Wil je erover praten?quote:
Is het denk je ook een beetje te doen voor mensen die niet zelf nagelstylist zijn?quote:
Ja hoor, als je kan nagellakken kan je dit ook.quote:Op donderdag 15 juni 2023 21:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het denk je ook een beetje te doen voor mensen die niet zelf nagelstylist zijn?
Blijft het zo kort zitten bij jou?quote:
Nee, ik heb die glitters eraf gehaald omdat ik het een beetje too much vond, beide handen helemaal (en ik had zitten spelen met de dikte van de base).quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:35 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Blijft het zo kort zitten bij jou?
Ik heb hele slappe nagels van mezelf en doe gellak met 4 lagen reinforce ertussen![]()
Ik kan zo een mooie curve opbouwen voor extra stevigheid en mijn nagels worden keihard![]()
Na 3weken vervang ik wel alles weer omdat ik lucht krijg (altijd al gehad,moeilijke nagels door hormonen enz) mar 3weken is echt lang voor mij
Die mozaīekjesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:32 schreef Donna het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gisteren weer even crea bezig geweest.
Dit was een mystery box van Ritzy dips.
Wauwie!quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:10 schreef Sarabi het volgende:
Al een beetje in de kerststemming:
[ afbeelding ]
Ik ook. Sowieso: groenquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:17 schreef SQ het volgende:
Oh, donkergroene glitter, daar ga ik altijd heel goed op
Jammer dat ik dat gemist heb.quote:Op dinsdag 28 november 2023 11:25 schreef SQ het volgende:
Ik weet nog wel dat in de hoogtijdagen van dit topic iedereen een excel had met al haar kleurtjesen dat bij mij groen de meest voorkomende was. Ik kocht alles wat groen was
Illamasqua Hecticquote:Op dinsdag 28 november 2023 11:25 schreef SQ het volgende:
Ik weet nog wel dat in de hoogtijdagen van dit topic iedereen een excel had met al haar kleurtjesen dat bij mij groen de meest voorkomende was. Ik kocht alles wat groen was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |