SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik heb hier niet aangezeten hoorquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:15 schreef livelink het volgende:
Het klonk alsof je even zelf aan het mixen was.
Nee, daarna hoorde ik dat het nog hetzelfde nummer was.quote:
Zo'n held ben ik trouwens niet in live mixen. Dat kun je beter aan MadMaster overlaten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, daarna hoorde ik dat het nog hetzelfde nummer was.
die is ook ooit begonnenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zo'n held ben ik trouwens niet in live mixen. Dat kun je beter aan MadMaster overlaten.
Klopt. Die is kennelijk z'n functie van Verloren Zoon weer aan het uitoefenenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:22 schreef just me het volgende:
Ik heb @:knokkels alweer een paar dagen niet gezien
In dat geval komt hij wel weer boven waterquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Klopt. Die is kennelijk z'n functie van Verloren Zoon weer aan het uitoefenen
Gisteren eindelijk eens even de verzamelmap doorgespit. Dat levert de nodige nieuwe tracks op die ik in de uitzending wil draaien.quote:Op maandag 21 juni 2021 23:31 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb de laatste tijd zo veel nieuwe muziek (nog) niet kunnen draaien, dat ik de nieuwste playlist hier ook maar deel. Deze beslaat grofweg de periode van eind april tot 10 juni. Voor de liefhebber...
New Music 2021_4 // 21-06-2021
Ik heb geen magic mushrooms nodig daarvoor.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gisteren eindelijk eens even de verzamelmap doorgespit. Dat levert de nodige nieuwe tracks op die ik in de uitzending wil draaien.Ambar Lucid - Get Lost In The Music
Ook op de golfbaan hebben we soort van champignons, ik was mijn bal kwijt en ik dacht hem gevonden te hebben, ik gaf er een klap tegenaan en vond dat die raar waggelde, was het dus een champignonquote:
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:30 schreef just me het volgende:
[..]
Ook op de golfbaan hebben we soort van champignons, ik was mijn bal kwijt en ik dacht hem gevonden te hebben, ik gaf er een klap tegenaan en vond dat die raar waggelde, was het dus een champignon![]()
![]()
Apart nummer welquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Gedraaid in uitzending #1, om vervolgens - heel nipt - op de tweede plek in mijn jaarlijst (2016) te eindigen:Jon Bellion feat. Travis Mendes - Guillotine
Klopt. Toch vind ik het erg mooi. Even in riaz*p-modus: het is 109 miljoen keer afgespeeld op Spotifyquote:
we gaan het zo wel horen danquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:40 schreef DJ11 het volgende:
Hierna iets dat strikt genomen nieuw is, maar ook weer niet....
Dan is je kostje gekocht. Het schijnt dat Duncan Laurence ook een tik-tok hit is met Arcade.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:41 schreef DJ11 het volgende:
Goodboys - Bongo Cha Cha Cha
Steeds populairder aan het worden. Schijnt een hype te zijn op TikTok, las ik...
Ik vond de GoodBoys wat swingender.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Er zijn tig versies, inmiddels. Ik zal het bij deze twee laten. Ik vind persoonlijk die van El Profesor het leukst.
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Tatjana Simiç weer een nieuwe single?
Dan was ze wel wat zwoelheid verloren met de jaren.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:45 schreef MadMaster het volgende:
Heeft Tatjana Simiç weer een nieuwe single?
Ze is dan ook al weer 58 jaar nu.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan was ze wel wat zwoelheid verloren met de jaren.
Ik knuppel mezelf er ook nog dood mee.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Dit is zo'n nummer waar ik maar geen genoeg van kan krijgen. Ik heb jullie er dan ook mee doodgeknuppeld, de afgelopen jaren...Laing - Du Bist Dir Nicht Mehr Sicher
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |