Living the good life!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:52 schreef LPFAN het volgende:
Spontaan terrasje pakkenik heb een goed weekend
Je hoeft niet altijd met brood te lunchen hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraagje: heb geen zin in brood, maar heb nog een bietenwrapje liggen. Dus ik dacht met wat vegagehakt en tomaat en kruiden heb ik een lekkere lunch. En sla van spinazie en komkommer erbij leek me wel lekker luxe. Is dat een volwaardige lunch in jullie ogen?
Morgen lunch ik weer gewoon met brood hoor
Bietenwraps zijn hier favoriet als lunchquote:Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraagje: heb geen zin in brood, maar heb nog een bietenwrapje liggen. Dus ik dacht met wat vegagehakt en tomaat en kruiden heb ik een lekkere lunch. En sla van spinazie en komkommer erbij leek me wel lekker luxe. Is dat een volwaardige lunch in jullie ogen?
Klinkt zelfs een stuk volwaardiger dan een simpele boterham met kaas. Waar overigens ook niets mis mee is hoor.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinds ik thuis werk, lunch ik bijna nooit met brood.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zijn Vitality punten?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Heerlijk Vita!
O: Volkoren boterham met eiersalade
L: Kwark/fruit+banaan/lijnzaad en 2 roggebrood kaas/houmous
D: Bloemkool, rösti rondjes en een kaasburger
Vanaf vandaag weer ontbijten met een boterham, ben uitgegeten op de proteīnerepen.
650 Vitality punten, eerste 200 al binnen.
https://www.asr.nl/vitality/particulierquote:
Ah dank. Wat een leuk idee. Ik ga het ook eens bekijken.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:19 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
https://www.asr.nl/vitality/particulier
Kwam een paar maand geleden hier ter sprake, een aantal users doen mee.
In het kort; je betaald 3,50 p/m om mee te doen en je kunt tot 20 euro tegoed verdienen. Elke week heb je een puntendoel, ik begon bij 300 en zit nu op 650.
7500 stappen = 50 punten, 10k stappen = 100 punten, 15k stappen = 200 punten.
Als je minimaal een half uur flink doorstapt of fietst kun je zelfs 200 hartslag punten verdienen.
(Je kunt maximaal 200 punten per dag verdienen, dus ķf met hartslag ķf met stappen)
Bij elk weekdoel kun je 1 tegoed verdienen, bij 4 tegoeden heb je een waardebon van 20 euro te pakken.
Wat fijn!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:30 schreef Myraela het volgende:
Jeetje, wat is dat wat langer wachten totdat je weegt fijn. 1.7 kilo er weer af.Dan zie je tenminste echt waar je het voor doet in plaats van de dagelijkse schommelingen die me altijd toch wat nerveus maken. Het gaat weer de goede kant op.
Ik wil eigenlijk elke vrijdag wegen. Maar omdat ik vanavond een nachtje naar Amsterdam ga, heb ik deze keer 1.5 week gewacht. Komende vrijdag weeg ik ook nog niet, maar dan pak ik het vanaf volgende week vrijdag weer op. Dan hoef ik ook die schommelingen (hopelijk) niet te zien.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:25 schreef miss_sly het volgende:
Wat fijn!
Hoe lang laat je nu tussen twee weegmomenten zitten?
Ik kan me daar wel in vindenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk elke vrijdag wegen. Maar omdat ik vanavond een nachtje naar Amsterdam ga, heb ik deze keer 1.5 week gewacht. Komende vrijdag weeg ik ook nog niet, maar dan pak ik het vanaf volgende week vrijdag weer op. Dan hoef ik ook die schommelingen (hopelijk) niet te zien.
Jammer, ik fiets zonder hartslagmeter maar track wel alles via Strava. Wel tof dat je met zoveel apps kunt koppelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 07:19 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
https://www.asr.nl/vitality/particulier
Kwam een paar maand geleden hier ter sprake, een aantal users doen mee.
In het kort; je betaald 3,50 p/m om mee te doen en je kunt tot 20 euro tegoed verdienen. Elke week heb je een puntendoel, ik begon bij 300 en zit nu op 650.
7500 stappen = 50 punten, 10k stappen = 100 punten, 15k stappen = 200 punten.
Als je minimaal een half uur flink doorstapt of fietst kun je zelfs 200 hartslag punten verdienen.
(Je kunt maximaal 200 punten per dag verdienen, dus ķf met hartslag ķf met stappen)
Bij elk weekdoel kun je 1 tegoed verdienen, bij 4 tegoeden heb je een waardebon van 20 euro te pakken.
Bij mij is het dubbel. In sommige periodes heb ik het gevoel dat dagelijks wegen wel heel erg helpt. Maar hoe hard ik ook blijf roepen dat ik wéét dat je soms ook even wat omhoog schommelt, laat ik het toch elke keer weer m'n humeur verpesten.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:40 schreef miss_sly het volgende:
Ik kan me daar wel in vinden
Iedere dag wil ik sowieso niet, maar ook omdat ik de weegschaal gewoon haat
En als je wat langer wacht, heb je als het goed is echt een wat hoger getal om van te genieten.
Zeker jammer! Ik kreeg vorige week 200pt voor 40 minuten fietsen. Net weer 200pt voor een uur stevig doorwandelen (bij ''slechts'' 7500 stappen, Fitbit doet raarquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Jammer, ik fiets zonder hartslagmeter maar track wel alles via Strava. Wel tof dat je met zoveel apps kunt koppelen.
Ik vind het lastige van maar 1 keer per week wegen dat als ik dan niet of nauwelijks verschil ga zien, ik denk dat ik het moment gemist heb dat er wél echt iets te zien zou zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2021 08:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij is het dubbel. In sommige periodes heb ik het gevoel dat dagelijks wegen wel heel erg helpt. Maar hoe hard ik ook blijf roepen dat ik wéét dat je soms ook even wat omhoog schommelt, laat ik het toch elke keer weer m'n humeur verpesten.
Zelfgemaakt. Ik gooi er spitskool rode kool en wortel in samen met een dressing van tahini en mayo van callowfit en sesamzaadjes.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:21 schreef Holyme het volgende:
@:LPFAN die coleslaw, gewoon fijngesneden koolsoorten, of is het zo'n bak k&k spul?
@:senesta wat zijn slankelijntjes?
Ik weeg ook elke dag en voer het in, helpt ook met cyclus bepalen bij mij![]()
Dat gaat allemaal op mn boodschappenlijstje, thanks!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:52 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Zelfgemaakt. Ik gooi er spitskool rode kool en wortel in samen met een dressing van tahini en mayo van callowfit en sesamzaadjes.
Dat zijn koolhydraatarme bolletjes die haal ik op de markt bij bakkerij ‘t stoepje.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 13:21 schreef Holyme het volgende:
@:LPFAN die coleslaw, gewoon fijngesneden koolsoorten, of is het zo'n bak k&k spul?
@:senesta wat zijn slankelijntjes?
Ik weeg ook elke dag en voer het in, helpt ook met cyclus bepalen bij mij![]()
Ben benieuwd wat je er van vindt! Ik vind vooral de sesamzaadjes een erg lekkere toevoeging.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:14 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal op mn boodschappenlijstje, thanks!
Ik heb het ook alvast in mijn boodschappenlijstje geplaatst.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 14:14 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat gaat allemaal op mn boodschappenlijstje, thanks!
Volgens mij is gezond slank in ieder geval niet meer actief, dus je bent meer dan welkom.quote:Op woensdag 30 juni 2021 14:14 schreef Amsel het volgende:
HoiLang lang geleden was er een onderscheid tussen de Dieetclub en het Slank-topic. Is dat nu gewoon samengegaan en kan je ongeacht je BMI hier posten? Want ik ben weer een poging aan het doen om te sporten en gezonder te eten en ik kan wel wat gezelschap gebruiken
Lastig is dat he? Welke oude gewoontes zijn dat bij jou? Hier was het toch weer te makkelijk chocola pakken en proberen daarmee vermoeidheid weg te eten. Er hier over blijven schrijven helpt wel een beetje, dus voor vandaag is het klaar met die chocola. Ik heb voor straks nog platte perzikenquote:Op woensdag 30 juni 2021 16:31 schreef Slaapbeer84 het volgende:
Hier nog zo’n iemand die wel wat gezelschap kan gebruiken en zo nu en dan wat motivatie (of een virtuele schop onder dr kont 😇 )
Inmiddels al wel ongeveer 7,5 kilo kwijt maar wil er minimaal nog 7 kilo af hebben. Goed begonnen maar begin te merken dat ik weer wat terug val in oude gewoontes en die helpen niet met afvallen 😇
‘S ochtends niet eten en lunch maar half, dan om een uur of 3 berehonger krijgen en dan de kasten door: wat ligt er voor lekkers en makkelijks en dat naar binnen werken. En met avondeten een dubbele portie nemen.quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lastig is dat he? Welke oude gewoontes zijn dat bij jou? Hier was het toch weer te makkelijk chocola pakken en proberen daarmee vermoeidheid weg te eten. Er hier over blijven schrijven helpt wel een beetje, dus voor vandaag is het klaar met die chocola. Ik heb voor straks nog platte perziken
Platte perziken zijn de nieuwe chocolade 💪🏻quote:Op woensdag 30 juni 2021 17:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lastig is dat he? Welke oude gewoontes zijn dat bij jou? Hier was het toch weer te makkelijk chocola pakken en proberen daarmee vermoeidheid weg te eten. Er hier over blijven schrijven helpt wel een beetje, dus voor vandaag is het klaar met die chocola. Ik heb voor straks nog platte perziken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |