechtelijke kinderen van die vent op?

Maar waarom zou ze tegengehouden zijn? Gezichtsverlies voor de papzak ofzo? Of begrijp ik het niet helemaal, :@?
Wellicht diende ze net als Diana om 'legaal' nageslacht te produceren. Een vrouw van zijn eigen leeftijd kon dan niet meer op natuurlijke wijze. Al die buitenechtelijke kinderen hebben geen recht op de troon.
With love :*
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 16:26:14 #156
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203187725
Wel smeuïg gerucht natuurlijk maar ontzettend triest. Sowieso dit hele gedoe is heel verdrietig. Ze is er echter zelf bij en kan de knoop toch doorhakken? Tenzij ze echt gechanteerd of gedwongen wordt door hogerop? In dat geval had ik het in de media gegooid om de druk op te voeren. Je wilt toch niet zo’n ongelukkig leven leiden (dan wel lijden, in dit geval).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 14 januari 2022 @ 16:27:12 #157
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203187740
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 16:25 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Wellicht diende ze net als Diana om 'legaal' nageslacht te produceren. Een vrouw van zijn eigen leeftijd kon dan niet meer op natuurlijke wijze. Al die buitenechtelijke kinderen hebben geen recht op de troon.
Hmm, zou kunnen. Waarom leen je jezelf daarvoor? Of zou ze ooit ergens wel écht verliefd op hem zijn geweest?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 16:47:12 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203187984
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Er poppen toch overal buitenechtelijke kinderen van die vent op?

Maar waarom zou ze tegengehouden zijn? Gezichtsverlies voor de papzak ofzo? Of begrijp ik het niet helemaal, :@?
Deze post en dan dat PI erbij.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  vrijdag 14 januari 2022 @ 16:48:49 #159
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203188001
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 16:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel smeuïg gerucht natuurlijk maar ontzettend triest. Sowieso dit hele gedoe is heel verdrietig. Ze is er echter zelf bij en kan de knoop toch doorhakken? Tenzij ze echt gechanteerd of gedwongen wordt door hogerop? In dat geval had ik het in de media gegooid om de druk op te voeren. Je wilt toch niet zo’n ongelukkig leven leiden (dan wel lijden, in dit geval).
Misschien levert dat huwelijk haar wel heel veel geld op. Zou me trouwens ook niks verbazen als haar lichaam zichzelf ziek maakt doordat ze niet gelukkig is. Lichamen kunnen gekke dingen doen om je duidelijk te maken dat je over je eigen grenzen heen gaat.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_203188029
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 15:37 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Het gerucht ging dat Charlene destijds heeft willen vluchten een paar dagen voor haar huwelijk, maar ze is tegengehouden op het vliegveld. Dit zou alles te maken hebben met een buitenechtelijk kind van Albert. En ook al is dat niet het geval: een rare vibe hing er ook al tijdens die huwelijksceremonie.
Ik weet nog wel dat Máxima en Willem-Alexander na de bruiloft zeiden hoe gelukkig Albert en Charlene eruit zagen. Ik vroeg me toen echt af wie ze voor de gek hielden: het was 1 brok kilte en ongemak.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 16:54:29 #161
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_203188084
quote:
17s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 16:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Hmm, zou kunnen. Waarom leen je jezelf daarvoor? Of zou ze ooit ergens wel écht verliefd op hem zijn geweest?
Misschien het op het eerste gezicht aantrekkelijke plaatje van prinses zijn, 'boven' de mensen staan. Het is hetzelfde met fame najagen, een hoop mensen doen het want het levert voordeeltjes op, maar uiteindelijk kan het een behoorlijk leeg en ongelukkig leven zijn
With love :*
pi_203202304
Ik denk dat Linda en Jeroen niet heel lang meer samen zijn. :P
pi_203202335
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:21 schreef Limone het volgende:
Ik denk dat Linda en Jeroen niet heel lang meer samen zijn. :P
Gelukkig voor haar zijn ze niet getrouwd, al gok ik dat de Molletjes zulks wel goed regelen op juridisch en financieel gebied.
pi_203202337
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:21 schreef Limone het volgende:
Ik denk dat Linda en Jeroen niet heel lang meer samen zijn. :P
Mwah, ik denk ergens dat ze hem dit gaat vergeven. Van wat ik hier zo nu en dan lees is dat het in Hilversum geen geheim dat hij een vreemdganger is. Of het echt klopt weet ik natuurlijk niet.
pi_203202475
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Mwah, ik denk ergens dat ze hem dit gaat vergeven. Van wat ik hier zo nu en dan lees is dat het in Hilversum geen geheim dat hij een vreemdganger is. Of het echt klopt weet ik natuurlijk niet.
Ja, maar nu is er aangifte gedaan en dat is pas echt bad for business. Een partner die wordt beschuldigd van machtsmisbruik is zo slecht voor het imago van Linda de Mol dat ze hem wel de deur uit moet trappen. Wel voor een jaar content voor de Linda. :9~
pi_203202550
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:32 schreef Limone het volgende:

[..]
Ja, maar nu is er aangifte gedaan en dat is pas echt bad for business. Een partner die wordt beschuldigd van machtsmisbruik is zo slecht voor het imago van Linda de Mol dat ze hem wel de deur uit moet trappen. Wel voor een jaar content voor de Linda. :9~
Precies. Hier kan ze echt niet omheen. Net als bij Leontine: die wist allang over de affaire met Iris, maar ging pas scheiden toen alles openbaar werd.
pi_203202674
Hier ontbreekt informatie: SHO / [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent

En Jeroen Rietbergen is dus de partner van Linda de Mol.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203202764
Ik moest grinniken dat ik dit topic nu bovenin zag _O-
  zaterdag 15 januari 2022 @ 14:19:43 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_203203227
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:45 schreef Claudia_x het volgende:
Hier ontbreekt informatie: SHO / [VOICE-GATE #1] Op zoek naar jong talent

En Jeroen Rietbergen is dus de partner van Linda de Mol.
Het is wel echt opvallend dat dit niet breed in de media naar voren wordt gebracht. Invloed van de De Molletjes :+

Die man is dus binnenkort iig dubbel toast iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 15 januari 2022 @ 16:51:19 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_203205090
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 14:19 schreef Molo het volgende:

[..]
Het is wel echt opvallend dat dit niet breed in de media naar voren wordt gebracht. Invloed van de De Molletjes :+

Die man is dus binnenkort iig dubbel toast iig
En dat hij stelt dat hij zichzelf als bandleider nooit als iemand in een machtspositie heeft gezien.

Gewoon even vergeten dat je niet alleen bandleider bent, maar ook zwager van John de Mol... :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 15 januari 2022 @ 17:55:09 #171
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_203205878
Ik vind het zielig voor Linda, de vorige is ook al vertrokken omdat ie het met iemand anders deed. En buiten dat, de openlijke vernedering, niet tof!
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 17:57:53 #172
22592 crew  Ole
pi_203205920
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zielig voor Linda, de vorige is ook al vertrokken omdat ie het met iemand anders deed. En buiten dat, de openlijke vernedering, niet tof!
Nou.. Hij schijnt al langer vreemd te gaan waar Linda vanaf wist.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 18:00:13 #173
22592 crew  Ole
pi_203205947
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 16:51 schreef Leandra het volgende:

[..]
En dat hij stelt dat hij zichzelf als bandleider nooit als iemand in een machtspositie heeft gezien.

Gewoon even vergeten dat je niet alleen bandleider bent, maar ook zwager van John de Mol... :')
sure...
Ken meerdere muzikanten/ producenten. Eerlijk is eerlijk, er zijn ook jongens/ meisjes die er heel veel voor overhebben om maar door te breken! Maar hou het koppie erbij!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203206126
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:21 schreef Limone het volgende:
Ik denk dat Linda en Jeroen niet heel lang meer samen zijn. :P
Ze waren tijdelijk uit elkaar, nu lijken (?) ze weer samen te samen zijn
quote:
Mijn gezin is weer bij elkaar, hoe moeilijk de situatie voor mijn vrouw ook is geweest en nu weer is."
quote:
Jeroen laat weten alleen maar 'grote bewondering en liefde te voelen' voor het feit dat Linda hem destijds niet heeft laten vallen. Bron: RTL Boulevard
  zaterdag 15 januari 2022 @ 18:32:01 #175
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_203206376
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:57 schreef Ole het volgende:

[..]
Nou.. Hij schijnt al langer vreemd te gaan waar Linda vanaf wist.
Ja, dat lees ik net, heftig hoor.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
  Moderator / Miss SHO zaterdag 15 januari 2022 @ 18:33:18 #176
22592 crew  Ole
pi_203206406
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 18:32 schreef doeka het volgende:

[..]
Ja, dat lees ik net, heftig hoor.
:r wat een creep!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_203234612
Relatie Linda inmiddels gesneuveld: https://www.linda.nl/nieuws/statement-linda-de-mol/
Beerput :X
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  maandag 17 januari 2022 @ 12:07:19 #178
61472 Its_Muppet
"Shit Happens"
pi_203234615
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:21 schreef Limone het volgende:
Ik denk dat Linda en Jeroen niet heel lang meer samen zijn. :P
https://www.nu.nl/achterk(...)ingen-the-voice.html
I'm only responsible for what I say, not for what you understand.
pi_203234761
quote:
Yess! Move over paragnost Liesbeth!
pi_203235711
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 13:24 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Mwah, ik denk ergens dat ze hem dit gaat vergeven. Van wat ik hier zo nu en dan lees is dat het in Hilversum geen geheim dat hij een vreemdganger is. Of het echt klopt weet ik natuurlijk niet.
Sowieso eerst even langs de vergevingscoach :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zielig voor Linda, de vorige is ook al vertrokken omdat ie het met iemand anders deed. En buiten dat, de openlijke vernedering, niet tof!
De wijze goere Oo Pee Rah sprak al "what they'll do with you, they'll do to you". Sjenette van de hoek kent em als "zoas je draan kom, kom je drook weer af".
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203237329
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 12:07 schreef d.k. het volgende:
Relatie Linda inmiddels gesneuveld: https://www.linda.nl/nieuws/statement-linda-de-mol/
Beerput :X
Ze zal wel moeten.
(Maar ondertussen blijven ze samen. :+ )
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_203237874
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef doeka het volgende:
Ik vind het zielig voor Linda, de vorige is ook al vertrokken omdat ie het met iemand anders deed. En buiten dat, de openlijke vernedering, niet tof!
Vond je het ook zielig voor Lieke van Lexmond toen Jeroen haar verliet voor Linda?
  Vis een optie? maandag 17 januari 2022 @ 15:35:12 #183
70532 loveli
N
pi_203237886
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:34 schreef JaneDoe het volgende:

[..]
Vond je het ook zielig voor Lieke van Lexmond toen Jeroen haar verliet voor Linda?
Achteraf was dat de beste dag van haar leven.
crap in = crap out
  maandag 17 januari 2022 @ 15:58:57 #184
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203238361
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 15:35 schreef loveli het volgende:

[..]
Achteraf was dat de beste dag van haar leven.
Er is haar een boel ellende bespaard gebleven.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 17 januari 2022 @ 16:52:03 #185
403520 Sway-
La vie est belle
pi_203239255
Wat zien die vrouwen in hem :?
pi_203239479
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:52 schreef Sway- het volgende:
Wat zien die vrouwen in hem :?
Een piano maakt mannen onweerstaanbaar :9~
pi_203239776
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:06 schreef Limone het volgende:

[..]
Een piano maakt mannen onweerstaanbaar :9~
Baudet-liggend-op-een-vleugel.jpg
  Moderator / Miss SHO maandag 17 januari 2022 @ 17:47:44 #188
22592 crew  Ole
pi_203240031
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:06 schreef Limone het volgende:

[..]
Een piano maakt mannen onweerstaanbaar :9~
Oeh mijn huisgenoot is pianist/ muzikant. Ook al is hij niet bekend heeft hij wel veel chickies/ 'zangeresjes' achter zich aan die als hij optreedt graag willen zingen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 17 januari 2022 @ 17:50:04 #189
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203240061
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:06 schreef Limone het volgende:

[..]
Een piano maakt mannen onweerstaanbaar :9~
Ik ga voor de gitaar. Is meer een fallussymbool dat vingervlug betast wordt. 8-)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_203240170
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:52 schreef Sway- het volgende:
Wat zien die vrouwen in hem :?
Dat dacht ik voorheen maar dan andersom. :D Zij leek zoveel ouder. (Maar blijkt iets van 7 jaar verschil te zijn.)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_203241616
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 17:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Dat dacht ik voorheen maar dan andersom. :D Zij leek zoveel ouder. (Maar blijkt iets van 7 jaar verschil te zijn.)
Andersom was de dame allang voor golddigger uitgemaakt, dus als het een rijke oudere man was met een jonger blaadje.
Ik vind Lieke ook niks, maar van haar naar Linda is wel echt een stap terug in eh...vitaliteit.
pi_203242400
quote:
1s.gif Op maandag 17 januari 2022 16:52 schreef Sway- het volgende:
Wat zien die vrouwen in hem :?
Val jij niet op succesvolle mannen?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 18 januari 2022 @ 17:43:48 #193
403520 Sway-
La vie est belle
pi_203256572
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 20:01 schreef FireFox1 het volgende:

[..]
Val jij niet op succesvolle mannen?
Niet als ze op de Joker lijken.
pi_203797759
quote:
Huwelijk van Abba-zanger Björn Ulvaeus na 41 jaar gestrand

Björn Ulvaeus, een van de vier leden van de Zweedse popgroep Abba, gaat na een huwelijk van 41 jaar scheiden. De 76-jarige zanger laat aan Zweedse media weten dat hij en zijn vrouw Lena Ulvaeus uit elkaar zijn.

,,Na veel prachtige en bewogen jaren hebben we besloten ieder onze eigen weg te gaan”, aldus Ulvaes in een verklaring. De zanger en zijn vrouw zijn van plan goede vrienden te blijven en zullen de verjaardagen van hun kinderen en kleinkinderen en andere feestdagen samen blijven vieren.

De twee trouwden in 1981 en hebben samen twee dochters.


Ulvaes was eerder getrouwd met zijn Abba-collega Agnetha Fältskog. De artiesten, die samen twee kinderen kregen, scheidden in 1980 na een huwelijk van acht jaar.


Poeh zeg, hoe zat ben je elkaar dan als je op je 76e nog gaat scheiden?
Blijkbaar voor die laatste 10 à 20 jaar ook niet meer als vrienden vol te houden.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 23 februari 2022 @ 16:09:31 #195
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_203797798
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:07 schreef Samhain het volgende:

[..]
Poeh zeg, hoe zat ben je elkaar dan als je op je 76e nog gaat scheiden?
Blijkbaar voor die laatste 10 à 20 jaar ook niet meer als vrienden vol te houden.
of ze zijn al langer uit elkaar en er is bij één sprake van een nieuwe liefde
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_203797865
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:09 schreef rubbereend het volgende:

[..]
of ze zijn al langer uit elkaar en er is bij één sprake van een nieuwe liefde
Ja, dat kan natuurlijk ook.
Moet eerlijk zeggen dat (de kans op) een nieuwe liefde ongeveer her enige is wat ik me bij een scheiding na zo lang kan voorstellen. Maar wie weet denk ik daar over 30 jaar heel anders over. ;)
pi_203797892
Twee keer scheiden, wat een succesverhaal weer
-nee-
pi_203797935
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:16 schreef Marsenal het volgende:
Twee keer scheiden, wat een succesverhaal weer
Nou, een huwelijk van 41 jaar lijkt op zich een redelijk succesverhaal.
pi_203798066
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 16:18 schreef Samhain het volgende:

[..]
Nou, een huwelijk van 41 jaar lijkt op zich een redelijk succesverhaal.
Misschien wel waar maar de belofte bij een huwelijk is bij de meeste culturen tot de dood dus ik vind het toch een beetje tegenvallen. En dan twee keer... tja. Niet best.
-nee-
  donderdag 31 maart 2022 @ 07:47:53 #200
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_204280235
Binnenkort Charly Luske en Tanja Jess?

https://www.mediacourant.(...)hulling-roddelpraat/
  donderdag 31 maart 2022 @ 09:43:17 #201
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204280934
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 07:47 schreef Eightyone het volgende:
Binnenkort Charly Luske en Tanja Jess?

https://www.mediacourant.(...)hulling-roddelpraat/
Genante voiceberichten heeft-ie gedeeld.. mijn god.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 09:59:54 #202
184769 crew  Deisyy
pi_204281089
Dit zou zomaar eens een mooie gate kunnen worden :9
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_204281127
Houd je pik toch eens in je broek man godgodgod :')
-nee-
  Tettenkoning donderdag 31 maart 2022 @ 10:04:04 #204
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204281129
quote:
Mediacourant vraagt zich af, wat vindt u?

Charly Luske wordt neergezet als vreemdganger. Gaat RoddelPraat te ver?

• Nee, prima als een vreemdganger wordt ontmaskerd
• 51% (1.724 Stemmen)

• Ja, dit is toch wel heel privé
• 49% (1.626 Stemmen)

Totaal aantal stemmen: 3.350
Het gaat vrijwel gelijk op daar :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 10:06:20 #205
184769 crew  Deisyy
pi_204281151
Al vond ik dat stukje geluidsfragment waarin Charly vertelde dat hij er doorheen zat wel wat nep.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:24:15 #206
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204281393
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:59 schreef Deisyy het volgende:
Dit zou zomaar eens een mooie gate kunnen worden :9
Heb alvast een topic aangemaakt :9

SHO / ‘Charly Luske en Tanja Jess uit elkaar na onthulling RoddelPraat’
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Moderator donderdag 31 maart 2022 @ 10:35:31 #207
184769 crew  Deisyy
pi_204281537
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_204285444
Wat smerig.
Van Roddelpraat welteverstaan.
pi_204285463
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:15 schreef Samhain het volgende:
Wat smerig.
Van Roddelpraat welteverstaan.
Mensen die roddels geloven en mensen die moedwillig anderen bewust in een kwaad daglicht willen zetten terwijl ze echt totáál niet weten of het waar is...... :r
pi_204285484
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Mensen die roddels geloven en mensen die moedwillig anderen bewust in een kwaad daglicht willen zetten terwijl ze echt totáál niet weten of het waar is...... :r
Je hebt het toch wel over Roddelpraat en niet over mij hé? :@
pi_204285500
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:20 schreef Samhain het volgende:

[..]
Je hebt het toch wel over Roddelpraat en niet over mij hé? :@
Oh....ja! Sorry als het verkeerd overkwam....
pi_204285528
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Oh....ja! Sorry als het verkeerd overkwam....
O+
Haha, ik was ff op het verkeerde been gezet omdat ik natuurlijk reageer op Roddelpraat en dus de roddel die zij brengen geloof. :)

Maar hij 's duidelijk verder hoor, je reactie!
pi_204285630
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:26 schreef Samhain het volgende:

[..]
O+
Haha, ik was ff op het verkeerde been gezet omdat ik natuurlijk reageer op Roddelpraat en dus de roddel die zij brengen geloof. :)

Maar hij 's duidelijk verder hoor, je reactie!
Ja nee, deze roddel geloven?? :N
pi_204285662
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ja nee, deze roddel geloven?? :N
Ach, je hebt gelijk ook.
pi_204285689
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:38 schreef Samhain het volgende:

[..]
Ach, je hebt gelijk ook.
Ieder z'n mening hè, maar ik geloof het pas als ze allebei of één van de twee zijn/haar echte verhaal heeft gedaan....
pi_204286001
quote:
17s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]
Ieder z'n mening hè, maar ik geloof het pas als ze allebei of één van de twee zijn/haar echte verhaal heeft gedaan....
Gaan ze toch niet doen.
Zou trouwens nog veel smeriger van RP zijn om dan toch wat naar buiten te brengen.
pi_204286015
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:09 schreef Samhain het volgende:

[..]
Gaan ze toch niet doen.
Zou trouwens nog veel smeriger van RP zijn om dan toch wat naar buiten te brengen.
Nou precies dit dus.... :{
  Vis een optie? vrijdag 15 april 2022 @ 01:21:55 #218
70532 loveli
N
pi_204440940
Ik zag Van Nieuwkerk voorbijkomen bij een roddelprogramma, of is dat oud nieuws?
crap in = crap out
pi_204441420
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 01:21 schreef loveli het volgende:
Ik zag Van Nieuwkerk voorbijkomen bij een roddelprogramma, of is dat oud nieuws?
Dat is inderdaad oud nieuws:

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juni 2021 11:33 schreef Rianne84 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)iden-nieuwe-vriendin

Matthijs van Nieuwkerk is in het geheim gescheiden en heeft alweer een nieuw liefje.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Vis een optie? vrijdag 15 april 2022 @ 11:25:27 #220
70532 loveli
N
pi_204443191
Dan zal dit het item geweest zijn, z'n kinderen zijn klaar met hem omdat boven water is gekomen dat hij eerst de vriendin had en toen de scheiding ipv andersom.
https://www.mediacourant.(...)-zijn-klaar-met-hem/
crap in = crap out
pi_204563407
Ouch...

quote:
Extraordinary moment Hollywood star Olivia Wilde was served with custody papers by her ex Jason Sudeikis - while ON STAGE discussing her new film
Olivia was flustered as she was served custody papers in a manila envelope with the words 'personal & confidential' on the front
The actress was at the center of the presentation for her film Don't Worry Darling at CinemaCon in Las Vegas
Sources close to Sudeikis have insisted he didn't realise Wilde would be served on-stage
The two stars, who were previously engaged, separated in late 2020 and share two children together: Eight-year-old son Otis and five-year-old daughter Daisy





https://www.dailymail.co.(...)ential-envelope.html
  woensdag 4 mei 2022 @ 12:54:19 #222
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_204624525
Ik meld me vast even voor Thijs en Igone.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_204624563
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 april 2022 01:21 schreef loveli het volgende:
Ik zag Van Nieuwkerk voorbijkomen bij een roddelprogramma, of is dat oud nieuws?
Die heeft z’n lul ook niet in de la opgeborgen zeg.
U MAD?
pi_204624564
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:54 schreef Vivi het volgende:
Ik meld me vast even voor Thijs en Igone.
Weer een nieuwe gate?
pi_204624565
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:54 schreef Vivi het volgende:
Ik meld me vast even voor Thijs en Igone.
Wie
U MAD?
  woensdag 4 mei 2022 @ 13:10:06 #226
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204624655
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:54 schreef Vivi het volgende:
Ik meld me vast even voor Thijs en Igone.
Zag al wat dirt voorbijkomen c_/
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204624859
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 13:10 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Zag al wat dirt voorbijkomen c_/
Wat dan? Ik kan niks vinden?

Toch niet weer samen met Katja hè...
  woensdag 4 mei 2022 @ 14:56:15 #228
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204625538
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat dan? Ik kan niks vinden?

Toch niet weer samen met Katja hè...
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_204626182
Jeetje joh. Een fanclub. Dat dat nog bestaat..

Een fanwithbenefitsclub, mehehe :')
pi_204626445
quote:
89s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:20 schreef Limone het volgende:
Jeetje joh. Een fanclub. Dat dat nog bestaat..

Een fanwithbenefitsclub, mehehe :')
Afgekeken van Marco B :+ :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204626777
quote:
89s.gif Op woensdag 4 mei 2022 16:20 schreef Limone het volgende:
Jeetje joh. Een fanclub. Dat dat nog bestaat..

Een fanwithbenefitsclub, mehehe :')
Een fanclub van Thijs Römer vind ik nog verbazingwekkender. :D
pi_204628044
Dat hij eerst langs ging om te sexen voordat hij Sammy ging ophalen... What a sorry excuse for a man mocht dit waar zijn :r
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 mei 2022 @ 19:39:36 #233
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204628498
Seksueel getinte vragen heet dat. Niet seksistische. Daar draait pas écht mijn maag van om, :r.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 4 mei 2022 @ 19:40:20 #234
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204628509
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 12:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Die heeft z’n lul ook niet in de la opgeborgen zeg.
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_204628600
Thijs Römer ;(

Bleh
pi_204938700
De roddel in Spanje is dat Shakira gaat scheiden

https://www.elperiodico.c(...)cial&utm_campaign=cm

Shakira caught Gerard Piqué cheating on her with another woman. They will separate soon. For weeks, Piqué has been living alone in an apartment in Barcelona.
  donderdag 2 juni 2022 @ 09:43:44 #237
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204940214
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2022 23:44 schreef JourneyBlue het volgende:
De roddel in Spanje is dat Shakira gaat scheiden

https://www.elperiodico.c(...)cial&utm_campaign=cm

Shakira caught Gerard Piqué cheating on her with another woman. They will separate soon. For weeks, Piqué has been living alone in an apartment in Barcelona.
Waarom zou je in godsnaam een vrouw als Shakira verlaten |:(
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  donderdag 2 juni 2022 @ 09:48:58 #238
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204940251
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Waarom zou je in godsnaam een vrouw als Shakira verlaten |:(
Ik zou het niet weten Semtex :@ ik zou Shakira echt kei-hard doen namelijk!
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204940584
Ik zag haar laatstbij Boulevard. Ze kwam zo leuk over O+

Misschien iets met het gras is groener aan de andere kant?
  donderdag 2 juni 2022 @ 10:56:44 #240
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204940701
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Waarom zou je in godsnaam een vrouw als Shakira verlaten |:(
Waarom niet? Kan wel een rare bitch zijn.
Ze heeft sowieso korte pootjes :{w .

Plus: het is al jaren een stevig 'gerucht' dat Gerardus Piqué van Piemels houdt. Inc. legio foto's

Met Zlatan na de training bij Barcelona lang terug: *;


Mas fotos
https://www.fanpop.com/cl(...)tle/pique-gays-photo
love & heet
  donderdag 2 juni 2022 @ 11:09:28 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_204940795
quote:
11s.gif Op donderdag 2 juni 2022 10:56 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Waarom niet? Kan wel een rare bitch zijn.
Ze heeft sowieso korte pootjes :{w .

Plus: het is al jaren een stevig 'gerucht' dat Gerardus Piqué van Piemels houdt. Inc. legio foto's

Met Zlatan na de training bij Barcelona lang terug: *;
[ afbeelding ]

Mas fotos
https://www.fanpop.com/cl(...)tle/pique-gays-photo
Hips Dicks pics don’t lie!
  donderdag 2 juni 2022 @ 11:11:46 #242
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_204940813
quote:
15s.gif Op donderdag 2 juni 2022 09:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zou het niet weten Semtex :@ ik zou Shakira echt kei-hard doen namelijk!
En later jankie doen :'( als ze nog gekker dan Ambert blijkt te zijn en je trailer home en nieuwe leren schoenen komt ophalen met de deurwaarder en advocaat :{w
love & heet
pi_204940892
quote:
15s.gif Op donderdag 2 juni 2022 09:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik zou het niet weten Semtex :@ ik zou Shakira echt kei-hard doen namelijk!
Maar ja, als Shakira zich consequent niet wil láten doen...
  Tettenkoning donderdag 2 juni 2022 @ 11:21:06 #244
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204940895
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2022 19:48 schreef lily het volgende:
Thijs Römer ;(

Bleh
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  donderdag 2 juni 2022 @ 11:25:34 #245
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204940935
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:11 schreef sly-nl het volgende:

[..]
En later jankie doen :'( als ze nog gekker dan Ambert blijkt te zijn en je trailer home en nieuwe leren schoenen komt ophalen met de deurwaarder en advocaat :{w
:'( :'(
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:20 schreef Samhain het volgende:

[..]
Maar ja, als Shakira zich consequent niet wil láten doen...
Zou het?
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204941350
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2022 11:25 schreef Scorpie het volgende:

[..]
:'( :'(
[..]
Zou het?

Je weet het niet hé...
Maar het kan.
pi_204941453
Her hips do lie?
pi_204960359
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Waarom zou je in godsnaam een vrouw als Shakira verlaten |:(
Zij heeft hem de deur gewezen, aldus NU.nl
pi_204960457

por que eres un gran embustero

Y nadie lo puede negar


EDIT:

Bevestigd:
Shakira y Piqué anuncian su ruptura tras 12 años de relación y dos hijos en común
Shakira y Gerard Piqué han emitido un comunicado conjunto confirmando su ruptura y pidiendo "respeto" por el bienestar de sus hijos

https://www.huffingtonpos(...)35e2e4b016c4eef9ca5b

[ Bericht 46% gewijzigd door JourneyBlue op 04-06-2022 14:15:50 ]
pi_204964617
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Waarom zou je in godsnaam een vrouw als Shakira verlaten |:(
Misschien wilde hij gewoon eens wat anders.
Elke dag biefstuk gaat ook vervelen. :9
pi_204966215
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juni 2022 09:43 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Waarom zou je in godsnaam een vrouw als Shakira verlaten |:(
Schijnbaar was hij erg actief op (datingapp) Raya en scoorde aan de lopende band promo girls van een jaartje of 20 die hem eigenlijk vooral interessant vonden omdat hij de man van Shakira was.

Shakira heeft zo'n 74 mio volgers op Instagram en nu ze hem eruit geflikkerd heeft,
sturen een hoop daarvan Gerard berichtjes :R Aandacht komt hij voorlopig niet tekort.
pi_204966311
Michael B. Jordan en Lori Harvey zijn ook niet meer.

https://people.com/movies(...)-exclusive/?amp=true
  zondag 5 juni 2022 @ 09:24:21 #253
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204966980
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 00:50 schreef Smart_ass het volgende:
Michael B. Jordan en Lori Harvey zijn ook niet meer.

https://people.com/movies(...)-exclusive/?amp=true
Wat een draak van een artikel zeg om te lezen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 5 juni 2022 @ 09:33:51 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204967029
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2022 13:42 schreef JourneyBlue het volgende:

por que eres un gran embustero

Y nadie lo puede negar

EDIT:

Bevestigd:
Shakira y Piqué anuncian su ruptura tras 12 años de relación y dos hijos en común
Shakira y Gerard Piqué han emitido un comunicado conjunto confirmando su ruptura y pidiendo "respeto" por el bienestar de sus hijos

https://www.huffingtonpos(...)35e2e4b016c4eef9ca5b
Yo no hablo español?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_204967198
quote:
5s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Yo no hablo español?
Sorry, was mobiel op het terras. Maar verrassing, ze zijn dus uit elkaar. En gebaseerd op de vage selfies (incluief vergrote pupillen en captions als 'salty' /'wet' etc.) die Gerard al maandenlang op IG post waarschijnlijk al langere tijd.

En haar nieuwe song van eind april begint met: por que eres un gran embustero

Y nadie lo puede negar =omdat je een grote leugenaar bent en niemand kan het ontkennen

Liedje (in het Engels):
https://genius.com/Genius(...)h-translation-lyrics

[ Bericht 1% gewijzigd door JourneyBlue op 05-06-2022 10:38:06 ]
  zondag 5 juni 2022 @ 10:30:58 #256
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204967282
Kom maar Shakira, ik wil wel een luisterend oor voor je zijn :9~
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204967438
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:30 schreef Scorpie het volgende:
Kom maar Shakira, ik wil wel een luisterend oor voor je zijn :9~
Als al die celebs jou toch niet hadden wanneer hun relatie over is.... O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204967457
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 10:30 schreef Scorpie het volgende:
Kom maar Shakira, ik wil wel een luisterend oor voor je zijn :9~
Misschien is dat wel alles wat ze te bieden heeft: talk, talk, talk. :P
  zondag 5 juni 2022 @ 12:23:49 #259
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204967984
quote:
12s.gif Op zondag 5 juni 2022 11:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Als al die celebs jou toch niet hadden wanneer hun relatie over is.... O+
Het is een zware last maar ik ben bereid die te dragen !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204968625
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2022 09:24 schreef Molo het volgende:

[..]
Wat een draak van een artikel zeg om te lezen
Ja sorry, eerste wat ik zo snel kon vinden :P.
pi_204982566
Shakira update:
https://www.marca.com/en/(...)2601d1f508b45f0.html

quote:
Pique and Shakira 'had an open relationship' and 'there was no infidelity'
According to journalist Jose Antonio Aviles
quote:
Jose Antonio Aviles, who appeared on the 'Viva la Vida' show after speaking to people close to Pique.
"Someone very, very close to Pique has assured me that there was no infidelity on his part," the reporter stated.
"There is great surprise at the breakup and the statement that Shakira has sent."
  dinsdag 7 juni 2022 @ 09:42:13 #262
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204982821
quote:
Dit kan best interessant worden c_/ eigen tooic dan maar?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 09:56:32 #263
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204982915
Bijzonder altijd als er uit het kamp van de buitenechtelijke relaties word geroepen dat er sprake was van een "open relatie", en dat er geen sprake was van vreemdgaan (nee, als je een open relatie hebt is het geen vreemdgaan).

Ik ben vooral benieuwd of de andere kant wel wist dat er sprake was van een "open relatie".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_204983126
https://www.telegraaf.nl/(...)tien-jaar-uit-elkaar

quote:
Tom Waes (53) en Mieke Morel (49) zijn uit elkaar. Dat melden verschillende bronnen aan Dag Allemaal. De tv-maker en zijn verloofde waren achttien jaar samen, tien daarvan als verloofd stel.
  Vis een optie? dinsdag 7 juni 2022 @ 10:26:13 #265
70532 loveli
N
pi_204983177
Tien jaar verloofd?
crap in = crap out
  dinsdag 7 juni 2022 @ 10:29:15 #266
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204983207
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204983263
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 10:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Wie?
pi_204983311
En van het programma 'Reizen Waes'.

Mooi programma vind ik dat :Y
  dinsdag 7 juni 2022 @ 12:54:24 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204984430
quote:
En net of de mogelijkheid vreemdgaan niet bestaan binnen een open relatie

Ach, ze zoeken het allemaal maar lekker uit. Sneu voor de kinderen uit, maar och, die redden zich vast ook wel weer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 7 juni 2022 @ 14:10:01 #270
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204985025
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 12:54 schreef Molo het volgende:

[..]
En net of de mogelijkheid vreemdgaan niet bestaan binnen een open relatie

Ach, ze zoeken het allemaal maar lekker uit. Sneu voor de kinderen uit, maar och, die redden zich vast ook wel weer
Die kinderen zijn lang en breed volwassen (uit eerdere relaties vóór deze van achttien jaar). Die komen er vast wel overheen inderdaad.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 7 juni 2022 @ 18:43:02 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_204987193
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 14:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Die kinderen zijn lang en breed volwassen (uit eerdere relaties vóór deze van achttien jaar). Die komen er vast wel overheen inderdaad.
Verkeerde quote van mijn kant, ik bedoelde Shakira en Piqué :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_204987821
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Verkeerde quote van mijn kant, ik bedoelde Shakira en Piqué :P
Komt goed, dit weekend was het hele gezin nog samen in Tsjechië (Hluboká nad Vltavou)
voor het baseball-toernooi (International SuperCup) van de oudste zoon.
Piqué ziet er wel sip uit op de foto's. MAAR Shakira zou met de kinderen teruggaan naar Madrid en Gerard naar de Malediven met zijn vrienden én de nieuwe vriendin zou ook invliegen.
  dinsdag 7 juni 2022 @ 22:28:31 #273
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_204989335
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2022 18:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Verkeerde quote van mijn kant, ik bedoelde Shakira en Piqué :P
Oh haha! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_204990059
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:11 schreef Claudia_x het volgende:

En hij valt zeker niet in dezelfde smoezelige categorie als Derksen en Van Rossem. Net gekleed, goed figuur - niks mis mee. Het is dat ik al een slimme, eloquente en succesvolle man heb.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:27 schreef lily het volgende:

Matthijs is inderdaad slim, slank, welbespraakt en het wat langere haar, vind ik ook altijd wel leuk.
Ik weet dat het oude posts betreft, maar Matthijs, slim, slank, eloquent, goed figuur, goed gekleed, WTF?

Ik vind hem een viezige scharminkel, dommig ook. Altijd met getuite lippen op de foto en dat zgn nonchalante haar, creepy shit.
  woensdag 8 juni 2022 @ 07:19:53 #275
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204990598
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 00:23 schreef Za het volgende:

[..]
[..]
Ik weet dat het oude posts betreft, maar Matthijs, slim, slank, eloquent, goed figuur, goed gekleed, WTF?

Ik vind hem een viezige scharminkel, dommig ook. Altijd met getuite lippen op de foto en dat zgn nonchalante haar, creepy shit.
Ja, slim, slank, eloquent, goed figuur, goed gekleed.

Dat jij dat niet ziet verbaast me niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Tettenkoning woensdag 8 juni 2022 @ 07:32:57 #276
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204990652
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 07:19 schreef Leandra het volgende:
goed gekleed



Dat goed geklede zie ik eerlijk gezegd ook niet zo, hij loopt er vaak net zo hip bij als een bejaarde.

[ Bericht 5% gewijzigd door Nine. op 08-06-2022 08:55:12 ]
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juni 2022 @ 08:51:33 #277
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204991126
Ik vind hem juist vaak smoezelig.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  Tettenkoning woensdag 8 juni 2022 @ 08:55:00 #278
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204991151
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2022 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind hem juist vaak smoezelig.
Dit inderdaad.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 8 juni 2022 @ 09:43:31 #279
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_204991471
Ik vind dat smoezelige wel leuk. Wat als goed gekleed gedefinieerd wordt hangt natuurlijk van je persoonlijke smaak af

OT: nog nieuwe scheidingen te bespreken?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 8 juni 2022 @ 09:44:14 #280
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204991477
Een echte linkse grachtengordelartiest. Je houdt er van of je walgt ervan.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_204991525
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2022 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind hem juist vaak smoezelig.
Dit.
Tap tap tap
  woensdag 8 juni 2022 @ 10:52:01 #282
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204991946
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2022 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind hem juist vaak smoezelig.
Dit, met duckface lippen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 8 juni 2022 @ 11:49:35 #283
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_204992523
quote:
2s.gif Op woensdag 8 juni 2022 10:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Dit, met duckface lippen.
_O-
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 8 juni 2022 @ 12:07:19 #284
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204992710
quote:
17s.gif Op woensdag 8 juni 2022 08:51 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vind hem juist vaak smoezelig.
Gemaakt bohémien, en volgens mij is die man zo ontzettend vol van zichzelf dat er helemaal geen plek meer is voor iemand anders in zijn hoofd.
pi_204993353
quote:
81s.gif Op woensdag 8 juni 2022 12:07 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Gemaakt bohémien, en volgens mij is die man zo ontzettend vol van zichzelf dat er helemaal geen plek meer is voor iemand anders in zijn hoofd.
Als hij al vol van zichzelf zou zijn (wat hij niet is, getuige z'n interviews over z'n angsten en problemen met drank), dan zou hij dat terecht zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Vis een optie? woensdag 8 juni 2022 @ 13:40:37 #286
70532 loveli
N
pi_204993786
Geen concurrentie hier, he's all yours.
crap in = crap out
  woensdag 8 juni 2022 @ 13:43:27 #287
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204993819
quote:
99s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Als hij al vol van zichzelf zou zijn (wat hij niet is, getuige z'n interviews over z'n angsten en problemen met drank), dan zou hij dat terecht zijn.
Nog alcoholist ook, moet toch niet gekker worden met hem.
Anyway, de afkeer is wederzijds lijkt me in dit geval dus het universum blijft mooi in balans.
pi_204993879
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:43 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Nog alcoholist ook, moet toch niet gekker worden met hem.
Anyway, de afkeer is wederzijds lijkt me in dit geval dus het universum blijft mooi in balans.
Tja, is het niet beter een ontevreden Socrates te zijn dan een tevreden varken?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator woensdag 8 juni 2022 @ 13:49:13 #289
184769 crew  Deisyy
pi_204993887
Gaat Matthijs uit elkaar?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  woensdag 8 juni 2022 @ 13:53:59 #290
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204993958
quote:
86s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:49 schreef Deisyy het volgende:
Gaat Matthijs uit elkaar?
Nee, dat is al meer dan een jaar geleden ofzo :')
Maar iemand moest posts van vorig jaar juni even naar voren halen om te miepen over het feit dat 2 users hem wel leuk vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 8 juni 2022 @ 13:54:35 #291
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204993974
quote:
3s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:48 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Tja, is het niet beter een ontevreden Socrates te zijn dan een tevreden varken?
Nee.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:53 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee, dat is al meer dan een jaar geleden ofzo :')
Maar iemand moest posts van vorig jaar juni even naar voren halen om te miepen over het feit dat 2 users hem wel leuk vinden.
Sorry.
  woensdag 8 juni 2022 @ 13:59:39 #292
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204994035
quote:
14s.gif Op woensdag 8 juni 2022 13:54 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Nee.
[..]
Sorry.
Geeft niks, jij was die persoon niet die quotes van een jaar geleden aanpaste en daarmee de helft weg liet, en vervolgens over dat resterende stukje inhoud ging lopen zeiken.
En het was niet zo dat het vorig jaar vol stond met allerlei Matthijs :9~ O+ *; :9~ posts, in tegenstelling, maar de 2 die wel positief waren moeten om een of andere nonsensreden nog weer even naar voren gehaald worden....

Maar goed, de smerige tactiek van halve quotes kennen we, dus het verbaast me niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 8 juni 2022 @ 14:02:01 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_204994065
Dit waren namelijk de complete posts:
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juni 2021 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
Zo komt-ie op mij niet over. Hij vertelde eens over zijn angsten en hoe hij niet over een brug durfde te fietsen en rechtsomkeert maakte. Die heeft zo zijn demonen en is zich daar bewust van.

En hij valt zeker niet in dezelfde smoezelige categorie als Derksen en Van Rossem. Net gekleed, goed figuur - niks mis mee. Het is dat ik al een slimme, eloquente en succesvolle man heb.
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 juni 2021 18:27 schreef lily het volgende:
De vergelijking met Derksen en Van Rossem zie ik ook niet echt nee :D

Matthijs is inderdaad slim, slank, welbespraakt en het wat langere haar, vind ik ook altijd wel leuk.

Kennen jullie Martin Bril nog, vond ik ook zo’n leuke man.

Maar goed; ik ken ze allemaal niet persoonlijk dus ik kan er verder ook niks van zeggen.
Die zijn al heel anders dan wanneer je gaat zitten liegen dat ze alleen gezegd hebben wat er overbleef nadat de rest eruit gesloopt was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 8 juni 2022 @ 14:18:54 #294
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204994273
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:02 schreef Leandra het volgende:
Dit waren namelijk de complete posts:
[..]
[..]
Die zijn al heel anders dan wanneer je gaat zitten liegen dat ze alleen gezegd hebben wat er overbleef nadat de rest eruit gesloopt was.
Ik weet ook niet waarom ik even zo getriggerd raakte, hahaha.

Anyway, ik wilde weer on topic gaan, maar de enige split die ik tegenkwam die me wat zegt was Kanye en zijn ex-vriendin. Persoonlijk kan ik me voorstellen dat je niet blij bent met iemand te daten die meerdere keren zijn ex-vrouw oproept om vooral weer bij hem terug te komen....
pi_204994327
quote:
10s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:18 schreef herverwijderd het volgende:

[..]
Ik weet ook niet waarom ik even zo getriggerd raakte, hahaha.

Anyway, ik wilde weer on topic gaan, maar de enige split die ik tegenkwam die me wat zegt was Kanye en zijn ex-vriendin. Persoonlijk kan ik me voorstellen dat je niet blij bent met iemand te daten die meerdere keren zijn ex-vrouw oproept om vooral weer bij hem terug te komen....
Shakira en Piqué gaan schijnbaar scheiden! (bron)

Oud nieuws. Een roddel over Will en Jada Smith dan maar.

[ Bericht 7% gewijzigd door Claudia_x op 08-06-2022 14:54:12 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 8 juni 2022 @ 15:04:53 #296
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204994711
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Shakira en Piqué gaan schijnbaar scheiden! (bron)

Oud nieuws. Een roddel over Will en Jada Smith dan maar.
Dat is toch ook een relatie waarbij ik soms mijn wenkbrauwen optrek....
  woensdag 8 juni 2022 @ 15:29:00 #297
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204994933
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juni 2022 14:24 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Shakira en Piqué gaan schijnbaar scheiden! (bron)

Oud nieuws. Een roddel over Will en Jada Smith dan maar.
Zou-ie daarom zo opgefokt zijn?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_204995010
Ik voel het ook nooit zo, tussen die twee. Ik zie zo voor me dat ze (ondertussen) meer een verstandshuwelijk hebben en bij elkaar blijven om praktische redenen, maar verder een beetje hun eigen leven leiden. Maar ik kan het mis hebben :P.
  woensdag 8 juni 2022 @ 15:41:47 #299
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_204995052
quote:
1s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:37 schreef Smart_ass het volgende:
Ik voel het ook nooit zo, tussen die twee. Ik zie zo voor me dat ze (ondertussen) meer een verstandshuwelijk hebben en bij elkaar blijven om praktische redenen, maar verder een beetje hun eigen leven leiden. Maar ik kan het mis hebben :P.
Dit filmpje vind ik wel tekenend voor hun relatie:

Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 8 juni 2022 @ 15:46:36 #300
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_204995115
Waaaaaaaaaaarom is dit gefilmd. Dit is vreselijk awkward.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 8 juni 2022 @ 16:05:35 #301
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_204995349
quote:
15s.gif Op woensdag 8 juni 2022 15:46 schreef SEMTEX het volgende:
Waaaaaaaaaaarom is dit gefilmd. Dit is vreselijk awkward.
Will werd echt keihard gecuckt daar. Die Jada, my gawd, wat een wijf.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')