Lewis en Mercedes maken geen fouten natuurlijkquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:06 schreef opreis het volgende:
[..]
Het probleem dat wanneer Mercedes zulke snelle pitstops probeert om RB bij te benen ze fouten maken. Als mercedes langzamer is in iets moet iedereen langzamer worden.
Zonder Hamilton had Rosberg 7x kampioen kunnen worden, dus het klopt gewoon.quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee. Max stelde dat er meerdere coureurs waren die in die auto 7x kampioen hadden kunnen worden. Dus Rosberg is het slechtste voorbeeld wat je erbij kunt slepen.
Dit is, naar mijn mening, puur gericht op Red Bull en het feit dat Mercedes hun pitstops niet kan evenaren qua snelheid. Hele rare beslissing vind ik dit met name omdat de fouten vrijwel nooit door teams met snelle tijden gemaakt worden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:14 schreef MoreDakka het volgende:
Zo belachelijk en hypocriet dit. Er wordt constant geroeptoeterd dat de F1 supersnelle pitstops heeftBovendien hebben ze zelf voor deze situatie gezorgd door een bandenregelement te verzinnen met supersnel slijtende banden zodat alle races puur op pitstops beslist worden.
Waarom niet gewoon pitstops compleet afschaffen? Dan moeten ze wel auto's bouwen die in kunnen halen.
Nee, het wordt de slowest pitstop award.quote:Op donderdag 24 juni 2021 22:56 schreef PirE het volgende:
En de DHL fastest pitstop award blijft wel?
Nog een nieuwe regel vanaf Hongarije, de coureur met de snelste ronde krijgt een penalty voor safety reasons natuurlijk. Zo snel een rondje rijden is gevaarlijk. En Pole position is een gridstraf van 5 plaatsen, safety issue.
Dat gaat niet meer verbeterd worden. Wat was het, 47 uur?quote:Op donderdag 24 juni 2021 23:12 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, het wordt de slowest pitstop award.
In Monaco ging die naar Mercedes
Helemaal eens, maar dat is dan toch een grof schandaal? Jaren lang is het geen enkel probleem en wordt er luid op de trommel geslagen over die snelle pitstops maar nu is het ineens een veiligheidsprobleem? Rot toch op man, dit is een keiharde belediging voor iedereen die een beetje F1 volgtquote:Op donderdag 24 juni 2021 22:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit is, naar mijn mening, puur gericht op Red Bull en het feit dat Mercedes hun pitstops niet kan evenaren qua snelheid. Hele rare beslissing vind ik dit met name omdat de fouten vrijwel nooit door teams met snelle tijden gemaakt worden.
De auto's worden volgend jaar nogal radikaal anders dus dat wordt wel degelijk aangepakt.
Dat ben ik volledig met je eens. Ik heb ook geen flauw idee waar dit ineens vandaan komt en ik denk dat de teams hier morgen wel iets over gaan zeggen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar dat is dan toch een grof schandaal? Jaren lang is het geen enkel probleem en wordt er luid op de trommel geslagen over die snelle pitstops maar nu is het ineens een veiligheidsprobleem? Rot toch op man, dit is een keiharde belediging voor iedereen die een beetje F1 volgt
Ik zou graag stats zien over hoe vaak het fout gaat bij een pitstop. En dan vooral afgezet tegen het gebruikte materiaal.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 00:07 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Helemaal eens, maar dat is dan toch een grof schandaal? Jaren lang is het geen enkel probleem en wordt er luid op de trommel geslagen over die snelle pitstops maar nu is het ineens een veiligheidsprobleem? Rot toch op man, dit is een keiharde belediging voor iedereen die een beetje F1 volgt
RedBull is jaren bezig geweest om alles tot op het randje te perfectioneren om te compenseren voor een mindere motor. En niemand gaf een een neuk, want competitie is goed.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:12 schreef shiz het volgende:
lol, zij komen met DAS: ja joh, doe lekker een seizoen lang. Tracing point dingen geven, tuurlijk.
RBR doet iets slims: ja maar pwoah, oneerlijk, meteen verbieden die hap!Zielig stelletje.
Je zou maar fan zijn van zo'n team ontzettende jankerdsquote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
RedBull is jaren bezig geweest om alles tot op het randje te perfectioneren om te compenseren voor een mindere motor. En niemand gaf een een neuk, want competitie is goed.
En nu zijn ze echt in de buurt van Mercedes en moeten de vleugels anders, moet de motor update wel onreglementair zijn en mogen de pitstops niet meer zo snel.
Benieuwd wat de volgende klacht van Toto gaat zijn.
Mercedes toont zich echt als een uiterst slechte verliezer.
Dat is erg. Maar ik vind het ook erg dat ik fan ben van een sport waarin dit wordt toegestaan.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:18 schreef daNpy het volgende:
[..]
Je zou maar fan zijn van zo'n team ontzettende jankerds
Sja F1 heeft al tientallen jaren meer weg van een optocht dan dat het met racen te maken heeft... doe mij maar echt racen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:19 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is erg. Maar ik vind het ook erg dat ik fan ben van een sport waarin dit wordt toegestaan.
Dat vind ik dan weer totale flauwekul.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sja F1 heeft al tientallen jaren meer weg van een optocht dan dat het met racen te maken heeft... doe mij maar echt racen.
Een sprintraceje van 1,5 uur met allerlei ingrepen, voornamelijk om het spannend te maken. Ja het ís de snelste klasse maar bij endurance races komt het toch meer op het racen aan dan om het pole rondje en één pitstop.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer totale flauwekul.
Die endurance races worden toch bijzonder vaak in de pitstraat beslist.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een sprintraceje van 1,5 uur met allerlei ingrepen, voornamelijk om het spannend te maken. Ja het ís de snelste klasse maar bij endurance races komt het toch meer op het racen aan dan om het pole rondje en één pitstop.
Zoals Kevin Estre met een groot aantal fenomenale inhaalacties 3 weken geleden? Nee.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 08:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die endurance races worden toch bijzonder vaak in de pitstraat beslist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |