SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb hier niet aangezeten hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
Het klonk alsof je even zelf aan het mixen was.
Nee, daarna hoorde ik dat het nog hetzelfde nummer was.quote:
Zo'n held ben ik trouwens niet in live mixen. Dat kun je beter aan MadMaster overlaten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, daarna hoorde ik dat het nog hetzelfde nummer was.
die is ook ooit begonnenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo'n held ben ik trouwens niet in live mixen. Dat kun je beter aan MadMaster overlaten.
Klopt. Die is kennelijk z'n functie van Verloren Zoon weer aan het uitoefenenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:22 schreef just me het volgende:
Ik heb @:knokkels alweer een paar dagen niet gezien
In dat geval komt hij wel weer boven waterquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Die is kennelijk z'n functie van Verloren Zoon weer aan het uitoefenen
Gisteren eindelijk eens even de verzamelmap doorgespit. Dat levert de nodige nieuwe tracks op die ik in de uitzending wil draaien.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de laatste tijd zo veel nieuwe muziek (nog) niet kunnen draaien, dat ik de nieuwste playlist hier ook maar deel. Deze beslaat grofweg de periode van eind april tot 10 juni. Voor de liefhebber...
New Music 2021_4 // 21-06-2021
Ik heb geen magic mushrooms nodig daarvoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gisteren eindelijk eens even de verzamelmap doorgespit. Dat levert de nodige nieuwe tracks op die ik in de uitzending wil draaien.Ambar Lucid - Get Lost In The Music
Ook op de golfbaan hebben we soort van champignons, ik was mijn bal kwijt en ik dacht hem gevonden te hebben, ik gaf er een klap tegenaan en vond dat die raar waggelde, was het dus een champignonquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ook op de golfbaan hebben we soort van champignons, ik was mijn bal kwijt en ik dacht hem gevonden te hebben, ik gaf er een klap tegenaan en vond dat die raar waggelde, was het dus een champignon![]()
![]()
Apart nummer welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Gedraaid in uitzending #1, om vervolgens - heel nipt - op de tweede plek in mijn jaarlijst (2016) te eindigen:Jon Bellion feat. Travis Mendes - Guillotine
Klopt. Toch vind ik het erg mooi. Even in riaz*p-modus: het is 109 miljoen keer afgespeeld op Spotifyquote:
we gaan het zo wel horen danquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Hierna iets dat strikt genomen nieuw is, maar ook weer niet....
Dan is je kostje gekocht. Het schijnt dat Duncan Laurence ook een tik-tok hit is met Arcade.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Goodboys - Bongo Cha Cha Cha
Steeds populairder aan het worden. Schijnt een hype te zijn op TikTok, las ik...
Ik vond de GoodBoys wat swingender.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn tig versies, inmiddels. Ik zal het bij deze twee laten. Ik vind persoonlijk die van El Profesor het leukst.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Tatjana Simiç weer een nieuwe single?
Dan was ze wel wat zwoelheid verloren met de jaren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Tatjana Simiç weer een nieuwe single?
Ze is dan ook al weer 58 jaar nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan was ze wel wat zwoelheid verloren met de jaren.
Ik knuppel mezelf er ook nog dood mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Dit is zo'n nummer waar ik maar geen genoeg van kan krijgen. Ik heb jullie er dan ook mee doodgeknuppeld, de afgelopen jaren...Laing - Du Bist Dir Nicht Mehr Sicher
Altijd handig om te weten, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:57 schreef MadMaster het volgende:
De jingle van Radio Antenne Bayern en dan de filemeldingen van Osnabruck?
+1 scherp. De grap was dat de file richting Den Helder stondquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:57 schreef MadMaster het volgende:
De jingle van Radio Antenne Bayern en dan de filemeldingen van Osnabruck?
Ik vind het vooral mooi.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Dit is verzoekje van Livelink. Ik vind het prachtig, maar draai het niet zo vaak, omdat het nogal zwaarmoedig is. Maar goed...AnnenMayKantereit - Hinter Klugen Sätzen
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:07 schreef livelink het volgende:
Heeft iets tegenstrijdigs om een nummer over tv als meest geslaagde intro te zien voor een radioshow.
Ik ken het van jouw show(s), maar blijf het robotachtige lastig vinden, hoewel ik het nummer wel wat vind hebben verder.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:09 schreef DJ11 het volgende:
Voor de N-shows stuitte ik ook op veel muziek die ik niet kende. Op één van die liedjes ben ik verliefd geworden. Het staat nu in voornoemde Top 250.![]()
Ugress - It Was A Great Year - Movies With Robots
Ja, maar Osnabrück ligt niet in het zenderbereik van Radio Antenne Bayern...quote:
En je weet waar die strijkers vandaan komen, neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:14 schreef DJ11 het volgende:
De nieuwe single van Dua Lipa:Dua Lipa - Love Again
Helaas is het mooie strings-intro en -outro er wel van af gechopt in de single-edit
Wel de sample, maar niet specifiek de strijkersquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En je weet waar die strijkers vandaan komen, neem ik aan?
De sample betreft toch (pseudo) strijkers?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel de sample, maar niet specifiek de strijkers
Ik hoor een sample uit een nummer uit de jaren 30, die ook door White Town is gebruikt. En ik hoor een strings-partij.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De sample betreft toch (pseudo) strijkers?
Dan bij deze een verzoekje: “My Woman” van Lew Stone & The Monseigneur Band and Al Bowllyquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik hoor een sample uit een nummer uit de jaren 30, die ook door White Town is gebruikt. En ik hoor een strings-partij.
Dat zou ik op zich best willen doen, maar heb ik recent nog de vier nummers (inclusief deze en een dancetrack van een paar jaar geleden) achter elkaar gedraaid.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan bij deze een verzoekje: “My Woman” van Lew Stone & The Monseigneur Band and Al Bowlly
Prima...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zou ik op zich best willen doen, maar heb ik recent nog de vier nummers (inclusief deze en een dancetrack van een paar jaar geleden) achter elkaar gedraaid.
Van de coupletten krijg ik een sterk Jolene-gevoel...quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:25 schreef livelink het volgende:
Hier zit volgens mij ook een sample in van iets bekends.
Dat is het, ja!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Van de coupletten krijg ik een sterk Jolene-gevoel...
Ik kende het zo niet, maar het klinkt best goedquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat was echt zo’n nummer dat ik vroeger vaak draaide, maar eigenlijk helemaal vergeten was
Ze maakten hele fijne muziek aan het begin van de zeroes, geen idee of ze nog bestaanquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik kende het zo niet, maar het klinkt best goed
Ik zie nog muziek uit 2018 en 2019 op Spotify.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze maakten hele fijne muziek aan het begin van de zeroes, geen idee of ze nog bestaan
Ik ga eens checken morgenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:36 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie nog muziek uit 2018 en 2019 op Spotify.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:39 schreef DJ11 het volgende:
Ook regelmatig gedraaid, de afgelopen 5 jaar... En ook binnengekomen in mijn Top 250:Godley & Creme - Under Your Thumb
Ik heb 'm pas ontdekt toen ik de 10CC "Collected" 3CD gekocht. Was al vrij snel verkocht.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Deze heb ik mijn jeugd helemaal grijsgedraaid
en zit je nu onder de duim ?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:40 schreef Symphonic het volgende:
Deze heb ik mijn jeugd helemaal grijsgedraaid
Volgens mij Symph.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Recent draaide iemand (Symph? Mad? - geen idee) dit op Radio 49. Ik heb het toen als de wiedeweerga in m'n verzamelmap gezet.
Ik had deze al even niet op de radio gedraaid.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:53 schreef DJ11 het volgende:
Recent draaide iemand (Symph? Mad? - geen idee) dit op Radio 49. Ik heb het toen als de wiedeweerga in m'n verzamelmap gezet.
Het moet op 16 maart geweest zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had deze al even niet op de radio gedraaid.
Ik ben erachter. Ik was het zelf.quote:
Ik probeer te voorkomen dat ik bepaalde nummers te vaak draai, en dan vergeet ik ze soms helemaal te draaienquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ben erachter. Ik was het zelf.Maar op aangeven van MadMaster. Ik draaide iets anders dat hij er qua intro op vond lijken.
Fijne bevalling gewenstquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]![]()
Dank tot zover, Call the midwife roept
Ik vind haar een leuke stem hebben.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Tones And I had een wereldwijde megahit met Dance Monkey: meer dan 2,2 miljard (!) keer afgespeeld op Spotify. Tot zover de riaz*p-info. De nieuwe single is gewoon leuk en - ondanks de titel - best een beetje zomers.Tones And I - Cloudy Day
Uit m'n hoofd gezegd was hij de eerste deelnemer namens Australië ooit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:22 schreef livelink het volgende:
Ik kwam er deze week pas achter dat Guy Sebastian ook aan het ESF had meegedaan voor Australië.
Ook met best een leuk nummer eigenlijk. Ik krijg ineens via YT allemaal ESF-songs aangeraden. Kennelijk heb ik dit jaar met de lockdown te enthousiast gekekenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uit m'n hoofd gezegd was hij de eerste deelnemer namens Australië ooit.
Er zijn ook verrassend veel ESF-nummers op de radio te horen geweest. Er zitten elk jaar wel leuke nummers tussen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook met best een leuk nummer eigenlijk. Ik krijg ineens via YT allemaal ESF-songs aangeraden. Kennelijk heb ik dit jaar met de lockdown te enthousiast gekeken![]()
Ik vond het ook echt een leuke afleiding van die hele lockdown.
Volgens mij was iedereen toe aan een verzetje. Of misschien kwam het omdat het in Nederland was.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er zijn ook verrassend veel ESF-nummers op de radio te horen geweest. Er zitten elk jaar wel leuke nummers tussen.
Niet door mij hoor. Is wel een van mijn meer gedraaide nummers op Spotify. En mijn dochter draait het ook. Zij ontdekt nummers op andere manieren dan via de radio.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:26 schreef DJ11 het volgende:
FINNEAS - Break My Heart Again
Dat dit in Nederland nagenoeg volledig genegeerd is....laat ook maar
Mij maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:27 schreef DJ11 het volgende:
Ik loop nu wel een paar minuutjes uit, trouwens
Zeker. Dat was wel een zekerheidje vooraf.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
En het laat zich wel raden voor wie zo het slotwoord is, denk ik...
Ik ben er nog steeds niet over uit. Ik ben vooral in awe hoe iemand aan de lopende band zulke prachtige nummers kan afleveren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:34 schreef livelink het volgende:
En toch vind ik deze misschien wel mooier dan Seasons
Dat zou zeker leuk zijn. Hopelijk ook weer eens met wat meer luisteraars.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:36 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Een hele mooie lustrumuitzending. In 2016 hing ik hier nog niet rond, maar dat er nog maar vele jaren van mooie shows mogen volgen!
Ja, ik ben niet optimistisch. Misschien ga ik eens lobbyen in het nieuwe Viva-forumquote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat zou zeker leuk zijn. Hopelijk ook weer eens met wat meer luisteraars.
Wel gezellig, zo'n onverwacht bezoek.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Ik kreeg onverwacht een vriend aan de deur en heb daardoor de uitzending abrupt moeten onderbreken.
Alsnog dank, 11!
Ja, ik zou eigenlijk afgelopen weekend bij hem langs zijn gegaan, zo'n 2 kilometer verderop hier.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel gezellig, zo'n onverwacht bezoek.
Goedemorgen Madquote:
Dat ging vlot. En brother houdt het nu ook voor je in de gaten, dus op termijn kun je vast nog meer hoofddeksels uitstallenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 22:54 schreef MadMaster het volgende:
En koptelefoon kop #1 is praktisch gezien bijna binnen, krijg ik net bevestigd van een verkoopster die nu op vakantie is.
Voor @:doedezemaar: De kosten bedragen ¤22,50...
quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:08 schreef brother52 het volgende:
Geen idee of het zo lukt maar de single van mijn neefje staat op spotify!
Siebren The Young · Song · 2021
Het doet mij wat aan John Mayer denken.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Deuntje en gitaarspel klinken leuk, het lijkt ergens op en ik kan niet uitstaan dat ik er niet op kom
Is dat nog steeds dat dhl-pakketje?quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:57 schreef MadMaster het volgende:
Een uur geleden kreeg ik desgevraagd telefonisch te horen dat een pakketje, dat vandaag tussen 8.30 - 11.30 uur bezorgd zou worden, er over 40 minuten zou zijn...
Nee, die kwam gisteren, zwaar beschadigd na diverse valpartijen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is dat nog steeds dat dhl-pakketje?
Even stiekem tijdens mijn werk geluisterd. Lang leve het thuiswerken. Klonk best lekker hoor, maar het deed mij verder nergens aan denken. Ik kan je dus niet helpen DDMquote:Op woensdag 23 juni 2021 15:08 schreef brother52 het volgende:
Geen idee of het zo lukt maar de single van mijn neefje staat op spotify!
Siebren The Young · Song · 2021
Het zegt mij ook niets.quote:Op woensdag 23 juni 2021 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Deuntje en gitaarspel klinken leuk, het lijkt ergens op en ik kan niet uitstaan dat ik er niet op kom
Neeeeequote:Op woensdag 23 juni 2021 16:33 schreef MadMaster het volgende:
Pakketje is eindelijk binnen, maar bevat het verkeerde type ME helm…
Geen idee, ze hebben ze van diverse landen en periodes e.d.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe kunnen ze die twee nou verwisselen?
Ja, dat kan prima. Jack Johnson is ook wel een van zijn invloeden.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Gevonden, het lijkt op Upside Down van Jack Johnson
Hij staat ook pas aan het begin van zijn carrière. Volgende week heeft hij zijn eindpresentatie van het conservatorium.quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het zegt mij ook niets.
Ik zie wel dat dankzij ons hij nu al 50% meer luisteraars heeft dan gemiddeld per maand…
Spannend. Hopelijk heeft hij mooi weer. Heeft hij er zin in?quote:Op woensdag 23 juni 2021 08:22 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij gaan Lennon zo uitzwaaien, hij gaat 3 dagen op kamp!
Herkenbaar, je moet ergens beginnen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:17 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij staat ook pas aan het begin van zijn carrière. Volgende week heeft hij zijn eindpresentatie van het conservatorium.
Helaas alleen via Facebook te volgen. Had er graag bij willen zijn.
Maximaal 25 concurrent users per seconde, 90.000 per uur.quote:Gebruikers kunnen vanaf donderdag inloggen met hun DigiD om hun vaccinatiegegevens op te halen. Het is wel belangrijk dat niet iedereen dat tegelijk doet: de app ondersteunt maximaal 25 logins per seconde. Dat zijn 90.000 logins per uur.
Als mensen dus massaal inloggen aan de poort van festivals, kan dat tot problemen leiden. Een grote festivalorganisator laat weten dat er alleen al bij die organisatie op piekmomenten 11 tickets per seconde worden gescand. Als er een aantal festivals tegelijk worden gehouden, zouden die 25 logins per seconde overschreden kunnen worden.
Have fun, het is gelukkig droog en niet te warm…quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:18 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ga straks naar een golftoernooi![]()
quote:Ik heb onrustig geslapen, vanmiddag wordt het onderbeen van mijn buurvrouw geamputeerd en ik vind het zó rot voor haar. Ze denkt dat ze over 'n paar dagen weer thuis is
Oh, het vooruitzicht om zo'n operatie te ondergaanquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:18 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
Ik ga straks naar een golftoernooi![]()
Ik heb onrustig geslapen, vanmiddag wordt het onderbeen van mijn buurvrouw geamputeerd en ik vind het zó rot voor haar. Ze denkt dat ze over 'n paar dagen weer thuis is
quote:Op donderdag 24 juni 2021 06:45 schreef MadMaster het volgende:
Hier word ik vrolijk van, de kinderpostzegels van dit jaar:
[ afbeelding ]
Ik wacht wel geduldig. Ga toch nergens heen. Mijn vaccinatie staat ook helemaal nog niet geregistreerd bij mijn.rivm.nl . Het is al meer dan een maand geledenquote:Op donderdag 24 juni 2021 07:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maximaal 25 concurrent users per seconde, 90.000 per uur.![]()
Ik voorspel chaotische dagen, zowel vandaag bij het lanceren van de functie als tijdens aanstaande festivals, vakanties e.d…
Bij mij staat hij er nu wel in, heeft 3 weken geduurd.quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wacht wel geduldig. Ga toch nergens heen. Mijn vaccinatie staat ook helemaal nog niet geregistreerd bij mijn.rivm.nl . Het is al meer dan een maand geleden![]()
Ik kreeg vorige week een brief van het RIVM of ik mee wilde doen aan een proef, waarbij mijn bloed een week voor mijn vaccinatie getest zou worden en na de vaccinatie nog een aantal weken.
Ja hoor, had ik best aan meegedaan als ik al niet gevaccineerd was.
De buurvrouw wil niet naar een verzorgingshuis, daar heeft ze met de 1e lockdown 3 maanden gezeten. Haar dochter komt met 2 kleinkinderen op 9 juli over uit Griekenland en moeder en dochter denken het samen te kunnen rooien. Ik ga proberen me er niet druk over te maken en ik ga het voor vandaag in ieder geval los laten!quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, het vooruitzicht om zo'n operatie te ondergaan![]()
Maar dat is wel een heel onrealistische verwachting. Vanaf het ziekenhuis gaat ze toch rechtstreeks door naar een revalidatiecentrum? Of bedoelt ze dat met thuis? Dat je tegenwoordig na een operatie snel uit het ziekenhuis wordt ontslagen is wel zo. Ik ben iedere keer weer opnieuw verbaasd. Maar een paar dagen lijkt me ook wel erg snel voor dat, ja.
Overheid en ict is nog steeds geen goede combinatie...quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maximaal 25 concurrent users per seconde, 90.000 per uur.![]()
Ik voorspel chaotische dagen, zowel vandaag bij het lanceren van de functie als tijdens aanstaande festivals, vakanties e.d…
Toen wij dat vroegen, kregen het antwoord "misschien".quote:Op woensdag 23 juni 2021 17:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Spannend. Hopelijk heeft hij mooi weer. Heeft hij er zin in?
quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:58 schreef just me het volgende:
[..]
De buurvrouw wil niet naar een verzorgingshuis, daar heeft ze met de 1e lockdown 3 maanden gezeten. Haar dochter komt met 2 kleinkinderen op 9 juli over uit Griekenland en moeder en dochter denken het samen te kunnen rooien. Ik ga proberen me er niet druk over te maken en ik ga het voor vandaag in ieder geval los laten!
Ach ja, ik maak me er niet zo druk om. Man en zoon zijn nu een vakantie aan het plannen. Maar mijn zoon was ook wel relaxed eigenlijk. Hij vond het niet zo'n probleem dat hij zich dan maar weer moest laten testen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Overheid en ict is nog steeds geen goede combinatie...
Heftige operatie en wel gemakkelijk gedacht, denk ik. Maar inderdaad niet jouw probleem...quote:Op donderdag 24 juni 2021 07:58 schreef just me het volgende:
[..]
De buurvrouw wil niet naar een verzorgingshuis, daar heeft ze met de 1e lockdown 3 maanden gezeten. Haar dochter komt met 2 kleinkinderen op 9 juli over uit Griekenland en moeder en dochter denken het samen te kunnen rooien. Ik ga proberen me er niet druk over te maken en ik ga het voor vandaag in ieder geval los laten!
En met wie ga jij wanneer waarheen op vakantie?quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik maak me er niet zo druk om. Man en zoon zijn nu een vakantie aan het plannen. Maar mijn zoon was ook wel relaxed eigenlijk. Hij vond het niet zo'n probleem dat hij zich dan maar weer moest laten testen.
Livelink gaat mee op de radio49 groepsvakantiequote:Op donderdag 24 juni 2021 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En met wie ga jij wanneer waarheen op vakantie?
Ik vind eigenlijk dat jij wel vakantie verdiend hebt....quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik maak me er niet zo druk om. Man en zoon zijn nu een vakantie aan het plannen. Maar mijn zoon was ook wel relaxed eigenlijk. Hij vond het niet zo'n probleem dat hij zich dan maar weer moest laten testen.
quote:Op donderdag 24 juni 2021 08:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En met wie ga jij wanneer waarheen op vakantie?
Ik zeg het volgens mij elk jaar, maar dit jaar wil ik toch echt een weekje in mijn eentje weg. Ergens in de Benelux of zo in een huisje in een wandelgebied. Wanneer wordt nog een beetje een uitdaging, maar het moet er echt eens van komen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 09:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat jij wel vakantie verdiend hebt....
Veel plezier Fogel. Nog twee uurtjes wachten....quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:44 schreef Fogel het volgende:
Høyem-tijd, deuren openen 1900u
Dikke vette zin in!
Thanks!quote:Op donderdag 24 juni 2021 17:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Veel plezier Fogel. Nog twee uurtjes wachten....
Ik ga vandaag voor het eerst weer eens uit eten. De laatste keer dat ik in een restaurant was, was een brunch in augustus vorig jaar. Zou ik het verleerd zijn....
Lonely Livelink...quote:Op donderdag 24 juni 2021 12:08 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik zeg het volgens mij elk jaar, maar dit jaar wil ik toch echt een weekje in mijn eentje weg. Ergens in de Benelux of zo in een huisje in een wandelgebied. Wanneer wordt nog een beetje een uitdaging, maar het moet er echt eens van komen.
Have fun!quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:44 schreef Fogel het volgende:
Dikke vette zin in!
Veel plezierquote:Op donderdag 24 juni 2021 16:44 schreef Fogel het volgende:
Dikke vette zin in!
Have fun!quote:Op donderdag 24 juni 2021 16:44 schreef Fogel het volgende:
Dikke vette zin in!
En je bent er meteen even uitquote:Op donderdag 24 juni 2021 17:38 schreef MadMaster het volgende:
De helm is geruild voor het juiste exemplaar en heeft er zelfs een jaren '60 broertje van de gemeentepolitie bij gekregen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En tanken in Duitsland scheelt enorm...
Yep, ik had geen zin om die andere terug te sturen en weer een hele dag op de GLS bezorger te wachten (met het risico dat ik misschien weer een verkeerde versie zou ontvangen).quote:Op donderdag 24 juni 2021 18:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Ben je nou echt helemaal daarheen gereden om de helm te ruilen? Ach ja, je hebt verder toch niks te doen
quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:47 schreef just me het volgende:
Ik luister even mee totdat Merel mij gaat bellen
Ik pak zelf wel even koffie, ben ik wel aan toe
ik ben al op en neer gestrompeld, het golfen was leuk maar erg vermoeiend!quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
En ik wil best koffie voor je pakken, maar die krijg ik niet warm bezorgd bij je...
Bij de beste 1/3dequote:Op donderdag 24 juni 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben al op en neer gestrompeld, het golfen was leuk maar erg vermoeiend!
van de 60 teams zijn wij 20e geworden
het was erg gezellig en daar ging het vooral om en hoe leuk is het dat mijn ex-man en ik samen 'n team warenquote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben al op en neer gestrompeld, het golfen was leuk maar erg vermoeiend!
van de 60 teams zijn wij 20e geworden
SPOILER: Surprise!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens wat oude knallers die we zelden nog horen...quote:Op donderdag 24 juni 2021 20:57 schreef just me het volgende:
Hè lekker hoor deze muziek, knap ik weer van op!
Ja, met de nodige files door afgevallen lading en daardoor omwegen heb ik er zo'n 300 kilometer opzitten.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:03 schreef just me het volgende:
Jij hebt vandaag heel wat kilometers gevroten Mad, maar wel met een goed resultaat
knap gedaan hoor!quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, met de nodige files door afgevallen lading en daardoor omwegen heb ik er zo'n 300 kilometer opzitten.
Maar ik ben erg blij met de oogst...
Nou dan nietquote:
Ze gaan weer een paar optredens doen.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:15 schreef just me het volgende:
hier hoef je vooral geen sorry voor te zeggen, heerlijk nummer!
Tijd dat alles weer normaal wordt en dan kun je weer naar veel optredens toe, en dan zonder getest van te vorenquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze gaan weer een paar optredens doen.
Het kriebelt wel weer wat dat betreft...
Straks even die update van die Corona check app downloaden.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:17 schreef just me het volgende:
[..]
Tijd dat alles weer normaal wordt en dan kun je weer naar veel optredens toe, en dan zonder getest van te voren
en dan hopen dat er niet teveel mensen hetzelfde doenquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Straks even die update van die Corona check app downloaden.
Ik moet er wel op tijd bij zijn...
toen was woensdag als een zaterdag ?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:24 schreef MadMaster het volgende:
Dit was een culthit in1986, in de Locomotion in Steenwijk.
Elke woensdag stappen daar tijdens de militaire diensttijd...
[ afbeelding ]
Daarom doe ik het straks wel, vanaf middernacht is er toch honkbal.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:23 schreef just me het volgende:
[..]
en dan hopen dat er niet teveel mensen hetzelfde doen
Als ik geen weekenddienst had dan was ik in het weekend gewoon thuis in Amsterdam en ging ik daar op stap...quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
toen was woensdag als een zaterdag ?
Huh? Krijg je die via SMS toegezonden of zo?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:31 schreef just me het volgende:
jeuh... moet in die app een ophaalcode invullen... ??
https://coronacheck.nl/nl/quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:31 schreef just me het volgende:
jeuh... moet in die app een ophaalcode invullen... ??
straks maar even kijken, ik ga voorlopig toch nergens naar toequote:Op donderdag 24 juni 2021 21:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://coronacheck.nl/nl/
Staat hier misschien meer uitleg?
quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:39 schreef livelink het volgende:
En nu gaan man en zoon ineens al zaterdag op vakantie richting Oostenrijk. Corona-app werkt niet, dus nu ook maar voor mijn man (al lang volledig gevaccineerd) een PCR-test geregeld.
Kutzooi. Even 2x 89 euro afgetikt (voor man en zoon).
Dat wordt dan voor beide 2 dagen klusjes in en om het huis doen, terwijl mama met haar sloffen aan op de bank TV kijkt of muziek luistert...quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:39 schreef livelink het volgende:
En nu gaan man en zoon ineens al zaterdag op vakantie richting Oostenrijk. Corona-app werkt niet, dus nu ook maar voor mijn man (al lang volledig gevaccineerd) een PCR-test geregeld.
Kutzooi. Even 2x 89 euro afgetikt (voor man en zoon).
Nee hoor, dat wordt ook nog snel wassen draaien zodat het zaterdag mee kan.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt dan voor beide 2 dagen klusjes in en om het huis doen, terwijl mama met haar sloffen aan op de bank TV kijkt of muziek luistert...
Hadden ze best 'n weekje kunnen wachtenquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook boos op mijn man. Ineens die haast. In juli en augustus is die pcr-test voor vakantie gratis. Maar nee, zij moeten ineens op stel en sprong nu.
Da's dan wel weer lekker...quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wordt ook nog snel wassen draaien zodat het zaterdag mee kan.
Maar vanavond wel uit eten geweest voor het eerst sinds bijna een jaar
Dat uit eten is dan wel weer heel leuk, soort van goedmakertjequote:Op donderdag 24 juni 2021 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, dat wordt ook nog snel wassen draaien zodat het zaterdag mee kan.
Maar vanavond wel uit eten geweest voor het eerst sinds bijna een jaar
Mijn dochter weet waarschijnlijk nog niet eens dat ze zaterdag op vakantie gaanquote:Op donderdag 24 juni 2021 21:43 schreef just me het volgende:
[..]
Dat uit eten is dan wel weer heel leuk, soort van goedmakertje
Komt je dochter gezellig bij jou als die mannen op stap zijn ?
en heeft ze nog plannen om op vakantie te gaan ?quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn dochter weet waarschijnlijk nog niet eens dat ze zaterdag op vakantie gaan![]()
Die heeft morgen haar laatste stagedag.
Ik geef toe, ik heb 1 keer 1 trekje genomenquote:
Dat is 1x meer dan ik. Ik ga al over mijn nek van de geur.quote:Op donderdag 24 juni 2021 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik heb 1 keer 1 trekje genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |