Dat is inderdaad wel het andere uiterstequote:Op zaterdag 11 september 2021 20:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je kan vinden dat het kapsel niet geslaagd was. Ik proef een ander toontje bij de anderen. Ik vind de ik kom net uit bed en heb met mijn vingers mijn haren gekamd look Julia goed staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat bedoel je met een ander toontje proeven?quote:Op zaterdag 11 september 2021 20:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Tuurlijk! Je kan vinden dat het kapsel niet geslaagd was. Ik proef een ander toontje bij de anderen. Ik vind de ik kom net uit bed en heb met mijn vingers mijn haren gekamd look Julia goed staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 september 2021 20:20 schreef Cinderelladreamer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-seizoen-de-bachelor
Wellicht dat de kijkcijfers dit seizoen veel hoger waren dan bij Gaby?quote:Op zaterdag 18 september 2021 10:29 schreef freaky40 het volgende:
Thomas wie? Fijn dat ze nu eens voor een onbekende Nederlander kiezen... Maar had me ook kunnen voorstellen dat ze nu weer eens met een Bachelorette versie zouden komen na een Bachelor versie dit seizoen.
quote:Maan ‘gepikeerd’ door pikante onthulling van haar ex-vriend Tony Junior
Maan de Steenwinkel is niet blij met de pikante onthulling die haar ex-vriend Tony Junior heeft gedaan in het programma Rooijakkers over de vloer. In beelden die gisteren al online rondgingen, vertelde hij dat hij een string van de zangeres boven zijn bed heeft hangen. ,,Ze is een beetje gepikeerd op dit moment”, vertelt Tony nu op Twitch.
https://www.ad.nl/show/ma(...)ony-junior~a1f3af55/
Wat een idioot. Logisch dat Maan hier niet van gediend isquote:
Denk dat ze vooral een jonger publiek willen aantrekken met Thomas. Maarja who cares?quote:Op zaterdag 18 september 2021 13:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Wellicht dat de kijkcijfers dit seizoen veel hoger waren dan bij Gaby?
Of ze konden geen vrouw vinden![]()
Dacht ik ook. Zo niet boeiend die gast, ik ken m niet maar wil m ook niet kennen merk ik. Wel jammer, is toch een leuk programma, dus misschien ga ik het toch proberen.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:13 schreef roos94 het volgende:
Deze sla ik over. Vind die hele Thomas niet boeiend.
Ik ook, eerste aflevering was leuk en de dames ook. Ben toch benieuwd naar dit seizoen!quote:Op maandag 14 februari 2022 17:08 schreef Pinuts het volgende:
Ik vind Thomas leuker dan Tony Junior.
Ik ben best onder de indruk.. vind ze bijna allemaal wel mooi. Stuk beter dan wat Tony kreeg, en terecht.. ik ken die hele Thomas niet, maar lijkt me nu al een stuk sympathieker dan die Tony..quote:Op maandag 14 februari 2022 17:54 schreef Max23 het volgende:
Sow die Inge, Romy en Indigo zijn wel knap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |