Is dat dan niet gewoon je setpoint ?quote:Op zondag 27 juni 2021 13:06 schreef minilot het volgende:
@:Holyme Dik ben ik ook allang niet meer nee, maar ik ben nou al wel een poos erg stabiel zo'n anderhalve kilo onder de bovengrens voor gezond gewicht volgens BMI en iets meer buffer zou ik toch wel prettig vinden
Living the good life!quote:Op zondag 27 juni 2021 16:52 schreef LPFAN het volgende:
Spontaan terrasje pakkenik heb een goed weekend
Je hoeft niet altijd met brood te lunchen hoorquote:Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraagje: heb geen zin in brood, maar heb nog een bietenwrapje liggen. Dus ik dacht met wat vegagehakt en tomaat en kruiden heb ik een lekkere lunch. En sla van spinazie en komkommer erbij leek me wel lekker luxe. Is dat een volwaardige lunch in jullie ogen?
Morgen lunch ik weer gewoon met brood hoor
Bietenwraps zijn hier favoriet als lunchquote:Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vraagje: heb geen zin in brood, maar heb nog een bietenwrapje liggen. Dus ik dacht met wat vegagehakt en tomaat en kruiden heb ik een lekkere lunch. En sla van spinazie en komkommer erbij leek me wel lekker luxe. Is dat een volwaardige lunch in jullie ogen?
Klinkt zelfs een stuk volwaardiger dan een simpele boterham met kaas. Waar overigens ook niets mis mee is hoor.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Sinds ik thuis werk, lunch ik bijna nooit met brood.quote:Op maandag 28 juni 2021 12:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat zijn Vitality punten?quote:Op maandag 28 juni 2021 10:31 schreef Declan-Harp het volgende:
Heerlijk Vita!
O: Volkoren boterham met eiersalade
L: Kwark/fruit+banaan/lijnzaad en 2 roggebrood kaas/houmous
D: Bloemkool, rösti rondjes en een kaasburger
Vanaf vandaag weer ontbijten met een boterham, ben uitgegeten op de proteïnerepen.
650 Vitality punten, eerste 200 al binnen.
https://www.asr.nl/vitality/particulierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |